NAVAK test dani
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
NAVAK test dani
Je l ide neko sledece subote na test Citroena ? Ja sam u 15h pa ako neko ide neka se javi. Bas se radujem Citroenu.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13624
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: NAVAK test dani
I ja sam isto termin u 15h.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15289
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: NAVAK test dani
To preko SAT-a? Nisam znao da im akcija, ako bude moglo sutra da se prijavi, eto i mene.
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13624
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: NAVAK test dani
Pa šalji sms odmah, ako ima mesta autmatski dobiješ odgovor.
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: NAVAK test dani
Vozi se C3, C4, C-Elysse i C4 Picasso a razgledace se DS3, 4 i 5, C5 i Grand Picasso.
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: NAVAK test dani
Bili danas. Za mene je bilo prilicno razocaravajuce iskustvo, sto zbog automobila sto zbog organizacije. Dugo smo cekali da uopste pocnemo da vozimo a za to vreme smo se smarali, niko nas nije animirao osim sto je bilo malo price o odstojanju i pravilnom polozaju u kabini. Ok, mogli smo i da se igramo i na onoj refleks masini, ja sam za 30sec imao 36 pogodaka sto je sjajan rezultat dok je Grujic nabio neverovatnih 42 mada realno ga je ukenjalo jer je masina nesto zabrljala.
Bio je jedan neki lik iz Sitroena za koga nisam stekao utisak da mu je nesto Bog zna koliko stalo da proda te automobile jer kao da nije bio tamo.
Razgedali su se C4 Pisacco (umesto Grand-a), C5, C-Elysse, DS3 i DS4, DS5 iako je bio najavljen nije bio.
Vozili su se C4, C4 Picasso, C-Elysse i C3.
C4 mi se jako dopada spolja ali sam se solidno razocarao unutrasnjoscu. C-Elysse je neopevana kanta. Ovaj sto ga reklamiraju za 12.990 ja mislim da ne vredi ni 10.000. Grozna plastika unutra, imbecilna mesta za podizace prozora, svetla bez sociva (varijanta vidi se sijalica, to mi je katastrofa danas), gepek ogroman ali prilicno tezak za utovar i 5 brzina (!?). C3 lep spolja, unutra onako. Jedini vredni pomena su C5, DS3 i DS4 ali oni su visoka kategorija. Picasso je visa klasa od ostalih isto.
Koliko je krs C-Elysse pokazuje i ova slika NOVOG auta:

Evo neka i Grujic prenese utiske.

Razgedali su se C4 Pisacco (umesto Grand-a), C5, C-Elysse, DS3 i DS4, DS5 iako je bio najavljen nije bio.
Vozili su se C4, C4 Picasso, C-Elysse i C3.
C4 mi se jako dopada spolja ali sam se solidno razocarao unutrasnjoscu. C-Elysse je neopevana kanta. Ovaj sto ga reklamiraju za 12.990 ja mislim da ne vredi ni 10.000. Grozna plastika unutra, imbecilna mesta za podizace prozora, svetla bez sociva (varijanta vidi se sijalica, to mi je katastrofa danas), gepek ogroman ali prilicno tezak za utovar i 5 brzina (!?). C3 lep spolja, unutra onako. Jedini vredni pomena su C5, DS3 i DS4 ali oni su visoka kategorija. Picasso je visa klasa od ostalih isto.
Koliko je krs C-Elysse pokazuje i ova slika NOVOG auta:

Evo neka i Grujic prenese utiske.
Re: NAVAK test dani
Gde se sklapa,varijanta Iran ili tako nešto?
- Kuzmanovic
- Postovi: 15289
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: NAVAK test dani
Kako se vozilo na stazi? Sta ste sve radili?
Re: NAVAK test dani
Sklapao španac između dve sieste. 

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: NAVAK test dani
Pojma nemam gde se sklapa. Pored automobila za razgledanje uopste nije bilo specifikacija sto je takodje minus po mom misljenju.
Prvo smo napravili "krug" od 500m, probali odstojanje odnosno pravilo 2 sekunde uz naglo kocenje. Posle smo vozili svako po 3 kruga sa 2 auta. I na kraju kocenje po simulaciji leda sa 30, 40 i 50km/h. I to je sve.
Krajnje siromasno u odnosu na moje prethodne dolaske tamo.
Prvo smo napravili "krug" od 500m, probali odstojanje odnosno pravilo 2 sekunde uz naglo kocenje. Posle smo vozili svako po 3 kruga sa 2 auta. I na kraju kocenje po simulaciji leda sa 30, 40 i 50km/h. I to je sve.
Krajnje siromasno u odnosu na moje prethodne dolaske tamo.
Re: NAVAK test dani
Podsetilo me na 206 sedan. Prokišnjavali su na zadnjim vratima.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13624
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: NAVAK test dani
Delim iste utiske, znatno slabije nego kada je bio Opel.
Prvo nije bilo 4 nego 3 dela sa vožnjom, al ne samo to nego su nekako bil loše uigrani.
Moja i Ogijeva grupa je počela predavanjem o držanju upravljača i okretanju, dok je trajalo to predavanje u paru su ljudi išli i obrnuli kratak krug gde je instruktor kočio iznenada (mi iza smo vozili smaknuti ulevo za dve širine i naglasili su nam da držimo odstojanje kao što inače držimo) pa da se vidi kako ćemo da odreagujemo. Ja sam provalio koji će biti štos tako da sam zakočio na ok odstojanju. Kada su sve ekipe prošle prvi krug (vozi samo jedan) onda je bilo predavanje o odstojanju koje je ok koncipirano. Nakon toga opet se vozi krug uz primenu pravila 2 sekunde ali sada vozi onaj ko nije vozio. Ostali čekaju, gledaju, vrte volan na trenažeru...
Onda smo prešli u halu gde su kola, i tu imam utisak da smo bili sat i po. Možemo da sedamo u kola i to sve, al je vremena bilo previše, da nije bilo te igre sa refleksima (koja me nije ukenjala nego sam brz
) smorili bi se baš. I prošli put je bilo tog vakuma u vremenu ali je bio mnogo manji.
Sledeće je bila vožnja po stazi, instruktor zadaje tempo a 3 auta za njim. Ta vožnja je fino trajala, 3 čoveka po kolima i izmenjali smo se dosta. Smor je samo kada jedan auto zaostane previše pa onda instruktor uspori da bi se stigli. Imaju čunjevi tj kapije kroz koje se prolazi + se prati instruktor tako da se ima predstava o dobroj putanji ko nema osećaj. Na momente se baš fino vozilo.
Sledeće je simulacija kočenja na ledu. Standardna šema, najlon i prskalice. Kada sam čuo led pomislio sam da će biti neko izbegavanje što je ekstra, međutim cilj je bio samo da se vidi razlika u zaustavnom putu između 30-40-50km/h. Mislim da rezultati nisu nikog posebno iznenadili, a nabadanje kočnice sa ABS-om do kraja mi nije bilo nešto edukativno za razliku od testova naglog kočenja i izbegavanja, severnog jelena...
Kada smo mi završili druge ekipe još nisu, tako da je Ogi otišao a ja sam čekao ortake sa kojima sam pošao.
Ono, ne žalim što sam bio, jasno je da na ovakvim događajima mogu da pokažu samo po nešto, da sam bio prvi put bilo bi mi bolje, al pošto poredim sa prošlim gde su se vozila mnogo bolja kola i radili malo izazovniji poligoni sada nije bilo ništa spec.
Prvo nije bilo 4 nego 3 dela sa vožnjom, al ne samo to nego su nekako bil loše uigrani.
Moja i Ogijeva grupa je počela predavanjem o držanju upravljača i okretanju, dok je trajalo to predavanje u paru su ljudi išli i obrnuli kratak krug gde je instruktor kočio iznenada (mi iza smo vozili smaknuti ulevo za dve širine i naglasili su nam da držimo odstojanje kao što inače držimo) pa da se vidi kako ćemo da odreagujemo. Ja sam provalio koji će biti štos tako da sam zakočio na ok odstojanju. Kada su sve ekipe prošle prvi krug (vozi samo jedan) onda je bilo predavanje o odstojanju koje je ok koncipirano. Nakon toga opet se vozi krug uz primenu pravila 2 sekunde ali sada vozi onaj ko nije vozio. Ostali čekaju, gledaju, vrte volan na trenažeru...
Onda smo prešli u halu gde su kola, i tu imam utisak da smo bili sat i po. Možemo da sedamo u kola i to sve, al je vremena bilo previše, da nije bilo te igre sa refleksima (koja me nije ukenjala nego sam brz

Sledeće je bila vožnja po stazi, instruktor zadaje tempo a 3 auta za njim. Ta vožnja je fino trajala, 3 čoveka po kolima i izmenjali smo se dosta. Smor je samo kada jedan auto zaostane previše pa onda instruktor uspori da bi se stigli. Imaju čunjevi tj kapije kroz koje se prolazi + se prati instruktor tako da se ima predstava o dobroj putanji ko nema osećaj. Na momente se baš fino vozilo.
Sledeće je simulacija kočenja na ledu. Standardna šema, najlon i prskalice. Kada sam čuo led pomislio sam da će biti neko izbegavanje što je ekstra, međutim cilj je bio samo da se vidi razlika u zaustavnom putu između 30-40-50km/h. Mislim da rezultati nisu nikog posebno iznenadili, a nabadanje kočnice sa ABS-om do kraja mi nije bilo nešto edukativno za razliku od testova naglog kočenja i izbegavanja, severnog jelena...
Kada smo mi završili druge ekipe još nisu, tako da je Ogi otišao a ja sam čekao ortake sa kojima sam pošao.
Ono, ne žalim što sam bio, jasno je da na ovakvim događajima mogu da pokažu samo po nešto, da sam bio prvi put bilo bi mi bolje, al pošto poredim sa prošlim gde su se vozila mnogo bolja kola i radili malo izazovniji poligoni sada nije bilo ništa spec.