Testovi automobila - Opšta tema o modelima
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Stronic je dsg i ugradjuje se u auta kojima pariraju amg i m modeli, znaci rs varijante.
To sto vw grupa nudi menjac koji funkcionise na nivou rs/amg/m u svojim nize pozicioniranim modelima je ogroman plus.
Rtronic je sekvencijalni menjac, veoma nalik onima iz formule.
Послато са GT-N7100
To sto vw grupa nudi menjac koji funkcionise na nivou rs/amg/m u svojim nize pozicioniranim modelima je ogroman plus.
Rtronic je sekvencijalni menjac, veoma nalik onima iz formule.
Послато са GT-N7100
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Promenjeno je odavno u s-tronic.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ok, nisu mi dovoljno sveže informacije 
DKG u M4 baš jako trza pri promeni brzine kad se potera u visoke obrtaje.

DKG u M4 baš jako trza pri promeni brzine kad se potera u visoke obrtaje.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ivane, ja bih se slozio sa Fliydom, cisto sumnjam da je Stronic u 2.0 tdi isti kao onaj u RSu, jednostavno nema poente. Kao sto sam i rekao, i A klasa ima dual clutch, mozda i B, nisam gledao, pa em nema veze sa amg menjacem, em ne stavljaju ni u jedan drugi model dual clutch. Sto znaci da nije problem napraviti i staviti, s obzirom da Mercedes tu jedini radi svoje menjace, nego su izabrali da to ne urade.
Tapatok za Vindovz
Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Pa naravno da nije isti, kao da si rekao da sumnjas da je tfsi u rs6 i tfsi u Ru isti, naravno da nije, ali je tehnicki na istom nivou 
Послато са GT-N7100

Послато са GT-N7100
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Sustina je ista 

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
E jbg, to kao da kazes da su 2.0 u A 250 i 4.0 u C 63 amg, na istom tehnoloskom nivou, jer su oba biturbo
Tehnologija na kraju i moze da bude slicna, ali svakako da nisu na istom nivou ti motori, kao ni Rs/m/amg menjaci, sa ovim civilnim s tronicom.
Tapatok za Vindovz

Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Kako lose poredjenje i to ne samo zato sto a250 nije biturbo 
Transmisija moze trpeti vecu/manju snagu, imati drugacije prenosne odnose (prilagodjene snazi motora sa kojim je uparena), ali ako menja brzine na identican nacin za identicno vreme po identicnom principu onda mozemo reci da su funkcionalno iste?
Послато са GT-N7100

Transmisija moze trpeti vecu/manju snagu, imati drugacije prenosne odnose (prilagodjene snazi motora sa kojim je uparena), ali ako menja brzine na identican nacin za identicno vreme po identicnom principu onda mozemo reci da su funkcionalno iste?
Послато са GT-N7100
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Mislio sam na dizel verziju, ali a klasa i nema taj motor uopste
I ne slazem se sa tom tvojom teorijom
Tapatok za Vindovz

I ne slazem se sa tom tvojom teorijom

Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Sta konkretno mislis da je drugacije? Insinuira se kao da taj menjac u 1.2 tsi nije dovoljno dobar. Kapiram i ja da je u vejronu i u 1.2 tsi drugaciji menjac al i dalje je to menjac sa duplim kvacilom koji funkcionise po istom principu, kao sto manuelni funkcionise u golfu 2 i kareri gt.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
I u Amgu i u A klasi 180 cdi su isto menjaci sa duplim kvacilom, pa nisu isti. Amg, m, rs, dsg menjavi su svi sa duplim kvacilom, pa ti mislis da su isti? I vecina automatika funkcionise preko konvertera, pa nemaju veze jedan sa drugim. To sto neke 2 stvari rade po istom principu, ne cini ih istom klasom i istim uredjajem.
Tapatok za Vindovz
Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32159
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Honda Dan otvorenih vrata... http://blog.garaza.rs/honda-dan-otvorenih-vrata/
Posetite www.garaza.rs !
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Danas sam išo na test vožnju Mazde 3 Sedan GT120 u Revolution paketu opreme.
2000 cm3, 120 KS. Auto je prešo 17000 km, na zimskim gumama 16.
Sve pohvale za organizaciju test vožnje - vozio 20tak km tako da je iskombinovan grad, uski put van grada pun krivina sa solidnim uzbrdicama, deo jako lošeg i neravnog asfalta, i deo auto-puta koji ide oko Niša. Oduševljen sam motorom - povlači u svim brzinama kao da je dizel, može da se vozi i penzionerski 60km/s u 6. kroz grad, stvrano sam ostao zaprepašćen ponašanjem motora.
Definitivno vredi doplata 1000 eur (1.5 100 ks -> 2.0 120 ks), nisam probao 1.5 ali posle ove vožnje nemam ni nameru
. Ležanje na putu i prolazak kroz krivine su definitvno izmamili osmeh. Na neravninama nije nervozan, nema lupanja i vibracija, prešao preko nekih pružnih prelaza sa 70-tak na sat, nije osetio. Momak iz salona je insistirao da vozim oštrije, tako je i izabrao deonicu za testiranje, da sam mogao da osetim koliko je dobar motor, i koliko je dobro urađen ceo auto. Na auto-putu sam vozio oko 140, nema čak ni šuma vetra, sve je tiho i mirno. Na kraju testa sam malo vozio kroz grad, start-stop sistem je bukvalno neprimetan, nisam ni čuo ni osetio kad je upalio motor na semfaoru.
Na kraju test vožnje potrošnja je bila ispod 7, a nije bila uopšte štedljiva vožnja. Prosečna potrošnja za neki duži period im je ravno 7, a to je vozilo koje se stalno vozi tako.
Posle ove test vožnje definitvno mi je 1. mesto Mazda 3, pa 2 prazna mesta, pa Civic.
Cena vozila koje me interesuje je 17790 + 380 metalik boja, ali verovatnije 520 eur za onu Soul red, dakle 18310.
Garancija je 3 godine, 10 godina neka evropska. Servis se radi na 20000 km, kažu da je oko 12k i za 1.5 i za 2.0.
Sedišta su fenomenalna, ima sasvim dovoljno mesta za mene (186/86), kad se namestim i iza mene ima dovoljno mesta. Multimedija je brutalno urađena, muzika u ovom je bila BOSE.
Nisam slikao, padala je baš jaka kiša.
Idem da sređujem utiske, pa uskoro otvaram temu o kupovini, da me odgovorite ili podržite



2000 cm3, 120 KS. Auto je prešo 17000 km, na zimskim gumama 16.
Sve pohvale za organizaciju test vožnje - vozio 20tak km tako da je iskombinovan grad, uski put van grada pun krivina sa solidnim uzbrdicama, deo jako lošeg i neravnog asfalta, i deo auto-puta koji ide oko Niša. Oduševljen sam motorom - povlači u svim brzinama kao da je dizel, može da se vozi i penzionerski 60km/s u 6. kroz grad, stvrano sam ostao zaprepašćen ponašanjem motora.
Definitivno vredi doplata 1000 eur (1.5 100 ks -> 2.0 120 ks), nisam probao 1.5 ali posle ove vožnje nemam ni nameru

Na kraju test vožnje potrošnja je bila ispod 7, a nije bila uopšte štedljiva vožnja. Prosečna potrošnja za neki duži period im je ravno 7, a to je vozilo koje se stalno vozi tako.
Posle ove test vožnje definitvno mi je 1. mesto Mazda 3, pa 2 prazna mesta, pa Civic.
Cena vozila koje me interesuje je 17790 + 380 metalik boja, ali verovatnije 520 eur za onu Soul red, dakle 18310.
Garancija je 3 godine, 10 godina neka evropska. Servis se radi na 20000 km, kažu da je oko 12k i za 1.5 i za 2.0.
Sedišta su fenomenalna, ima sasvim dovoljno mesta za mene (186/86), kad se namestim i iza mene ima dovoljno mesta. Multimedija je brutalno urađena, muzika u ovom je bila BOSE.
Nisam slikao, padala je baš jaka kiša.
Idem da sređujem utiske, pa uskoro otvaram temu o kupovini, da me odgovorite ili podržite

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Kolegu je u Nisu kostao servis oko 9,000 rsd jer nisu hteli da menhaju neke filtere jer nije bilo potrebe i zbog male kilometraze.
Za svaku pohvalu.
Drugi kolega narucio Aurisa 1.6 benz u najjacem paketu sol, za oko 16 i nesto, cena je skinuta kao bez Pdva.
Za svaku pohvalu.
Drugi kolega narucio Aurisa 1.6 benz u najjacem paketu sol, za oko 16 i nesto, cena je skinuta kao bez Pdva.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Da, i meni su rekli da ako je mala kilometraža ne menjaju filter vazduha i kabine, samo ulje i filter ulja.
Danas sam uradio servis na i30, prešo sam samo nekih 6500 km od prošlog, zamenili samo ulje i filter ulja, cena 5400 din.
Ikac 2000, auto je stvarno fenomenalan, nemaju šta da traže ni Corola ni Auris pored njega. Corola je 16500 sa slabijom opremom i motorom, jedino što ima kameru za vožnju unazad.
Danas sam uradio servis na i30, prešo sam samo nekih 6500 km od prošlog, zamenili samo ulje i filter ulja, cena 5400 din.
Ikac 2000, auto je stvarno fenomenalan, nemaju šta da traže ni Corola ni Auris pored njega. Corola je 16500 sa slabijom opremom i motorom, jedino što ima kameru za vožnju unazad.