Fiesta ST
Re: Fiesta ST
Nema boga da ide za soma, a i 2500 je tanko.
Probacu da ga nalozim da krenemo da sredjujemo, pa da vidimo realno stanje stvari. Ima li materijala, ili nema. Ako je ziv motor, i ostala vitalna mehanika, klima i letva se da srediti...
Probacu da ga nalozim da krenemo da sredjujemo, pa da vidimo realno stanje stvari. Ima li materijala, ili nema. Ako je ziv motor, i ostala vitalna mehanika, klima i letva se da srediti...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Fiesta ST
Našem prosečnom kupcu naravno da će uvek biti atraktivniji običan Punto (pa još sa gasom) zbog niže cene registracije, no ovde ste ipak dosta potcenili taj auto (Bax vas baš "napalio"
). Taj auto da se malo ispolira, očisti i sredi za prodaju - pitam se koja bi onda bila cena? Truo nije sigurno, a motor se da proveriti kakav je. Sve ostalo se da srediti za razumne pare. Ja ga sigurno ne bih dao da 1000 evra da je moj, radije bih kokošinjac od njega napravio. 
TT


TT
Re: Fiesta ST
20 juna sam zadnji put zabelezio stanje ulja.
Potrosio je oko pola litre za 4000 km. Sto je realno ispravan motor, bar je tada bio
Pratio sam ga oko 6000 km, a ne verujem da je kolega presao vise od 10000 km, od kad ga ima...
Potrosio je oko pola litre za 4000 km. Sto je realno ispravan motor, bar je tada bio

Pratio sam ga oko 6000 km, a ne verujem da je kolega presao vise od 10000 km, od kad ga ima...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10681
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Fiesta ST
Ajd, da se ne drzimo tih soma evra, to je vise zajebancija, ali ne treba se zavaravati i porediti ga sa cenama picikato primeraka preko. Ovom mozes povaditi pikavce i usisati ga, ali mu nebo neces ocistiti bez dubinskog, koje mozda sme, a mozda i ne sme da se radi na njemu. Nebo je nebitno, karikiram. Radi se o zapustenosti. Zamaskirati se sve moze, ali ne i postici stanje istinski pazenog automobila. Poenta je da se sa nabavnom cenom i ulaganjem previse ne priblizi ceni ocuvanih primeraka iste starosti, samo to. Mora kostati osetno manje jer za takvo stanje ce, osim para, trebati i vremena, truda i zivaca koji se slabo pominju u racunici. Ali hajde da vidimo Baxovu procenu stanja.
Sent from my HTC One V
Sent from my HTC One V
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Fiesta ST
I ja motam po glavi cene koje ste napisali pa mi nije bilo jasno, dakle, vrlo dobre nove gume ce izaci oko 350eu, reparacija letve volana 200-250eu, hladnjak klime ne verujem da je vise od 100eu, a mogu da se kladim da moze polovan da se nadje od nekog drugog Forda, na primer, Mondea, posto je motor iz njega, verovatno za 50eu. Sto se mene tice, ako ove stavke realno spuste cenu, auto bi mogao da se sredi. Ono sto bi mene odbilo istog trenutka i ne bi ni razmisljao o njemu je to sto je vozen bez ulja, vode ili ko zna cega. To su osnovne stvari i ako vlasnik ne vodi o tome racuna, sigurno ima i puno manje bitnih stvari na autu koje su zapostavljene.
Re: Fiesta ST
To je preko litar na 10kkm. Meni je to motor koji treba da se radi.Bax napisao:20 juna sam zadnji put zabelezio stanje ulja.
Potrosio je oko pola litre za 4000 km. Sto je realno ispravan motor, bar je tada bio.
Kako se priča produbljuje tako isplivavaju dtalji koji me navode da je Markoni u pravu.
Taj auto je leš i ne vredi u njega ulagati.
Re: Fiesta ST
Moj Z10 Italijan, trosi 1l na 4000-5000km, od kad je kupljen, i ne da ne treba da se radi, nego radi ko singerica.
1l, pa i 2l na 10,000km, je najnormalnija potrosnja ulja na ispravnom motoru.
Farike deklarisu i do celih 6l za ispravan motor na 10.000km, tj. ne prihvataju garanciju.
Za motor je bar lako, naspe se novo ulje, zamene filteri, vozi se par 1000km, pogleda se potrosnja, goriva, maksimalna brzina, potrosnja ulja i vode, ako je to sve ako treba, to je ispravna masina.
Mehanika motora kad nije kako treba to se vidi vrlo brzo, ili je idealno, ili je odsviralo...
1l, pa i 2l na 10,000km, je najnormalnija potrosnja ulja na ispravnom motoru.
Farike deklarisu i do celih 6l za ispravan motor na 10.000km, tj. ne prihvataju garanciju.
Za motor je bar lako, naspe se novo ulje, zamene filteri, vozi se par 1000km, pogleda se potrosnja, goriva, maksimalna brzina, potrosnja ulja i vode, ako je to sve ako treba, to je ispravna masina.
Mehanika motora kad nije kako treba to se vidi vrlo brzo, ili je idealno, ili je odsviralo...
Poslednja izmena od Bax u 09 Nov 2014, 10:18, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiesta ST
Znam koliko fabrike deklarišu, ali to rade da bi se zaštitile, a ne zato što je to dobro.
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Fiesta ST
Tebe zanima taj auto da se jednom odveze kod majsotra i sredi sve, ili da provedes stotine sati sredjujuci razne sitnice, gremline i sl?
Meni sem 150ks u laganom autu nista ne privlaci toliku paznju
al' to sam samo ja.
Meni deluje kao ekstremno zapusten i zapostavljen auto, a za takav treba imati vremena, novca, volje i zivaca ...
Samo neurednost iznutra me odbija da bilo sta drugo gledam .
Meni sem 150ks u laganom autu nista ne privlaci toliku paznju

Meni deluje kao ekstremno zapusten i zapostavljen auto, a za takav treba imati vremena, novca, volje i zivaca ...
Samo neurednost iznutra me odbija da bilo sta drugo gledam .
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Re: Fiesta ST
Ja nisam strucnjak za tu oblast motora, ali pogledaj materijale koji pisu ljudi koji se razumeju u tematiku, potrosnja ulja od 1l na 10.000km, je potrosnja savrseno ispravnog motora.
Ukoliko je nema, moze da se sumnja, da raste nivo ulja, zbog prevelikog ubrizgavanja goriva u sistem, ili nesto drugo dize nivo ulja..
Z10 trosi duplo vise ulja od Fieste, sad je na 80.000km, javicu kad mu zvekne motor, ako i dalje bude negde u blizini.
Auto jeste zapusten, zbog raznih faktora (finansije, relax vlasnici), neki kvarovi se vuku vec godinama, ali nije presao mnogo, nije imao veliku havariju (cukanje prednjeg veznog lima, i hladnjaka, to nije...).
Pored toga nudi nesto sto obican auto, nema a to je ekskluzivnost i ubedljivost na putu.
Pravi vlasnik je neko ko voli automobili, i ima garazu, ili ortaka majstora, sa kojim ce da mu rese nedostatke.
Pikavci i flase kokale, se izvade i usisaju za jedno prepodne. A za popodne, se skinu bele treke, i uradi poliranje laka.
Ima smisla da se u pricu ulazi, samo pod uslovom da je masina zdrava, onda za relativno prihvatljiva sredstva, mozete da imate extra auto, ne zaboravite da za sredjenog Juga, treba 3-4000 evra, da dodje do performansi.
I Epica je bila extra zapustena, samo mi je rashladna izletela 3-4 puta za mesec dana napolje, nije radila ni klima, ni servo...
Pa se auto za 200 evra doveo u pristojno funkcionalno stanje, vozio sam ga i preko 1000km u cugu, i krenuo bih gde treba bez mnogo premisljanja.
Kod burazera bi se verovatno auto opet nasao na parkingu sa prokuvanim i ubijenim motorom, vec posle mesec dana. Ima mnogo do vlasnika, pogotovo u periodu kad se masina sredjuje, i kad treba kontrolisati parametre na dnevnom nivou.
Ukoliko je nema, moze da se sumnja, da raste nivo ulja, zbog prevelikog ubrizgavanja goriva u sistem, ili nesto drugo dize nivo ulja..
Z10 trosi duplo vise ulja od Fieste, sad je na 80.000km, javicu kad mu zvekne motor, ako i dalje bude negde u blizini.
Auto jeste zapusten, zbog raznih faktora (finansije, relax vlasnici), neki kvarovi se vuku vec godinama, ali nije presao mnogo, nije imao veliku havariju (cukanje prednjeg veznog lima, i hladnjaka, to nije...).
Pored toga nudi nesto sto obican auto, nema a to je ekskluzivnost i ubedljivost na putu.
Pravi vlasnik je neko ko voli automobili, i ima garazu, ili ortaka majstora, sa kojim ce da mu rese nedostatke.
Pikavci i flase kokale, se izvade i usisaju za jedno prepodne. A za popodne, se skinu bele treke, i uradi poliranje laka.
Ima smisla da se u pricu ulazi, samo pod uslovom da je masina zdrava, onda za relativno prihvatljiva sredstva, mozete da imate extra auto, ne zaboravite da za sredjenog Juga, treba 3-4000 evra, da dodje do performansi.
I Epica je bila extra zapustena, samo mi je rashladna izletela 3-4 puta za mesec dana napolje, nije radila ni klima, ni servo...
Pa se auto za 200 evra doveo u pristojno funkcionalno stanje, vozio sam ga i preko 1000km u cugu, i krenuo bih gde treba bez mnogo premisljanja.
Kod burazera bi se verovatno auto opet nasao na parkingu sa prokuvanim i ubijenim motorom, vec posle mesec dana. Ima mnogo do vlasnika, pogotovo u periodu kad se masina sredjuje, i kad treba kontrolisati parametre na dnevnom nivou.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- schonenk
- Postovi: 1968
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Fiesta ST
ta fiesta se vozi opusteno. meni je vts trosio 2 lit u decilitar 80 hiljada km, tj 4 godine. Doduse svaki dan je isao u crveno bar jednom. Accord trosi litar na 10k, takodje ide u crveno na redovnoj bazi. Ali se sipa kvalitetno ulje i menja redovno, neretko ispod 10k.
Obicno su motori za hh prave rage i tesko ih je unistiti.
Obicno su motori za hh prave rage i tesko ih je unistiti.
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Fiesta ST
Pajo Markoni je pričao da GTI troši po 0.4l na 1000km, ftjov isto tako nešto, tako da je to daleko od motora koji treba da se radi. Noviji TSI tipično po 0.2l, nije to ništa neobično. Jeste za traktor koji se vrti do 3500rpm ili za neki astmatični 1.6b od 75ks.
Huawei P6 TT
Huawei P6 TT
Poslednja izmena od Uroš S. u 09 Nov 2014, 11:07, izmenjeno 1 put ukupno.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Fiesta ST
I ja bih primetio da je to velika potrosnja ulja ako se auto ne gazi. Mozda ga lik maltretira, tipa pun gas ujutro dok je hladan
Re: Fiesta ST
Sad vidim da starac kaze da je taj isti motor u mazdi 3 gta, bas cu pitam drugara dal mu trosi ulje
Re: Fiesta ST
Mora da trosi malo ulja jer je sintetika koja to podmazuje.
Meni R trosi 200 ml na 10000 km.
Meni R trosi 200 ml na 10000 km.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .