Ševrolet problemčići

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Ševrolet problemčići

Post od nidza »

Ekstra, to je posao.

Neka su nam žive i zdrave male zanatlije.
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Ševrolet problemčići

Post od Velja »

Denis vragolan :) Retki su danas takvi majstori :bravo:

Baxe, koliko sam shvatio, ova rdja je posledica srpskih zima. Tj, auto je kupljen i vožen iskljucivo ovde?
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12133
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Svraticu do njega ponovo ovih dana da probamo da ocistimu zadnju levu celjust, pa cu ponovo da fotkam i pisem utiske.

Ovo sad ne moze se reci da sam bas presrecan sa tim varenjem, ali ko ga sisa, ako nekad bas bude trebalo, lako se to secne, za novu zamenu.

Srafovi su propali od nasih zima, i od toga sto je korejski kvalitet ocigledno na niskim granama, auto je 2007.

Realno da su srafovi bili iole OK, Nidza i ja bi to zavrsili sve za pola sata, iz prvog pokusaja...

BTW plus mi je gratis dao i zamenio nosac auspuha, koji mi je bio pukao.

Stvarno retko se vratim od nekoga, da vidim da radi svoj posao uz toliko truda.

Ishvalih ga toliko iako nismo bas izvadili sraf :dobarvic:

Epica - auto za jednokratnu upotrebu.

Sve je to do jaja, i udoban je i mocan, ali brate da stede toliko na kvalitetu obicnih srafova, na autu od 25.000 evra, mnogo je...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Ogi
Banned
Reactions:
Postovi: 11254
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od Ogi »

Da li je bre moguce da na kraju sraf nije izasao ? Pa sta je to jbt ?
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Ševrolet problemčići

Post od McGruja »

Sraf Baxovog brata :D
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12133
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Ne znam, imao je covek alat, vareno je nebrojeno puta, on je na vrhu od rdje izgubio navoj, i taj vrh nije vise mogao da prodje kroz lozu. Inace vrh mu je vireo napolju izlozen atmosferskim uticajima.

Ja sam na tom sraf pokrivio sav moj alat, dve gedore kao plastelin.
Na kraju su one pukle, a na kraju i sam sraf. JA sam obrrnuo jedno 5 krugova dok je bio u komadu, i dok nije dosao u kriticnu zonu, majstor jos dva, ali treba jos jedno 5 da bi se izvukao, on je tu negde sve vreme ali prokletinja nece da krene.

Taj sraf jos viri kroz njegovu rupu, ako neko hoce da se dokaze, ja cu da dovezem auto i da kupim novu gumicu balans stangle, posto bi ova verovatno ponovo izgorela u procesu varenja :)

Usijan je ceo sraf bar 20 puta, po svim mogucim teorijama, sve od oksida mu je spaljeno, ali nece da prokine i kraj...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Ševrolet problemčići

Post od dragvorl »

Ne kazem da ce pomoci uvek, ali ja kad god radim vesanje, a i ne samo to (sem nekih izuzetaka)-mazem srafove mascu. Ne samo da ce se lakse odviti,vec se mogu i vise stegnuti ako treba.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Ševrolet problemčići

Post od nuk »

Po pravilu se to nikada ne radi na šrafovima koji trpe opterećenje jer postoji mogućnost da se odviju.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Ševrolet problemčići

Post od dragvorl »

U Porscheovom fabrickom uputstvu pise da se mazu i srafovi od tockova, samo ne na konusima. Sto se tice iskustva, poznati su mi primeri iz prakse 15+ godina, mazani srafovi, nikad problema, odradjeno vise hiljada vozila. Elementi oslanjanja, subsasije, nosaci motora, menjaca, itd...
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Ševrolet problemčići

Post od dragvorl »

Bax napisao:http://www.youtube.com/watch?v=s9QKz4Ik4Qo

Gledajuci ovaj filmic na 4 minutu, ispade da se gumice balans stangle, ustvari podmazuju, i da treba da omoguce laganu rotaciju stangle?
Prikačeni fajlovi
Untitled.jpg
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Ševrolet problemčići

Post od nuk »

dragvorl napisao:U Porscheovom fabrickom uputstvu pise da se mazu i srafovi od tockova, samo ne na konusima. Sto se tice iskustva, poznati su mi primeri iz prakse 15+ godina, mazani srafovi, nikad problema, odradjeno vise hiljada vozila. Elementi oslanjanja, subsasije, nosaci motora, menjaca, itd...
Da se razumemo, i ja ih mažem ali sam više puta čitao da tovatna mast nije za takvu upotrebu iz navedenih razloga već se koriste namenski lubrikanti :)

Prekjuče nisam mogao da odšrafim glupi šrafić koji drži poklopac na felni te sam isti ceo izgrebao zbog toga jer eto, nije mi palo na pamet da i taj šraf može tako da zapekne i naravno da sam ih sve zatopio u tovatnu po vraćanju na mesto :)
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Ševrolet problemčići

Post od nidza »

Može mast, ne da podmaže, nego da popuni prostor gde bi inače dospela prljavština i vlaga. Pokojni deda je održavao vozni park u gardi, sve živo je mazao, nema greške. :-)

Tapatalk Pro
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12133
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

[QUOTE=vladaomega;621045]zanimljivo za ovaj motor 2.0 redni 6 cil 24v da uopste nema delova osim original. nista se nemoze kupiti po specijali, lezajevi radilice ,samo standard. glavna mana je potrosnja ulja I prolupljavane motora ali I lom klipnjace I razbijanje bloka. blok je aluminijumski . delovi su preskupi I ceka se mnogo .obzirom da nema lezajeva radilice po specijali kupuje se nova rdilica 120000din I lezajevi std 24000din .[/QUOTE]

Preuzeto sa cbc, zato je generalna kostala 3000 evrica.
Ako nista bar je sve u motoru kao kad ga je fabrika napravila....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Ševrolet problemčići

Post od Delija »

Bax napisao:Ako nista bar je sve u motoru kao kad ga je fabrika napravila....
Ala ga je napravila... :kuku: :kezo:
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12133
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Problem je ta serija przi ulje to je put u propast ako ljudi ne proveravaju. Drugi bitan faktor je sto su delovi ovde nenormalno skupi, ostaje Rusija kao opcija...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Odgovori