
1000 zašto - 1000 zato!
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
U Srbiji dembeliji, tek od 2010
100%
100%
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Aaa... Lepa Brena edišn 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Imao bi dugme da ima ASR. Ako nema dugmeta, nema ASR.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Nemaju svi Focusi dugme, mom se gasi u meniju na bordu.
Mc, nije do ASR-a ni da ga imas, ja ponekad zaslajfujem u prvoj na kratko i ASR ne stigne ni da bekne, spor je. Mislim da nema veze ni sa pumpanjem, prepumpana guma ce samo lakse da kliza, ali probaj pa javi. Moguce je da si naleteo na neki asfalt sa sumanutim gripom, pa da se potrefilo. Nadji nesto klizavije pa probaj
Mc, nije do ASR-a ni da ga imas, ja ponekad zaslajfujem u prvoj na kratko i ASR ne stigne ni da bekne, spor je. Mislim da nema veze ni sa pumpanjem, prepumpana guma ce samo lakse da kliza, ali probaj pa javi. Moguce je da si naleteo na neki asfalt sa sumanutim gripom, pa da se potrefilo. Nadji nesto klizavije pa probaj
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Pa da, nije mi to palo na pamet.nidza napisao:Imao bi dugme da ima ASR. Ako nema dugmeta, nema ASR.
Tapatalk Pro
Inače, kad pukne korpa, auto cima pri polasku i kad sastavi onda ide normalno- par puta sam imao ranije taj kvar. 128ca i R4 beše.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Neverovatno da takvu stvar stave u meni. Škoda ima sličnu glupost, podešavanje svetla cajgera je zatrpano u menijima. Slepci. Takve stvari moraju biti na dohvat ruke.Rakhil napisao:Nemaju svi Focusi dugme, mom se gasi u meniju na bordu.
Tapatalk Pro
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Bem li ga, da je glupo, jeste, ali ne javlja mi se bas situacija u kojoj mi hitno treba dugme za gasenje ESP-a.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Nije lose kad imas zadnju vucu i vidis situaciju gde ces da zadriftujes 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
al kad imas prednju i besnih 100ks, mogu da ga stave i u gepek 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
A sto bi imao dugme da se zamajava vozac, automatika radi svoje samostalno.nidza napisao:Imao bi dugme da ima ASR. Ako nema dugmeta, nema ASR.
Tapatalk Pro
Ja na autu nemam nikakvo dugme za ASR, ako nastane proklizavanje samo se ukljuci a onda i samo iskljuci.
Nema ni sarene lampice.
Jedino se cuje jasan klik zvuk kada se ukljuci, i naravno oseti po ponasanju auta.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
A sta radis bez "dugmeta" kad se zaglavis u pesku ili snegu? 
p.s. Moja Astra je imala TCS, ali nije imala "dugme"... Tesko sra*e kad zatreba iliti kad treba iskljuciti glupi sistem...

p.s. Moja Astra je imala TCS, ali nije imala "dugme"... Tesko sra*e kad zatreba iliti kad treba iskljuciti glupi sistem...

Poslednja izmena od Delija u 20 Avg 2014, 00:40, izmenjeno 1 put ukupno.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Zvati nekoga sa SX4 da vas izvuce 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Pitanje ti je potpuno na mestu. Ne pise u uputstvu za upotrebu vozila, to su mudro preskocili.
Imao sam bas na snegu situaciju da ne znam kako da aktiviram ASR dok nisam skapirao.
Najbolje je ako se krecem, makar svega nekoliko km/h, recimo neka uzbrdica gde proklizava pustim da se kotrlja nanize, zatim dodajem polagano gas, prokliza guma, jos dodajem gas i kada dodje na oko 3.000 rpm drzim sto vise konstantan polozaj pedale gasa.
Posle nekog vremena, sistem ukapira da je dovoljna razlika obrtanja levog i desnog tocka, klikne to nesto i aktivira se blokada, mali cim se oseti i krene auto da kopa.
Ako je u mirovanju, isto sve samo ponekad stisnem kocnicu i onda naglo pustim.
Kada se jednom aktivira ASR ne smem da otpustam pedalu gasa, drzim konstantno u jednom polozaju.
Uglavnom kod mene tako uspevam da zavrsim posao. Retko se desi da prokliza osim na ledu.
Nekada treba da drzim tako gas i po 20-30 sekundi dok jedan tocak ne uhvati podlogu a drugi ostane da se vrti u prazno.
AKo se oba tocka vrte u prazno ASR se ne aktivira.
Nije najbolje reseno, sistem je potpuno mehanicki i automatski.
Imao sam bas na snegu situaciju da ne znam kako da aktiviram ASR dok nisam skapirao.
Najbolje je ako se krecem, makar svega nekoliko km/h, recimo neka uzbrdica gde proklizava pustim da se kotrlja nanize, zatim dodajem polagano gas, prokliza guma, jos dodajem gas i kada dodje na oko 3.000 rpm drzim sto vise konstantan polozaj pedale gasa.
Posle nekog vremena, sistem ukapira da je dovoljna razlika obrtanja levog i desnog tocka, klikne to nesto i aktivira se blokada, mali cim se oseti i krene auto da kopa.
Ako je u mirovanju, isto sve samo ponekad stisnem kocnicu i onda naglo pustim.
Kada se jednom aktivira ASR ne smem da otpustam pedalu gasa, drzim konstantno u jednom polozaju.
Uglavnom kod mene tako uspevam da zavrsim posao. Retko se desi da prokliza osim na ledu.
Nekada treba da drzim tako gas i po 20-30 sekundi dok jedan tocak ne uhvati podlogu a drugi ostane da se vrti u prazno.
AKo se oba tocka vrte u prazno ASR se ne aktivira.
Nije najbolje reseno, sistem je potpuno mehanicki i automatski.