Najudobniji nov auto do 15k
Re: Najudobniji nov auto do 15k
Al si joj dusu izvadio...
Re: Najudobniji nov auto do 15k
nisam ja, ovo je crveni auto, moj je tamno sivi 

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Najudobniji nov auto do 15k
Nije jedini 
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
- Prikačeni fajlovi
-
- uploadfromtaptalk1410775254007.jpg (52.41 KiB) Pogledano 2050 puta
Re: Najudobniji nov auto do 15k
Ovo je 2jka. Kod mene je 1. Ne pričamo izgleda o istim gumama.
Nije baš dobar argument ovakva slika, tj. lako je spaliti gume, kao i sve drugo na kolima. Meni je auto kao auto postao veoma tvrd, tvrđi nego pre.
Druga stvar, skinuo sam razgažene gume, potrošene, stavio nove, tako da možda ima i nešto u tome.
Odosmo previše u off, tema je auto, ne gume.
Nije baš dobar argument ovakva slika, tj. lako je spaliti gume, kao i sve drugo na kolima. Meni je auto kao auto postao veoma tvrd, tvrđi nego pre.

Odosmo previše u off, tema je auto, ne gume.
Re: Najudobniji nov auto do 15k
Citroen c5 exslussive poslednji model je udoban skoro kao s:)
Isao starim putem preko indjije pegla ne fajta
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Isao starim putem preko indjije pegla ne fajta
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Re: Najudobniji nov auto do 15k
Koliko shvatam treba nov do 15k, a C5 startuje sa cenom od 20k.
Meni se mnogo dopada novi C4 Picasso, ali mu je cena dosta jaka.

Meni se mnogo dopada novi C4 Picasso, ali mu je cena dosta jaka.
-
- Site Admin
- Postovi: 1906
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Najudobniji nov auto do 15k
Ako je jedini kriterijum udobnost i samo to, onda moras da gledas automobile sa vazdusnim oslanjanjem ili hidraulicnim. D ali je kriterijum strogo nov auto ili moze i polovan?
Ovo drugo znaci Citroen. C5 (naravno druga generacija) u verziji sa hidro oslanjanjem (voditi racuna posto oni imaju i obican "Federer" model) ili C6. Imao sam zadovoljstvo da licno provozam C6 2.2 dizel. Pojam udobnosti.
Ovo drugo znaci Citroen. C5 (naravno druga generacija) u verziji sa hidro oslanjanjem (voditi racuna posto oni imaju i obican "Federer" model) ili C6. Imao sam zadovoljstvo da licno provozam C6 2.2 dizel. Pojam udobnosti.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Najudobniji nov auto do 15k
Jel cita iko naziv teme i prvi post autora?
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Najudobniji nov auto do 15k
Jok. Šta piše?
Mislim da nije pitanje koji je najudobniji, već koji je najmanje neudoban. Čini mi se da su velika većina proizvođača prihvatila koncept upravljivost ispred udobnosti.

Mislim da nije pitanje koji je najudobniji, već koji je najmanje neudoban. Čini mi se da su velika većina proizvođača prihvatila koncept upravljivost ispred udobnosti.
-
- Site Admin
- Postovi: 1906
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Najudobniji nov auto do 15k
Ja lepo pitam jel strogo nov ili moze polovan, a to polovan moze da bude do godinu dana star jer c5 sa vazdusnim oslanjanjem.
Jedan na brzaka: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ci ... 000&noec=1
Sigurno moze naci jos neki......Zbog toga pitam da li mora nov iz salona ili moze auto koji ima nesto sitno na satu do par meseci star.
Jedan na brzaka: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ci ... 000&noec=1
Sigurno moze naci jos neki......Zbog toga pitam da li mora nov iz salona ili moze auto koji ima nesto sitno na satu do par meseci star.
Re: Najudobniji nov auto do 15k
Auto sam kupio i za sad sam zadovoljan, nije ovo tema koji da kupim i slicno. Ovo je trebalo da bude cisto informativna tema.
Dakle, nov, do 15k evra, B i C klasa.
Dakle, nov, do 15k evra, B i C klasa.
Re: Najudobniji nov auto do 15k
Ma bolje polovan c5 za te pare
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Re: Najudobniji nov auto do 15k
B i C klasa tesko da uopste moze da ponudi udobnost, nisu to auti pravljeni radi komfora putnika, vise nuzni prevoz u lokalu par desetina kilometara, do posla i tako to.
Zavisi i sta se podrazumeva pod udobnost, ja recimo ocekujem da udoban auto ne prenosi vibracije na putnike, da se motor ne cuje u kabini, da ventilacija radi tiho , bez promaje ali da brzo izmenja vazduh, da brisaci ne prave buku, kao ni vesanje tockova i slicno.
Veliko medjuosovinsko rastojanje, opruge dugackog hoda, torziono kruta karoserija, mekani silent blokovi velikog preseka...to su neki elementi koji povecavaju udobnost. Amortizeri takodje treba da budu progresivnog dejstva.
Svaki put kada se provozam u nekom manjem autu, kao sto je B ili C klasa i taman priviknem da je tako ok, a nakon toga sednem u neki veci auto E klase jasno se primeti razlika, tj koliko je C klasa neudobna.
Ako duze vozis auto E klase, pa predjes u neki B klase, vidis u stvari koliko je razlicita namena u samoj konstrukciji.
Pri tome, godiste auta prakticno nema uticaja.
Zavisi i sta se podrazumeva pod udobnost, ja recimo ocekujem da udoban auto ne prenosi vibracije na putnike, da se motor ne cuje u kabini, da ventilacija radi tiho , bez promaje ali da brzo izmenja vazduh, da brisaci ne prave buku, kao ni vesanje tockova i slicno.
Veliko medjuosovinsko rastojanje, opruge dugackog hoda, torziono kruta karoserija, mekani silent blokovi velikog preseka...to su neki elementi koji povecavaju udobnost. Amortizeri takodje treba da budu progresivnog dejstva.
Svaki put kada se provozam u nekom manjem autu, kao sto je B ili C klasa i taman priviknem da je tako ok, a nakon toga sednem u neki veci auto E klase jasno se primeti razlika, tj koliko je C klasa neudobna.
Ako duze vozis auto E klase, pa predjes u neki B klase, vidis u stvari koliko je razlicita namena u samoj konstrukciji.
Pri tome, godiste auta prakticno nema uticaja.
Re: Najudobniji nov auto do 15k
Udoban i luksuzan ne mora nužno da ide jedno sa drugim.
Re: Najudobniji nov auto do 15k
AKo se odnosi na moj post, samo o udobnosti voznje je pisano.