Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Ne slažem se sa govorom politike u ovoj temi, veoma je ružno i nije u našem duhu uopšte. Šta god mislio privatno, ovde tako nešto ne bih napisao.
Druga stvar, mislim da će to da razreše, palamude malo kao i do sad.
Druga stvar, mislim da će to da razreše, palamude malo kao i do sad.
Re: Vazduhoplovi
Er Sustikla ne radi ovo ni sa jednog EU aerodroma. Hrvoje nas samo kecaju na onome na cemu imaju materijala a to su krajnje mutni uslovi Srbije kao "pridruzenog clana".
Nisu oni krivi vec mi nesposobni
Nisu oni krivi vec mi nesposobni
Re: Vazduhoplovi
Air Serbia nikako izgleda, jer ne sme. Ovo im je prvi put da prave tako neke kombinacije. Tako sam ja shvatio.kvcali napisao:kako se to radi sa ostalih EU aerodroma ?
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Aviogenex odlazi u stečaj
BEOGRAD – Večernje novosti objavile su u jučerašnjem izdanju da Aviogenex, zajedno sa još 120, firmi odlazi u stečaj. Razlog pokretanja stečanog postupka u ovolikom broju firmi Vlada navodi – prezaduženost.

Aviogenex doo – Beograd je aviokompanija koja postoji 46 godina u vazdušnom saobraćaju i bavi se čarter saobraćajem i iznajmljivanjem aviona u inostranstvo na duži vremenski period (Wet lease). Prema poslednjem zvaničnom saopštenju koje je poslato iz Sindikata vazduhoplovnog osoblja Aviogenex-SVOA Vladi Srbije, au koje smo imali uvid, Aviogenex na dan 01.07.2014. ima 39 stalno zaposlenih od kojih su: 3 pilota, 4 STW – instruktorke, 7 mehaničara, 2 inženjera u tehničkom sektoru, 3 saobraćajna inžinjera u operativnom centru, 7 zaposlenih u tehničkom sektoru za nabavku delova i 13-oro ostalog osoblja koji su zaposleni u putničkom servisu, trening centru, komercijali, finansijama i administraciji .
Prema istom saopštenju, trenutno se, do pokretanja stečajnog postupka, Avigenex i dalje zvanično nalazi u fazi restrukturiranja, a Vlada Republike Srbije je još u junu 2013. god. donela Zaključak br. 023-5276/2013-3 kojim se prihvata akcioni plan za okončanje restruktuiranja gde drzava preuzima 100% vlasnistva u Aviogenexu i po kome se obavezala na pomaganje i subvencionisanje do završetka restruktuiranja . U julu ove godine zaposlenima nije bilo isplaćeno čak 14 zaostalih plata , a do današnjeg dana zaključci vlade nisu sprovedeni, te je Aviogenex ostao bez definisane vlasničke strukture i bez organa upravljanja, jer su upravni odbor i direktor Kompanije Inernacional CG, u čijem je Aviogenex stopostotnom vlasništvu, podneli ostavke čime je onemogućeno dalje funkcionisanje kompanije.
Za razliku od 58 preduzeća koja se nalaze na spisku za pokretanje stečajnog postupka objavljenog u Večernjim novostima, Aviogenex spada u grupu firmi koje nisu samo mrtvo slovo na papiru. Zapravo, poslednja procena tržišne vrednosti Aviogenexa koju je radila Kompanija ICG za prodaju udela (celokupoog kapitala) u zavisnom društvu Aviogenex doo iznosila je 1,6 miliona evra – navode u sindikatu zaposlenih ove kompanije. Takođe prema istim navodima Aviogenex doo ima tehničku bazu na Aerodromu Beograd od oko 1700 m2 u kome je smešten magacin delova, radionice za mehaničare i kancelarije, kao i Boing 737-200 koji je osiguran na 2.500.000 USD čija je stvarna vrednost daleko veća sa obzirom da ima mali nalet – 28,000 sati. Avion, kako navode, može leteti i preko 100,000 sati.
Kao moguća rešenja, sindikat zaposlenih nudio je prethodnog leta nekoliko praktičnih predloga, među kojima i onaj da se odmah potpiše Ugovor o preuzimanju (u skladu sa odukama Vlade) i Aviogenex predje u državnu svojinu ili da se pripoji kompniji Air Serbia. Takođe, postojao je i predlog da se kompanija proda stranom investitoru, što će nakon proglašenja stečaja svakako biti jedna od mogućih opcija.
BEOGRAD – Večernje novosti objavile su u jučerašnjem izdanju da Aviogenex, zajedno sa još 120, firmi odlazi u stečaj. Razlog pokretanja stečanog postupka u ovolikom broju firmi Vlada navodi – prezaduženost.

Aviogenex doo – Beograd je aviokompanija koja postoji 46 godina u vazdušnom saobraćaju i bavi se čarter saobraćajem i iznajmljivanjem aviona u inostranstvo na duži vremenski period (Wet lease). Prema poslednjem zvaničnom saopštenju koje je poslato iz Sindikata vazduhoplovnog osoblja Aviogenex-SVOA Vladi Srbije, au koje smo imali uvid, Aviogenex na dan 01.07.2014. ima 39 stalno zaposlenih od kojih su: 3 pilota, 4 STW – instruktorke, 7 mehaničara, 2 inženjera u tehničkom sektoru, 3 saobraćajna inžinjera u operativnom centru, 7 zaposlenih u tehničkom sektoru za nabavku delova i 13-oro ostalog osoblja koji su zaposleni u putničkom servisu, trening centru, komercijali, finansijama i administraciji .
Prema istom saopštenju, trenutno se, do pokretanja stečajnog postupka, Avigenex i dalje zvanično nalazi u fazi restrukturiranja, a Vlada Republike Srbije je još u junu 2013. god. donela Zaključak br. 023-5276/2013-3 kojim se prihvata akcioni plan za okončanje restruktuiranja gde drzava preuzima 100% vlasnistva u Aviogenexu i po kome se obavezala na pomaganje i subvencionisanje do završetka restruktuiranja . U julu ove godine zaposlenima nije bilo isplaćeno čak 14 zaostalih plata , a do današnjeg dana zaključci vlade nisu sprovedeni, te je Aviogenex ostao bez definisane vlasničke strukture i bez organa upravljanja, jer su upravni odbor i direktor Kompanije Inernacional CG, u čijem je Aviogenex stopostotnom vlasništvu, podneli ostavke čime je onemogućeno dalje funkcionisanje kompanije.
Za razliku od 58 preduzeća koja se nalaze na spisku za pokretanje stečajnog postupka objavljenog u Večernjim novostima, Aviogenex spada u grupu firmi koje nisu samo mrtvo slovo na papiru. Zapravo, poslednja procena tržišne vrednosti Aviogenexa koju je radila Kompanija ICG za prodaju udela (celokupoog kapitala) u zavisnom društvu Aviogenex doo iznosila je 1,6 miliona evra – navode u sindikatu zaposlenih ove kompanije. Takođe prema istim navodima Aviogenex doo ima tehničku bazu na Aerodromu Beograd od oko 1700 m2 u kome je smešten magacin delova, radionice za mehaničare i kancelarije, kao i Boing 737-200 koji je osiguran na 2.500.000 USD čija je stvarna vrednost daleko veća sa obzirom da ima mali nalet – 28,000 sati. Avion, kako navode, može leteti i preko 100,000 sati.
Kao moguća rešenja, sindikat zaposlenih nudio je prethodnog leta nekoliko praktičnih predloga, među kojima i onaj da se odmah potpiše Ugovor o preuzimanju (u skladu sa odukama Vlade) i Aviogenex predje u državnu svojinu ili da se pripoji kompniji Air Serbia. Takođe, postojao je i predlog da se kompanija proda stranom investitoru, što će nakon proglašenja stečaja svakako biti jedna od mogućih opcija.

Re: Vazduhoplovi
To se odavno znalo, eno postovao sam ja pre neku stranu citat zaposlenih... Steta.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Hot Model + Helicopter = Dangerously Crazy Photoshoot
http://airows.com/hot-model-helicopter- ... hotoshoot/

http://www.youtube.com/watch?v=6dq263cXKmg
http://airows.com/hot-model-helicopter- ... hotoshoot/

http://www.youtube.com/watch?v=6dq263cXKmg
Re: Vazduhoplovi
Omasio si temu.A ova devojka sa slika jezuzazu napisao:Hot Model + Helicopter = Dangerously Crazy Photoshoot
http://airows.com/hot-model-helicopter- ... hotoshoot/
http://www.youtube.com/watch?v=6dq263cXKmg

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Vazduhoplovi
Ne znam tacno sta TI mislis da je tema.
Ovde vidim izuzetan i jeftin helicopter cetvorosed Robinson 44 tezak svega 650 kg, koga izmedju ostalog poseduje i veliki fan dobrih automobila - Jay Kay.
R44 drzi brzinski rekord za helikoptere sa klipnim motorom.
U njemu je prva zena obletela Zemlju presavsi nesto vise nego sto je duzina Ekvatora.
Zanimljiva mi je i konstrukcija elise i stajnog trapa.
Ako imas nesto pametno, na tu temu - slobodno napisi. Voleo bih da cujem TVOJE misljenje. Ti si ocigledno gledao samo u doope i sise.
Ovde vidim izuzetan i jeftin helicopter cetvorosed Robinson 44 tezak svega 650 kg, koga izmedju ostalog poseduje i veliki fan dobrih automobila - Jay Kay.
R44 drzi brzinski rekord za helikoptere sa klipnim motorom.
U njemu je prva zena obletela Zemlju presavsi nesto vise nego sto je duzina Ekvatora.
Zanimljiva mi je i konstrukcija elise i stajnog trapa.
Ako imas nesto pametno, na tu temu - slobodno napisi. Voleo bih da cujem TVOJE misljenje. Ti si ocigledno gledao samo u doope i sise.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Zu, kenjas za medalju
Milose, najjaci opis slikom EVER - I salute you

Milose, najjaci opis slikom EVER - I salute you
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
Bogami i ja sam. Svaka čast zrakomlatu, ali u konkretnom klipu je nekako u drugom planu.zuzazu napisao:Ako imas nesto pametno, na tu temu - slobodno napisi. Voleo bih da cujem TVOJE misljenje. Ti si ocigledno gledao samo u doope i sise.

Širim haos!
Re: Vazduhoplovi
Kenjam, znaci - postojimRakhil napisao:Zu, kenjas za medalju![]()

Da nije mene, ne bi nista znao o postmortem fotografiji, a bogme, ni o ovom izuzetnom helikopteru. Ovako smo bar nesto saznali novo.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
Eto, vidis, nisam obracao paznju, vise sam gledao zrakomlat 

Re: Vazduhoplovi
Valjda prvo gledaš u svoje dvorište...zuzazu napisao:Ovde vidim izuzetan i jeftin helicopter cetvorosed Robinson 44 tezak svega 650 kg, koga izmedju ostalog poseduje i veliki fan dobrih automobila - Jay Kay.
http://www.politika.rs/rubrike/dogadjaj ... je.sr.html
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Omatorilo se.zuzazu napisao:Eto, vidis, nisam obracao paznju, vise sam gledao zrakomlat
