Šta je snaga, a šta obrtni moment?
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Meni grande sa eagle f1 nema sanse da prokliza u 3oj, cak ni da blicne esp.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Mobile uploads :)
Citao sam da sa tim motorom izvlace oko 195ks i 400Nm. Samo ne znam koliko je to zdravo za kvacilo, ne verujem onda da nesto dugo trajenidza napisao:Nominalno je ovo:
Alfa Romeo 159 JTD 1.9 MultiJet (JTDM) 150 150 hp 320 Nm 182 hp 375 Nm
Kod drugara na mlađem i zdravijem autu je kod Bobana izmereno oko 170KS na točku, isti motor. Ko zna kako oni mere i računaju može možda tačnije da proceni. Nemam nameru da trošim pare ne to, ali snimiću ubrzanja, i mene interesuje.

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Moguće je i da kvačilo popušta pod mukama. Baš bih bio razočaran, jer je baš malo prešlo, na otvorenom, bez remapa, Ricambi.
Nije ni važno, ako ga spalim sledeće će biti bolje sigurno.
Nije ni važno, ako ga spalim sledeće će biti bolje sigurno.
Ne voziš uvek auto na 100% snage, tj verovatno manje od 0,1% u ukupnoj mojoj vožnji, a plus vodim računa da ne potapam gas pre nego što uđe u obrtaje. U 4-toj i 5-oj ubrzava ko zdravlje. Dim ne vidim u retrovizoru, tako da neko treba da vozi iza da da tačnu procenu.Citao sam da sa tim motorom izvlace oko 195ks i 400Nm. Samo ne znam koliko je to zdravo za kvacilo, ne verujem onda da nesto dugo traje![]()
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Da, ne vozis uvek na 4-5000 obrtaja. Ali vozis na 2000. A tu je maksimalni moment, makar sa fabrickom mapom.
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Maksimalan je samo ako potopiš gas 100%.
Re: Одг: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
To je odlika kvalitetnog tjuninga- kako mape, tako i svega ostalog što je rađeno kod tvog Punta. Svestan sam da nabijanje snage u niže obrtaje nije poželjno za neke sportske rezultate, a i rasipa resurse auta. Ipak, kod mene je bilo tako urađeno i imalo je svojih draži, doduše bez mnogo smisla.Ivan napisao:Meni grande sa eagle f1 nema sanse da prokliza u 3oj, cak ni da blicne esp.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Одг: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
znaci, treba jos vise da ga nacipujes, mora da ti potpisuje bar u 3. i to obavezno uz oblak dima, onda znas da ti auto ide bas bas jako brzoIvan napisao:Meni grande sa eagle f1 nema sanse da prokliza u 3oj, cak ni da blicne esp.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2

aleluja sto si se javio

mozes li to malo da objasnis? jel to ima za pocetak veze da li je auto fwd, rwd ili ne? ima li veze koliko je dugacak? pricas o istim dimenzijama guma na tim razlicitim automobilima?carov2 napisao:uzbrdo je puno lakse tezem autu da prokliza pod odredjenim uslovima.
nacin projektovanja prednjeg oslanjanja, tehnologija izrade i povecavanje dimenzija guma itd, to su faktori koji uticu na trakciju kod fwd automobila. to koliko je neko mogao da na 1500rpm kod turbodizela poveca snagu cipovanjem je na samom kraju spiska, posto se na tim obrtajima ne dobiju ni priblizne vrednosti kako se predstavlja. ima automobila koji su tad jos uvek mrtvi, neka se velja seti price o merenju elasticnosti kad sam ga zamolio da izmeri povlacenje u 6. kod golfa na ispod 80kmh...carov2 napisao:Tako je, ta dva pojma su povezana. I sa chipovanjem se obe vrednosti povećavaju, a to da li auto potpisuje, i u kojoj brzini zavisi od dosta faktora. Sada sam se setio i priče koju je davno pričao vlasnik Alfe 159, ako se dobro sećam, cipovani 1.9 motor mu je puno lakse palio gume nego 2.4 kojeg je kasnije kupio.
stvarno si osetio razliku? na tako jakom autu sa toliko momenta da potpisuje u trecoj, pa i cetvrtoj?Velja napisao:Ima tu još dosta bitnih stvari koji utiču na prenos snage i koji čine auto agresivnijim. Jedna o njih je i poluprečnik pogonskog točka. Kad sam na toj Alfi promenio točkove i prešao sa 195/60/15 na 205/55/16 (što je manje od 1cm razlike u poluprečniku točka) kao da sam učitao drugu mapu, sve je postalo pitomije i kilavije.
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Stvarno ne vidim razlog tom ironičnom , arogantnom tonu. Ako si neispavan posle noćne smene, odmori malo. Ovako baš zvučiš k'o neki uvređeni kulov, a ja te svakako nisam ničim uvredio. Msm, umem i ja da budem neprijatan, ali nisam ovde zbog toga.
- carov2
- Postovi: 4859
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
@Dragan
Na FWD vozila sam mislio, sto je i logicno, jer smo u diskusiji imali takva vozila.
Na FWD vozila sam mislio, sto je i logicno, jer smo u diskusiji imali takva vozila.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Nisam nesto azuran ovih dana 
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
- carov2
- Postovi: 4859
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Pa nisi, a taj punto ti je kao android, stalno moraš nešto da čačkaš, modifikuješ, ali radiš to sa merakom. 

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
ja sam neprijatan zato sto sam ti postavio jedno prilicno logicno pitanje, a ti mene nazivas kulovom?Velja napisao:Stvarno ne vidim razlog tom ironičnom , arogantnom tonu. Ako si neispavan posle noćne smene, odmori malo. Ovako baš zvučiš k'o neki uvređeni kulov, a ja te svakako nisam ničim uvredio. Msm, umem i ja da budem neprijatan, ali nisam ovde zbog toga.
to sto ti moj ton tumacis kao arogantan i ironican je tvoj problem, ja sam ti postavio sasvim zdravorazumsko pitanje -
ako ti stvarno nije jasno da se tesko oseti povecanje precnika tocka od jedva preko jednog procenta, i to na autu sa takvom motorizacijom ( ne nisam ironican, velika je razlika izmedju recimo te alfe i npr mog astmaticnog fokusa ) ne vidim razlog da dalje pricamo. ako hoces da prica od ovakvog tona predje u vredjanje, nema nikakvog problemadragan napisao: stvarno si osetio razliku? na tako jakom autu sa toliko momenta da potpisuje u trecoj, pa i cetvrtoj?

ok, da znam o cemu pricamo. jako je velika razlika izmedju fwd i rwd automobila...carov2 napisao:@Dragan
Na FWD vozila sam mislio, sto je i logicno, jer smo u diskusiji imali takva vozila.
ajde jos jedno pitanje, ako ti nije tesko da mi odgovoris - vozis fwd auto, treba da se popnes uz neku uzbrdicu, kako mislis da imas vece sanse da se popnes - unapred uzbrdo, ili voznjom uzbrdo u rikverc? ja znam kako bih ja to pokusao sa najvecom sansom da uspem, i rado cu obrazloziti ali bih voleo da cujem sta ti mislis da vidimo zapravo u cemu se ne slazemo?
ili recimo, ukratko - da li je lakse potpisati se sa fwd voznjom unapred ili unazad ( ovo je sad malo pipava teritorija jer je prenos rikverca cesto duzi nego prve brzine, ali hajde da pretpostavimo da je odnos priblizan )?
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Rwd je u prednosti pri kretanju unapred pri dobrim uslovima jer prilikom ubrzanja prebacujes centar ravnoteze nazad i efektivno povecavas trakciju, obrnuto kod prednjeg pogona.
Poredio sam vise puta 2.0tdi 170ks i bmw 2.0d, performanse su tu negde, cak bih tdiu dao prednost u nekim rezimima, ali bmw iz mesta krece uz blago blicanje dsca, dok tdia intervenise esp celu prvu i drugu (tek se u trecoj smiri).
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Poredio sam vise puta 2.0tdi 170ks i bmw 2.0d, performanse su tu negde, cak bih tdiu dao prednost u nekim rezimima, ali bmw iz mesta krece uz blago blicanje dsca, dok tdia intervenise esp celu prvu i drugu (tek se u trecoj smiri).
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Alfa 159. fwd. VW Golf. fwd.dragan napisao:ok, da znam o cemu pricamo. jako je velika razlika izmedju fwd i rwd automobila...carov2 napisao:@Dragan
Na FWD vozila sam mislio, sto je i logicno, jer smo u diskusiji imali takva vozila.
Nema dileme o cemu je prica.
@carov2 je nacrtao sustinu.
- carov2
- Postovi: 4859
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
@Dragan
Što se tiče prvog pitanja, pošto nisi naveo o kakvim se uslovima radi, a i da jesi, uvek bih fwd auto vozio unapred, ako su uslovi takvi da su šanse male da uspem, neću ni pokušavati. A što se tiče drugog pitanja, odgovorio bih ti pitanjem, ako nije problem, ajde tu da uvedemo rolling start, čisto da bi eliminisali slabost guma, brzina kretanja neka bude minimalna, ista situacija koju si naveo, šta misliš gde su šanse za proklizavanje veće? Inače diskutujemo oko prostih stvari za jedan auto forum, po mom mišljenju, ali ajde, Nidza je kriv, chipovao je Alfu.
Lepo je Ivan objasnio zbog čega u proseku RWD vozila imaju bolje ubrzanje do 100 kmh od FWD vozila sličnih osobina.
Što se tiče prvog pitanja, pošto nisi naveo o kakvim se uslovima radi, a i da jesi, uvek bih fwd auto vozio unapred, ako su uslovi takvi da su šanse male da uspem, neću ni pokušavati. A što se tiče drugog pitanja, odgovorio bih ti pitanjem, ako nije problem, ajde tu da uvedemo rolling start, čisto da bi eliminisali slabost guma, brzina kretanja neka bude minimalna, ista situacija koju si naveo, šta misliš gde su šanse za proklizavanje veće? Inače diskutujemo oko prostih stvari za jedan auto forum, po mom mišljenju, ali ajde, Nidza je kriv, chipovao je Alfu.
