Ševrolet problemčići

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Ševrolet problemčići

Post od dragvorl »

Velja napisao:Kolika kurcobolja prema tuđoj imovini vlada među ,,majstorima'', to je neverovatno. Pogotovo klinci koji kao da se tu po kazni. Kod vulkanizera mi je podvukao onu žaba-dizalicu ispod sejtne bez ikakve podloške, čist metal na metal. Kad sam ka opomenuo da to ne radi, zakolutao je očima kao ono ,,kakav smarač'' i onda je stavio gumeni deo koju mu je bio metar od kola.
Meni je stoka od vulkanizera upravo to uradila, iskrivili su mi lezista za dizalicu. Inace skoro svi majstori tako rade sa krokodilkom, nisam video ni jednu jos sa gumom, stoka. Auto stigao iz IT, gde kao svi gaze kola, sa ispravnim lezistima, ovde sjebano za 2 meseca.

Slika
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Rakhil
Reactions:
Postovi: 8339
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od Rakhil »

Meni prednja krila zalaze u sajtnu, i oba su iskrivljena malo od dizanja na "znam ja valjda gde se dize auto radim ovaj posao od kad si se ti ispilio" tackama. Pa ti posle objasnjavaj kupcu kad prodajes kola da nije lupan nego da ima vulkanizera i servisera debila na izvoz
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Ševrolet problemčići

Post od dragvorl »

Sa krokodilkom pisi propalo. Na stubnim koje su novije i imaju gume nije problem, na starijim ih mrze da kupe jer su jako skupe, 250 din. :think:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20493
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Ševrolet problemčići

Post od Heinz »

Onda svako treba da ima 4 komada u kolima.

TT
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Ševrolet problemčići

Post od dragvorl »

Mislis da ce da stave kada ti okrenes ledja?
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Na zalost mogu da se pouzdam samo u svoj rad, ili ako radim zajedno sa nekim, kolko god bio neiskusan oko nekih stvari, bar sam kolko toliko pedantan. Ne bih da spominjem koliko su mi vec stete napravili servisi, i ovlasceni i neovlasceni, ali evo short list onog najgoreg.

NAjgori na prvom mestu dalko ispred ostalih je:
- AK Bogunovic - tuga i bezobrazluk (nov Punto, iskrivili pod dizalicom, isprljali sedista masnim rukama, upropastili bravu volana, lose montirali glavu upravljaca........... na Zorou tragi-komicno uradjeni limarsko farbarski radovi, otkacen hladnjak klime, visio u vazduhu posle preuzimanja...)

- Ehom jako losi limarsko farbarski radovi na Astri, bolje da ga nisam ni sredjivao kako je ispao, cak i posle reklamacije...

- servis Munja, taj car mi je sjebao 2 navoja u glavi pri prvom menjanju svecica na Zorou na 40.000km.


Sitne zajebe, tipa prepunjavanje ulja, lom zabica u retrovizoru, naopcke okrenuti filteri, zaboravljeni srafovi, nisu ni vredni pomena...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Ševrolet problemčići

Post od dragvorl »

Majstori zemlje Srbije. :ccc:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Vozio sam Epicu ceo dan, najnormalnije de ponasa bez stangle. Juce sam bas isao sa Astrom G u Segedin, kao da sam sedeo na samlici, neverovatno kako je tesko preci u neudobniji auto. Sva su me ledja bolela.
Sutra imam vremena, pa cu nadam se opet malo probati da resim popucale i zapekle srafove
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od ljubitelj »

Bax napisao:http://www.youtube.com/watch?v=s9QKz4Ik4Qo

Gledajuci ovaj filmic na 4 minutu, ispade da se gumice balans stangle, ustvari podmazuju, i da treba da omoguce laganu rotaciju stangle?
Koliko ja vidim na filimicu zute boje nije gumica u pitanju.
Krute plastike se podmazuju po pravilu, za to postoji posebna vrsta masti za tu namenu.
Dzoni_m
Site Admin
Reactions:
Postovi: 1906
Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
Garaža: BMW 118i, CX-60
Lokacija: DE

Re: Ševrolet problemčići

Post od Dzoni_m »

Bax napisao:Vozio sam Epicu ceo dan, najnormalnije de ponasa bez stangle.
Generalno, balans stangla ti i ne treba dok ga ne poteras po krivinama i ako ne pokusas da prodjes kroz "S" krivinu tj da uradis promenu tezista sa jedne na drugu stranu vozila e tada treba :) Ameri je zovu "anti-roll bar" :) Samo ime kaze sta moze da bude ako je nema
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Nem pojma :)
Ja sam bas pokusavao da otkrijem neku nesigurnost, kroz ostrija skretanja, ali mi se ponasa krajnje normalno. Verovatno si ti u pravu, da bi bilo problema ako se desi neki ekces...

Mozda pomaze i kad je u gepeku :mrgreen:
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Ševrolet problemčići

Post od dragvorl »

Ima kola koja fabricki nemaju balans stanglu.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od ljubitelj »

Bax napisao:Nem pojma :)
Ja sam bas pokusavao da otkrijem neku nesigurnost, kroz ostrija skretanja, ali mi se ponasa krajnje normalno. Verovatno si ti u pravu, da bi bilo problema ako se desi neki ekces...

Mozda pomaze i kad je u gepeku :mrgreen:
Ovo sto kaze @dzonim mozes da pokusas ali predlazem ipak samo na sirokom poligonu- stazi u kontrolisanim uslovima.
Recimo ides oko 150km/h i izvedes S slalom zaobilazenja prepreka tzv los test (onaj na kome je pao Mercedes, Jeep npr) ali uz auto natovaren do pune mase a to znaci i napunjen gepek.

Uradis sa stabilizatorom i bez, razlika bi trebala da se sasvim jasno oseti.
Ja sam imao situaciju tog S manevra pri 160km/h na autoputu sto je proslo uz sitne probleme a pretpostavljam da bi bez stabilizatora zadnji kraj odleprsao samo tako.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Sad sam se vratio od mehanicara, celo jutro mucenje, srafovi su uzasno zapekli i propali, i to velika vecina. Napravili smo nesto iz sve muke, covek se svojski trudio, ali kad ne vredi...

Pisacu kasnije detaljnije o svemu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Krenem jutros u 8 h, da trazim slobodnog mehanicara ko hoce da se zeza sa polomljenim srafom.
Prodjem par servisa, niko nece da se zeza, naidjem na tipa na Ledinama, mali servis Denis 3km od kruznog toka ka Surcinu. Covek sam radi pored kuce. Slobodan je aj da probamo.

Vario je brat bratu satima, jedno 20 puta razne varijante:

Slika

Slika

Slika

I krene taj sraf hoce da ide levo desno, ali je toliko zapekao, da ako smo ga okrenuli 2 kruga za sve to vreme, i izasao bi na kraju, ali bi trebalo bar ceo dan, neverovatno je propao. Jos nekiu ljut materijal, ne prima ni var, nece ni da se busi.

Slika

Pogledajte stanje srafova:

Slika

Uglavnom, probano je i da se skine neka spona ispod, da bi burgijom prosli kroy sraf , i stavili novi sa maticom, ali ni spona nece da se skine, a ja nisam hteo da rizikujem da pukne jos jedan sraf.

Slika

Na kraju je zavaren nosac gumice, na mestu tog napuklog srafa, kao neko najbezbolnije resenje, btw spone su legle super, i nema vise lufta ni u gumicama stangle.

Slika

Elem spone su zamenejne, gumic stangle, su zamenjene, pitanje da je sponama ista i falilo, gumice su svakako bile propale, a i nije lose da se sve zameni, posle tolikog zajebavanja. Ostala mi je jedna spona ne oseca se nikakav luft pod rukom.

Za sada vise ne diram nista na trapu jer sta god mora da se menja, pisi zajebanciju u najavi.

Drago mi je sto sam upoznao Denisa, dobar je majstor i ludacki se trudio, ali nekad mora da se stane, i presece.
Preporuke za decka.

Sve u svemu za dzabe sam se iscimao, iz zelje da napravim od babe devojku :)
Poslednja izmena od Bax u 27 Okt 2014, 14:11, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Odgovori