PTZ - Slovenacki delovi
PTZ - Slovenacki delovi
Elem, jurim pumpu za benzin za moj auto. Sve su izmedju 6500 i 7000 KYOSAN sto je preskupo.
Medjutim slovenacki PTZ ima pumpu za moj auto za 2590 din. Razlika je sto slovenacka nije zaptivena, moze se remontuje dok je original ona zaptivena. Vidim da prave za dosta Toyotinih modela.
Da li uzeti tu slovenacku? Nemam pojma kakvog su im kvaliteta delovi.
Medjutim slovenacki PTZ ima pumpu za moj auto za 2590 din. Razlika je sto slovenacka nije zaptivena, moze se remontuje dok je original ona zaptivena. Vidim da prave za dosta Toyotinih modela.
Da li uzeti tu slovenacku? Nemam pojma kakvog su im kvaliteta delovi.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: PTZ - Slovenacki delovi
Koliko još planiraš da voziš taj auto?
Re: PTZ - Slovenacki delovi
Ne znam, ali ne bih da nesto odma crkne kako god. Ok, sad je zakon o potrosacima malo bolji, ali svejedno cimanje je. Svejedno auto ostaje kod mene bez obzira i ako uzmem noviji, tako da razmisljam na duze staze. Ne isplati se prodati ovaj auto nikako a u sustini ce biti komplet sredjen pa nek stoji, imam cak i gde da ga garaziram kad ne bude bio u upotrebi.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: PTZ - Slovenacki delovi
Pa pravo zbog toga bi trebao uzeti nešto dobro, ako ima originalna, čini mi se da si napisao da nije toliko skupa ali da mora da se poruči?
Re: PTZ - Slovenacki delovi
Za cenu jedne japanske imaš skoro tri slovenačke sa po dve godine garancije. Izbor je samo tvoj.
Na kraju krajeva pumpa za gorivo ne može da napravi neki karambol.
Uzmi jeftiniju. Ne vredi u taj auto ulagati ko da je star 2 godine.
Na kraju krajeva pumpa za gorivo ne može da napravi neki karambol.
Uzmi jeftiniju. Ne vredi u taj auto ulagati ko da je star 2 godine.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: PTZ - Slovenacki delovi
I ja bih uzeo jeftiniju.
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Re: PTZ - Slovenacki delovi
Nema sad vise, samo valjaju taj Kyosan. Mozda za 5200 mogu da dobijem ali to ne znam jos 100%. Inace je izmedju 6500 i 7000. Kinezi su 3000-3200 ali ih nema.Grujic napisao:Pa pravo zbog toga bi trebao uzeti nešto dobro, ako ima originalna, čini mi se da si napisao da nije toliko skupa ali da mora da se poruči?
I ja mislim da uzmem ovu, postoji garancija.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: PTZ - Slovenacki delovi
Slovenacku bre uzimaj, ne trosi nam prostor na hostingu za takva pitanja 

Re: PTZ - Slovenacki delovi
Ja sam uzeo PTZ za 16 evra, napisao sam u tvojoj temi.
Usput sam pre ugradnje totalno rasklopio da bi pomerio za 60stepeni polozaj cevnih prikljucaka.(za volvo naravno nema kod nas po katalogu pa sam uzeo za reno. inace su identicne osim tog polozaja posto kod renoa je motor poprecno a kod volvoa uzduzno. za 5 minuta sam promenio kataloski broj:) )
Nikakvih problema, kvalitet je po standardu, koristim jedno 25.000km, doduse 99.999% vremena samo vrti ukrug benzin posto se ne koristi benzin za pogon auta nimalo.
U setu se sa pumpom dobija i uputstvo za ugradnju, dobije se podloska- dihtung tj sve sto treba.
Ne vidim zasto ne bi uzeo, firma ima dugu tradiciju. Deluje da je vrlo kvalitetno izradjena membrana, a to je i najvazniji deo.
Uostalom za taj novac sve i da ne izdrzi narednih 20+godina kao original, kao da je bitno.
Usput sam pre ugradnje totalno rasklopio da bi pomerio za 60stepeni polozaj cevnih prikljucaka.(za volvo naravno nema kod nas po katalogu pa sam uzeo za reno. inace su identicne osim tog polozaja posto kod renoa je motor poprecno a kod volvoa uzduzno. za 5 minuta sam promenio kataloski broj:) )
Nikakvih problema, kvalitet je po standardu, koristim jedno 25.000km, doduse 99.999% vremena samo vrti ukrug benzin posto se ne koristi benzin za pogon auta nimalo.
U setu se sa pumpom dobija i uputstvo za ugradnju, dobije se podloska- dihtung tj sve sto treba.
Ne vidim zasto ne bi uzeo, firma ima dugu tradiciju. Deluje da je vrlo kvalitetno izradjena membrana, a to je i najvazniji deo.
Uostalom za taj novac sve i da ne izdrzi narednih 20+godina kao original, kao da je bitno.
Re: PTZ - Slovenacki delovi
Hm, javio mi se jedan lik koji kaze da dihtunzi i onaj klingerit ne odgovaraju te da je morao da se muci da ih preradjuje jer mu je pisalo ulje kad je namontirao pumpu. Navodno mu takodje curka opet na rupici jer je nize postavljeno od originala 
Mada on je drugi vlasnik svog auta pa ne znam dal mu nesto nije bilo budzeno ranije.

Mada on je drugi vlasnik svog auta pa ne znam dal mu nesto nije bilo budzeno ranije.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: PTZ - Slovenacki delovi
Kakvo ulje na pumpi za gorivo?
Re: PTZ - Slovenacki delovi
Uljem se podmazuje osovinica pumpe. Kad crkne semering unutra, ima rupicu gde pusta ulje. Kad skroz rikne komplet pumpa moze da zamesa onda ulje i benzin. A njemu je kad je stavio tu slovenacku pisalo ulje na dihtungu izmedju motora i pumpe a kasnije pocelo kroz tu rupicu iako je pumpa ispravna. Navodno je utvrdio da se sliva jer je ta ventilaciona rupica nisko.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”