Ovo ne izgleda lose po slikama.
Drugar je radio pre 2 nedelje kod Radovana iz Banovaca i uopste nije zadovoljan kako mu je odradio, a uzeo 100e, jedna je bila da se navari malo rub, 2-3mm x 5mm. Ispeskario ih i ofarbao, dosta lose je to svve ispalo za te pare. Krakovi su ok, sijaju se, ali zato izmedju krakova bas lose, nije dovoljno ismirglano i nije lepo predjeno lakom. Iskreno mora to da bude perfektno za te pare. A da plus nije ofarbana unutrasnjost felne, kao ni deo gde naleze guma. Do je dodatni trosak koji ne preporucuje.
noob napisao:Da li skida rft ili ne to ne bih znao, jbg kad kupuješ egzotiku Mogu da ti pustim broj da zovneš za info
Prva slika, felna nije prljava, oprana upravo, sve je to izguljeno, u desnom gornjem uglu se vidi da je otkinuto 5cm felne (palo poliranje po ivučnjaku zimus jbg ):
Slika druga, ista ta flena urađena:
ovo nije uopste tako strasno kako izgleda na fotki... Veci deo je mogao da se ocisti i ispolira, ostalo bi samo ovo na ivici kraka i deo na rubu felne koji je otkinut... U svakom slucaju, odlicno izgleda
Vulkanizer Šašić, Zemun.
To su dva brata, meni je konkretno radio:
064/2494839
Ako treba da ga cimam da probam da spustimo cenu cimajte me na pp. Inače ima ogroman izbor polovnih guma, ne savetujem nikom polovne ali vidim da je pominjano na forumu. Gume čuva-skladišti, pred zimu ga cimnete dan prenego što hoćete da montirate da donese u radnju, zimi čuva letnje... ja jbg kuburim sa prostorom kući pa mora ovako, a i nema prljanja kola sa gumama ni ruku
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Stvarno ti je vrhunski odradio felne. Danima pokusavam da vidim neki detalj koji bi ukazao da je felna na rubu bila malo slomljena ali ne vidim!
Kako oni inace to rade? Kako naprave deo polomljene felne?
Danas sam prilikom menjanja tockova primetio da mi je sraf duzine nekih 6mm zabijen u gumu, tacnije u spoljni zid gume, kako da objasnim, znaci ne u udubljenje izmedju dva "zida", ne u saru, nego bas u taj spoljni zid. Ja sam to isceprkao, kod vulkanizera sam proverio i guma ne pusta ali me ipak kopka da li bi to nekako ipak trebalo sanirati mada ne znam da li tako malo ostecenje ima smisla i da li uopste moze da se popravi.
Koliko guma ima "mesa" u sari odnosno od dna sare pa do..... tamo gde ide vazduh?
"Spoljnje" se kaže kada je oštećenje napolju, sa strane gume, tu onda nema pomoći, mora zamena. No ako sam te dobro razumeo tebi je šraf zabijen ipak u predelu gaznog sloja, između dve "izbočine" šare? Ako je tako, ništa strašno, čepuje se to i teraj dalje. Bočni zid je problematičan, to tvoje nije veliki problem.
Da, kako sam se kretenski izrazio, upravo to, na gazecem sloju!! O Boze! Nije izmedju dve izbocine, nije u sari nego bas na gazecem sloju.
Ovaj mi je danas u fazonu rekao da to ne mora ni da se cepuje jer ne pusta...
Ogi tebi je usao 6mm u gumu a meni sraf 5cm samourezujuci posred gazeceg sloja, cepovao i teram dalje bez ispustanja do sada a to je bilo pre 4 meseca.
Ma ovo moje verovatno ne moze ni da se cepuje jer je stvarno malo, koliko shvatam, kod cepovanja on mora da udje skroz u gumu tim nekim alatom a meni rupa nije tako duboka...
Guma je najdeblja tu u predelu gaznog sloja, ništa strašno. Meni se isto desilo to sa šrafom na Yugu i tek stavljenim novim Tigar Rotex gumama. Popizdeo sam, no ništa, čepovano i teraj dalje. Guma uopšte nije ispustila, kao da je neko šrafcigerom zavrnuo taj samourezujući šraf u gumu.