I ja mislim da se o ovome radi. Nemoguce da oni ne znaju ni o kom vozilu se radi,ni koje boje,ni koje tablice. Sigurno ima neki ocevidac/kamera koja je snimilaVelja napisao:Verovatno su rešili da kažu ko je ubica, pa sad moraju da glume istragu. Još će na kraju da ispadnu heroji, pošto su uspeli nemoguće
Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
- zrnkemiki
- Postovi: 698
- Pridružio se: 18 Mar 2014, 11:33
- Garaža: Audi A5 2.0 190KS
- Lokacija: BG | NS | BL
Re: Ne brže od života!
Verujem da postoji neka oznaka, koja oznacava bar seriju. Pa nek u toj seriji ima 200 proizvedenih auta, lako vide u bazi podataka koji ima da je registrovan u Srbiji ili da je usao u Srbiju na granici.
BTW evo sad gledam pikslu u kolima, ima na njoj gomila brojeva, koji sigurno nesto znace.

BTW evo sad gledam pikslu u kolima, ima na njoj gomila brojeva, koji sigurno nesto znace.

- Martin
- Postovi: 2909
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Ne brže od života!
Dakle, političari kao i uvek napredno jdu gvna.
Onu jajaru su prošle sedmice našli posredstvom signala mobilnog telefona, a ovog sa minijem ne mogu....ma da, alde molim te!
Jasno je ko dan da je neko nečiji u pitanju.
Smatram da ne vredi trošiti naše tastature komentarišući ovu situaciju.
Žao mi je roditelja poginulog momka.....
Onu jajaru su prošle sedmice našli posredstvom signala mobilnog telefona, a ovog sa minijem ne mogu....ma da, alde molim te!
Jasno je ko dan da je neko nečiji u pitanju.
Smatram da ne vredi trošiti naše tastature komentarišući ovu situaciju.
Žao mi je roditelja poginulog momka.....
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
I da čovek nije odlučio da stoji na mostu i time izazvao medijsku pažnju, pitanje je šta bi bilo do kraja...
- Kuzmanovic
- Postovi: 15309
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Ne brže od života!
Nazalost ali realno.
Re: Ne brže od života!
Mislim da nece. Retrovizor kao i 99.99% delova na autu nema serijski broj vozila, VIN niti ima potrebe za tim.H4wkeye napisao:"
Valjda ce uspeti preko tih brojeva sa retrovizora itd. da nadju neke podatke o vozilu.
Ono sto ima su brojevi koji kazu kada je proizveden, tj lot proizvodnje obicno nedelja/mesec/godina format, broj koji kaze kako se ekoloski reciklira, broj za porucivanje iz kataloga delova i slicno.
Retovrizor je univerzalni deo, ne pravi se posebno prema nekom konkretnom VIN broju sasije auta.
Naplatne rampe snimaju sva vozila, ukljucivo tablicu a snimci se cuvaju prilicno dugo vremena.
Na osnovu snimaka je i pala "naplatna mafija" u muljanju sa agnetim karticama koje su neuparene sa tablicama.
AKo je taj Mini (ako je uopste taj model) ikada bio na nekoj deonici auto puta snimljen je iz neposredne bilzine, vidi se i vozac na slici vrlo verovatno.
Putevi Srbije imaju posebno odljenje samo za to snimanje, i ljudi te snimke inace prate po sluzbenog duznosti svakog dana kao deo redovnog rada, tj plate.
U ovakvim slucajevima, vreme reakcije je veoma bitan faktor. Policije je trebala da u roku koji se meri minutama krene u pracenje kamera i svim granicama posalje depesu.
Nadzorni centar u BG ima kamere sa daljinskim upravljanjem koje mogu da zumiraju na zahtev operatera, koliko se secam kada sam gledao jednom prilikom demonstraciju rada.
Nadam se da ce se pojaviti i neka informacija iz okoline dogadjaja, postoji uvek zavidna sansa da je neko bio prisutan i video dogadjaj neposredno pre ili posle samog, ali prosto nije obratio paznju da tada javi policiji.
Brankov most je obicno prometan u bilo koje doba noci, taksisti ako niko drugi tokom noci su aktivni i obicno veoma dobro informisani o takvim stvarima, posredno.
Nadam se da ce se pojaviti validan trag.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Update:
Prema njegovim rečima, policija je uradila rekonstrukciju kretanja vozila koje je usmrtilo Luku.
Ministar je rekao da postoje podaci gde se vozilo kretalo. Međutim, kako je naveo, kamere koje su snimile vozilo su loše, pa ne može da se vidi registracija.
"Vozilo je uhvaćeno na raznim lokacijama, možemo da ga identifikujemo pre nesreće i u toku izvršenja nesreće. Te kamere su loše i na Brankovom mostu nemamo mogućnost da identifikujemo tablicu. Ali imamo lokaciju gde se to lice nalazilo pre nesreće i zajedno sa svim timovima policije stežemo obruč i uveren sam da ćemo uskoro imati ubicu", izjavio je Stefanović.
Precizirao je i da policija ima branik, deo branika, blatobrana i retrovizor sa tog vozila po čijim je brojevima uspela da identifikuje da je vozilo proizvedeno u novembru, decembru 2012. ili najkasnije u januaru 2013.
"Tražićemo sva vozila koja su proizvedena u tom periodu da preko dilera automobila dođemo do toga kojim licima su vozila isporučena. Uspeli smo američkom FBI-ju da pošaljemo naš snimak koji će oni pokušati da što bolje prečiste. Bez obzira na zaostalost naše kamere, ako nešto bude moglo da se isčupa iz toga, oni će to moći da urade", izjavio je Stefanović i zahvalio američkom ambasadoru u Srbiji Majklu Kirbiju.
Ministar policije je rekao i da ekipe MUP-a proveravaju i snimke sa graničnih prelaza, kao i da nema informacija da je vozilo koje je izazvalo nesreću napustilo Srbiju.
Prema njegovim rečima, policija je uradila rekonstrukciju kretanja vozila koje je usmrtilo Luku.
Ministar je rekao da postoje podaci gde se vozilo kretalo. Međutim, kako je naveo, kamere koje su snimile vozilo su loše, pa ne može da se vidi registracija.
"Vozilo je uhvaćeno na raznim lokacijama, možemo da ga identifikujemo pre nesreće i u toku izvršenja nesreće. Te kamere su loše i na Brankovom mostu nemamo mogućnost da identifikujemo tablicu. Ali imamo lokaciju gde se to lice nalazilo pre nesreće i zajedno sa svim timovima policije stežemo obruč i uveren sam da ćemo uskoro imati ubicu", izjavio je Stefanović.
Precizirao je i da policija ima branik, deo branika, blatobrana i retrovizor sa tog vozila po čijim je brojevima uspela da identifikuje da je vozilo proizvedeno u novembru, decembru 2012. ili najkasnije u januaru 2013.
"Tražićemo sva vozila koja su proizvedena u tom periodu da preko dilera automobila dođemo do toga kojim licima su vozila isporučena. Uspeli smo američkom FBI-ju da pošaljemo naš snimak koji će oni pokušati da što bolje prečiste. Bez obzira na zaostalost naše kamere, ako nešto bude moglo da se isčupa iz toga, oni će to moći da urade", izjavio je Stefanović i zahvalio američkom ambasadoru u Srbiji Majklu Kirbiju.
Ministar policije je rekao i da ekipe MUP-a proveravaju i snimke sa graničnih prelaza, kao i da nema informacija da je vozilo koje je izazvalo nesreću napustilo Srbiju.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Koliko bulšitova u jednom novinskom članku. Teško da će bez pomoći Horejšia Kejna dr. Stefanović ovim metodama bilo šta da uradi
-
Dzoni_m
- Site Admin
- Postovi: 1950
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Ne brže od života!
Je, sve 5, ali šta ako je izašao preko Kosova!? Tamo se ulazi na divlje predlaze, kada udje na Kosovo, cao. Može preko Makedonije, u Bugarsku i na dalje nema nikakvih problema. Ili Albanija pa trajekt Italija i opet stiže bilo gde u z. evropu a da to nasi ne znaju
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
A onda dolazimo do ovoga. Nesposobnosti drzave da uradi bilo sta kako treba, cak i kad postoje sredstva za to.
U fondu za postavljanje video-nadzora u saobraćaju, koji je otvoren u Narodnoj banci Srbije, u poslednjih pet godina sakupljeno je gotovo osam milona evra, ali još niko nije pokrenuo inicijativu da se ta sredstva upotrebe.
Pojedini stručnjaci kažu da se ne zna ko ima pravo da raspolaže novcem za postavljanje video-nadzora u saobraćaju, a kamere koje su do sada postavljene polako se kvare i zastarevaju.
Ni lokalane samouprave, koje godišnje dobiju 20 milona evra od kazni za prekršaje, nisu zaintresovane da se postave kamere koje jedine mogu da jasno i pregledno dokumentuju sporne događaje.
Svaki vozač koji kupi polisu obaveznog osiguranja u Srbiji odvoji 1,2 odsto za uvođenje video-nadzora u saobraćaju. Novac se sliva u trezor Narodne banke, a njega uplaćuju osiguravajuća društva.
Tim novcem za sada niko ne raspolaže, a niko za pet godina nije ni pokrenuo inicijativu da se osam milona evra, koliko je prikupljeno, upotrebi. Mada je, kažu pojedini stručnjaci, to simboličan iznos.
Samo London ima 50.000 sigurnosnih kamera, a kod nas ih je jedva oko 50 i pitanje je da li rade.
Da bi se situacija popravila, potrebno je da reaguje nekoliko ministarstava, pre svega saobraćaja, unutrašnjih poslova, pa i prosvete, jer se kamere moraju postaviti ispred škola.
"Recimo francuska je u svoje vreme instalirala 1.000 kamera i prepolovila broj saobraćnih udesa. To je kod njih bila prekretnica i od tad je počeo da se smanjuje broj saobraćajnih nezgoda", kaže Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja, koji smatra da bi kamere imale veliku ulogu u bezbednosti saobraćaja.
U fondu za postavljanje video-nadzora u saobraćaju, koji je otvoren u Narodnoj banci Srbije, u poslednjih pet godina sakupljeno je gotovo osam milona evra, ali još niko nije pokrenuo inicijativu da se ta sredstva upotrebe.
Pojedini stručnjaci kažu da se ne zna ko ima pravo da raspolaže novcem za postavljanje video-nadzora u saobraćaju, a kamere koje su do sada postavljene polako se kvare i zastarevaju.
Ni lokalane samouprave, koje godišnje dobiju 20 milona evra od kazni za prekršaje, nisu zaintresovane da se postave kamere koje jedine mogu da jasno i pregledno dokumentuju sporne događaje.
Svaki vozač koji kupi polisu obaveznog osiguranja u Srbiji odvoji 1,2 odsto za uvođenje video-nadzora u saobraćaju. Novac se sliva u trezor Narodne banke, a njega uplaćuju osiguravajuća društva.
Tim novcem za sada niko ne raspolaže, a niko za pet godina nije ni pokrenuo inicijativu da se osam milona evra, koliko je prikupljeno, upotrebi. Mada je, kažu pojedini stručnjaci, to simboličan iznos.
Samo London ima 50.000 sigurnosnih kamera, a kod nas ih je jedva oko 50 i pitanje je da li rade.
Da bi se situacija popravila, potrebno je da reaguje nekoliko ministarstava, pre svega saobraćaja, unutrašnjih poslova, pa i prosvete, jer se kamere moraju postaviti ispred škola.
"Recimo francuska je u svoje vreme instalirala 1.000 kamera i prepolovila broj saobraćnih udesa. To je kod njih bila prekretnica i od tad je počeo da se smanjuje broj saobraćajnih nezgoda", kaže Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja, koji smatra da bi kamere imale veliku ulogu u bezbednosti saobraćaja.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13693
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Nemaju veze kamere za prekrsaje i ove nadzorne, seru
- Mladen7
- Postovi: 2131
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Ne brže od života!
Mali off u odnosu na trenutnu diskusiju ali u skladu s temom
Mogli bi ta gospoda iz ministarstva saobraćaja, ili koji je već resor zadužen za raspodelu novca u smislu bezbenosti saobraćaja da malo manje preskaču stvari.
Najbolje sad odma da se poredimo sa Londonom u smislu video nadzora
, koliko je samo `stepenika` tu onda preskočeno???
Kakva je osnovna bezbednost puteva i ulica, obeležavanje, ograde, ...mogao bi do sutra da nabrajam, aaa ne samo fali još mnogo kamera i sve rešeno
, ovo je takav spin i namerno guranje glave u pesak nadležnih i jako ružno koriste nečiju ličnu tragediju.
Nisam ja protiv kamera, ali ovakvo medijsko preskakanje načina kako to razvijati bezbedan saobraćaj...
Da je par saopštenja iz medija pogledao neko ko se nikad nije služio putnom mrežom u Srbiji pomislio bi verovatno-blago ovima, eto još da reše nadzor i sve za 10
Takođe poređenje sa Francuskom, jeste 1000 kamera i samo zbog toga sve ljudi rešili, važi, nigde se ne pominju koraci pre toga, od sitnih pa nadalje...ovo sve polako postaje za temu -zašto je Srb .. ... .....
Mogli bi ta gospoda iz ministarstva saobraćaja, ili koji je već resor zadužen za raspodelu novca u smislu bezbenosti saobraćaja da malo manje preskaču stvari.
Najbolje sad odma da se poredimo sa Londonom u smislu video nadzora
Kakva je osnovna bezbednost puteva i ulica, obeležavanje, ograde, ...mogao bi do sutra da nabrajam, aaa ne samo fali još mnogo kamera i sve rešeno
Nisam ja protiv kamera, ali ovakvo medijsko preskakanje načina kako to razvijati bezbedan saobraćaj...
Da je par saopštenja iz medija pogledao neko ko se nikad nije služio putnom mrežom u Srbiji pomislio bi verovatno-blago ovima, eto još da reše nadzor i sve za 10
Takođe poređenje sa Francuskom, jeste 1000 kamera i samo zbog toga sve ljudi rešili, važi, nigde se ne pominju koraci pre toga, od sitnih pa nadalje...ovo sve polako postaje za temu -zašto je Srb .. ... .....
Re: Ne brže od života!
Danas sedeo sa drugaricom, njena sestra vozi plavog Countryman-a i pre par dana je bila policija da proveri auto.
Ugl, garantujem da ako ga nadju na nekoj od nadzornih kamera u gradu mogu da nadju u okolini i neku bolju privatnu kameru, sa moje mogu da se vide tablice... Restoran, kafic, fast food, banka, sta god...
Ja pre verujem da je taj auto zastekan negde u nekoj garazi, mozda cak i na samom sajmistu, ili u okolini.
Ugl, garantujem da ako ga nadju na nekoj od nadzornih kamera u gradu mogu da nadju u okolini i neku bolju privatnu kameru, sa moje mogu da se vide tablice... Restoran, kafic, fast food, banka, sta god...
Ja pre verujem da je taj auto zastekan negde u nekoj garazi, mozda cak i na samom sajmistu, ili u okolini.
- Martin
- Postovi: 2909
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Ne brže od života!
...ili je možda već raskupusan u delove....ali opet u SUP-u ostaje dokumentacija i evidencija o vlasništvu.
Re: Ne brže od života!
Da se sve ovo desilo sa Puntom Classic ili necim toliko cestim, pa da razumem. Ovo je toliko redak auto, da mozes preko privatnih i nadzornih kamera da ga pratis po celom gradu. Samo sto to zahteva mnogo vremena i mnogo ljudi...