Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od nikaragva »

Jel mi imamo jos neku stazu sem Navaka?
Korisnikov avatar
pavle
Reactions:
Postovi: 932
Pridružio se: 12 Jan 2014, 13:36
Garaža: Alfa Romeo 159 2009 2.4 211 hp
Lokacija: Beograd

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od pavle »

AcaKayak napisao:A i vozači M3 i M6 se ubiše od odlazaka na stazu.
AHHAHAHHAHAHA pa kako ko Aco, ljudi skupe automobile kupuju iz razlicitih pobuda.... Mislim uglavnom preovladava pobuda pokazivanja i promocije na taj nacin u drustvu:D Naravno ima i dosta ljudi koji kupuje takva kola iz drugih razloga onih pravih, ali ova prva kateogrija nije uopste mala :D
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Laki021 »

Solidno poredjenje:

Luxury SUV Comparison BMW X5 v Mercedes-Benz ML-Class v Range Rover Sport v Porsche Cayenne

Slika

http://www.caradvice.com.au/272547/luxu ... e-cayenne/

ML ispao u prvoj iteraciji, RR Sport u drugoj, BMW X5 i Cayene se klali do kraja :) Ne zaboravite i da je Cayene osetno skuplji od X5.

Pisao sam vec da sam se jako prijatno iznenadji voznjom X5, vozi se daleko lakse od ocekivanog i ne ponasa se kao SUV toliko, iako onaj koji sam vozio nije imao active suspension, dynamic drive, anti-roll i sl poslastice.

Sve u svemu napravio je BMW jos jedan sjajan model.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Xepoj87 »

Hahaha, pa upravo ono sto sam i pominjao, a prva recenica to potvrdjuje:

The arrival of a bigger, third-generation BMW X5 styled to please America prompted that we revisit that age old question – are large SUVs lumbering, unwieldy tanks better suited to the bush? (or Bush?) Or are they viable high-rise family wagons?

Terenske sposobnosti nisu ni spomenuli, osim da Range Rover dobro radi posao :)
Ali je najvaznije da su ih slikali van asfalta :kezo:
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8226
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Ji 4Tze »

pa zamisli da nije posle par generacija ispao kako treba :mrgreen:
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Laki021 »

Xepoj87 napisao:Hahaha, pa upravo ono sto sam i pominjao, a prva recenica to potvrdjuje:

The arrival of a bigger, third-generation BMW X5 styled to please America prompted that we revisit that age old question – are large SUVs lumbering, unwieldy tanks better suited to the bush? (or Bush?) Or are they viable high-rise family wagons?

Terenske sposobnosti nisu ni spomenuli, osim da Range Rover dobro radi posao :)
Ali je najvaznije da su ih slikali van asfalta :kezo:

Pa realno koga i briga za terenske sposobnosti. Da Merc nije solidan u tome, ne bi ni tebe bilo :)
Realno je visoka cena da se to postigne bez razloga, mnogo je vise mana nego prednosti (losije ponasanje na asfaltu, veca tezina...). Kome treba off-road moze da uzme Defendera, bas ce neko zapravo da tera auto od 100 000e na pravi off road i da ga tera kroz metar duboku vodu. Mislim, mozda i hoce, ali jedan u 10 000, te koga briga.

Cinjanica je da za "svakodnevni" off road (bankine, ivicnjaci, malo snega...) i svi SUV su zadovoljavajuci.
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od HKS »

Zato je Mercedes na drugoj generaciji MLa odbacio šasiju...
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Xepoj87 »

Kao sto sam rekao, ne gledam iz licne perspektive, gledam objektivno, ja bih tu bez i sekunde razmisljanja izabrao Cayenne.
Cak je i cale isto rekao, a on je u sustini, "only MB" covek.
Kao sto rekose, 2011. je ML bio benchmark, sto znaci da nije bas toliko los, nego su ovi sto su izasli ove godine, postali previse sportski, a da li ce i ML to postati restilizacijom, videcemo.
"A pioneer and former benchmark, the third-gen ML is entering its third year on sale."
Usao je u cetvrtu godinu prodaje, ali je ovaj clanak pisan u februaru.

A sto se terenskih sposobnosti tice, gresis, mnogi to koriste, samo sto misle da mogu i sa X5, dok se ne pozaglavljuju po nekom dubljem snegu ili blatu.
Da se to ne koristi, ne bi Mercedes imao OFF-Road paket, koji uvodi 3 diferencijala(elektricna), zastite, senzore naginjanja i ostalo, koji, em kosta papreno kao deo opreme, a jos je skuplji za implementaciju i razvoj na nekom modelu.
"On or off the road, in light or heavy terrain, through fast corners, in the snow or with a trailer - the ON & OFFROAD package to perfectly tune the handling characteristics of a rotary switch on the situation allows. 6 travel programs are available."
Da ga ne prodaju, ne bi ga imali. Mercedes jednostavno vodi drugaciju politiku od Bmw-a, pravi SUV, a ne SAV.

Koga bole uvo za sportske sposobnosti mrcine od 2 i po tone, sa visinom od metar i osamdeset?
Jel treba sada da kazem da ni tebe ne bi bilo briga, da Bmw nije dobar u tome?
Nemoj bzvz diskusiju prebacivati na licni nivo, ako pricamo, pricamo o cinjenicama :)

Brate, po meni, onaj koji kaze da je kupio SUV, zato sto je sportski nastrojen, je tezak folirant i nece da kaze pravi razlog.

A sada gledam, jebote, pa ovaj Bmw je prolupao sa ovim cenama opreme.
M paket 7000e, a spoljasnji AMG paket je 3000e, plus unutrasnji 1350e, sve zajedno 4350e.
Jos, da bi stavio M paket, moras da doplatis neku kozu i jos neke gluposti, i u sustini, da bi imao M paket na Bmw-u X5, moras da das 10.000e! :o
X5 35i, za 90.000e ima podosta manje opreme od ML-a 400 za iste novce.

Pored toga mu fali jedno 20% opreme koju uopste i nema u odnosu na ML.
Tacno se vidi tu razlicita filozofija, ML je praktican, kao transformers, ima 100 nekih gluposti koje mozes dodati da bude sto prakticniji, ima dobre off-road sposobnosti, dok X5 vecinom ima sto i drugi Bmw-i, sve nesto vezano za vozaca, tacno lozacki dzip.
Sve ono sto dzip treba da ima, on nema, a sve sto treba da ima automobil, on ima.
Sto Vujadin cesto voli da kaze, pravi oksimoron.


Poenta je napraviti kompromis izmedju svega toga i tu se vidi koji auto je kompletniji i objektivno bolji u SUV klasi.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Laki021 »

Pa niko valjda nije lud da uzme SUV zbog sportskih karakteristika :)

Uzme ga zbog velicine, prostranosti, nacina sedenja, ulaska, gepeka, pojave... a onda trazi da kompromis na performansama bude sto je manji i da ponasanje na putu bude sto slicnije limuzini. A off-road, vecini u nekom sestom planu.
Nikada dobre performanse ne mogu da skode, samo dodju kao slag na tortu.
Sve zavisi sta ocekujes od auta, npr ja ocekujem ono sto sam gore nabrojao a za off road me bas briga, vise nego dovoljno je sta moze Cayenne i X5, zapravo da je moj GT xDrive i to bi mi bilo dovoljno.
ftj
Reactions:
Postovi: 13932
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od ftj »

Shvati da 95% kupaca SUV-ova nikad nece sici da vozi po tucaniku a kamoli po zemljanom putu ili ne daj boze po nikakvom putu. Dakle, vecina kupaca su oni koji hoce prakticno vozilo a karavan im se ne svidja, ili eventualno hoce i jos neki benefit poput visokog sedenja i boljeg klirensa kao i osecaja moci. Kome treba malo terenca gledace ML-a ili touarega ali i to mu je glup izbor ako mu tako nesto treba za svakodnevnu upotrebu jer se za tako nesto koriste radne masine sa sasijom.

Nemoj uzimati nase trziste i to sto se kod nas to kupuje radi foliranja i pokazivanja jer mi nismo apsolutno nikakav reper ni za sta.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Xepoj87 »

@Laki
Bolje se sedi u karavanu E segmenta, ima dosta veci gepek, a cesto je i prostraniji :)
A sve sto si prvobitno nabrojao je kod ML-a bolje nego kod X5, pogotovo vezano za gepek i samim tim i prakticnost.
Cak i da ne uzmemo off-road kao vazan faktor, ML je losiji samo u jednoj stvari, a to je ulazak u krivinu.

A da su performanse najbitnije, ne bi 80% SUV-ova i SAV-ova dolazilo sa dizel motorom :)
Ako cemo iskreno, prakticnost je najcesci razlog kupovine, a to je ono gde ML sije X5 u svakom pogledu.

@ftj, pa bas se kod nas i uzima SUV za poziranje.
Ja i ne uzimam nase trziste u obzir, totalno je nebitno.
Ali, kao sto sam rekao, X5 ima jednu dobru osobinu, sportsko ponasanje na putu.
Opet, ja ti garantujem da ga zato uzimaju samo mladji ljudi, svakoga ko znam da ima SUV, a da je u godinama, gleda udobnost, od drugara cale cak na ML-u drzi 0.2 manje napumpane gume, jer tripuje da je udobniji.
Jos jednom govorim, ko ce da se lozi i vozi SUV brzo, taj je omasio smisao tog segmenta.
Da, moze neko zbog osecaja moci da ga kupi, ali to ne znaci da je to normalno i ok.

Ali, kada objektivno pogledas, u SUV klasi, za koji bi rekao da je kompletniji proizvod, da je bolji, nevezano za izgled, X5 koji bolje lezi u krivini(opet smesno u poredjenju sa duplo jeftinijim automobilima) ili ML koji ima sve ostalo? I koji je po tebi smisao SUV klase, koja je poenta takvog vozila? Sigurno ne smatras da je to osecaj moci :)
Dakle, ne koji bi ti radije vozio i kupio, jer sam se vec izjasnio, ja bih tu najradije vozio Cayenne, jer meni najvise odgovara i najvise mi se svidja, i ako smatram da je ML u toj klasi najbolji proizvod.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Laki021 »

Pazi ovog puta si bas pretereao, realno ne znam da li trenutno iko sem tebe moze da poredi X5 i ML i da mu ML ispadne bolji. Evo napravimo anketu, nek se izjasni ko bi sta uzeo :)
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Xepoj87 »

Nisam preterao, kada bi barem znali sta sve od prakticne opreme ML ima, a X5 nema, cenim da bi vecina ljudi gledalo X5 kao podignuti Bmw 5, sto i nije daleko od realnosti.
To ko bi sta uzeo, opet zavisi od licnih ukusa i preferencija, a ovde vecina i ne zeli SUV, vec bi radije neku limuzinu i sportski auto, pa kada ih stavis na izbor ta dva, jednostavno ne postoji realno objektivan izbor.
Ja prvi ne bih pazario ML sada, nego Cayenne, X5 mi se ne svidja.
Ali opet, ti ne uspevas da na poredjenje gledas objektivno, vec gledas subjektivno, iz licnih preferencija.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 21 Nov 2014, 19:07, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Laki021 »

Npr, al da nije vezano za Off road? Ne verujem da ima bilo sta iole bitno.

I sta fali podignytoj seriji 5? :)
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Xepoj87 »

Ne znam sta si me pitao, editovao sam post, pa pretpostavljam da mislis na opremu?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Odgovori