Fiat 500L
Re: Fiat 500L
Imaju istu multimediju samo u različitim pakovanjima. Bilo je problema sa softverom, ali je to rešeno.
Ako je problem sa multimedijom to što je bio osnov za listu onda beš takvu listu.
Ako je problem sa multimedijom to što je bio osnov za listu onda beš takvu listu.
Re: Fiat 500L
Konkretno pukao je, najvise jer su korisnici ocajni sa menjacem koji se prodaje u USA, svi se slazu da je uzasan. Realno to i nema puno veze sa nama, kao sklapacima. Zasto su i drugi Fiati tako losi, ne bih znao, ocigledno da nemaju sanse, da se nose sa konkurencijom iz Japana i Koreje, bar ne jos neko duze vreme.
Dobra stvar je da mu udeo u trzistu cak i raste, losa stvar, sto je ovo izrazito uticajan magazain, i uradjeno je na uzorku od preko milion vozila.
Dobra stvar je da mu udeo u trzistu cak i raste, losa stvar, sto je ovo izrazito uticajan magazain, i uradjeno je na uzorku od preko milion vozila.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
S tim menjačem je bilo problema. Na njega se žale od početka prodaje u USa i to jeste ozbiljna brljotina koja je morala davno biti rešena makar opozivom i zamenom celog menjača.
Prodaja im raste jer se dobro prodaju Chrysler brendovi.
Pod Fiat brendom se u USA prodaju samo 500 i 500L a to je zanemarljivo na tolikom tržištu.
Prodaja im raste jer se dobro prodaju Chrysler brendovi.
Pod Fiat brendom se u USA prodaju samo 500 i 500L a to je zanemarljivo na tolikom tržištu.
Re: Fiat 500L
Razlika je u kulturi očigledno i odnosu prema svemu, pa i kolima. Kvalitet kola za američko tržište je niži nego za evropsko. Materijali, završna obrada, dizajn, sve je drastično drugačije, slabije, nego za Evropu. Mi smo razmaženi i očekujemo više od kola.
Zato me čudi da 500L po bilo čemu (nama) bitnom zaostaje. Accord, Camry, Rav4, Corolla, CR-V, Sonata, ne mogu da se setim šta sam sve vozio, mnogo jeftinije i socijalnije deluje nego evropske verzije. Osećaj u vožnji tih kola je očajan, vešanje mekano, sve kontra od onog što ja recimo cenim.
To što se Amerima nešto ne dopada, apsolutno ne govori ništa.
Zato me čudi da 500L po bilo čemu (nama) bitnom zaostaje. Accord, Camry, Rav4, Corolla, CR-V, Sonata, ne mogu da se setim šta sam sve vozio, mnogo jeftinije i socijalnije deluje nego evropske verzije. Osećaj u vožnji tih kola je očajan, vešanje mekano, sve kontra od onog što ja recimo cenim.
To što se Amerima nešto ne dopada, apsolutno ne govori ništa.
Re: Fiat 500L
Zar ne bi onda bilo logično da u tekstu pominju menjač kao glavnu manu umesto multimedialnog sistema.Bax napisao:Konkretno pukao je, najvise jer su korisnici ocajni sa menjacem koji se prodaje u USA, svi se slazu da je uzasan. Realno to i nema puno veze sa nama, kao sklapacima. Zasto su i drugi Fiati tako losi, ne bih znao, ocigledno da nemaju sanse, da se nose sa konkurencijom iz Japana i Koreje, bar ne jos neko duze vreme.
Dobra stvar je da mu udeo u trzistu cak i raste, losa stvar, sto je ovo izrazito uticajan magazain, i uradjeno je na uzorku od preko milion vozila.
Mada vidim da i za druge brendove uglavnom hvale ili kude multimedijalne sisteme, ništa motor, menjač... Ovo kao da su pitali milion suvozača šta misli o kolima u kojima se vozi i čačka po multimediji.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Fiat 500L
U ovom tekstu i ne pise da je glavna mana 500l, multimedija, pise da je to generalni problem, nesto kao ovogodisnji trend. Ima drugih materijala oko ove teme, gde konkretno pise da je na 500 l ogromna mana menjac, da se ne sredjuje taj problem vec neko vreme, i da je data konkretna preporuka da se taj i jos par modela zaobidju prilikom kupovine, usled ogromnog negativnog fidbeka, bar dok se to ne resi.
Ps. Posle ovih rezultata je sef Fiatovog kvaliteta popio ostavku.
Ps. Posle ovih rezultata je sef Fiatovog kvaliteta popio ostavku.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
http://www.foxnews.com/leisure/2014/10/ ... iable-car/
Consumer Reports has named the Fiat 500 L the least reliable car on sale today.
The compact crossover received the lowest score in the organization’s annual owner survey, while Fiat came in last overall among brands.
Respondents noted a litany of issues ranging from a rough-shifting automatic transmission to poor heating and an unimpressive infotainment system.
Ironically, whether it’s coincidental or the cause of its apparent woes, the 500 L is manufactured at a Fiat factory in Serbia that once produced the Yugo GV, considered by many to be one of, if not the worst car ever sold in the United States.
Fiat has spent approximately $1.5 billion updating the facility, but reviews of the 500 L regularly cite its low-quality feel.
-----------------------------------------------------
Ukratko:
- najnepouzdaniji auto je 500l
- Fiat najgori brend
- brdo problema (mahom menjac, grejanje, multimedia)
- da ironija bude vece, pravi se upravo u fabrici u kojoj se proizvodio Yugo GV, za koji se smatra da je najgori, ako ne i najgori auto svih vremena u USA.
- iako je Fiat potrosio 1,5 milijardu da obnovi fabriku, iz nje izlazi 500l loseg kvaliteta
Eto toliko, za ovo ne treba specijalan komentar, sad je Fiat na potezu, mada i negativna reklama je reklama.
Mene je FAS mesecima vukao za nos ko majmuna, mozda da su bili bolji prema svojim musterijama ovde, ne bi imali losu karmu
Consumer Reports has named the Fiat 500 L the least reliable car on sale today.
The compact crossover received the lowest score in the organization’s annual owner survey, while Fiat came in last overall among brands.
Respondents noted a litany of issues ranging from a rough-shifting automatic transmission to poor heating and an unimpressive infotainment system.
Ironically, whether it’s coincidental or the cause of its apparent woes, the 500 L is manufactured at a Fiat factory in Serbia that once produced the Yugo GV, considered by many to be one of, if not the worst car ever sold in the United States.
Fiat has spent approximately $1.5 billion updating the facility, but reviews of the 500 L regularly cite its low-quality feel.
-----------------------------------------------------
Ukratko:
- najnepouzdaniji auto je 500l
- Fiat najgori brend
- brdo problema (mahom menjac, grejanje, multimedia)
- da ironija bude vece, pravi se upravo u fabrici u kojoj se proizvodio Yugo GV, za koji se smatra da je najgori, ako ne i najgori auto svih vremena u USA.
- iako je Fiat potrosio 1,5 milijardu da obnovi fabriku, iz nje izlazi 500l loseg kvaliteta
Eto toliko, za ovo ne treba specijalan komentar, sad je Fiat na potezu, mada i negativna reklama je reklama.
Mene je FAS mesecima vukao za nos ko majmuna, mozda da su bili bolji prema svojim musterijama ovde, ne bi imali losu karmu

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
Stavio sam kratku rekapitulaciju na 6 meseci u temi.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... _id=917831
Evo i na B92, malo kasne za mojim izvorima
Napisali su objektivan clanak, sa malo umeksanim naslovom...
Evo i na B92, malo kasne za mojim izvorima

Napisali su objektivan clanak, sa malo umeksanim naslovom...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
Bax, i ti kasniš prema mojim izvorima
Pisalo se u vestima sa domaćeg i inostranog tržišta...

Re: Fiat 500L
Ameri su navikli na starinski automatski menjač, koji klizi i lagano menja brzine, pre nego na onaj sa duplim kvačilom. Nadam se da su ove stvari u stanju da otklone, odnosno da približe auto ukusu američkog vozača. Što se menjača tiče, možda bi im bilo pametnije da su stavili neki manje tehnološki napredan, ali više po njihovom ukusu. Multimedija je glupost, oko toga su mogli svakako više da se potrude ukoliko je kupcima to mnogo bitno.
Jeftino izgubljeni poeni.
Jeftino izgubljeni poeni.
Re: Fiat 500L
Sale, samo na FAS, inace uopste ne mislim da je Fiat los auto, pogotovo za Puntica mk2b. Mislim da je bio odlican auto, u svojoj klasi, i ceni.
Ne mogu da kazem, da mi ove vesti i samarcina FAS-u, od strane Consumer Reportsa nisu ulepsale dan.
Na zalost, to je moja sebicna mala pobeda, jer se moje predvidjanje i procena u potpunosti ostvarila.
Ja sam platio svoju cenu poverenja FAS-u, i imam svo pravo da se osecam kako se osecam
Vrlo dobro sam ih po zlu upoznao, na vise nivoa, od montera, preko skladista, supporta, kooperanata, i ovlascenog servisa, prodaje ...
Sa druge strane, ovo ce verovatno imati za posledicu, da nece biti skoro novog modela, i znatno ce usporiti nasu pricu i sansu da to uspe, ovo je sad zakucalo asocijaciju na Yuga, i to se sad dugo nece promeniti na bolje na USA trzistu, koje je vrlo bitno, za opstanak.
Nema ovde opravdanja, i umeksavanja, ako je 260 automobila bolje, na uzorku od preko milon testiranih, stvar je jasna ko dan, model je promasaj, i to je kraj njegove price. Nisu to problemcici, to je refleksija ogorcenja, kupaca ovog auta.
Ne mogu da kazem, da mi ove vesti i samarcina FAS-u, od strane Consumer Reportsa nisu ulepsale dan.
Na zalost, to je moja sebicna mala pobeda, jer se moje predvidjanje i procena u potpunosti ostvarila.
Ja sam platio svoju cenu poverenja FAS-u, i imam svo pravo da se osecam kako se osecam

Vrlo dobro sam ih po zlu upoznao, na vise nivoa, od montera, preko skladista, supporta, kooperanata, i ovlascenog servisa, prodaje ...
Sa druge strane, ovo ce verovatno imati za posledicu, da nece biti skoro novog modela, i znatno ce usporiti nasu pricu i sansu da to uspe, ovo je sad zakucalo asocijaciju na Yuga, i to se sad dugo nece promeniti na bolje na USA trzistu, koje je vrlo bitno, za opstanak.
Nema ovde opravdanja, i umeksavanja, ako je 260 automobila bolje, na uzorku od preko milon testiranih, stvar je jasna ko dan, model je promasaj, i to je kraj njegove price. Nisu to problemcici, to je refleksija ogorcenja, kupaca ovog auta.
Poslednja izmena od Bax u 30 Okt 2014, 12:21, izmenjeno 2 puta ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
Ne mora da znači, mogu da iskoriste kao reklamu, pod uslovom da isprave nedostatke. Auto je dopadljiv, a ljudi kupuju kola veoma često primarno zbog toga. 500L je auto sa imidžom, a ne košta puno. Countryman je dosta skuplji. I dalje ima tu dosta aduta.
Poređenje sa Jugom je svakako minus, auto je bio predmet velike sprdnje u Americi. Jugić je dokaz koliko treba biti oprezan sa tim tržištem - objektivno je u Evropi za vreme kad se pojavio, koliko je koštao i u zemlji u kojoj je nastao, bio više nego korektan auto.
Poređenje sa Jugom je svakako minus, auto je bio predmet velike sprdnje u Americi. Jugić je dokaz koliko treba biti oprezan sa tim tržištem - objektivno je u Evropi za vreme kad se pojavio, koliko je koštao i u zemlji u kojoj je nastao, bio više nego korektan auto.