Polovnjak do 3000 e ili novo?
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Teško da i dalje ima dobar Stilo za te pare. S obzirom da je dobar Punto slične cene, ili neznatno jeftiniji, Stilo je bolja opcija, jer je automobilčina za Punta.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Da, ali evo ovaj punto je presao 80k, uradjen veliki servis,ima plin,registracija 120e. Stilo je stariji,presao sigurno vise,skuplje odrzavanje,potrosnja veca,mada slazem se da je bolji auto
Gledano na duzi period,da se prodje sto je jeftinije,punto je bolja opcija
Gledano na duzi period,da se prodje sto je jeftinije,punto je bolja opcija
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Ma kakav Stilo. Čoveku treba auto na što duže. Stilo je mator da bi se uklopio u tu priču.
A i ružan je.
A i ružan je.

- Real Madrid
- Postovi: 23
- Pridružio se: 26 Okt 2014, 16:53
- Lokacija: Subotica
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Hvala svima na pomoći!
Paja
Najbliži sam Klasiku samo još da vidim kakav ću primerak naći, po kojoj ceni i uslovima finansiranja.
Jesam gledao Stila, ali baš zbog godišta i potencijalnih većih troškova održavanja sam ga isključio iz razmatranja.
Na netu gledam i auto kuće (Stojanov, Autogarant, Kompresor, Kole…) koje rade zamene staro za novo, gde se mogu naći dobri primerci polovnjaka sa poznatom istorijom, a pored toga je moguće kod njih ta vozila uzeti na kredit.
Da li neko zna koliko je zamena boce i gasnog sistema kada istekne 10 god. od instalacije?
Paja
Samo gledam vozila koja su kupljena kod nas bez obzira da li su izašli iz garancije ili ne.Naravno s tim da bih ja potragu ograničio samo i isključivo na vozila kupljena u Srbiji.
Najbliži sam Klasiku samo još da vidim kakav ću primerak naći, po kojoj ceni i uslovima finansiranja.
Jesam gledao Stila, ali baš zbog godišta i potencijalnih većih troškova održavanja sam ga isključio iz razmatranja.
Na netu gledam i auto kuće (Stojanov, Autogarant, Kompresor, Kole…) koje rade zamene staro za novo, gde se mogu naći dobri primerci polovnjaka sa poznatom istorijom, a pored toga je moguće kod njih ta vozila uzeti na kredit.
Da li neko zna koliko je zamena boce i gasnog sistema kada istekne 10 god. od instalacije?
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Menja se samo boca, a ostalo ako je ispravno sve ostaje isto, plus se ponovo radi atest. Boca je u rangu 40 do 80 evra (računaj recimo oko 50€ za Punta, ne znam tačnu cenu), a cena kontrolnog pregleda ili atesta je ovde u NS-u trenutno 6.000 din, ako se ne varam.
TT
TT
-
- Postovi: 1280
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
viewtopic.php?f=27&t=3089
Po meni ovako nesto i krovni kofer po potrebi ti zavrsava posao na duzi period.
Uz namenski kredit za polovnjake,rata ispod 100 evra mesecno,ucesce das koliko dobijes za sadasnji auto.
Ne bih da reklamiram banke,treba proguglati,kamate su veoma razlicite.
Po meni ovako nesto i krovni kofer po potrebi ti zavrsava posao na duzi period.
Uz namenski kredit za polovnjake,rata ispod 100 evra mesecno,ucesce das koliko dobijes za sadasnji auto.
Ne bih da reklamiram banke,treba proguglati,kamate su veoma razlicite.
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Ja sam imao dva nova Punta, sa italijanskim sam bio zadovoljan, i dalje se ne kvari, star je vec 9 godina, mana je sto oduvek mora da se sipa ulje. Imao sam i domaceg dizela klasika, sa njim sam bio nesrecno nezadovoljan, zato sto je po mom misljenju fuseraj ima i otuzna tema o njemu. Najgori utisak su mi ostavili servisi, ali i to jer sam imao brdo reklamacija. Ne bi ni imao neki utisak da nisam visio danima tamo.
Takodje smo uzeli i dve nove Astre G klasik, benzin 1.6 i dizel. Mogu odgovorno da kazem da je to sveukupno gledano kvalitet za klasu visi od Punta, sto se tice pouzdanosti i kvaliteta.
Sta god te interesuje oko ovih modela pitaj, ja sam majstor da ti ocrnim nesto
PS. I na mene je Saletova tema imala uticaj kad sam kupovao Punta
PS2. Sale nisam dobio sliku zabica i srafova na pp?
Takodje smo uzeli i dve nove Astre G klasik, benzin 1.6 i dizel. Mogu odgovorno da kazem da je to sveukupno gledano kvalitet za klasu visi od Punta, sto se tice pouzdanosti i kvaliteta.
Sta god te interesuje oko ovih modela pitaj, ja sam majstor da ti ocrnim nesto

PS. I na mene je Saletova tema imala uticaj kad sam kupovao Punta

PS2. Sale nisam dobio sliku zabica i srafova na pp?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Zaboravio na to, nisam ni kupio. Čim uhvatim vremena... 
Ja sam svojim Puntićem i dalje prezadovoljan, i posle 3.5 godine i 61.500 km ponaša se bukvalno kao da je juče isteran iz salona.
TT

Ja sam svojim Puntićem i dalje prezadovoljan, i posle 3.5 godine i 61.500 km ponaša se bukvalno kao da je juče isteran iz salona.

TT
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Kažeš "imao",utopio si ga?Bax napisao:... Imao sam i domaceg dizela klasika...
t
- srdjanyo
- Postovi: 3500
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Ne.Delija napisao:Jel to pokusavas da uvaljas svoju ili mi se samo cini?

Zadovoljan sam njom,a i žena je zaljubljena u nju.Samo preporučujem jer su se Fabije u praksi pokazale i dokazale kao odlični automobili,kao lični i podjednako dobro kao službeni.
Послато са LG-D373
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Punto ili Logan, benzin + gas. Sve ostalo je skuplje za odrzavanje, posebno dizelasi. Imas turbinu, dizne, mozda plivajuci, egr i ostale gluposti, a sve to zna da kosta. Kod benzinaca nemas ni izbliza slicne troskove, ako je motor dobar, jedino los gasni uredjaj i set kvacila mogu da naprave veci trosak.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Da, ako je stariji polovnjak sa 150.000km i više, onda je dizel dosta veći rizik. Zato sam i ja uzeo benzinca kad sam pre 3 godine bio u istoj dilemi. Doduše, moj budžet za polovnjaka je bio oko 4.000e, auto plaćen 3.500e, odmah regostrovan i urađen mali servis. Iako postoji u dizel varijanti i kažu da je taj motor odličan, ipak bolji poznavaoci kažu da je ovaj 1.6 benzinac najbolji izbor. Posle godinu dana stavljen plin i evo družimo se više od 60.000km bez većih problema i kvarova.
Posetite www.garaza.rs !
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Pa kada je motor dobar onda ni dizel nece praviti problembotr napisao: Kod benzinaca nemas ni izbliza slicne troskove, ako je motor dobar, jedino los gasni uredjaj i set kvacila mogu da naprave veci trosak.


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Sa tog spiska menjao sam leptir gasa i diznu. Prvo je u originalu 27.000, drugo 12.000 dinara, sve za prcvoljak od auta koji se po godinama i ceni itekako uklapa u pricu do 3k evra. Jesu dizne za dizela skuplje, ali hocu da kazem da pravila nema i da i benzinac moze da iznenadi neprijatno, prvo sa neposlusnoscu, potom i sa cenom delova.
Sent from my HTC One V
Sent from my HTC One V