
Fiat 500L
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Fiat 500L
Šta da ti kažem... kad se noću vraćaš kući čuvaj se automobila okićenog diodama. 
Sent using Tapatalk

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Fiat 500L
Milsim da jeste. Merc je vise godina bio na samom dnu skale po pouzdanosti a ML je bio fenjer auto indsutrije.Paja napisao:Bax da li si primetio na je Mers 25. na toj skali? Misliš li da je to realno?
Ni u Evropi Merc odavno nije u vrhu pouzdanosti. E klasa W124 i W126 S klasa su poslednji Merc koji su bili u top drustvu, uvek u prvih 10 po TUVu. Kasniji modeli kako koji i kako koje godine, neretko cak i ispadali iz zlatnih top ten.
Tradicionalno od nemackih brendova Porse se u kontinuitetu godinama nosi rame uz rame sa japancima, svi ostali "nemci" su obicno kategorija ispod uz izuzetak da se pojavi neke godine neki uspesan model-serija koja se pokaze besprekorno statisticki.
Danas u Nemackoj imaju primedbe na Porse pod VAGom, pojavljuje se sistemska korozija doduse na bezazlenom mestu ali to je za Porse bila totalna nepoznanica ranije dok su bili samostalna firma.
Inace sve te razne skale, istrazivanja i slicno danas nisu bas u saglasnosti sa onim sto proceni objektivni sudija- trziste polovnih vozila i kako se koji model kotira.
Nedavno je bila informacija da se Fiat grupa priprema da ostvari prodaju 10 miliona vozila godisnje, a uz istovremeno pustanje u medije da Fiat juri 48 milijardi dolara koji mu nedostaju.
Sta ce biti, i hoce li Fiat preziveti utakmicu u narednoj deceniji jedino moze da pokaze vreme.
Ocito su ulozi u auto indstriji sve krupniji , i sleduje jos vece ukrupnjavanje grupacija.
- Saša
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Informacija sa drugog foruma od čoveka koji radi u fabrici:
goranche napisao:Evo mali info za one koji mozda nameravaju da kupe 500l.
od nedavno je u planu proizvodnja neke light verzije za nase trziste koja ce biti jeftinija od nacionale.
Trebalo bi oko 8k evra da kosta.
Kada saznam vise pisacu ovde.
Inace radi se samo o razlici u kvalitetu zavrsne obrade, plastike na branicima i u kabini i slicno...
Re: Fiat 500L
U najavi nova tema na forumu sa 100+ strana "Razlika u kvalitetu izmedju 500L za nase i evropsko trziste". 

Имам једно потпитање...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32195
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Fiat 500L
Nema šanse da košta toliko. Možda cena prema dilerima, ali kad se svi ugrade plus troškovi, ode to lagano na 10.000e. Toliku razliku da nabiju samo sa drugim materijalima mislim da ne mogu, niti im to ide u prilog.
Posetite www.garaza.rs !
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
I meni je čudno, toliki razliku da naprave samo na plastici i branicima. Morace tu jos svasta nesto da se krajcuje...
A mozda i glavonje pomisle da bi dobra razvojna ideja bila da dotiraju razliku, pa zato bude 8k eura.
Poslato telepatski
A mozda i glavonje pomisle da bi dobra razvojna ideja bila da dotiraju razliku, pa zato bude 8k eura.
Poslato telepatski
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Fiat 500L
Osnovni nacionale je bio 11.000€. Nema te plastike koju je moguće zameniti da bi cena pala na 8.000€.
Realniji scenario je da izbace hill holder, tempomat i ostalu elektroniku i da ostave samo ABS i ESP.
Realniji scenario je da izbace hill holder, tempomat i ostalu elektroniku i da ostave samo ABS i ESP.
Re: Fiat 500L
ESP, hill holder, radio, tempomat...
Re: Fiat 500L
Muzika se doplaćivala, ostalo nije.
- Saša
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
"Stradaće" verovatno i multimedija i još štošta. Uradiće isto što i sa Punto Classicom, oguliće mu svu opremu, staviti siromašniji/jeftiniji enterijer i ostaviti samo ono najosnovnije da zadovoljava evropsku regulativu i to je to. Ne verujem da tu verziju prave samo za nas već za sva druga siromašnija tržišta.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Jbt, cemu toliko pokusavati da pojeftinis regularno zamisljen auto? Ja cekam vec dugo godina da auto industrija skapira da svetu treba dzaba auto koji bi svi kupovali kao treci ili peti auto, neki dresic poput Spaceka. Indijici su probali sa Nanom ali fejlovali na vise mesta. Stari Spark se najvise priblizio tome, cak sam i razmisljao o onom koji Darko prodaje, tako nesto bi bilo hit hitova.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Fiat 500L
Znaju oni matematiku i poznaju trziste, trendove, ma sve... Jeftinije je ogoliti postojeci model nego praviti novi, praviti alate i trake za njega. Samo, kao Baxov istomisljenik, donekle, ne mislim da ce razlike biti samo kozmeticke i u opremi, vec da ce ustede praviti i na drugim stvarima.
Sent from my HTC One V
Sent from my HTC One V