Danas sam se vratio iz Crne Gore pa da napisem komentar o putu.
Kada sam isao na more trasa je bila preko Topole, Rudnika ,......, Prijepolje, Pljevlja, Zabljak, Savnik, Niksic do Djenovica. Put do Rudnika je generalno ok, izuzev zadnje deonice od nekih 15 km na kojima ima ostecenja od verovatno ovih silnih kisa. Policije za divno cudo nije bilo nigde sto je pravo zadovoljstvo.
Od Rudnika pa sve do Prijepolja je generalno svuda dobar kolovoz, malo kolotraga ima na jedno desetak kilometara pre Uzica i jedini problem je odron u Ovcarsko-Kablarskoj klisuri koji je doduse regulisan semaforom, ali je lose obelezen tj. nema upozorenja ranije da nailazis na zastoj.
Sto se tice policije naravno oni iz Prijepolja su najrevnosniji, ali sam tu vozio strogo po ogranicenju, jer jednom su mi uzeli dozvolu na glupost i vise nece

.
Na putu do Jabuke ima povremeno nanesenog kamenja po putu, ali je verovatno to trenutno, jer je padala taj dan jaka kisa. Kroz Crnu Goru put je sasvim dobrog kvaliteta, dobro je obelezen tako da nema nekih velikih dilema oko skretanja i slicno. Jedine dve da nazovem tako kriticne deonice su uspon od mosta na Tari do Zabljaka i od Savnika do Niksica. Obe su relativno kratke deonice oko petnestak km i ako imate srece da nenaidjete na neki teretnjak koji se vuce mogu da budu i zabavne u protivnom su zesci smor. Od Zabljaka do Savnika je verovatno jedna od najlepsih deonica za voznju kako zbog ekstra puta tako i zbog predela kroz koji se prolazi.
Od Niksica do mora pravo zadovoljstvo za voznju, dobar put koji dozvoljava brzu voznju.
U povratku sam isao magistralom uz more pa na tunel Sozinu i dalje Virpazar, Podgorica , pa kroz kanjon Morace prema Bijelom Polju i dalje prema Srbiji. Najgori deo ovog puta je prolaz kroz Budvu

, jos ako imate takvu srecu kao ja da vam bas tu pocne kisa i da se ludaci sudare ispred vas onda ste ga ugasili .
Obilaznica oko Zete i Podgorice su dosta ubrzale taj deo puta, jer se nekada tu bas dosta gubilo vreme. Na ulasku u kanjon Morace me je sacekala kisa sto uvek predstavlja problem za manje iskusne vozace. Srecom brzo je prestala tako da sam mogao da uzivam u voznji. Inace ja obozavam da vozim taj deo puta sve do Bijelog Polja, jer mi je jako zabavan sto ne bih bas mogao po komentarima da tvrdim i za moju zenu, koja uglavnom gundja na moj stil voznje u kanjonu

.
Ove godine je primetno manje policije na toj deonici sto je verovatno i zbog lose turisticke sezone pa su morali malo da smanje strogocu. Inace sam iznenadjen da Crnogorci voze dosta sporije od ranijih godina kako su vozili. Ne znam sta je razlog, verovatno su kazne dosta visoke ili su nakupili gomilu bodova pa sad voze mirno.
Ulazak u Srbiju ili nazovi granicni prelaz je tako dobro uredjen da verovatno konkurise za titulu najruznijeg granicnog prelaza u svetu. Ono je bruka za drzavu
Od granice do Prijepolja cuvena deonica pored Lima , dosta teskih krivina, ali meni opet jako zanimljiv put, jer ga znam gotovo napamet. Vidim da su popravljali neke deonice, ali sam primetio da su i zaboravili da vrate neke znakove za opasne krivine kojih je ranije bilo. Mislim da su ta upozorenja bila dobra narocito za ljude koji slabije znaju taj deo puta i narocito nocu.
Inace je u povratku bio znatno optereceniji put saobracajem, narocito prema moru.Od Cacka verovatno i zbog Guce je bio povecan broj vozila iz suprotnog smera. U Cacku je jedino i bilo vise policije koja je vrsila regulisanje saobracaja.
Eto to bi bilo to, vreme koliko mi je trajalo putovanje necu pisati da se ne bih
