1000 zašto - 1000 zato!
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
I ja tako na nekih 2500-3000. Naravno kada vozim konstantnom brzinom na ravnom, promenim i na 2000 ali kada ubrzavam uvek menjam na preko 2500.
EDIT: Sto kaze Rakhil, na ukljucenju na AP u BG se razvlaci drugom do 70, pa u 4 do 100 i onda 5. brzina za kruzing.
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
EDIT: Sto kaze Rakhil, na ukljucenju na AP u BG se razvlaci drugom do 70, pa u 4 do 100 i onda 5. brzina za kruzing.
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 11194
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Nekad menjam na 3000,nekad na 7000 o/min. Kako sam kad raspoložen 

- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
nikaragva napisao:Nisam nikad imao benzinca, sem juga. Nije imao obrtaje, ali sam menjao kada skontam da vise ne vuce


- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24655
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Retko ispod 3000.[/quote]H4wkeye napisao:Znaci da vozim kao onaj iz onog francuskog filma TaxiJedno pitanje za vas koji vozite benzince, na koliko obrtaja okvirno menjate brzinu? Drug mi rece on na nekih 2400 obicno.
2000, eco mode.


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Benzinac A okvirno od 1500-2500, benzinac B 1100-1400.H4wkeye napisao:Znaci da vozim kao onaj iz onog francuskog filma TaxiJedno pitanje za vas koji vozite benzince, na koliko obrtaja okvirno menjate brzinu? Drug mi rece on na nekih 2400 obicno.
Obicna ne zurim se voznja.
A okvirno 3500-4000, B 2500-3000 energicna voznja.
A oko 5500 B oko 4700-5000 olovna noga, pedala do poda.
A manuelac, B automatik.
Meni je zgodan naziv, cesto puta se pominje, italian tuning metod.H4wkeye napisao:A kako ga odlenjiti kad se ulenji?
Prosto, leva traka ili brdo i teska noga uz rad sa menjacem, forsirani rad sagori taloge i auto prodise ponovo punim plucima. Samo da se nadje deonica puta gde se moze "osloboditi" noga.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
(ne odgovoram na poslednju poruku, nego generalno na temu):
Nije svaki atmo benzinac isti, pa se i ne vozi na isti način.
Primer dva auta iste klase i snage (prvi sam imao ranije, drugi imam sada):
Opel Corsa, trocilindraš od 977 cm^3 i Fiat Punto, 4 cilindra, 1242 cm^3. Oba imaju 60 ks.
Za prvog je sasvim normalno prebacivanje u višu brzinu na 3000+ obrtaja, za drugog je to oštra vožnja.
Prvi na leru jedva ide i u prvoj brzini, drugi može i u trećoj.
Pa ipak, prvi je bez obzira na znatno veće obrtaje u svim režimima vožnje, trošio malo manje goriva.
Da ne pominjem sada iskustva sa Lančom 2.0 turbo i 3.0 atmo... Prvi je povlačio super od 2000 obrtaja naviše, ali ako padnu ispod 1500, mrtav je skroz i nema pomoći osim pritiskanja kvačila i gasa. Drugi može da se vozi od 600 do 6600 obrtaja.
Da ne idem još dalje i navodim primer ZIL kamiona sa V10 benzinskim motorom od pedesetak litara zapremine...
Nije svaki atmo benzinac isti, pa se i ne vozi na isti način.
Primer dva auta iste klase i snage (prvi sam imao ranije, drugi imam sada):
Opel Corsa, trocilindraš od 977 cm^3 i Fiat Punto, 4 cilindra, 1242 cm^3. Oba imaju 60 ks.
Za prvog je sasvim normalno prebacivanje u višu brzinu na 3000+ obrtaja, za drugog je to oštra vožnja.
Prvi na leru jedva ide i u prvoj brzini, drugi može i u trećoj.
Pa ipak, prvi je bez obzira na znatno veće obrtaje u svim režimima vožnje, trošio malo manje goriva.
Da ne pominjem sada iskustva sa Lančom 2.0 turbo i 3.0 atmo... Prvi je povlačio super od 2000 obrtaja naviše, ali ako padnu ispod 1500, mrtav je skroz i nema pomoći osim pritiskanja kvačila i gasa. Drugi može da se vozi od 600 do 6600 obrtaja.
Da ne idem još dalje i navodim primer ZIL kamiona sa V10 benzinskim motorom od pedesetak litara zapremine...

Ђенерал Јанковић
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Cime se moze ocistiti motoric klapne gasa na usisu kod benzinaca (valjda sam pogodio naziv)? Sa jedne strane sam dobio info da se to radi odmascivacem za kocnice, jel postoji neka alternativa? I jel ima negde opisano step by step postupka demontaze i ciscenja, nije bitan model automobila samo da vidim sta se tu tacno cisti.
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 11194
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Carb cleaner? Ja sam koristio kombinaciju oba spreja, wurth za kočnice, i neki carb cleaner. Kod 145 su kanali na motorčiću bukvalno bili puni gareži i naslaga.
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Jel bi mogao to sam da uradim, da me ne dere majstor ako je glupost u pitanju? Podrhtava mi auto na leru pa bi krenuo od toga, najbanalnijeg. U voznji nema nikakvih problema, auto lepo vuce, ne stuca i sl. Nesa (lik koji rastura Delte, totalni car) mi je rekao da je 99% to u pitanju i da tu vuce fals vazduh.
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 11194
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Kod mene je bilo lako, par crevaca i dva torexa, samo nemoj po hladnom da radiš, ja moj kad sam stezao pukne na pola
20e sam morao da dam za drugi. Ne verujem da je kod tebe mnogo teže,samo uzmi Auto Datu, lociraj ga i polako.

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13559
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Meni su preporučili da napravim mešavinu benzina i wd-a, pa da time čistim.
Ja sam na kraju ipak odneo kod majstora jer sam i dalje imao nepravilan rad za koji se ispostavilo da nije do toga, međutim bila je razlika između mog čišćenja i nakon UZ kadice. E sad da li je to moje čišćenje bilo dovoljno ne bih znao...
Ja sam na kraju ipak odneo kod majstora jer sam i dalje imao nepravilan rad za koji se ispostavilo da nije do toga, međutim bila je razlika između mog čišćenja i nakon UZ kadice. E sad da li je to moje čišćenje bilo dovoljno ne bih znao...
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Rece mi Nesa gde se nalazi, ima dva srafa i to je to. Ali uopste nemam predstavu sta cu izvaditi kada odrsafim ta dva srafa i sta tu da ocistim.TheWickerMan napisao:Ne verujem da je kod tebe mnogo teže,samo uzmi Auto Datu, lociraj ga i polako.

Evo na slici sa neta, a pokusacu veceras da slikam pa cu okaciti u temi o Delti, kad vec pricamo o njoj.

Meni je proslo kroz glavu WD ali ta kombinacija sa benzinom ne deluje lose. Drugar mi je predlozio ferijem za sudove da cistim.

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24655
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Benzinom slobodno, ja sak letos cistio.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Benzin ili nitro razređivač ako nema plastičnih delova unutra
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Jel potrebno da se posle kalibriše?