Al ti naprica svasta i ostade ziv, da izvines. Jedino moze da bude zamerka sto nemaju direktno ubrizgavanje goriva u modelima na evropskom trzistu trenutno, ali po meni je to samo plus, bar sa stanovista skupih kvarova. Sto se performansi tice, jedno je papir drugo je praksa. Kad se licno uverim da bilo ciji motor od 120ks pruza bolje performanse od Hondinog R18 sa 140ks onda cu ja da kazem da su se obrukali ali ni onda necu reci da Hondini motori ne valjaju jer tako nesto moze da izjavi samo neko ko zeli da bude zloban.Ivan napisao:Vtec je prevazidjen ocigledno, ne moze da isprati ni konkurentske atmosferce, a ne turbake.
Mazda 3 2013/FL 2017
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Mazda 3 2013
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda 3 2013
Mani, bre, Ivana - on ne priznaje nista sto ne moze da pobije roj komaraca na jedan pritisak papucice gasa 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Mazda 3 2013
Klasicna samoobmana hondinih fanboyeva.
Spominje se 2.0 200ks u starom civicu, a ne spominje 2.3 260ks u staroj mazdi 3 koji je daleko jaci i od 2.4 honde?
Sta uopste polemisati sa nekim ko je spreman na svaki nacin da popljuje konkurenciju, pravi nerealne komparacije, tudje prednosti, a svoje mane precutkuje.
Obicno se koristite nekim izlizanim pricama benzin/atmo/japanac vs nemac/dizel/turbo, ali sada vam smeta i atmo benzinac iz japana.
Najveca mana mazdi 3 je ocigledno sto nije honda, onda bi joj se sve oprostilo.
Spominje se 2.0 200ks u starom civicu, a ne spominje 2.3 260ks u staroj mazdi 3 koji je daleko jaci i od 2.4 honde?
Sta uopste polemisati sa nekim ko je spreman na svaki nacin da popljuje konkurenciju, pravi nerealne komparacije, tudje prednosti, a svoje mane precutkuje.
Obicno se koristite nekim izlizanim pricama benzin/atmo/japanac vs nemac/dizel/turbo, ali sada vam smeta i atmo benzinac iz japana.
Najveca mana mazdi 3 je ocigledno sto nije honda, onda bi joj se sve oprostilo.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda 3 2013
Da te prosvetlim - taj 2.3 je turbo 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda 3 2013
2.5 je atmo...
It produces 170 bhp (130 kW) at its 6000 rpm redline (168 hp (125 kW) in PZEV trim) and 167 lb·ft (226 N·m) of torque at 4000 rpm (166 lb·ft (225 N·m) in PZEV trim). Certain versions are rated at 175 hp (130 kW) at 6000 rpm with 172 lb·ft (233 N·m) of torque at 4500 rpm.
Meni je najveća mana hauba od pola auta, ostalo je bolja u dosta elemenata.
It produces 170 bhp (130 kW) at its 6000 rpm redline (168 hp (125 kW) in PZEV trim) and 167 lb·ft (226 N·m) of torque at 4000 rpm (166 lb·ft (225 N·m) in PZEV trim). Certain versions are rated at 175 hp (130 kW) at 6000 rpm with 172 lb·ft (233 N·m) of torque at 4500 rpm.
Meni je najveća mana hauba od pola auta, ostalo je bolja u dosta elemenata.
Poslednja izmena od Ji 4Tze u 03 Nov 2014, 20:25, izmenjeno 1 put ukupno.
Boringly average, but also perfect for school run mums
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda 3 2013
Ko je pominjao 2.5? 
BTW, novi 2.5 je jaci - 190 "konja", ako se ne varam.

BTW, novi 2.5 je jaci - 190 "konja", ako se ne varam.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Mazda 3 2013
OK, kontam, da ne ulazim u nepotrebne diskusije, onda.Delija napisao:Mani, bre, Ivana - on ne priznaje nista sto ne moze da pobije roj komaraca na jedan pritisak papucice gasa
Sto se tice Mazde, meni je ona super ko i Honda ili Toyota, a trenutno od ovih navedenih, Mazda pravi najlepse automobile. A jos konkretnije, Mazda 3 mi je najlepsi auto u klasi, kao sto mi je Alfa 159 najlepsa u svojoj klasi. Nemam ja komplekse nikakve, postujem i druge, ali na nerealne, a narocito zlobne komentare i poredjenja ponekad ne mogu da precutim.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda 3 2013
I ja lepo rekoh da mi je u ovoj klasi Mazda 3 na prvom mestu (nikakav redizajn ovakvog aktuelnog Civica to ne moze da popravi), ali motor definitivno nije razlog za to - sta vise totalno je bezveze to sto 2.0 165hp ide samo u Revolution paketu i samo u hatch varijanti. Cena, takodje, nije uopste naivna.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Mazda 3 2013
Pa taj 2.0 165ks ide 8s do stotke, na nivou accorda type s 2.4 200ks, to brz auto, tako da mi je skroz ok sto hoce da ga distanciraju od obicnih sa jacom opremom.
Taj od 120ks cini mi se ide 9s do stotke sto su opet naprosecne performanse u svojoj klasi.
Necu sada da se grudvam sa ciframa, ali vecina auta c segmenta je recimo u rangu 10-11s do stotke, pa cak se D i E segment najcesce susrecu sa performansama na nivou oko 9s.
Meni je recimo glupo sto ne nude 2.2 biturbo skyactiv u jacoj varijanti od 175ks vec samo od 150ks.
Послато са GT-N7100
Taj od 120ks cini mi se ide 9s do stotke sto su opet naprosecne performanse u svojoj klasi.
Necu sada da se grudvam sa ciframa, ali vecina auta c segmenta je recimo u rangu 10-11s do stotke, pa cak se D i E segment najcesce susrecu sa performansama na nivou oko 9s.
Meni je recimo glupo sto ne nude 2.2 biturbo skyactiv u jacoj varijanti od 175ks vec samo od 150ks.
Послато са GT-N7100
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda 3 2013
Jeste 8s, ali malo sutra
8.2s je deklarisano, a izmereno je 8,8s. Toliko "buke" ni oko cega iliti jedva da je nesto malo brzi od mog Civic-a, a tolike price o novoj tehnologiji + cena visa 4000 evra - Revolution paket kosta 22k evra iliti koliko i Honda Accord 2.0 Lifestyle...
http://www.zeperfs.com/en/duel4845-1453.htm

8.2s je deklarisano, a izmereno je 8,8s. Toliko "buke" ni oko cega iliti jedva da je nesto malo brzi od mog Civic-a, a tolike price o novoj tehnologiji + cena visa 4000 evra - Revolution paket kosta 22k evra iliti koliko i Honda Accord 2.0 Lifestyle...
http://www.zeperfs.com/en/duel4845-1453.htm
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda 3 2013
Al ne reče Ivane koji je to sistem prevazišao VTEC?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Mazda 3 2013
@ Delija,
Pa i Hondi je izmereno 9,3, a ne koliko je deklarisano. Razlika je manje više ista.
@Ji 4Tze
Multiair
Pa i Hondi je izmereno 9,3, a ne koliko je deklarisano. Razlika je manje više ista.
@Ji 4Tze
Multiair
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda 3 2013
Da, naravno, to znam i sam posto sam izmedju ostalog ja, je li, i zakacio link
, ali je Ivan pricao o 8s koje Mazda videla nije + jedva je nesto jaca od te "zastarele" Honde. Poenta je u tome da su njihovom novom tehnologijom vec "zastareli" i pored turbo motora nemaju sta da traze. Vreme je da i Japanci malo promene strategiju.

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...