Zašto je Srbija tu gde jeste?!
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Nis pumpa u Sidu plate radnika oko 40k, drugar radio do pre mesec dana..
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Pa da. Baš sam pre neki dan pričao s magacionerom (čovek 50tak god.) kaže da je bio u NIS-ovac al su ga prebacili "na lizing".dragvorl napisao:Velika je razlika preko lizinga i u firmi. Ovi novi su svi preko lizinga, i to ne samo na pumpi, ljude su prebacivali i sa neodredjenog staza na lizing, svega ima.
Drugi,njegov kolega,cirka 25god kivan, samo da nađe nešto drugo pa i za manje pare,kaže šef ih urniše. S druge strane znam šurnaest njih koji bi tu da se uglave al nemaju vezu bez koje ne može.
Slobo, ma drkoši. Stricu nisu hteli da prime bocu jer je imala reklamnu nalepnicu (5x5)cm druge firme koja im se ne može ni nazvati konkurencijom. U tom trenutku nije imao izbora i morao je da je guli.
Perfiko,to je to. A zadruga preko koje rade je Revnost,bar na području Zrenjanina.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Pa da, to ti je to, NIS vs. lizing, isto radno mesto, a plata dupe i oko.Heineken napisao:Nis pumpa u Sidu plate radnika oko 40k, drugar radio do pre mesec dana..

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Drugar je radio na NIS pumpi ovde, kaze imao je platu izmedju nekih 24.000 i 28.000 zavisi kako koji mesec.
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Sestra mi radi na Nis pumpi, ima 30.000, na to je prijavljena i dobija 5000 za prevoz i has. Sef pumpe ima 170-200.000 dinara platu, ne znam tacnu cifru.
I da, dobijaju procenat od bukvalno svega prodatog na pumpi. Tako da moze da se nagura i 45k mesecno sve zajedno. Ugovor se potpisuje na 6 meseci.
To je direktno preko Nisa.
Sestra mi radi na Zmaju 2.
Tapatok za Vindovz
I da, dobijaju procenat od bukvalno svega prodatog na pumpi. Tako da moze da se nagura i 45k mesecno sve zajedno. Ugovor se potpisuje na 6 meseci.
To je direktno preko Nisa.
Sestra mi radi na Zmaju 2.
Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
A ti student i vozis mercedes ! Zato je Srbija tu gde jeste 

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
RTS:
Novinarka: "Da li možete da kažete da u Srbiji nema više neprohodnih puteva?"
Drobnjak: "Da, da, nema ni jedan neprohodan put. Neprohodan je put izmedju...."
Novinarka: "Da li možete da kažete da u Srbiji nema više neprohodnih puteva?"
Drobnjak: "Da, da, nema ni jedan neprohodan put. Neprohodan je put izmedju...."
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Baš gledam račun... da ti se sestra ne zove možda Jovana Pavlov? Ta mi je na Zmaju 2 nudila Cedevitu.Xepoj87 napisao:Sestra mi radi na Nis pumpi, ima 30.000, na to je prijavljena i dobija 5000 za prevoz i has. Sef pumpe ima 170-200.000 dinara platu, ne znam tacnu cifru.
I da, dobijaju procenat od bukvalno svega prodatog na pumpi. Tako da moze da se nagura i 45k mesecno sve zajedno. Ugovor se potpisuje na 6 meseci.
To je direktno preko Nisa.
Sestra mi radi na Zmaju 2.

A taj šef ima finu platicu... inženjeri u NIS-u imaju 100-120 hiljada. Mada i to veoma varira, zavisno od mesta, položaja, kada je i kako zaposlen. Iako ima dosta partijskih kadrova (i to najviše iz "prethodne" stranke, koja je prodala NIS), moguće je zaposliti se i preko Infostuda. Vozači imaju oko 80000, ali sa dodacima (noćni rad, itd), naguraju i 200000. Čak i za toliku platu kažu "da im se ne isplati da rade" od kada su stavili elektronske plombe na cisterne. Od krađe su imali mnogo više. Sada se svi otimaju za stare kamione, a kada ih više ne bude, verovatno će većina napustiti firmu i otići u freelancere.

Ђенерал Јанковић
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Ne znam sta im se ne isplati da rade za 80,000-200,000 dinara?
Rade posao za osnovnu skolu, sev sto treba da znaju, je da se potpisu.
Rade posao za osnovnu skolu, sev sto treba da znaju, je da se potpisu.
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Pa i ja se krstim...
Ja kao dipl. inž. elektrotehnike imam 80000 platu (naravno, ne u NIS-u).
Izgleda da se dosta dobro zarađuje kao "samostalni" kamiondžija.
Ja kao dipl. inž. elektrotehnike imam 80000 platu (naravno, ne u NIS-u).

Izgleda da se dosta dobro zarađuje kao "samostalni" kamiondžija.
Ђенерал Јанковић
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Ko ti je kriv što nisi učio pravu školu... Nije kasno, radi na sebi
- Milos_kg
- Postovi: 3525
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
- Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Sto veca plata, to veci zahtevi i manje para, pa samim tim vece i nezadovoljstvo... bar je tako kod mene
Imao sam mnogo vise para sa pocetnom platom, no sad...

Imao sam mnogo vise para sa pocetnom platom, no sad...

1) Volkswagen Polo 6n2 1.4 16V Comfortline
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!