Ševrolet problemčići
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ševrolet problemčići
Kod mene je to posao od 10 minuta, ali mora auto na dizalicu. Teško da ćeš moći sam to da zameniš, bolje otiđi kod Ivana.
Gde si ih pre našao?
Gde si ih pre našao?
Posetite www.garaza.rs !
Re: Ševrolet problemčići
Popeo sam auto na kanal, gumice balans stangle su otisle skroz, ogroman luft imaju, i vrlo verovatno je da su onda otisli zbog njih i stabilizatori....
Tako da menjecu sve full.
Tako da menjecu sve full.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- ivancho
- Postovi: 3847
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:59
- Garaža: Octavia 1,6d
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: Ševrolet problemčići


-
- Site Admin
- Postovi: 1906
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Ševrolet problemčići
Bax, ja ne bih menjao gumice BS dok ne stignu stabilizatori. Ako zamenis gumice i teras sa razlokanim stabilizatorima, opet ces da uproprastis gumice BS, ono znam da nisu skupe al' steta. Menjaj u kompetu.
Re: Ševrolet problemčići
+1
Jedno drugo čuva. Zato prva ugradnja tako dugo traje - sve je novo. Naravno, razlog je i kvalitet.
Jedno drugo čuva. Zato prva ugradnja tako dugo traje - sve je novo. Naravno, razlog je i kvalitet.
Re: Ševrolet problemčići
Menjam sve zajedno, Ivancoa, nisi ti kriv nista, nit sam to negde napisao
Uvek mi se nadjes da se posavetujemo, poz.

Uvek mi se nadjes da se posavetujemo, poz.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- ivancho
- Postovi: 3847
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:59
- Garaža: Octavia 1,6d
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: Ševrolet problemčići
Ja sam pogresio sto ti nisam prosledio info, odmah su meni oni rekli da je mozda i balans stangla ali da stabilizatori imaju puno lufta te da po njihovoj zameni treba videti i gumice, ali meni to pobeze i ........... 

Re: Ševrolet problemčići
Velika je verovatnoca da su gumice jedini problem.Bax napisao:Probacu popodne da skinem te gumice, i da stavim nove.
Mozda su one jedini problem...
Nadam se da nije potrebno da bude rasterecena zadnja osovina, te gumice onako izgledaju dostupne, a ja imam ogroman luft na stangli...
Skidas nosac sa jedne strane stabilizatora. Zamenis gumicu, stegnes kilo kljucem ponovo nosac. Ne sme guma da se podmazuje bilo ciime, naroctio ne WD40 ili slicno sto sadrzi naftne derivate.
Onda zamenis drugi nosac stabilizatora.
Proveris, ne sme da se mrda nimalo.
Proveris vezne spone koje povezuju tocak sa stabilizatorom.
One verovatno nemaju lufta u tom opterecenom stanju.
Da bi bio sifuran treba da se podigne auto tj tockovi rasterete da vise u vazduhu.
Zamena gumica stabilizatora-stangle je oko 3-5 minuta po svakoj, obicno su 2 ili 4 srafa deserka kljuc.
To vazi ako su gumice presecene uzduzno (imaju prorez pa samo navuces).
AKo su u komadu, onda moras da skines stabilizator komplet dole pa navuces nove.
Uporne spone, ako ima lufta menjas samo gumene uloske.
Ako mora komplet cela spona da se menja, zahvali fabrici.
Malo je cudno da na tako maloj kilometrazi bude toliko izrazeno habanje pogotovu pozadi.
Proveri da nije zardjala stangla- stabilizator u delu ispod gumice pa da onda tom grubom povrsinom ne osmirgla brzo i tu novu gumicu.
Re: Ševrolet problemčići
Evo me, uhvatio em neizdrz, morao sam u garazu....
Skinuo sam gumice balans stangle, bio sam jako radoznao, one su ko plastika, stvrdle su se jako.
Problem ih je skinuto, zato sto se srafovi zapeknu, a nije bas veliki manevarski prostor kad lezis ispod auta
Ostalo je laca, jako se lako menjaju.
Generalno mogu sam da ih menjam bez vecih problema, gurnio sam prsten unutrasnje gume od bajsa da malo ih pojacam
Za sad kuliram i cekam te delove iz Belorusije, ako me ne uvati neizdrz ponovo pa sutr akupim te gumice, ima za 900 din, videcu evekat Grunf metode sa gumom od bicikla
Jedino me jebe sto nemam kilo kljuc, ja zategnem rukom, onako krvnicki...
Balans stangla nije zardjala, provereno.
Skinuo sam gumice balans stangle, bio sam jako radoznao, one su ko plastika, stvrdle su se jako.
Problem ih je skinuto, zato sto se srafovi zapeknu, a nije bas veliki manevarski prostor kad lezis ispod auta

Ostalo je laca, jako se lako menjaju.
Generalno mogu sam da ih menjam bez vecih problema, gurnio sam prsten unutrasnje gume od bajsa da malo ih pojacam

Za sad kuliram i cekam te delove iz Belorusije, ako me ne uvati neizdrz ponovo pa sutr akupim te gumice, ima za 900 din, videcu evekat Grunf metode sa gumom od bicikla

Jedino me jebe sto nemam kilo kljuc, ja zategnem rukom, onako krvnicki...
Balans stangla nije zardjala, provereno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Ne treba to bas krvnicki, lagano nekih 3-4kg najvise. Bitno je da stavis ispod elasticnu podlosku.Bax napisao: Jedino me jebe sto nemam kilo kljuc, ja zategnem rukom, onako krvnicki...
Po opisu da je guma presla u plastiku, kvalitet je ocito nikakav. Kao i srafova ako su vec zardjali do te mere da se tesko odvija.
Zameni i srafove za neke kvalitetnije povrsinske obrade kada vec sredjujes sve.
Re: Ševrolet problemčići

Ne mogu da gresim dusu, mozda je slucajno, ali ipak nisu pokusali da me kontaktiraju, a mogli su, i znali su da su me zavalili za lepu lovu...
Epica i dalje rupa bez dna

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Treba da pogledaš iznos dok kucaš pin. 
Tapatalk Pro

Tapatalk Pro