Ovo je sasvim tacno,ali treba imati u vidu i cinjenicu da na nasem trzistu (Srbija + okruzenje) nema previse takvih kupaca.Kako god,meni je 500L interesantan,ali nisam siguran da li bih ga ikad kupio.paja napisao:Stvarno ne razumem čemu toliko negativne energije oko ovog automobila.
Čudite se najavljenoj ceni kao da vas puškom teraju da ga kupite. 500L će kao i malobrojni konkurenti tipa C3 Piccaso ili npr clubman verzija minija biti fensi gradski van-ić i kupovaće se jer je urban, jer je fensi i jer je mali po ceni koju fiat bude tražio. Ne žele svi što više lima za svoj novac. Tržište je prepuno onih koji hoće što više dizajna za svoj novac, a tu je 500L u prednosti u odnosu na C3 Piccaso jer nastaje kao produžena verzija mega popularnog fiće kojeg je evropa puna, a pritom ima osetno veću upotrebljivost od clubmana.
Fiat 500L
Re: Fiat 500L
- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Nisam pratio ovu temu od pocetka, a mrzi me da citam 13 strana... Verovatno da nisam prvi s ovim sto cu reci - ovaj auto nije namenjen nasem trzistu, mi smo kao trziste za ovaj auto totalno nebitni. Auto je "niche produkt" namenjen dobrostojecem zenskom svetu za Zapadu, porodicama gde muz ne sme da odluci sam koji auto se kupuje
, kao i americkom trzistu gde je potreban veci uvodni model, da se upotpuni gama malih kola gde su osovine Grande i Panda. Obecana produkcija ovog auta nije nista posebno velika za Fiat, ali bi Fiat mogao lepe pare da napravi na njemu. Molimo se da ovaj auto uspe, jer ce biti doboro za sve nas, posredno ili neposredno. Ono sto je bitno za Fiat je naslednik Grande Punta.

Re: Fiat 500L
Srbija i nije tržište za 500L nego zemlja porekla. Ako ne bude opet neka podsticajna akcija kao sa Punto Classic-om, a ne vidim zbog čega bi bila, broj prodatih će biti više nego zanemarljiv.
Ni ja nisam neko ko će poleteti da ga kupi, ali bih ga sigurno uzeo pre nego C3 Piccaso ili Clubman-a.

Ni ja nisam neko ko će poleteti da ga kupi, ali bih ga sigurno uzeo pre nego C3 Piccaso ili Clubman-a.
starac vujadin napisao: Molimo se da ovaj auto uspe, jer ce biti doboro za sve nas, posredno ili neposredno. Ono sto je bitno za Fiat je naslednik Grande Punta.

- Uroš S.
- Postovi: 11000
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Fiat 500L
Pročitao sam interesantan komentar na jednom forumu u temi o 500L-u: "Nama da su dali Ferari da pravimo ne bi nam valjao", a sve u vezi sa nemogućom količinom pljuvačine po ovom, meni lično zanimljivom autiću, primamljivog izgleda, za koga se nadam da će naći put do što većeg broja kupaca. Ne moraju ovde da prodaju ni jedan, nije nam ni namenjen, ali ako ih budu prodavali 300k godišnje, odlično! Valjda svi očekuju pandan starom Puntu bez ABS-a i klime za 6000e, ali bolje ovako, da se najzad pravi nešto moderno.
- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Jos jedna stvar je bitna. Ovo je velika proba za fabriku u Kragujevcu. Zato su i namenili da se ovde pravi model cija obim prodaje nije primaran za Fiat, ali jeste kvalitet. Nece Fiat propasti ako ovaj model ne bude prodajno uspesan, ali je bitno da se pokaze da je auto dobro napravljen, pa jednog dana se mozda odluce da se kapaciteti prosire.
Re: Fiat 500L
Preneto sa jednog foruma.


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Fiat 500L
Znam da je 500L namenjen prvenstveno za inostrano trziste,ali bez obzira na sve cena mu je ipak prenaduvana i to je neosporno.S druge strane,da bi taj model bio uspesan na trzistu potrebna je snazna reklamna kampanja sto sumnjam da ce se desiti.Opet kazem,voleo bih da 500L bude uspesan i kao takav donese bar neki prihod,ali ako se sagledaju sve okolnosti (pre svega abnormalna pocetna cena za auto koji toliko ne vredi bez obzira sto se radi o "fancy" primerku) nisam previse optimistacan oko uspeha ovog automobila.To je moje misljenje.
Re: Fiat 500L
To da će reklamna kampanja kod nas biti mnogo kilavija nego u nekoj zapadnoevropskoj zemlji se slažem, ali to je opet posledica očekivanja od nekog tržišta. Što bi ulagali u kampanju na tržištu gde ne očekuju začajnu prodaju.
O ceni diskutujemo a da je ne znamo. Uzmimo da su najavljeni iznosi od 13.000 za benzinsku varijantu i 16.000 za met tačne i ako ih uporedimo sa cenama glavnog konkurenta C3 Piccaso ispada da su tu negde. S tim što je Piccaso na tržištu već nekoliko godina, a 500L je nešto sasvim novo i za očekivati je da će cene Fiata brzo pasti bar malo, tako da ispada da će 500L biti najjeftiniji u svom segmentu što mu sa fensi dizajnom daje jako lepu perspektivu, ne kod nas naravno.
O ceni diskutujemo a da je ne znamo. Uzmimo da su najavljeni iznosi od 13.000 za benzinsku varijantu i 16.000 za met tačne i ako ih uporedimo sa cenama glavnog konkurenta C3 Piccaso ispada da su tu negde. S tim što je Piccaso na tržištu već nekoliko godina, a 500L je nešto sasvim novo i za očekivati je da će cene Fiata brzo pasti bar malo, tako da ispada da će 500L biti najjeftiniji u svom segmentu što mu sa fensi dizajnom daje jako lepu perspektivu, ne kod nas naravno.
Re: Fiat 500L
Što se tiče reklamne kampanje kod nas za 500L, bolja trenutno nema na Svetu ni za bilo kakv vozilo.
Jer kad ga predsednik reklamira svako veče u fullu, pa bivši podpredšednik vlade vođa G-ej 17 stranke a od skora Šerifa regiona, ej!! A gde su tu sitni nam Ministri
Blago nama
I vi kažete kad počne kod nas reklamna kampanja za 500L !? A ona se završava za Đurđevdan
Jer kad ga predsednik reklamira svako veče u fullu, pa bivši podpredšednik vlade vođa G-ej 17 stranke a od skora Šerifa regiona, ej!! A gde su tu sitni nam Ministri





Blago nama

I vi kažete kad počne kod nas reklamna kampanja za 500L !? A ona se završava za Đurđevdan

Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Fiat 500L
EDIT by mod: Nemoj citirati poruku neposredno iznad tvoje. Za ostala pravila ponašanja pogledaj PRAVILNIK Garaža foruma!
Ako pomenuta ekipa bude nastavila da "promovise" novi 500L,onda samo mogu da se zapitam kako ce izgledati trzisni uspeh ovog modela.
Ako pomenuta ekipa bude nastavila da "promovise" novi 500L,onda samo mogu da se zapitam kako ce izgledati trzisni uspeh ovog modela.

Re: Fiat 500L
Sve ste pobrkali.
Isto kao što su isti reklamirali Novaka Đokovića posle Wimbledona. Kao niko od nas nije čuo za dečka... Tako i ovde, 500L je poznatiji od pomenutih, i zapravo on reklamira njih. Ogromna je razlika.MAD MAX napisao:Što se tiče reklamne kampanje kod nas za 500L, bolja trenutno nema na Svetu ni za bilo kakv vozilo.
Jer kad ga predsednik reklamira svako veče u fullu, pa bivši podpredšednik vlade vođa G-ej 17 stranke a od skora Šerifa regiona, ej!! A gde su tu sitni nam Ministri![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24710
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat 500L
Ovaj model i nije predvidjen da bude jeftin i za siroke mase, vec nesto kao 500, ima za te pare boljih automobila sto se tice odnosa cena/kvalitet, pa opet ide prodaja, slicno i Mini, pretpostavljam i A1, dakle mi smo ovde sklapaci (manje bitno) i dobavljaci delova (mnogo bitnije), sto znaci da ce nesto vise para ostati kod nas a ne samo plate i porezi (moguce da FIAT to neko vreme ne placa, potpuno je verovatno). Ono sto se radilo sa Puntom je vise bilo ispumpavanje para iz drzave (dok su delovi stizali od spolja narocito), jer je FIAT ostavljao ovde plate, a novac za sirovine i ostalo se odlivao napolje. Uglavnom mi nismo ovde primarno trziste za ono sto proizvodimo, slicno kao i kod Kineza. Slazem se da ako ovo krene moze postati veliki zamajac za celokupnu privredu, s tim da nama treba minimum nekoliko ovakvih investicija (naravno da rade punom parom) da bi se nekako povratili na nivo od pre 2008. iz realnih osnova, ne prodajama preduzeca i kreditima. Drzim palceve da ovo uspe.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Fiat 500L
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Fiat 500L
Verzija sa 7 sedišta.




Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


