Vidi je Ima da pozovem sutra lika da vidim kakvu zamenu bi hteo,mozda hoce stilo ili pezo. Od oba mogu da se oprostim,mada ne znam kako bi cale podneo da vozi ovo umesto 406
Imao sam prilike da malo duze provozam Aveo 1.2 70KS. Star je oko 3 godine. To je onaj najnoviji model i u pitanju je sedan verzija. U garanciji menjanja viljuska.
Auto je izuzetno los po svim parametrima. Jedino sto valja je 5 NCAP zvezdica. Kako sam ga probao i kad je bio nov, utisci su sad jos gori. Auto je spor (recimo posle toga sam probao Punta 1 - 1.1 motor i on je zivahniji za koplje), preko 120kmh buka u kabini je ogromna, najvise od motora i to se bas bas dernja. Povlacenje i medjuubrzanja su zanemarljivo slaba, a cak i uspon od Genexa ka Zmaju trazi potpljavanje gasa do poda. Sve skripi, spojevi plasitke krckaju, nesto skripi na vece neravnine. Menjac je pakleno los sada posle 3 godine. Jedino sto valja je obruc volana, pozicija sedenja i auto je komforan ovako sto se tice sedenja i neke generalne udobnosti na drumu (ako zanemarimo buku oslanjanja i strasno bucan i grub motor - u pitanju je prastari Ecotec jos iz doba jure, savremeniji je od mog motora samo sto ima ubrizgavanje). Zali boze para. Mozda sa onim 1.3 CDTi motorom nesto i valja, a bila je i jaca verzija od 85KS (1.2). Ne znam sta ljudima treba da kupe tako nesto, ali covek je dobio salonski popust pa ga je to valjda povuklo. Uglavnom posto ih ima 4 u porodici odustali su od putovanja kolima na Krf jer im se prosle godine do Grcke pokazao jako lose sto se tice motora, jedva su izvlacili uspone i to bez rada klima uredjaja.
Auto je bukvalno samo za voznju po gradu i eventualno nekim magistralama bez vecih uspona, autoput otpada jer je buka na 130-140 nepodnosljiva u kabini.
Tada je sa salonskim popustom placen 8990e (inace 9990e).
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Danas sam imao prilike da se družim sa novim X4 BMW.
Auto je 2.0 dizel xDrive, 8 stepeni automatik sa papučicama na volanu...
Iako organski ne podnosim X6, i te nedefinisane automobile, ovaj je ostavio lep utisak na mene.
Auto baš onako izgleda ni previše ni premalo, naprcan je sa opremom, bela koža unutra,
adaptivna bi xenon svetla, head up displej itd...O motoru ne bih mnogo trošio reči, pošto je već poznat i par
ih ovde već imaju...Vrlo je udoban, komforan, onako vidi se da je našminkana podignuta limuzina..
Kad sam čuo cenu, razočarao sam se, 67k Evra, je jednostavno mnoooogo para....plus osiguranja i ta čuda,
znači u startu 70 K Evra...To definitivno za ljude koji ne znaju šta će s parama, pošto po meni to nije auto
da bih ga mogao voziti 6,7 godina...Gepek mu je srednja žalost mislim da je u Astri veći...
Pozadi, mi je isto šnj, a to je zasluga tog netipičnog dizajna....
Za 70k Evra konkurencija nudi mnogo bolja rešenja, i meni je to klepanje...Ali dobro svakako ga neću kupiti tako
da ko ima i hoće nek izvoli...
Još nešto što sam zapazio, jeste da je nov, jedva 2,3 hiljade prešao, sve je to lepo upakovano, na prvi pogled,
kvalitet je vrhunski, samo mi ne daje utisak da će dugo da ostane robustan...
Baš sam sa drugarom pričao, to je auto fazon sa kravatom samo da se provozaš i ništa drugo....
Pored godista, postoje mnogo vaznije stvari, kao sto su:
kilometraza, servisna istorija, generalno stanje automobila, stanje i kolicina guma...
Sve to moze da utice da cena dobrog automobila istog godista ,bude i duplirana u odnosu na neki les.
To je auto u koji neko pred prodaju, da bi bio u dobrom stanju, lagano moze da sprca soma eurica...
Dzaba ti da kupis za 4000e taj Audi, ako ces za godinu dana uraditi mali, veliki servis, zamenu 2 seta guma, registraciju, dopunu klime, zamenu amortizera, itd, itd...
A vecina premium automobila u godinama kod nas je u tom stanju.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Ja sam vozio ovog belog CR-Va, generalno je odlican, osim malo anemicnog i za moj ukus bucnijeg dizel motora, ali cenim da to ima veze sa tezinom vozila pa je potreban i malo veci broj obrtaja pri brzem kretanju (moze on i na leru da krene maltene ali to samo gde nema guzve, u saobracaju kakav je na NBGD potrebno je zustro kretati) i jacem ubrzanju pa to doprinosi malo vecoj buci a i slabijoj startnosti. Pretpostavljam da je voznja magistralom i autoputem prava mera za ovaj SUV, ali je i veoma lagan za voznju po gradu, cim sam krenuo da ga vozim imao sam osecaj da ga vozim vec godinama.
Steta sto je Civic bio 1.4 benzinac samo, a Akorda nisam hteo da vozim (a nisam imao ni vremena).
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Drugar je kupio Passat 2.0tdi 140ks DSG, 2008. godište sa 85000km, kupljen i održavan ovde. Iako je taj dizel veoma rasprostranjen, u mom okruženju ga do sad niko nije imao i ovo je bila prva prilika da ga probam. Takođe mi je bio i prvi put da vozim automatik.
Prvi utisak je bio meh, Pasat kao Pasat, od spolja ne deluje ništa posebno. Međutim, unutra druga priča. Baš bogat paket opreme, ako se ne varam Highline sa dodatnim opcijama. Touch screen navigacija, dva ekrana pozadi u naslonima, sedišta kombinacija prevrnuta koža/koža, menjanje brzina na volanu, pozadi zatamnjen ali i dodatne zavesice, pozadi pored otvora klime i priključci za slušalice i dodatne plejere... Pozadi veoma komotan, osetno više mesta nego u Accordu, koji je doduše među slabijima u klasi po tom pitanju.
Krećemo sa parkinga, i ne baš tako lako navikavanje na DSG. Dosta trza prilikom starta, verovatno treba prvo da ga pustim da sam krene polako, pa onda pažljivo gas. Kad sam imao situacije da usporim do 5km/h i nastavim tu sam uspevao bez trzaja. Međutim polazak nisam savladao za tih 20-tak minuta vožnje. Vidim posle po nekim forumima da to može da znači i kvar DSG-a, a možda je samo stvar navike. U svakom slučaju sve sledeće promene prenosa su neosetne. Prava je uživancija kad se izađe na otvoreni put.
Veoma me je zanimalo kakav je taj toliko hvaljeni TDI u vožnji. Generalno, dobro je, ali nije sad da čupa kao blesav kao što često može da se pročita. Recimo da je tu negde sa Accordom 2.0 benzincem, a oba su nešto brža od mog CR-V-a, ali ne spektakularno. Pričam naravno o apsolutnim performansama, a ne koji bolji vuče sa nižih obrtaja. Tako da jeste velika razlika u lakoći vožnje. Prelazak za 70 na 100km/h kod mene obično znači 2 brzine manje, motor se dere i to sve zvuči kao agresivna vožnja. Ovde se to desi neosetno i za vozača i za putnike, a pri tom još i brže. Dosta je to zasluga i DSG-a, ali i motor ima svoju ulogu.
Što se tiče udobnosti nije loše, tu i tamo mu ne prijaju neravnine ali mislim da ih bolje podnosi od Accord-a. Buka je sasvim prihvatljiva. Generalno, veoma prijatan auto za duža putovanja.