
Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Nemoj sad pricu svi to rade,i svi pisaju u moru pa ce nekom uci ta voda u usi kad zaroni.Jebiga za kaznu 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Da ima puna linija na glupavim mestima ima, to se slazem. Ali kao sto rece Paja, uvek je postujem. Tako sam vozio iza nekog raspalog kamionceta 30 na sat jedno pola kilometara dok nije bila isprekidana, iako je pravac.
Onaj sporazum gde moze da se umanji ili brise zabrana vazi tek za prekrsaje od 20. og avgusta, tako da ne mozes da iskoristis za to.

- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
kad smo vec kod toga, ovih dana je pojedinim magistralnim putevima opasno preticati i na isprekidanoj liniji na pojedinim deonicama jer je trava dobro zarasla, na iole krivudavom putu je vidljivost izuzetno mala i na to treba obratiti paznju
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ma ovde je vidljivost odlicna, i sam pandur je to priznao cim je video sa 500m udaljenosti. Jedino mi malo daje nadu sto su upisali samo na papir,mozda se i provucem ako ne upisu. Pretpostavljam da su mi ako mi napisu kaznu u prekrsajnom postupku male sanse bez obzira sto mi nisu dali zapisnik.
Od priznanja verovatno nema nista em se primenjuje od 20. avgusta em vazi u pocetku samo za clan 332. gde je predvidjena kazna 6000-20000. Mada mi doduse nije jasno dal to znaci da se primenjuje samo na prekrsaje ucinjene posle 20.avgusta ili ako posle 20. krene prekrsajni postupak?
(EDIT- Ova pogodnost važiće za saobraćajne prekršaje počinjene od 1. marta ove godine, kada je ovakav propis stupio na snagu.
- Sporazum može da se postigne u svakom trenutku, do završetka prekršajnog postupka u sudu - objasnio je danas na konferenciji za novinare sudija Zoran Pašalić, predsednik Apelacionog prekršajnog suda. - Naravno, ako se odmah pristupi sporazumu, građane će to manje koštati, jer nema sudskih troškova.
Za početak, kako je najavio načelnik Uprave saobraćajne policiije MUP Srbije Vladimir Rebić, dok se sistem „ne uhoda“ planirano je da se sporazumi potpisuju za prekršaje iz člana 332. Zakona o bezbednosti saobraćaja.)
Mozda ipak ima nade i od priznanja ako sudija bude popustljiv jer nigde nije zabranjeno da se primenjuje i za teze prekrsaje
Oni mene terete za prekrsaj iz clana 55. stav 3. tacka. 15).:
Возач не сме возилом да врши претицање или обилажење:
15) на начин да прелази возилом преко неиспрекидане уздужне линије при чему користи
саобраћајну траку намењену за кретање возила из супротног смера.
E sad stav 1. kaze:
,,Претицање или обилажење возач сме да врши само ако тиме не омета нормално кретање
возила која долазе из супротног смера када на путу има довољно простора за безбедно
извођење тих радњи."
A stav 5:
,,Изузетно, обилажење у случају из става 3. тачка 15) овог члана је дозвољено, под
условима из става 1. овог члана.''
Dal bi na to mogao da se vadim ?
Od priznanja verovatno nema nista em se primenjuje od 20. avgusta em vazi u pocetku samo za clan 332. gde je predvidjena kazna 6000-20000. Mada mi doduse nije jasno dal to znaci da se primenjuje samo na prekrsaje ucinjene posle 20.avgusta ili ako posle 20. krene prekrsajni postupak?
(EDIT- Ova pogodnost važiće za saobraćajne prekršaje počinjene od 1. marta ove godine, kada je ovakav propis stupio na snagu.
- Sporazum može da se postigne u svakom trenutku, do završetka prekršajnog postupka u sudu - objasnio je danas na konferenciji za novinare sudija Zoran Pašalić, predsednik Apelacionog prekršajnog suda. - Naravno, ako se odmah pristupi sporazumu, građane će to manje koštati, jer nema sudskih troškova.
Za početak, kako je najavio načelnik Uprave saobraćajne policiije MUP Srbije Vladimir Rebić, dok se sistem „ne uhoda“ planirano je da se sporazumi potpisuju za prekršaje iz člana 332. Zakona o bezbednosti saobraćaja.)
Mozda ipak ima nade i od priznanja ako sudija bude popustljiv jer nigde nije zabranjeno da se primenjuje i za teze prekrsaje
Oni mene terete za prekrsaj iz clana 55. stav 3. tacka. 15).:
Возач не сме возилом да врши претицање или обилажење:
15) на начин да прелази возилом преко неиспрекидане уздужне линије при чему користи
саобраћајну траку намењену за кретање возила из супротног смера.
E sad stav 1. kaze:
,,Претицање или обилажење возач сме да врши само ако тиме не омета нормално кретање
возила која долазе из супротног смера када на путу има довољно простора за безбедно
извођење тих радњи."
A stav 5:
,,Изузетно, обилажење у случају из става 3. тачка 15) овог члана је дозвољено, под
условима из става 1. овог члана.''
Dal bi na to mogao da se vadim ?
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ne, jer to vazi samo ako ne predjes liniju.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
To poslednje je obilaženje, ako se kamion nije kretao. I nema veze sa linijom.
TT
TT
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... glavu.html
Stroža kontrola čuva glavu
Broj poginulih na našim drumovima u poslednja dva meseca upola je manji nego u isto vreme prošle godine, tvrdi Saobraćajna policija. Na najveći pad u crnoj statistici otkako se ona vodi uticale su, kažu, kombinovane mere. Poručuju – za saobraćajni prekršaj više nema gledanja kroz prste.
Privilegovanih nema, kažu u policiji, a o tome svedoči i podatak da je na auto-putu prošlog meseca u prebrzoj vožnji uhvaćeno oko 1.000 vozača, dok je u istom periodu prošle godine taj broj iznosio oko 100. Pojačana je kontrola i u gradovima.
Sankcionišu se vidljivi prekršaji – upotreba telefona, neupaljeno svetlo, nevezivanje pojasa. Saobraćajci zaduženi za radare smenjuju se na šest sati, a u većim gradovima, radnim danom posle 23 časa, alko-testovi postaju uobičajeni.
Slobodan Mališić iz MUP-a Srbije napominje da je u mesecu julu poginulo 40 lica manje nego prošle godine, što je smanjenje za 50 odsto. "Ukupna statistika na nivou prvih šest meseci je pozitivna, s tim što ćemo i dalje nastaviti ovakav vid pojačane kontrole saobraćaja", poručuje Mališić.
Novi metod naplate kazni, da se ne pokreće sudski postupak ako se uplati polovina iznosa u roku od osam dana, dao je efekta.
Više od 70 odsto vozača prihvata da plati upola manju kaznu. Time nije ugrožena bezbednost u saobraćaju, kažu u MUP-u, izbegnuta je mogućnost korupcije, a budžet se puni.
"Mehanizam koji je dao efekta u nekim razvijenijim zemljama, dao je efekta i kod nas. Smanjen je broj povratnika i veliki broj vozača je to prihvatio. Oni koji jednom budu kažnjeni više sebi neće dozvoliti da budu ponovo kažnjeni", naglašava Mališić.
Uskoro počinje da radi novi sistem video-nadzora u većim gradovima u Srbiji. Kamere će, pored prekršaja, moći da beleže i brzinu i da rade u svim vremenskim uslovima.
Pored toga, kontrola saobraćaja će raditi bez zaustavljanja, pa će vozači video-zapis svog prekršaja dobijati tek na kućnu adresu.
Ostaje im da odu do policijske stanice, priznaju prekršaj, dobiju manju kaznu, koju bi trebalo odmah da plate. U protivnom, uslediće sudski postupak, koji mnogo više košta.
Stroža kontrola čuva glavu
Broj poginulih na našim drumovima u poslednja dva meseca upola je manji nego u isto vreme prošle godine, tvrdi Saobraćajna policija. Na najveći pad u crnoj statistici otkako se ona vodi uticale su, kažu, kombinovane mere. Poručuju – za saobraćajni prekršaj više nema gledanja kroz prste.
Privilegovanih nema, kažu u policiji, a o tome svedoči i podatak da je na auto-putu prošlog meseca u prebrzoj vožnji uhvaćeno oko 1.000 vozača, dok je u istom periodu prošle godine taj broj iznosio oko 100. Pojačana je kontrola i u gradovima.
Sankcionišu se vidljivi prekršaji – upotreba telefona, neupaljeno svetlo, nevezivanje pojasa. Saobraćajci zaduženi za radare smenjuju se na šest sati, a u većim gradovima, radnim danom posle 23 časa, alko-testovi postaju uobičajeni.
Slobodan Mališić iz MUP-a Srbije napominje da je u mesecu julu poginulo 40 lica manje nego prošle godine, što je smanjenje za 50 odsto. "Ukupna statistika na nivou prvih šest meseci je pozitivna, s tim što ćemo i dalje nastaviti ovakav vid pojačane kontrole saobraćaja", poručuje Mališić.
Novi metod naplate kazni, da se ne pokreće sudski postupak ako se uplati polovina iznosa u roku od osam dana, dao je efekta.
Više od 70 odsto vozača prihvata da plati upola manju kaznu. Time nije ugrožena bezbednost u saobraćaju, kažu u MUP-u, izbegnuta je mogućnost korupcije, a budžet se puni.
"Mehanizam koji je dao efekta u nekim razvijenijim zemljama, dao je efekta i kod nas. Smanjen je broj povratnika i veliki broj vozača je to prihvatio. Oni koji jednom budu kažnjeni više sebi neće dozvoliti da budu ponovo kažnjeni", naglašava Mališić.
Uskoro počinje da radi novi sistem video-nadzora u većim gradovima u Srbiji. Kamere će, pored prekršaja, moći da beleže i brzinu i da rade u svim vremenskim uslovima.
Pored toga, kontrola saobraćaja će raditi bez zaustavljanja, pa će vozači video-zapis svog prekršaja dobijati tek na kućnu adresu.
Ostaje im da odu do policijske stanice, priznaju prekršaj, dobiju manju kaznu, koju bi trebalo odmah da plate. U protivnom, uslediće sudski postupak, koji mnogo više košta.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Nego na magistrali,ja sam do 120 dobar za mandatnu kaznu,a do 160 na autoputu ? 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Baš tako. Čak i više po cajgeru, jer možeš da knapiraš ša GPS na 118-119km/h odnosno 158-159km/h (to je realno 170 na satu).
3000 / 1500 odnosno 5000 /2500 dinara ako se plati u onom roku od 7 dana.
Tako sam barem ja skontao:
http://www.propisi.com/prekoracenje-brz ... oliko.html
3000 / 1500 odnosno 5000 /2500 dinara ako se plati u onom roku od 7 dana.
Tako sam barem ja skontao:
http://www.propisi.com/prekoracenje-brz ... oliko.html
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
pazite samo da ne uletite sa 120 u zonu 50, gde obicno vole da cekaju. Nikad ne stoje tamo gde je 80 ogranicenje...
- Jumbo
- Postovi: 647
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:34
- Garaža: Kia ceed 1,4; Renault Clio 1,2 TCe; Dacia Logan 1,4
- Lokacija: Novi Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Bogami stoje. Na putu Inđija - raskrsnica Maradik/Beška znaju da stoje i na ograničenju 80.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Zar tu nije ogranicenje 60 km/h?
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Opet stoje na uključenju na autoput kod Tempa, iza one šume rastinja, kola koja nailaze u poslednjem momentu izbegnu zaustavljen auto.
Nemam pojma koliko puta sam ih prijavio, ali oni sve teraju po starom. Nisam ja vozio inače bih otišao da ih snimim i pošaljem svuda.
Tapatalk Pro
Nemam pojma koliko puta sam ih prijavio, ali oni sve teraju po starom. Nisam ja vozio inače bih otišao da ih snimim i pošaljem svuda.
Tapatalk Pro
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Pa sta imas od toga sto ih prijavis, kad ih prijavis kolegama koji stave slusalicu na sto dok pricas i samo vicu da da