Sto se tice cene, okruglo 17.900 eur doplate. Mozemo da pricamo dal' je puno ili ne, ali kada uzmem u obzir da taj auto u startu kao nov kosta skoro 13k eur vise nego moj, ispada da me je avantura voznje novog 320d kostala 5.000 eur za tu prvu godinu, sto nije katastrofa. Dobio sam popust na nov X3 kao "stara musterija", tj kao neko ko je vec kupio auto kod njih, dozvolili su mi da vozim moj auto dok ne stigne X3, za uplatu racunaju srednji kurs tj ne pederisu se sa gornjim, ma skroz ok diler, verujem medju najboljima u Srbiji, posto ne mogu da tvrdim da su najbolji jer ne znam sve ostale.
Oko cene, mozemo da gledamo plitko, a to je "izvadio sam skoro 18.000 i dao za drugi auto", ali ja sam gledao ovako: ako je nov 320d bio 31.000 eur, cena za 5 god mu je 14.000 eur (provereno, ima i u Delti), dakle za 5 god voznja takvog auta kosta 17.000 samo na padu vrednosti. Kod X3 je situacija da za 5 god vrednost padne za oko 20 do 22.000 , jer 5 god star vredi oko 18-20 hiljada. Dakle, oko 1000 eur vise se gubi svake godine na to sto vozis X3 umesto 320d. Meni licno - vredi!
Sto se tice X1, odustao sam... Vidjao sam ih po ulici i deluju kao igracke naspram X3...

Pride, X1 je na platformi E90, tj doplatio bih cirka 10k eur a napredak nikakav. Ista platforma, losiji kvalitet materijala enterijera nego u 320d, manji gepek... jedino bih dobio nesto klirensa (i to nedovoljno) i xdrive. Mislim da sam mnogo bolji posao uradio sa X3 bez obzira na skoro duplo vecu doplatu.
Takodje, taj X1 za 5 god ima da izgubi na vrednosti samo tako jer on sada sa cenom od 33.500 za osnovni 2.0d meni deluje jako precenjeno. Realnije mi je da kosta 27-28, max 30k...
@Pajo, moj auto je kasko osiguran, tako da i ako se Marfi ukljuci - dzabe mu. Ali nece se ukljuciti Marfi, upravo jer auto jeste osiguran. Da nije, eeeee onda...
