Sa koje si ti kruske pao?Ji 4Tze napisao:XJ ružan? Delija, ccc... sedi, jedan iz dizajna

Ko uopste prica o Jaguaru?

p.s. Kad si ga vec pomenuo - dupe (svetlosna grupa pogotovo) mu je vrlo diskutabilno...

Sa koje si ti kruske pao?Ji 4Tze napisao:XJ ružan? Delija, ccc... sedi, jedan iz dizajna
Nista cudno. Kum ima 997 Carrera S 2006-te kupljen, sada (8-9 godina posle) ima jedva 70 000. Od toga u zadnje 4 godine nije presao vise od 3 000 km. Razlog? Radi ko mazga nema vremena da ga vozi.Wolfy napisao:P.S. ne shvatam da neko kupi 997 4S i da predje 30kza 9 godina
Meni ovaj 997 kao traktor pored 991. Tako malo je promenjeno, a opet tako puno.Wolfy napisao:http://www.polovniautomobili.com/oglas5 ... he_997_4s/
Bas lepa Carrera,samo za te pare je bolja kupovina ona iz Krusevca,koja je ipak Mk2 + TechArt(koji je po mom misljenju vise -,nego +)
P.S. ne shvatam da neko kupi 997 4S i da predje 30kza 9 godina
Scuderia napisao: Meni ovaj 997 kao traktor pored 991. Tako malo je promenjeno, a opet tako puno.
Dobro objasnjeno.starac vujadin napisao:A7 je otpozadi dizajnerski omaž italijanskim GT automobilima iz 70-ih...Maseratijima pre svega. Sad - nekome se sviđa kako je to urađeno, nekima ne. ali nije bubašvaba...to može da bude Panamera po svom obliku.
Mislim da bi Audi trebalo da uradi A7 sa dvoja vrata i to bi bio pun pogodak.
Mene lično komercijalizacija brenda Porsche ne oduševljava previše. Dizel motori, SUV-ovi, limuzine... fale samo još mali gradski autići. Priznajem, Cayenne mi se sviđa ali za razliku od 911, ne vidim ništa posebno u njemu kao i ostalim modelima što bi ih činilo toliko skupljim i posebnijim od "premijum trojke". Stari Cayenne je već jebeno dosadan jer može svako da ga vozi. S druge strane, za dobrom Carrerom ću se okrenuti pa makar bila stara i 20 godina.nidza napisao:Ajde sad svi realno kao da se ne bi okrenuli na ulici za Panamerom? Još da je bela....
Ja ne bih, ova je presla 2x vise km, nije prvi vlasnik, slabiji je motor i automatik je.Risto napisao:kada smo kod Carrera, ja bi uzeo ovu:
http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... 7_carrera/
cini mi se da je u korektnom stanju a dosta je jeftinija od ove koju je postovao wolfy...
A ja ne pričam o ekonomiji. Što se mene tiče, oni mogu i na Fabiu da stave Porsche značku, napakuju kvalitetnije materijale i to prodaju za masnu lovu (a kupce će naći) ali to za mene neće biti auto za kojim ću se okretati na ulici bez obzira što će kao redak, svakako biti atrakcija.Dusan napisao:Da nije Panamere, Cayennea, Macana i svega o cemu pricas, modeli kao GT3 i Turbo ne bi mogli da postoje.
Za voznju ne znam, nisam ga vozio ali ti verujem da se lepo vozi...nidza napisao:Preteruješ. Panamera je ipak tehnološki i vozno jedan izuzetan automobil.
Evo ja se slazem s tobom iako je sad u modi da se i u ruznim automobilima pronalazi nesto posebnoDelija napisao:Ko uopste prica o Jaguaru?
p.s. Kad si ga vec pomenuo - dupe (svetlosna grupa pogotovo) mu je vrlo diskutabilno...
Bili su u profitu, ali se trziste tako menja da postaje neizvesno da li samo 911 i Boxter mogu da budu dovoljno profitabili, sa svim svojim edicijama. (Tipa GT3, GT2 i Turbo kupuje jako mali broj ljudi, pitanje je da li ce uopste biti GT2 991, zbog isplativosti) Inace Panamera i Cayenne cine vise od 75% ukupne prodaje Porschea.dragvorl napisao:Koliko se secam bili su u profitu i pre svih tih modela, ali nije bio toliko masan.