nidza napisao:Svaki model velikoserijskog automobila ima u određenim serijama ili čitavim modelima neke slabosti.
Nije to ništa čudno i to sve stvarno treba podvesti pod planirano održavanje da posle ne bude neprijatnih iznenađenja.
Ono što košta kao potrošni deo, odnosno košta manje nego bilo koji potrošni deo na tvom autu, apsolutno može da se podvede u redovno održavanje.
.
A recimo da se stvari nazovu drugacijim imenom.
Svaki model ima neke (slabosti) konstrukcione fabricke greske.
Sve treba podvesti pod planirane popravke i remonte (planirano odrzavanje).
Ono sto kosta makar i 1 dinar a nije deo fabrickog redovnog plana odrzavanja tesko da moze da se podvede u redovno odrzavanje. Pre bi to bila kategorija redovno popravljanje.
Ili sto je vise u duhu jezika, vanredno odrzavanje.
Nema veza sa brendom tj Alfom, kada je kvar onda ga treba tako i zvati. Nece nista manje kostati popravka ako se nazove redovnim odrzavanjem.
U redovno odrzavanje bih obuhvatio zamenu tecnosti i filtera uz stvari koje se neminovno mehanicki trose poput kocnica, kaiseva, sijalica i slicno. Fabricki spisak periodicnog servisiranja.
Ili usled starenja kao sto su gume, brisaci, akumulator itd.