Polovnjak do 3000 e ili novo?

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21787
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Post od nidza »

Teško da i dalje ima dobar Stilo za te pare. S obzirom da je dobar Punto slične cene, ili neznatno jeftiniji, Stilo je bolja opcija, jer je automobilčina za Punta.

Tapatalk Pro
Korisnikov avatar
stefanan
Reactions:
Postovi: 9520
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Post od stefanan »

Da, ali evo ovaj punto je presao 80k, uradjen veliki servis,ima plin,registracija 120e. Stilo je stariji,presao sigurno vise,skuplje odrzavanje,potrosnja veca,mada slazem se da je bolji auto
Gledano na duzi period,da se prodje sto je jeftinije,punto je bolja opcija
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Post od Paja »

Ma kakav Stilo. Čoveku treba auto na što duže. Stilo je mator da bi se uklopio u tu priču.
A i ružan je. :mrgreen:
Korisnikov avatar
Real Madrid
Reactions:
Postovi: 23
Pridružio se: 26 Okt 2014, 16:53
Lokacija: Subotica

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Post od Real Madrid »

Hvala svima na pomoći!

Paja
Naravno s tim da bih ja potragu ograničio samo i isključivo na vozila kupljena u Srbiji.
Samo gledam vozila koja su kupljena kod nas bez obzira da li su izašli iz garancije ili ne.
Najbliži sam Klasiku samo još da vidim kakav ću primerak naći, po kojoj ceni i uslovima finansiranja.

Jesam gledao Stila, ali baš zbog godišta i potencijalnih većih troškova održavanja sam ga isključio iz razmatranja.
Na netu gledam i auto kuće (Stojanov, Autogarant, Kompresor, Kole…) koje rade zamene staro za novo, gde se mogu naći dobri primerci polovnjaka sa poznatom istorijom, a pored toga je moguće kod njih ta vozila uzeti na kredit.

Da li neko zna koliko je zamena boce i gasnog sistema kada istekne 10 god. od instalacije?
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Post od Saša »

Menja se samo boca, a ostalo ako je ispravno sve ostaje isto, plus se ponovo radi atest. Boca je u rangu 40 do 80 evra (računaj recimo oko 50€ za Punta, ne znam tačnu cenu), a cena kontrolnog pregleda ili atesta je ovde u NS-u trenutno 6.000 din, ako se ne varam.

TT
sasha015
Reactions:
Postovi: 1280
Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
Lokacija: Loznica

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Post od sasha015 »

viewtopic.php?f=27&t=3089
Po meni ovako nesto i krovni kofer po potrebi ti zavrsava posao na duzi period.
Uz namenski kredit za polovnjake,rata ispod 100 evra mesecno,ucesce das koliko dobijes za sadasnji auto.
Ne bih da reklamiram banke,treba proguglati,kamate su veoma razlicite.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12138
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Post od Bax »

Ja sam imao dva nova Punta, sa italijanskim sam bio zadovoljan, i dalje se ne kvari, star je vec 9 godina, mana je sto oduvek mora da se sipa ulje. Imao sam i domaceg dizela klasika, sa njim sam bio nesrecno nezadovoljan, zato sto je po mom misljenju fuseraj ima i otuzna tema o njemu. Najgori utisak su mi ostavili servisi, ali i to jer sam imao brdo reklamacija. Ne bi ni imao neki utisak da nisam visio danima tamo.

Takodje smo uzeli i dve nove Astre G klasik, benzin 1.6 i dizel. Mogu odgovorno da kazem da je to sveukupno gledano kvalitet za klasu visi od Punta, sto se tice pouzdanosti i kvaliteta.

Sta god te interesuje oko ovih modela pitaj, ja sam majstor da ti ocrnim nesto :)

PS. I na mene je Saletova tema imala uticaj kad sam kupovao Punta :)

PS2. Sale nisam dobio sliku zabica i srafova na pp?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Post od Saša »

Zaboravio na to, nisam ni kupio. Čim uhvatim vremena... :D

Ja sam svojim Puntićem i dalje prezadovoljan, i posle 3.5 godine i 61.500 km ponaša se bukvalno kao da je juče isteran iz salona. :)

TT
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5692
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Post od dunx81 »

Bax napisao:... Imao sam i domaceg dizela klasika...
Kažeš "imao",utopio si ga?
t
Korisnikov avatar
srdjanyo
Reactions:
Postovi: 3500
Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Одг: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Post od srdjanyo »

Delija napisao:Jel to pokusavas da uvaljas svoju ili mi se samo cini? :D
Ne. :)
Zadovoljan sam njom,a i žena je zaljubljena u nju.Samo preporučujem jer su se Fabije u praksi pokazale i dokazale kao odlični automobili,kao lični i podjednako dobro kao službeni.


Послато са LG-D373
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32204
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Post od trojanac »

Apsolutno se slažem, zato i drže cenu.
Posetite www.garaza.rs !
botr
Reactions:
Postovi: 451
Pridružio se: 27 Maj 2013, 19:10
Lokacija: Istok Srbije

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Post od botr »

Punto ili Logan, benzin + gas. Sve ostalo je skuplje za odrzavanje, posebno dizelasi. Imas turbinu, dizne, mozda plivajuci, egr i ostale gluposti, a sve to zna da kosta. Kod benzinaca nemas ni izbliza slicne troskove, ako je motor dobar, jedino los gasni uredjaj i set kvacila mogu da naprave veci trosak.
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32204
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Post od trojanac »

Da, ako je stariji polovnjak sa 150.000km i više, onda je dizel dosta veći rizik. Zato sam i ja uzeo benzinca kad sam pre 3 godine bio u istoj dilemi. Doduše, moj budžet za polovnjaka je bio oko 4.000e, auto plaćen 3.500e, odmah regostrovan i urađen mali servis. Iako postoji u dizel varijanti i kažu da je taj motor odličan, ipak bolji poznavaoci kažu da je ovaj 1.6 benzinac najbolji izbor. Posle godinu dana stavljen plin i evo družimo se više od 60.000km bez većih problema i kvarova.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Post od dragvorl »

botr napisao: Kod benzinaca nemas ni izbliza slicne troskove, ako je motor dobar, jedino los gasni uredjaj i set kvacila mogu da naprave veci trosak.
Pa kada je motor dobar onda ni dizel nece praviti problem :) . Mozda nisu delovi toliko skupi, ali ima i te kako sta da crkne i na benzincu, dizne, bobine, protokomer, leptir gasa...
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10677
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Post od Sloba »

Sa tog spiska menjao sam leptir gasa i diznu. Prvo je u originalu 27.000, drugo 12.000 dinara, sve za prcvoljak od auta koji se po godinama i ceni itekako uklapa u pricu do 3k evra. Jesu dizne za dizela skuplje, ali hocu da kazem da pravila nema i da i benzinac moze da iznenadi neprijatno, prvo sa neposlusnoscu, potom i sa cenom delova.

Sent from my HTC One V
Odgovori