
Ševrolet problemčići
Re: Ševrolet problemčići
Istekla garancija sad, znaci bukvalno pre kvara, krajem oktobra je auto, bas sam ga sad pitao tacno. Znam samo da je kupio auto krajem 2011... Ovi napravili ko kinesku ves masinu cim istekne garancija ckrne 

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Ševrolet problemčići
To već ima logikejer je garancija 3 godine.
Lepo ja pričam da je Ševrolet loš, mada se kevin Kalos još i dobro drži. Nije imao nekih većih kvarova za deset godina i celih 50.000 km.
Lepo ja pričam da je Ševrolet loš, mada se kevin Kalos još i dobro drži. Nije imao nekih većih kvarova za deset godina i celih 50.000 km.
Re: Ševrolet problemčići
Ovaj u prve dve godine, kao sto napisah, viljuska i lonac... viljuska je nesto brzo prolupala.
Inace je sav auto relativno rastresen, skoro ga vozih, cvrci, krcka, lupka...
Inace je sav auto relativno rastresen, skoro ga vozih, cvrci, krcka, lupka...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Ševrolet problemčići
Taj Chevy Aveo je tesko govno. Vozio sam se u 1.4 automatiku sa 90ks, 2013. godina. Stisnes gas do poda, na 4000 rpm se auto dere i vuce ko prebijen. U krivinama je takodje katastrofalan, sedeo sam pozadi iza suvozaca, drugar je malo brze usao u krivinu i ono se naglo imao sam osecaj da cemo izleteti iz krivine. Plastika unutra odvratna i krcka na dodir. Bas nijednu lepu rec nemam za auto.
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
Re: Ševrolet problemčići
A tek što lupa u rikverc.
Kevin je limarski nov jer se farba na godišnjoj bazi. Voli keva da čuka kola skoro ko Heroj.
Mehaničkih problema nije bilo, ulje ne troši.... ali je prešao celih 50.000 km za deset godina, od toga sam ja prešao bar 20.000, a nisam seo u njega minimum 5 godina.
U vožnji su podeljeni utisci. Visok je pa nije za jurcanje po krivinama, ali je sa svojih 83ks solidno brz i dobro podnosi maltretiranje na auto putu.
Plastika enterijera je očaj živi.

Kevin je limarski nov jer se farba na godišnjoj bazi. Voli keva da čuka kola skoro ko Heroj.
Mehaničkih problema nije bilo, ulje ne troši.... ali je prešao celih 50.000 km za deset godina, od toga sam ja prešao bar 20.000, a nisam seo u njega minimum 5 godina.
U vožnji su podeljeni utisci. Visok je pa nije za jurcanje po krivinama, ali je sa svojih 83ks solidno brz i dobro podnosi maltretiranje na auto putu.
Plastika enterijera je očaj živi.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Ševrolet problemčići
nuk napisao:Bolje da ga nisi vozio
Realno.Paja napisao:A tek što lupa u rikverc.![]()


A tek sto su delovi skupi za njega.

Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Ševrolet problemčići
Bax, jel Epica danas bila na Nisovoj pumpi kod Sava Centra oko pola 4? 

Re: Ševrolet problemčići
Jesam se vozio oko Sava centra, mada nisam tocio?
Danas je Epica imala misiju da pomogne, koleginoj Ford Fiesti 2.0, koja je bila vec 2 meseca zakicana za parking.
Mada nista nismo uradili.
Dao sam mu napajanje sa akumulatora, ali opet jedva vergla,mada nije to problem, problem je sto je izgleda ciknula benzinska pumpa...
Steta za tu Fiesticu 2.0. ide ko luda, ali je zapusten auto maksimalno, i propasce do kraja, jer se ne ulaze nista u nju, a kvarovi se samo navlace...
Da je neko ko voli uzme pod svoje, mogla bi da se extra obnovi.
Ovako crkla letva, klima, benz pumpa, ulje mu se ne menja, kocnice, potrosene....
Sve godinama pokvareno stoji.
A motor ide kida...
Danas je Epica imala misiju da pomogne, koleginoj Ford Fiesti 2.0, koja je bila vec 2 meseca zakicana za parking.
Mada nista nismo uradili.
Dao sam mu napajanje sa akumulatora, ali opet jedva vergla,mada nije to problem, problem je sto je izgleda ciknula benzinska pumpa...
Steta za tu Fiesticu 2.0. ide ko luda, ali je zapusten auto maksimalno, i propasce do kraja, jer se ne ulaze nista u nju, a kvarovi se samo navlace...
Da je neko ko voli uzme pod svoje, mogla bi da se extra obnovi.
Ovako crkla letva, klima, benz pumpa, ulje mu se ne menja, kocnice, potrosene....
Sve godinama pokvareno stoji.
A motor ide kida...
Poslednja izmena od Bax u 07 Nov 2014, 20:06, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Ševrolet problemčići
Ne ne, video sam jednu u koju lik toci gorivo pa sam pomislio da si ti.
Jel ste sacekali malo kada ste povezali kablove pre verglanja? Mi smo prvo pokusali odmah da upalimo Golfa ali nije hteo, pa smo sacekali 5-6 minuta i onda je lagano upalio.
Jel ste sacekali malo kada ste povezali kablove pre verglanja? Mi smo prvo pokusali odmah da upalimo Golfa ali nije hteo, pa smo sacekali 5-6 minuta i onda je lagano upalio.
Re: Ševrolet problemčići
Problem je sto mu se ne cuje benz pumpa, a zavegla on pola kruga, ali dzaba bez goriva.
Probao sam da dodjem do pumpe, ali to mora da se skida izgleda rezervor, nema prilaz ispod sedista..
Sutra ce da ga slepa negde, pa cemo da vidimo...
Kad ga je uzeo bio je i bez vode u hladnjaku, trulo sve...
Zilav je motor, kad se nije provalio, a mesecima je teran sa praznim hladnjakom...
To je bas ova Fiesta, iz clanka
http://www.kurir.rs/sekijeva-cura-plasi ... anak-73177
Probao sam da dodjem do pumpe, ali to mora da se skida izgleda rezervor, nema prilaz ispod sedista..
Sutra ce da ga slepa negde, pa cemo da vidimo...
Kad ga je uzeo bio je i bez vode u hladnjaku, trulo sve...
Zilav je motor, kad se nije provalio, a mesecima je teran sa praznim hladnjakom...
To je bas ova Fiesta, iz clanka
http://www.kurir.rs/sekijeva-cura-plasi ... anak-73177
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Ševrolet problemčići
Onda je verovatno pumpa ili struja koja je napaja. Btw, dobre felne. 
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk

Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Sacuvaj Boze. Izvini ali kolega ti je nenormalan. Predlazem da je ti uzmes i restauriras. 

Re: Ševrolet problemčići
Nije decko pri lovi, mislim njegova stvar....
Uglavnom mu ja sipam ulje u motor, zao mi da se provali skroz, uvek prazan kad izvlacim sipku, tj na minimumu. Imam ja na terasi neka stara ulja, i antifrize, znate da ja to sve stekam za neku priliku
Sve je losija i losija, bas vapi da je neko malo neguje.
Voli on taj auto, ali nezna oko kola, a i nije pri lovi da odrzava, nije to jeftino, samo su gume, 200-300 evra komad na fabrickim felnama. On ima neke full celave zimske na 15icama.
A i taj hladnjak smo zajedno isli da sredimo, to sam ga nagovorio da kupi originalan Nissen.
Aj valjda ce da resi tu pumpu za vikend, al opet greota da tako propada.
Ludilo je kad sam je vozio...
Treba da se ulozi u klimu, motor koji sad cima, a nije cimao, nov plin koji uopste ne koristi jer je rastelovan, a ima ga u autu, nove gume, letva volana je provaljena, sad je i ta benz pumpa ciknula...
Realno sve to moze da se resi, ali mora da se izbroji lova, i nadje neko ko hoce pedantno da radi.
Vodu mu je resio jedan majstor u Zemunu, i dobar je posao uradio, bas sam gledao...
Kad pogledas taj auto, Epica mu dodje kao mladic, sto se tice stanja, lepo se ja sad vozikam sa njom, znam sta da povremeno pogledam, i nemam niakavih novih kvarova, evo vec je prebacio pola godine, prakticno. Sve popravke su bile sanacija, sto je bila zapustena i razne brljotine...
U Epicu je do sada ulozeno oko 200 evra, mahom delova, od toga nekih 30 evra za ruke.
-ulje, filteri, rashladna tecnost
-senzor parkinga
-svecice i bobina
-gumice balans stangle i stabilizatori
-gumena creva za vodu
sredjena je jos klima, brave, diode u retrovizoru, servo, plinska dizna...
Ostaje jos da se uradi u neko vreme razrada zadnjih celjusti, i zamena lezaja kompresora.
Mada sa time stvarno necu da zurim, mora da predje bar jos 15.000km, da bih bio zadovoljan i jos ulagao
...
Jedino sto su izgleda i creva koja nisam menjao, sva postala malo porozna u zoni koja je isla na motor, i svakih par meseci, ponovo neko od tih starih pisne na selni, pa okrenem pola kruga gedorom, i drzi opet neko vreme...
Verovatno su se od temperature razlokala malo...
Uglavnom mu ja sipam ulje u motor, zao mi da se provali skroz, uvek prazan kad izvlacim sipku, tj na minimumu. Imam ja na terasi neka stara ulja, i antifrize, znate da ja to sve stekam za neku priliku

Sve je losija i losija, bas vapi da je neko malo neguje.
Voli on taj auto, ali nezna oko kola, a i nije pri lovi da odrzava, nije to jeftino, samo su gume, 200-300 evra komad na fabrickim felnama. On ima neke full celave zimske na 15icama.
A i taj hladnjak smo zajedno isli da sredimo, to sam ga nagovorio da kupi originalan Nissen.
Aj valjda ce da resi tu pumpu za vikend, al opet greota da tako propada.
Ludilo je kad sam je vozio...
Treba da se ulozi u klimu, motor koji sad cima, a nije cimao, nov plin koji uopste ne koristi jer je rastelovan, a ima ga u autu, nove gume, letva volana je provaljena, sad je i ta benz pumpa ciknula...
Realno sve to moze da se resi, ali mora da se izbroji lova, i nadje neko ko hoce pedantno da radi.
Vodu mu je resio jedan majstor u Zemunu, i dobar je posao uradio, bas sam gledao...
Kad pogledas taj auto, Epica mu dodje kao mladic, sto se tice stanja, lepo se ja sad vozikam sa njom, znam sta da povremeno pogledam, i nemam niakavih novih kvarova, evo vec je prebacio pola godine, prakticno. Sve popravke su bile sanacija, sto je bila zapustena i razne brljotine...
U Epicu je do sada ulozeno oko 200 evra, mahom delova, od toga nekih 30 evra za ruke.
-ulje, filteri, rashladna tecnost
-senzor parkinga
-svecice i bobina
-gumice balans stangle i stabilizatori
-gumena creva za vodu
sredjena je jos klima, brave, diode u retrovizoru, servo, plinska dizna...
Ostaje jos da se uradi u neko vreme razrada zadnjih celjusti, i zamena lezaja kompresora.
Mada sa time stvarno necu da zurim, mora da predje bar jos 15.000km, da bih bio zadovoljan i jos ulagao

Jedino sto su izgleda i creva koja nisam menjao, sva postala malo porozna u zoni koja je isla na motor, i svakih par meseci, ponovo neko od tih starih pisne na selni, pa okrenem pola kruga gedorom, i drzi opet neko vreme...
Verovatno su se od temperature razlokala malo...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.