


Babe i zabe... Napisao sam odgovarajuci, ali nisam mislio na turba vec na top varijantu, kao sto je i rs6 uber audi 6.Dusan napisao:Da se razumemo, sve ispod turba ima realan strah.dragan napisao:Kapiram da tog ispred u odgovarajucoj verziji 911ice od natpisa quattro u retrovizoru opasno hvata ostar bol u predelu mosnica
Uzivo jos brutalniji,zvuk pogotovoADrei napisao:evo ga jos jedan RS5, drugu ukrali A5 3.0TDi i zove me posle par meseci kaze da je uzeo istog samo crvenog, da je "malo brzi" i da sad imamo iste felne (nije znao da sam ja promenio jos 3 seta u medjuvremenu)![]()
Biće ista priča ko sa http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... 274783.jpgScuderia napisao:Meni su ekstra na nekim modelima i bojama, ali kontam da ce mi se smuciti posto pocinju svi da ih stavljaju. Replika, 17'', ma koga briga, samo nek je rotorBice ista prica kao i s M6 BMWovim felnama.
Obozavam i ja 911 i jasno je da su to dva razlicita sveta, niko to ne osporava, ali da moze da oznoji 911 na auto putu npr, svakako moze. A da ne pricamo sto cena uber poschea dodje kao dva RS6.dragan napisao: Babe i zabe... Napisao sam odgovarajuci, ali nisam mislio na turba vec na top varijantu, kao sto je i rs6 uber audi 6.
Mada, da biram uber porshe, svakako jos uvek ne bi uzeo turbo. Jedan gt3 rs 4.0, molim, i neka rs6 ima i 1600ks, hebe mi se tacno![]()
A svejedno, zna se zasto je porse porse. Nije sve u brzini sa crte, niti komforu. Stvar je u ukusima. Neko ko kupi sportski takoreći dvosed uopste se ne tangira na auto koji tasti moze da prenese tv i frizider odjednom