Nema ovde 50%. To važi samo za mandatne kazne.Geza napisao:Nema veze čin na forumu, ni broj postova. Sankcije za vožnju zaustavnom trakom su poznate javnosti već duže vreme, kao i postojanje presretača. Od nas ne zavisi da li ćeš ti dobiti čestitku, već isključivo od toga da li si usnimljen u prekršaju. Reakcija pojedinih članova je isključivo zdravorazumska i ne vredi da se ljutiš zbog nečijeg mišljenja, jer ovakvi forumi služe kao mesto za razmenu istih. Ako bude stiglo nešto, plati sa popustom od 50 %, prenesi svima koje poznaješ da se zaustavna traka ne koristi za neke stvari i računaj da si dao doprinos povećanju sigurnosti na putevima.
Vožnja zaustavnom trakom
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Gezo, Vučiću






- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Tako je, al se svejedno javi da vidimo šta se može.Paja napisao:Nema ovde 50%. To važi samo za mandatne kazne.Geza napisao:Nema veze čin na forumu, ni broj postova. Sankcije za vožnju zaustavnom trakom su poznate javnosti već duže vreme, kao i postojanje presretača. Od nas ne zavisi da li ćeš ti dobiti čestitku, već isključivo od toga da li si usnimljen u prekršaju. Reakcija pojedinih članova je isključivo zdravorazumska i ne vredi da se ljutiš zbog nečijeg mišljenja, jer ovakvi forumi služe kao mesto za razmenu istih. Ako bude stiglo nešto, plati sa popustom od 50 %, prenesi svima koje poznaješ da se zaustavna traka ne koristi za neke stvari i računaj da si dao doprinos povećanju sigurnosti na putevima.
Re: Vožnja zaustavnom trakom
@Geza
Ma ne radi se ovde o tome da se ja ljutim zbog necije reakcije i posta, samo nema potrebe da ovde neko bude negativan i da pise destruktivne postove: tipa drago mi je sto ces da platis ili da mi obj da je to prekrsaj.
Znam ja vrlo dobro sta sam uradio i da je prekrsaj, ali isto tako ja nisam jurio 100 na sat zaustavnom nego 40 i to samo 20,30 m cisto da malo dobijem na vremenu da ne bih zakasnio.
Ma ne radi se ovde o tome da se ja ljutim zbog necije reakcije i posta, samo nema potrebe da ovde neko bude negativan i da pise destruktivne postove: tipa drago mi je sto ces da platis ili da mi obj da je to prekrsaj.
Znam ja vrlo dobro sta sam uradio i da je prekrsaj, ali isto tako ja nisam jurio 100 na sat zaustavnom nego 40 i to samo 20,30 m cisto da malo dobijem na vremenu da ne bih zakasnio.
Vožnja zaustavnom trakom
koliko bezgresnih vozaca na forumu da covek ne poveruje.. i da beograd je jedini grad u evropi sa zaustavnom trakom, ako vec ne mozemo da imamo pet traka kroz grad valjda mozemo bar tri 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Volim sto me Grujic sad zove Mup PR
Ali na 500-600 metara mogu lepo da snime 




Re: Vožnja zaustavnom trakom
A vidis ja sam upravo zakasnio, jer je vas 20 vozilo " 20,30m cisto da dobijete na vremenu" . Napravili ste zastoj koji se vratio do Slapa, a cim se prodje iskljucenje za Dusanovac normalno se vozilo. Ako ste vec frajeri i znate kolika je kazna, ne znam sto kukate na forumu i svi imate neko opravdanje. I ja sam kriv sto sam zakasnio, jer sam trebao da krenem 10 minuta ranije pa mi nije padalo na pamet da glumim da sam najpametniji i vozim zaustavnom trakom.Bajaixy napisao:@Geza
Znam ja vrlo dobro sta sam uradio i da je prekrsaj, ali isto tako ja nisam jurio 100 na sat zaustavnom nego 40 i to samo 20,30 m cisto da malo dobijem na vremenu da ne bih zakasnio.
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Pajo
Razumem zašto je kazna skoro 1.000 evra, a A3 treba da razume da se infrastruktura nije širila sa većim brojem stanovnika. I ja bih voleo da imam makar dobar put do svih gradova u okolini, ali ga nemam. Problem gužvi i sporog saobraćaja u Beogradu treba da se rešava ne jednim, nego sa bar 3 nova mosta i nekoliko bulevara koji bi spajali sve delove grada. Dok se to ne desi, smanjite gluposti na minimum i čuvajte novčanik.
Off topic
Veljo, osetio sam žiganje u rebrima...

Razumem zašto je kazna skoro 1.000 evra, a A3 treba da razume da se infrastruktura nije širila sa većim brojem stanovnika. I ja bih voleo da imam makar dobar put do svih gradova u okolini, ali ga nemam. Problem gužvi i sporog saobraćaja u Beogradu treba da se rešava ne jednim, nego sa bar 3 nova mosta i nekoliko bulevara koji bi spajali sve delove grada. Dok se to ne desi, smanjite gluposti na minimum i čuvajte novčanik.
Off topic
Veljo, osetio sam žiganje u rebrima...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Od svih argumenata ovaj ne mogu nikako da shvatim. Kako oni mogu da pogoršaju gužvu? To mislim da ipak ne stoji, Laki je naveo primer da u CH stoji znak da u slučaju gužvi zaustavna postaje treća traka, znači da je ipak neko računao da to ima matematike.Piros napisao:A vidis ja sam upravo zakasnio, jer je vas 20 vozilo " 20,30m cisto da dobijete na vremenu" . Napravili ste zastoj koji se vratio do Slapa, a cim se prodje iskljucenje za Dusanovac normalno se vozilo. Ako ste vec frajeri i znate kolika je kazna, ne znam sto kukate na forumu i svi imate neko opravdanje. I ja sam kriv sto sam zakasnio, jer sam trebao da krenem 10 minuta ranije pa mi nije padalo na pamet da glumim da sam najpametniji i vozim zaustavnom trakom.Bajaixy napisao:@Geza
Znam ja vrlo dobro sta sam uradio i da je prekrsaj, ali isto tako ja nisam jurio 100 na sat zaustavnom nego 40 i to samo 20,30 m cisto da malo dobijem na vremenu da ne bih zakasnio.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Jel' se zezas ili sta?
Vozila iz te trece trake moraju negde da se uglave u one dve a kad to rade non-stop bukvalno, sta se desava nego konstantno usporavanje vozila u te dve trake. Diskutovali smo ranije na tu temu kako funkcionise ili sta se desava kad ne funkcionise "raifeslus" sistem
Vozila iz te trece trake moraju negde da se uglave u one dve a kad to rade non-stop bukvalno, sta se desava nego konstantno usporavanje vozila u te dve trake. Diskutovali smo ranije na tu temu kako funkcionise ili sta se desava kad ne funkcionise "raifeslus" sistem
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Apsolutno, a cim stane kolona to je kolaps
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Ne zezam se, ozbiljan sam, to da oni prave gužvu mi ne ide nikako. Da je tako zašto onda postoje slučajevi u nekim zemljama (eto, za CH imamo info iz prve ruke) da se baš u slučaju gužvi ta traka oslobađa?
Ima kada i zašto je to opasno, ima koje probleme pravi al najbolje da sada ekipa koja cepi zaustavnom bude kriva za to što su dinosaurusi izumrli.
Ima kada i zašto je to opasno, ima koje probleme pravi al najbolje da sada ekipa koja cepi zaustavnom bude kriva za to što su dinosaurusi izumrli.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Glupo je da ponovo razglabamo o tome, dovoljno je jednom u spicu provozati se potezom od Konjarnika do Sava centra i videti kako to funcionise u praksi
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Sto puta smo razglabali i o glupljim stvarima
Evo ti primer, kada bi to bilo tako regulisano, ako kod Slapa siđeš na AP, i iz ulivne trake produžiš zaustavnom pa se ukljućiš tek kasnije kada ti treba, koja je razlika? Broj uključenja je opet 1, da li je neko stao da te pusti kod Slapa ili kod komande ne pravi neku razliku.

Evo ti primer, kada bi to bilo tako regulisano, ako kod Slapa siđeš na AP, i iz ulivne trake produžiš zaustavnom pa se ukljućiš tek kasnije kada ti treba, koja je razlika? Broj uključenja je opet 1, da li je neko stao da te pusti kod Slapa ili kod komande ne pravi neku razliku.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Vožnja zaustavnom trakom
Pravi jer je kod Slapa znatno manja guzva i vece su sanse da uletis u srednju traku a da ne zaustavis vozilo ispred kojeg se ubacujes. Tu lezi caka, poenta rajfeslus sistema je da se drzanjem rastojanja omoguci ukljucivanje vozila bez zaustavljanja onog drugog.
E sad, tako nesto kod nas je ne moguce sto zbog neznanja, nesposobnosti, bezobrazluka, bahatosti, izivljavanja i td.
E sad, tako nesto kod nas je ne moguce sto zbog neznanja, nesposobnosti, bezobrazluka, bahatosti, izivljavanja i td.