Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ne znam koliko bi kostalo, ne znam ni sta je na kraju menjao. Zar nije bio samo neki zatezac lanca?
- dag81
- Postovi: 7508
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Po meni BMW nema sta da trazi po troskovima odrzavanja i kvarova pored Merca i BMWa. Sto i cena polovnih BMWa kaze. Nikada ne bih kupio BMWa osim novog i sa par hiljada na satu.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Dobro je da se razumes u odrzavanje BMW-a.
Evo i na ovom primeru kvara cak.
Na 200 000 zamena spanera koja se racuna kao kvar.
Audi bindo sada menjao dva puta kais (pod pretpostavkom da je sve ok) i spanere sto bi kostalo 2x vise od ovog kvara. A vecina BMW-a ce proci bez ovog problema.
Evo i na ovom primeru kvara cak.
Na 200 000 zamena spanera koja se racuna kao kvar.
Audi bindo sada menjao dva puta kais (pod pretpostavkom da je sve ok) i spanere sto bi kostalo 2x vise od ovog kvara. A vecina BMW-a ce proci bez ovog problema.
- dag81
- Postovi: 7508
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Vidim sta se pise i cujem od drugara sto ga imaju. A najbitnije vidi se i po cenama bmwa od 5+ godina koliko je pouzdan i jeftin za odrazavanje. A da ne pricamo o lancu koga ne mogu da rese 10godina tj nece ili sta vec. Glupo je reci ne mogu.
P.S. Audiju se menja kais do 2010. na 180k. Ja sam na mom menjao na 194k km. Toliko koliko se i ti razumes. Plus sto je benzinac za bmwov dizel.
P.S. Audiju se menja kais do 2010. na 180k. Ja sam na mom menjao na 194k km. Toliko koliko se i ti razumes. Plus sto je benzinac za bmwov dizel.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Kakvih sam se horora nagledao i naslusao u bmw servisu i od ljudi koji voze bmwa (i sam sam ga vozio i posedovao) to ni izbliza nisam video u vw/audi servisima niti cuo, a opet vozim i znam dosta ljudi koji imaju auta iz te grupacije.
Sto kaze dag bmwa novog ili skoro novog.
Drugacija je koncepcija auta i oni uopste ne idu na dugotrajnost vec na neke druge stvari.
Послато са GT-N7100
Sto kaze dag bmwa novog ili skoro novog.
Drugacija je koncepcija auta i oni uopste ne idu na dugotrajnost vec na neke druge stvari.
Послато са GT-N7100
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
P.s. posle 2010 se kais menja na 210kkm i nema vremensko ogranicenje (4 godine je ranije bilo) mada si ti tvoj menjao na 6 godina i skoro 200kkm, a to je jos stariji tip pa je opet bio odlican i nista se nije culo, tandrkalo i slicno.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
cene polovnjaka najvise govore o tome koliko je bmw dobar i pouzdan 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7508
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
@Ivan,
Zato sam i rekao do 210.
Cak je i za 1.9tdi 105ks iz A3 2008. Vel servis bio predvidjen na 180k km.
Pa uostalom i Pezo je na 180-220k km.
Lanac samo Mecka zna da napravi i da isti funkcionise dok je i motora.
A BMW se glupira vec godinama a koji je razlog to verujem da ni njihovi inzinjeri ne znaju.
Zato sam i rekao do 210.
Cak je i za 1.9tdi 105ks iz A3 2008. Vel servis bio predvidjen na 180k km.
Pa uostalom i Pezo je na 180-220k km.
Lanac samo Mecka zna da napravi i da isti funkcionise dok je i motora.
A BMW se glupira vec godinama a koji je razlog to verujem da ni njihovi inzinjeri ne znaju.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Znao je i bmw nekad, stari m50, m52, m54 sestaci, ali su ocigledno krenuli da stede i to se vidi, mozda je njihova politika da namerno nece da se njihova auta jeftino kupuju i voze polovna, ali definitivno nije isti nivo pouzdanosti na velikoj km kao ranjje.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Jeste pojma nemaju, ne znam samo kako ja ne poznajem nikoga da je dirao bilo sta oko lanca a svi oko mene voze BMW-e (kriv sam).
I opet se svodi da ma koliko da ga zabrljaju opet je cak i da se pokvari bolji od idealnog Audi slucaja kad svakako menjas kais i spanere, nema brines sigurno te nece zaobici trosak (pumpu za vodu?).
I sta sam slagao za Audi, na toj generaciji se na 4god menja kais, njegov BMW ima ~8 god, dakle 2 puta bi ga menjao.
BMW ima najjeftinije odrzavanje od trojke, ali treba da imate jedan da shvatite koliko su poradili na smanjenju troskova odrzavanja.
Manite me delova sa sporeta i majstor Perine garaze.
I opet se svodi da ma koliko da ga zabrljaju opet je cak i da se pokvari bolji od idealnog Audi slucaja kad svakako menjas kais i spanere, nema brines sigurno te nece zaobici trosak (pumpu za vodu?).
I sta sam slagao za Audi, na toj generaciji se na 4god menja kais, njegov BMW ima ~8 god, dakle 2 puta bi ga menjao.
BMW ima najjeftinije odrzavanje od trojke, ali treba da imate jedan da shvatite koliko su poradili na smanjenju troskova odrzavanja.
Manite me delova sa sporeta i majstor Perine garaze.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Može i stariji BMW, ali jedino uz pomoć više sile.Ivan napisao:Sto kaze dag bmwa novog ili skoro novog.
Drugacija je koncepcija auta i oni uopste ne idu na dugotrajnost vec na neke druge stvari.
Evo na oglasima npr, sigurno ovaj veliki krst pomaže jer piše da je u fabričkom stanju.


http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... bmw_735_i/
Mala šala, dobre su skroz ove rasprave oko kvaliteta.

- dag81
- Postovi: 7508
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ti si kao i uvek u pravu.
A pumpa za vodu znas i sam koliko je, nedavno si je svercovao.
Ali kao sto rekoh cena polovnjaka sve govori. Eto primer bmw5 2011. Imas vec od 20k e a a6 i merc nemas ispod 24-25. Sa tim sto je bmw 5 mislim skuplji od A6.
A pumpa za vodu znas i sam koliko je, nedavno si je svercovao.
Ali kao sto rekoh cena polovnjaka sve govori. Eto primer bmw5 2011. Imas vec od 20k e a a6 i merc nemas ispod 24-25. Sa tim sto je bmw 5 mislim skuplji od A6.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Da te ispravim, ja sam carinu i porez platio u dve drzave, svercom ne bavim i drzim se principa koje proklamujem.
Moras da shvatis i da po prirodi stvari nismo svi jednaki i potpuno je normalno da neki budu u pravu daleko cesce nego drugi.
Ista je prica i sa pumpom za vodu, ona se ne menja, a ako nemas srece i crkne ti onda se dodjes na Audi-jevo normalno stanje sa troskovima.
Vec smo dokazivali na forumu da je BMW zapravo najskuplji kao polovnjak, zapravo je toliko skup da ga ja nikome vise ne preporucujem kao polovnjaka. Ne preporucujem ni Audi ni Merc, sve je to debelo precrnjeno kao polovno.
Moras da shvatis i da po prirodi stvari nismo svi jednaki i potpuno je normalno da neki budu u pravu daleko cesce nego drugi.
Ista je prica i sa pumpom za vodu, ona se ne menja, a ako nemas srece i crkne ti onda se dodjes na Audi-jevo normalno stanje sa troskovima.
Vec smo dokazivali na forumu da je BMW zapravo najskuplji kao polovnjak, zapravo je toliko skup da ga ja nikome vise ne preporucujem kao polovnjaka. Ne preporucujem ni Audi ni Merc, sve je to debelo precrnjeno kao polovno.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Pa uz najvece troskove odrzavanja i najcesce vanredne kvarove ispada najskuplji pored daleko nize nabavne cene u odnosu na merc ili audi 
Послато са GT-N7100

Послато са GT-N7100
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Činjenica da je BMW kao polovnjak za održavanje skuplji od Audija najviše zbog toga što Audi deli motorizaciju sa "narodnim" vozilima te je i ponuda kako delova, tako i servisa veća. Naravno da određeni deo ili usluga ne može isto da se naplati za polovnjak od 15.000 i od 5.000€ iako je isti deo i ista intervencija u pitanju 
