Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
I ?
Sve nabrojano je u potpunosti rezultat (ne)sposobnosti preduzeca Aerodrom Ataturk da organizuje otpremu aviona. Avio kompanije nemaju uticaja na nesposobnost domacina, bilo i bice.
Nije Turska bez razloga svrstana u nerazvijene zemlje treceg sveta, ovo je tipican primer dezorganizovanosti.
Turska i Srbija su vrlo slicne, krivac se po obicaju trazi na nekom trecem mestu a ne na mestu koje je uzrok problema.
Sve nabrojano je u potpunosti rezultat (ne)sposobnosti preduzeca Aerodrom Ataturk da organizuje otpremu aviona. Avio kompanije nemaju uticaja na nesposobnost domacina, bilo i bice.
Nije Turska bez razloga svrstana u nerazvijene zemlje treceg sveta, ovo je tipican primer dezorganizovanosti.
Turska i Srbija su vrlo slicne, krivac se po obicaju trazi na nekom trecem mestu a ne na mestu koje je uzrok problema.
Re: Vazduhoplovi
Jel' Papa beše leti AlItaliom?McGruja napisao:Etihad sad kupuje i 49% Alitalije
A mise će da mu prenosi AlDžazira

Re: Vazduhoplovi
ljubitelj napisao:I ?
Sve nabrojano je u potpunosti rezultat (ne)sposobnosti preduzeca Aerodrom Ataturk da organizuje otpremu aviona. Avio kompanije nemaju uticaja na nesposobnost domacina, bilo i bice.
Nije Turska bez razloga svrstana u nerazvijene zemlje treceg sveta, ovo je tipican primer dezorganizovanosti.
Turska i Srbija su vrlo slicne, krivac se po obicaju trazi na nekom trecem mestu a ne na mestu koje je uzrok problema.
Vrlo interesantno razmisljanje. Na zalost ova logika ti ne ide kao masinstvo. Srbija i Turska su ko dupe i oko.
Ako je sve sto si rekao i tacno (a nije), avioprevozilac ima duznost da putniku pruzi potrebne informacije o kasnjenju, razlogu kasnjenja, ocekivanom vremenu dolaska i sl., a tretman gosta kakav daje Er Sustikla ni za milimikron se ne razlikuje od bahatog ponasanja starog Jat koji smo cesto znali da kritikujemo upravo zbog ovoga.
Takodje, promena aerodroma sa savremene Sabihe na prastari Ataturk nista nije uticala na bolje punjenje kabine naseg lidera.
Re: Vazduhoplovi
Kako postati pilot u Srbiji?
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=886390
Ukoliko ste se pitali kako se postaje pilot u Srbiji, koja je najbolja škola ili koliko košta – evo tri najveće škole letenja koje je predstavio TangoSix.
Dolaskom Etihada i formiranjem Air Serbije, otvaranjem nekih do skoro nepostojećih plaćenih poslova, stabilnim rastom i širenjem najvećih domaćih biz-jet operatera, broj “kako postati pilot” pitanja u poslednjih godinu dana primetno se povećao, piše vazduhoplovni portal TangoSix.
Najveći uticaj na pilotsko tržište u Srbiji imalo je širenje nacionalne aviokompanije koja je uvođenjem novog tipa aviona u svoju flotu zaposlila 49 pilota. Stariji piloti, instruktori i oni između poslova su prelaskom u Air Serbiju oslobodili svoja dotadašnja radna mesta, ceo lanac se pomerio za jedan stepenik i tržište pilota je odjednom postalo višestrukto perspektivnije nego što je to bilo pre samo godinu dana.
Za ovaj pozitivan trend zasluge se pripisuju i privatnoj inicijativi. Dve kompanije u Srbiji već par godina učestvuju u projektu vakcinacije lisica iz vazduha na široj teritoriji Balkana, najveće biz-jet kompanije su zbog porasta obima posla pojačale zapošljavanje, dok tradicionalne sezonske aktivnosti pri sportskoj i rekreativnoj avijaciji takođe ostaju stabilne.
TangoSix piše i da Air Serbia ovih dana sprema objavljivanje još jednog konkursa za primanje pilota koji po nekim informacijama može brojati preko 20 radnih mesta.
Portal je predstavio SMATSA Vazduhoplovnu Akademiju, Linx Aviation i Princ Aviation. TangoSix savetuje da kontaktirate svaku od navedenih škola, zahtevate posetu i obilazak njihovih prostorija, učionica i aerodroma i da u priči sa osobama koje prodaju svoju uslugu sami donesete zaključak o njihom profesionalnom odnosu prema vama kao klijentu.
SMATSA Aviation Academy (SAA)
Cena školovanja: 40.866,68 Evra (sa PDV-om)
SMATSA Vazduhoplovna akademija u Vršcu ove godine proslavlja 60 godina postojanja, što je čini jednom od najstarijih i najiskusnijih akademija u Evropi. Više od 2.100 pilota je dobilo svoja krila u Vršcu i oni danas lete za najpoznatije kompanije širom sveta.
Instruktori teorije u SMATSA Vazduhoplovnoj akademiji su fakultetski obrazovani i specijalizovani za predmete koje predaju. Svi instruktori su stalno zaposleni, to im je jedini posao koji obavljaju, što obezbeđuje konzistentnu obuku kandidata. Instruktori letenja u SAA imaju veliko iskustvo u obuci pilota. Najiskusniji instruktori imaju preko 7.500 sati instruktorskog naleta i više od 23 godine staža u SAA.
Simulator: Alsim ALX FNPT II – 1 simulator. Kompanija Air Serbia je upravo na SAA simulatoru vršila odabir pilota u septembru 2013. godine.
Jednomotorna flota: 18 Cesni 172. Deset Cesni 172N se koriste za početnu obuku, dok se osam novih Cesni 172S sa sistemom Garmin 1000 koriste za naprednu obuku.
Dvomotorna flota: 2 Cesne 310R sa Garminom 430, 2 Bičkrafta BE300 sa Pro Line 21.
Aerodrom koji se koristi u obuci: Aerodrom Vršac (LYVR) ima 3 poletno-sletne staze, 1 betonsku od 1000m i 2 travnate piste (600m i 800m). Aerodrom Vršac je u vlasništvu SAA, tako da studenti ne plaćaju korišćenje aerodroma, kao što je slučaj na aerodromima u okruženju. Aerodrom poseduje i svoj kontrolni toranj kao i 5 hangara.
Saradnja sa aviokompanijama: SAA je u prošlosti školovala kadete pilote za Jat Airways, Air Algerie, Tassili Airlines, Iraqi Airways, Air Malta, Turkish Airlines, Air Mali, TAAG i Lybian Arab Airlines. SAA trenutno razvija saradnju sa kompanijama Air Serbia i Etihad.
Prince Aviation
Cena školovanja: 50.000 evra
U cenu ulaze ispitni letovi, naknade i takse prema DCV-u. Data cena obuhvata svu teoretsku nastavu, kao i nalet od 200 sati na jedno i dvomotornim avionima i 66 sati na simulatoru.
Profesori i instruktoru su iskusni piloti i inženjeri koji su tokom svoje karijere bili rukovodioci letačkih i zamaljskih delatnosti u aviokompanijama. Inženjeri koji su bili profesori i predavači na katedrama za vazduhoplovstvo na mašinskom i saobraćajnom fakultetu.
Simulator: Elite S923 FNPT II/MCC (sa dve konfiguracije za vazduhoplove Piper PA34 Seneca III i Beech King Air). Prince Aviation ima na raspolaganju i simulatore nivoa D (full motion) za vazduhoplove iz familije Cessna Citation. Obuku na ovim simulatorima sprovode instruktori Prince Aviationa prema programima odobrenim od strane DCV-a.
Jednomotorna flota: 3 Cesne 172N i 1 Cesna 172R (Garmin 1000)
Dvomotorna flota: Piper PA34-220T Seneca II i Piper PA44-180 Seminole (Garmin 1000) – prvi u Evropi
Aerodromi koji se koriste u obuci: Osnovna obuku – Ečka, Zrenjanin (LYZR), za ostale faze obuke – Beograd (LYBE)
Saradnja sa aviokompanijama: Kandidati koji su se školovali u Prince Aviationu danas lete u velikom broju aviokompanija širom sveta (Air Serbia, Wizz Air, Montenegro Airlines, Carpatair, Air India, Emirates, China Airlines) na najrazličitijim tipovima vazduhoplova od Saaba 2000 i ATR-72, preko Boeinga 737 i Airbusa 32s do Boeinga 747 i 777.
U skladu sa potrebama i širenjem kompanije veliki broj kandidata je svoju letačku karijeru nastavio u samom Prince Aviationu. Tako osnovu letačkog kolektiva čine kapetani/instruktori koji su svoje prve letove napravili upravo u Prince školskom centru.
Linx Aviation
Cena školovanja: 40.000 evra
Trajanje kursa je godinu i 6 meseci. Linx Aviation FTO (Flight Training Organisation) je Centar za obuku vazduhoplovnog osoblja registrovan i odobren kod Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva Republike Srbije još od 2005. godine kada je započeo svoj rad pod imenom “Pelikan Airways”. Studentima će biti na raspolaganju CBT (Computer Based Training), elektronske knjige i interaktivna predavanja. Ovaj sistem omogućava da student provede samo 10% svog vremena u učionici uz opciju konsultacije uživo sa profesorima.
Većina instruktora su doktori nauka i predavači na Saobraćajnom i Mašinskom fakultetu dok je nekolicina predavala i u školskom centru Jat Airwaysa. Teoretska nastava sluša se u prostorijama škole na Novom Beogradu. Instruktori letenja su iskusni profesionalni instruktori letenja sa višedecenijskim iskustvom između 5.000 i 10.000 sati naleta.
Simulator: FNTP II Elite 812
Jednomotorna flota: 3 Cesne 172, 2 Pajpera PA28 i 1 PA28 Arou (RG)
Dvomotorna flota: 2 aviona Pajpera Seneka
Aerodromi: Lisičji Jarak (LYBJ) za početnu obuku, aerodrom Beograd (LYBE) za noćno letenje i ILS prilaze kao i aerodrom Batajnica (LYBT) za instrumentalno letenje.
Saradnja sa aviokompanijama: Linx Aviation obezbeđuje opciju neophodnog stažiranja za studente koji se odluče za sticanje instruktorskog rejtinga. Škola sarađuje sa kompanijama Air Explore i Air Pink u kojima je nekoliko kandidata do sada već našlo zaposlenje. Nekoliko studenata škole Linx Aviation zaposlilo se i u kompaniji Air Serbia.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=886390
Ukoliko ste se pitali kako se postaje pilot u Srbiji, koja je najbolja škola ili koliko košta – evo tri najveće škole letenja koje je predstavio TangoSix.
Dolaskom Etihada i formiranjem Air Serbije, otvaranjem nekih do skoro nepostojećih plaćenih poslova, stabilnim rastom i širenjem najvećih domaćih biz-jet operatera, broj “kako postati pilot” pitanja u poslednjih godinu dana primetno se povećao, piše vazduhoplovni portal TangoSix.
Najveći uticaj na pilotsko tržište u Srbiji imalo je širenje nacionalne aviokompanije koja je uvođenjem novog tipa aviona u svoju flotu zaposlila 49 pilota. Stariji piloti, instruktori i oni između poslova su prelaskom u Air Serbiju oslobodili svoja dotadašnja radna mesta, ceo lanac se pomerio za jedan stepenik i tržište pilota je odjednom postalo višestrukto perspektivnije nego što je to bilo pre samo godinu dana.
Za ovaj pozitivan trend zasluge se pripisuju i privatnoj inicijativi. Dve kompanije u Srbiji već par godina učestvuju u projektu vakcinacije lisica iz vazduha na široj teritoriji Balkana, najveće biz-jet kompanije su zbog porasta obima posla pojačale zapošljavanje, dok tradicionalne sezonske aktivnosti pri sportskoj i rekreativnoj avijaciji takođe ostaju stabilne.
TangoSix piše i da Air Serbia ovih dana sprema objavljivanje još jednog konkursa za primanje pilota koji po nekim informacijama može brojati preko 20 radnih mesta.
Portal je predstavio SMATSA Vazduhoplovnu Akademiju, Linx Aviation i Princ Aviation. TangoSix savetuje da kontaktirate svaku od navedenih škola, zahtevate posetu i obilazak njihovih prostorija, učionica i aerodroma i da u priči sa osobama koje prodaju svoju uslugu sami donesete zaključak o njihom profesionalnom odnosu prema vama kao klijentu.
SMATSA Aviation Academy (SAA)
Cena školovanja: 40.866,68 Evra (sa PDV-om)
SMATSA Vazduhoplovna akademija u Vršcu ove godine proslavlja 60 godina postojanja, što je čini jednom od najstarijih i najiskusnijih akademija u Evropi. Više od 2.100 pilota je dobilo svoja krila u Vršcu i oni danas lete za najpoznatije kompanije širom sveta.
Instruktori teorije u SMATSA Vazduhoplovnoj akademiji su fakultetski obrazovani i specijalizovani za predmete koje predaju. Svi instruktori su stalno zaposleni, to im je jedini posao koji obavljaju, što obezbeđuje konzistentnu obuku kandidata. Instruktori letenja u SAA imaju veliko iskustvo u obuci pilota. Najiskusniji instruktori imaju preko 7.500 sati instruktorskog naleta i više od 23 godine staža u SAA.
Simulator: Alsim ALX FNPT II – 1 simulator. Kompanija Air Serbia je upravo na SAA simulatoru vršila odabir pilota u septembru 2013. godine.
Jednomotorna flota: 18 Cesni 172. Deset Cesni 172N se koriste za početnu obuku, dok se osam novih Cesni 172S sa sistemom Garmin 1000 koriste za naprednu obuku.
Dvomotorna flota: 2 Cesne 310R sa Garminom 430, 2 Bičkrafta BE300 sa Pro Line 21.
Aerodrom koji se koristi u obuci: Aerodrom Vršac (LYVR) ima 3 poletno-sletne staze, 1 betonsku od 1000m i 2 travnate piste (600m i 800m). Aerodrom Vršac je u vlasništvu SAA, tako da studenti ne plaćaju korišćenje aerodroma, kao što je slučaj na aerodromima u okruženju. Aerodrom poseduje i svoj kontrolni toranj kao i 5 hangara.
Saradnja sa aviokompanijama: SAA je u prošlosti školovala kadete pilote za Jat Airways, Air Algerie, Tassili Airlines, Iraqi Airways, Air Malta, Turkish Airlines, Air Mali, TAAG i Lybian Arab Airlines. SAA trenutno razvija saradnju sa kompanijama Air Serbia i Etihad.
Prince Aviation
Cena školovanja: 50.000 evra
U cenu ulaze ispitni letovi, naknade i takse prema DCV-u. Data cena obuhvata svu teoretsku nastavu, kao i nalet od 200 sati na jedno i dvomotornim avionima i 66 sati na simulatoru.
Profesori i instruktoru su iskusni piloti i inženjeri koji su tokom svoje karijere bili rukovodioci letačkih i zamaljskih delatnosti u aviokompanijama. Inženjeri koji su bili profesori i predavači na katedrama za vazduhoplovstvo na mašinskom i saobraćajnom fakultetu.
Simulator: Elite S923 FNPT II/MCC (sa dve konfiguracije za vazduhoplove Piper PA34 Seneca III i Beech King Air). Prince Aviation ima na raspolaganju i simulatore nivoa D (full motion) za vazduhoplove iz familije Cessna Citation. Obuku na ovim simulatorima sprovode instruktori Prince Aviationa prema programima odobrenim od strane DCV-a.
Jednomotorna flota: 3 Cesne 172N i 1 Cesna 172R (Garmin 1000)
Dvomotorna flota: Piper PA34-220T Seneca II i Piper PA44-180 Seminole (Garmin 1000) – prvi u Evropi
Aerodromi koji se koriste u obuci: Osnovna obuku – Ečka, Zrenjanin (LYZR), za ostale faze obuke – Beograd (LYBE)
Saradnja sa aviokompanijama: Kandidati koji su se školovali u Prince Aviationu danas lete u velikom broju aviokompanija širom sveta (Air Serbia, Wizz Air, Montenegro Airlines, Carpatair, Air India, Emirates, China Airlines) na najrazličitijim tipovima vazduhoplova od Saaba 2000 i ATR-72, preko Boeinga 737 i Airbusa 32s do Boeinga 747 i 777.
U skladu sa potrebama i širenjem kompanije veliki broj kandidata je svoju letačku karijeru nastavio u samom Prince Aviationu. Tako osnovu letačkog kolektiva čine kapetani/instruktori koji su svoje prve letove napravili upravo u Prince školskom centru.
Linx Aviation
Cena školovanja: 40.000 evra
Trajanje kursa je godinu i 6 meseci. Linx Aviation FTO (Flight Training Organisation) je Centar za obuku vazduhoplovnog osoblja registrovan i odobren kod Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva Republike Srbije još od 2005. godine kada je započeo svoj rad pod imenom “Pelikan Airways”. Studentima će biti na raspolaganju CBT (Computer Based Training), elektronske knjige i interaktivna predavanja. Ovaj sistem omogućava da student provede samo 10% svog vremena u učionici uz opciju konsultacije uživo sa profesorima.
Većina instruktora su doktori nauka i predavači na Saobraćajnom i Mašinskom fakultetu dok je nekolicina predavala i u školskom centru Jat Airwaysa. Teoretska nastava sluša se u prostorijama škole na Novom Beogradu. Instruktori letenja su iskusni profesionalni instruktori letenja sa višedecenijskim iskustvom između 5.000 i 10.000 sati naleta.
Simulator: FNTP II Elite 812
Jednomotorna flota: 3 Cesne 172, 2 Pajpera PA28 i 1 PA28 Arou (RG)
Dvomotorna flota: 2 aviona Pajpera Seneka
Aerodromi: Lisičji Jarak (LYBJ) za početnu obuku, aerodrom Beograd (LYBE) za noćno letenje i ILS prilaze kao i aerodrom Batajnica (LYBT) za instrumentalno letenje.
Saradnja sa aviokompanijama: Linx Aviation obezbeđuje opciju neophodnog stažiranja za studente koji se odluče za sticanje instruktorskog rejtinga. Škola sarađuje sa kompanijama Air Explore i Air Pink u kojima je nekoliko kandidata do sada već našlo zaposlenje. Nekoliko studenata škole Linx Aviation zaposlilo se i u kompaniji Air Serbia.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Aerodrom koji se koristi u obuci: Aerodrom Vršac (LYVR) ima 3 poletno-sletne staze, 1 betonsku od 1000m i 2 travnate piste (600m i 800m). Aerodrom Vršac je u vlasništvu SAA, tako da studenti ne plaćaju korišćenje aerodroma, kao što je slučaj na aerodromima u okruženju. Aerodrom poseduje i svoj kontrolni toranj kao i 5 hangara.
Medjunarodni aerodrom Vrsac je u vlasnistvu SMATSA. Interesantno je kako se vrsi naplata drzavnog dobra koje je u vlasnistvu AGENCIJE? Otimacina kao sto rekoh...
Saradnja sa aviokompanijama: SAA je u prošlosti školovala kadete pilote za Jat Airways, Air Algerie, Tassili Airlines, Iraqi Airways, Air Malta, Turkish Airlines, Air Mali, TAAG i Lybian Arab Airlines. SAA trenutno razvija saradnju sa kompanijama Air Serbia i Etihad.
SAA nikada nije skolovala pomenute pilote vec je to radila JAT pilotska akademija. Sa potpuno drugim instruktorima, avionima, renomeom i po drugim cenama.
Inace, sa pomenutim novcem se dobija dozvola profesionalnog pilota i IFR ovlastenjem. Da bi se postao kopilot na nekom saobracajnom avionu, potrebno je platiti jos oko 30K evra za type rating.
Zatim nastupa potraga za poslom....
Ako srecnik ne dobije radno mesto u Srbiji, sa nasim pasosem tesko da ce dobiti posao u inostranstvu.
Aviokompanije traze kapetane a ne kopilote.
To bi od prilike trebala da bude realnost koja u tekstu nije spomenuta.
Medjunarodni aerodrom Vrsac je u vlasnistvu SMATSA. Interesantno je kako se vrsi naplata drzavnog dobra koje je u vlasnistvu AGENCIJE? Otimacina kao sto rekoh...
Saradnja sa aviokompanijama: SAA je u prošlosti školovala kadete pilote za Jat Airways, Air Algerie, Tassili Airlines, Iraqi Airways, Air Malta, Turkish Airlines, Air Mali, TAAG i Lybian Arab Airlines. SAA trenutno razvija saradnju sa kompanijama Air Serbia i Etihad.
SAA nikada nije skolovala pomenute pilote vec je to radila JAT pilotska akademija. Sa potpuno drugim instruktorima, avionima, renomeom i po drugim cenama.
Inace, sa pomenutim novcem se dobija dozvola profesionalnog pilota i IFR ovlastenjem. Da bi se postao kopilot na nekom saobracajnom avionu, potrebno je platiti jos oko 30K evra za type rating.
Zatim nastupa potraga za poslom....
Ako srecnik ne dobije radno mesto u Srbiji, sa nasim pasosem tesko da ce dobiti posao u inostranstvu.
Aviokompanije traze kapetane a ne kopilote.
To bi od prilike trebala da bude realnost koja u tekstu nije spomenuta.
Re: Vazduhoplovi
A kako se postaje kapetan?
Re: Vazduhoplovi
Pa tu je igranka.... Mora da se leti na avionu u saobracaju odredjen broj sati, ja se vise ne secam tacne cifre ali recimo da je minimum oko cetiri do pet godina da bi se dobila dozvola kapetana aviona.
Zatim opet treba da se stekne iskustvo kao kapetan, jer ni jedna kompanja nece da da u ruke coveku bez iskustva aparat od 70 miliona dolara i 200 ljudskih zivota.
Znaci, poenta je investirati 80K evra ali samo ako si siguran da ces imati posao. U koliko nemas 3 poletanja i sletanja u 90 dana, dozvola se gubi pa je potrebno opet proci odredjeni program. Ako kandidat nije sebi obezbedio posao, moze da se desi da cekajuci izgubi dozvolu posle tri meseca i da u opste nije seo u avion.
Inace dozvola vazi samo godinu dana, od lekarskog pregleda do lekarskog pregleda, pa ko voli nek izvoli....
Zatim opet treba da se stekne iskustvo kao kapetan, jer ni jedna kompanja nece da da u ruke coveku bez iskustva aparat od 70 miliona dolara i 200 ljudskih zivota.
Znaci, poenta je investirati 80K evra ali samo ako si siguran da ces imati posao. U koliko nemas 3 poletanja i sletanja u 90 dana, dozvola se gubi pa je potrebno opet proci odredjeni program. Ako kandidat nije sebi obezbedio posao, moze da se desi da cekajuci izgubi dozvolu posle tri meseca i da u opste nije seo u avion.
Inace dozvola vazi samo godinu dana, od lekarskog pregleda do lekarskog pregleda, pa ko voli nek izvoli....
Re: Vazduhoplovi
Aha, Air Serbia je kriva sto Aerodrom nije imao potrebne informacije o kasnjenju, razlogu kasnjenja, ocekivanim vremenima itd. A kriva je Air Serbia i za sva ta pomeranja vremena, nedostatak organizacije preduzeca Aerodrom, za vremenske nepogode. Naravno Aerodrom koji nije obavestio putnike koji su cekali na Gate-u nema nikakvu duznost da ih obavesti o bilo cemu na licu mesta.zuzazu napisao:ljubitelj napisao:I ?
Sve nabrojano je u potpunosti rezultat (ne)sposobnosti preduzeca Aerodrom Ataturk da organizuje otpremu aviona. Avio kompanije nemaju uticaja na nesposobnost domacina, bilo i bice.
Nije Turska bez razloga svrstana u nerazvijene zemlje treceg sveta, ovo je tipican primer dezorganizovanosti.
Turska i Srbija su vrlo slicne, krivac se po obicaju trazi na nekom trecem mestu a ne na mestu koje je uzrok problema.
Vrlo interesantno razmisljanje. Na zalost ova logika ti ne ide kao masinstvo. Srbija i Turska su ko dupe i oko.
Ako je sve sto si rekao i tacno (a nije), avioprevozilac ima duznost da putniku pruzi potrebne informacije o kasnjenju, razlogu kasnjenja, ocekivanom vremenu dolaska i sl., a tretman gosta kakav daje Er Sustikla ni za milimikron se ne razlikuje od bahatog ponasanja starog Jat koji smo cesto znali da kritikujemo upravo zbog ovoga.
Takodje, promena aerodroma sa savremene Sabihe na prastari Ataturk nista nije uticala na bolje punjenje kabine naseg lidera.
Re: AW: Vazduhoplovi
Pretpostavio sam da ima veze sa iskustvom. Znači prvo posao pa onda obuka... u suprotnom to može biti jako skup hobi.zuzazu napisao:Pa tu je igranka.... Mora da se leti na avionu u saobracaju odredjen broj sati, ja se vise ne secam tacne cifre ali recimo da je minimum oko cetiri do pet godina da bi se dobila dozvola kapetana aviona.
Zatim opet treba da se stekne iskustvo kao kapetan, jer ni jedna kompanja nece da da u ruke coveku bez iskustva aparat od 70 miliona dolara i 200 ljudskih zivota.
Znaci, poenta je investirati 80K evra ali samo ako si siguran da ces imati posao. U koliko nemas 3 poletanja i sletanja u 90 dana, dozvola se gubi pa je potrebno opet proci odredjeni program. Ako kandidat nije sebi obezbedio posao, moze da se desi da cekajuci izgubi dozvolu posle tri meseca i da u opste nije seo u avion.
Inace dozvola vazi samo godinu dana, od lekarskog pregleda do lekarskog pregleda, pa ko voli nek izvoli....
Re: Vazduhoplovi
Ljubitelj, avioprevoznik placa aerodromsku taksu na odredjeni nacin. Tako su ukljucene usluge prihvata i otpreme putnika. Prema tome, samo ako odredjena sluzba posalje obvestenje aerodromu o duzini kasnjenja, ovi ce tako i preneti putnicima.
Za lose meteo usluge svakako nije kriva Er Sustikla, a za slotove koje ce da dobijaju zavisi od aerodroma destinacije, u ovin slucaju IST koji je nokat i meso sa THY i turskin DGCA .
Sut sa rogatim nikada nije mogao, a neuko pucanstvo nek se samo przi " kako smo pokazali Turcima".
Za lose meteo usluge svakako nije kriva Er Sustikla, a za slotove koje ce da dobijaju zavisi od aerodroma destinacije, u ovin slucaju IST koji je nokat i meso sa THY i turskin DGCA .
Sut sa rogatim nikada nije mogao, a neuko pucanstvo nek se samo przi " kako smo pokazali Turcima".
Re: Vazduhoplovi
Zanimljivo.
Montezemolo, bid farewell to Ferrari for Alitalia-Etihad. John Elkann in pole
http://www.sportevai.it/motori/f1-monte ... kann-pole/
Montezemolo leaves, John Elkann new president
Luca Cordero di Montezemolo could not be more short-president of the Ferrari. Affaritaliani.it The rumor comes from the website that his new role will be number one by Alitalia-Etihad, the product of the merger of the Italian flag carrier airline with the carrier Arabic led by James Hogan.
The deal to save Alitalia with Etihad Airways has been reached, the site writes. In these hours, the CEO of the company in the UAE James Hogan should hold a press conference to illustrate the points of marriage. A key role in the negotiation was carried out by Ferrari president Luca Cordero di Montezemolo, who could leave the Prancing Horse is where the president since 1991 (he has collected 14 world titles in Formula 1) to make room for John Elkann.
Montezemolo, bid farewell to Ferrari for Alitalia-Etihad. John Elkann in pole
http://www.sportevai.it/motori/f1-monte ... kann-pole/
Montezemolo leaves, John Elkann new president
Luca Cordero di Montezemolo could not be more short-president of the Ferrari. Affaritaliani.it The rumor comes from the website that his new role will be number one by Alitalia-Etihad, the product of the merger of the Italian flag carrier airline with the carrier Arabic led by James Hogan.
The deal to save Alitalia with Etihad Airways has been reached, the site writes. In these hours, the CEO of the company in the UAE James Hogan should hold a press conference to illustrate the points of marriage. A key role in the negotiation was carried out by Ferrari president Luca Cordero di Montezemolo, who could leave the Prancing Horse is where the president since 1991 (he has collected 14 world titles in Formula 1) to make room for John Elkann.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Jos zanimljivije:
Objavljeni tajni ugovori sa “Etihadom”: Arapi nas ošišali kao ovce!
http://www.teleprompter.rs/objavljeni-t ... -ovce.html
Objavljeni tajni ugovori sa “Etihadom”: Arapi nas ošišali kao ovce!
http://www.teleprompter.rs/objavljeni-t ... -ovce.html
Re: Vazduhoplovi
Da je ugovor bio povoljan, ne bi ni bio tajni tako da... očekivano.
Re: Vazduhoplovi
Da se zapitaš, da li je nama uopšte potreban nacionalni avioprevoznik...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Ma naravno