Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9057
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Milos »

Ja bih spustio punta.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od NexT »

I Uros bi spustio Fabiu, al jbg...
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Xepoj87 »

Laki, ne znam da li si skapirao da je stavljeno samo ono sto X5 nema, a sve to sto si nabrojao, mrezice i ostalo, nisam stavio, jer to x5 ima, a ima i ML.
Ima i rupu na sredini za skije, ima i veci gepem kog nije potrebno prosirivati Nisam stavljao celokupnu opremu, da se smoris, ali cenim da si toga i ti svestan.

Ivane, uopste nije poenta u tome gde ces ti da teras SUV, kao ni ja, to znaci biti objaktivan.
Ja cenim prakticnost koja je bolja kod ML-a, zato sto je to bitno kod jednog SUV-a.

Tapatok za Vindovz
Poslednja izmena od Xepoj87 u 22 Nov 2014, 08:48, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
stefank
Reactions:
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od stefank »

Drug ima novog ML-a 350 CDI AMG paket sa poprilicno dobrom opremom i ja sam se tim autom odusevio, veliki skok je napravljen, enterijer jako kvalitetan i udoban. Medjutim, pored X5 apsolutno nema sta da trazi. :ccc:
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Xepoj87 »

To je stvar ukusa, svako ima drugaciji.
Dista ljudi ovde je reklo i da im se ne svidja novi X5 :)


Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
stefank
Reactions:
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od stefank »

Pazi, nisam rekao nista ni protiv ML-a, stavise iznad ocekivanja mi je, izgledao mi je ogavno kad je izasao, sad mi je cak i lijep tako skockan, a u njemu je poprilicno dobar osjecaj, kakav i treba da bude u jednoj Mecki. :) Jednostavno BMW je sveziji i vise nastrojen vozacu, a ima i bolje performanse (nekome je mozda glupo da raspravlja o tome ali SUV-ovi uopste nemaju naivne performanse vise).

Ne znam kakva je situacija sa offroadom ali to jednostavno nije ni bitno za klasu luksuznih SUV-ova, svaki ce da se popne na ivicnjak i odveze te na zimovanje i to je jedino sto je bitno kod njih.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Xepoj87 »

Opet pominjes da silazenje sa asfalta nije bitno kod SUV-a, samo zato sto tebi to.nike bitno. Poenta je da velika vecima nas ovde, ne bi ni kupilo suv, pa i nismo relevantna grupa, zato se i ne osvrcem na moje zelje u vidu cayenna.
Kod nas ljudi i Hummera i G klasu ne spuste nikada sa puta, pa ne znaci da im je poenta da imaju performanse, a ne off road i prakticne sposobnosti.

Ja Off-road od pre 10 postoca nisam pomenuo, samo ste ga vi pominjali, a to nije jedina prednost mla, u sustini sve, osim brzeg ulaska u krivinu je prednost ML-a. Spusti i ML-a, stavi mu sportsko vesanje, pa ce i on u krivinu bolje da ulazi.

Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
stefank
Reactions:
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od stefank »

Pobrkao si me s nekim, ja se tek sad ukljucih u temu (s prosla 2 posta). :) Naravno da nije bitno da li cemo se moci zabiti u metar blata, to ti kazem kao neko ko se od rodjenja vozi u SUV-u, moji nece nista drugo da kupe za "glavni" auto. Evo recimo Q7 koji trenutno imamo smo vozili bez ikakvih problema cak i na ljetnjim (mada su satro all-season, stoji M+S na njima) gumama zadnjih par godina na zimovanje, a on se takodje nije nesto predobro pokazao na offroad testovima cini mi se. Takodje neki manji offroad kroz neku sumu nikad nije bio problem (po Durmitoru recimo).

Ocu da kazem, svi oni ce da posluze svrsi (kao svestran auto, i po snijegu i ledu takodje) bez nekih problema, suludo je porediti ih u nekim ekstremnim uslovima koje 99% tih SUV-ova ne vidi nijednom u toku svoje eksploatacije, tvrdim ti. ;)

ML nece bolje da lezi na putu od X5 u bilo kojoj varijanti, a realno to je jako bitna stavka jer ga vecinu vremena vozis kao i svaki drugi auto, na "normalnim" putevima, cak i ako ti treba auto sposoban za neki manji offroad.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: BMW X5 (F15) 2014

Post od Ivan »

A recimo ako je ml udobniji, a velike dzipove (ne mogu da kazem suvove retardirano zvuci iako je pravilno :) ) kupuju porodicni ljudi uglavnom, te mislim da im je udobnost bitnija od performansi i lezanja.

Ima i druga grupa, koja kupuje auto da ga parkira ispred kafica da vidi selo kako tera dzipa bajo moj :rofl:
Njima tek nista nije bitno :D

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
stefank
Reactions:
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od stefank »

A sta, porodicni ljudi koji uzimaju auto od 3-4 hiljade kubika ne znaju da opale po gasu? Ja ne znam takve. :mrgreen: Kod dzipova se razlika u lezanju mnogo vise osjeti nego kod limuzina od modela do modela, pa cak i od verzije do verzije istog modela. Recimo onaj Bozov Cayenne GTS se peglao fino bez naginjanja, gotovo kao neki nizi auto ali je odvaljivao bubrege koliko je tvrd, dok su se ostali SUV-ovi te generacije mahom njihali po krivinama i razlika je bas drasticna.

A ta druga grupa svakako nece da kupi X5 nego X6 koji je prilicno beskoristan, ali mocan. :kezo:
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Xepoj87 »

Vecina vlasnika ne divlja sa Suvom, a verujem ni tvoji roditelji. Pa ako cemo realno, to je daleko najnebitnija stavka za suv.

To je bitno nama, jer smo svi jos uvek relativno mladi, a mi nismo niti vecina kupaca, niti ciljana grupa tog segmenta.

Nisam te pobrkao, rekao si da tebi nema sta ml pored x5 da trazi, ali nisi pogledao objektivno.koje su stvari bolje, a koje losije kod MLa, pa onda objektivno rekao ko ima vise prednosti.

Eto, ni tvoji roditelji nisu uzeli suv sa vrhunskim performansama. Kako, alo je to najvaznija stavka?

Ja ne mogu da zamislim kevu koja u dzipu vodi dete na trening, da joj je bitnije da uleti u krivinu, nego da, ako negde skrene sa puta u blato, moze i da izadje iz njega, ili da sigurnije ide po snegu, da opet negde ne ostane zaglavljena.

Vi zamisljate SUV segment, gde su vecina kupaca samci kojo uzimaju suv da bi mogli bahato da se parkiraju, da vide svet sa visine , da im sluzi za produzetak polnog organa. Za to odredjeni ljudi uzimaju suv, a drugi ljudi, koji su srecom u vecini u svetu, uzimaju suv zbog prakticnosti, terenskih sposobnosti koje automobili nemaju, udobnosti, komfora. A ne X5, na kom dobijes upalu misica da bi okrenuo volan dok se parkiras, jer je neko smislio da je bolje kada okreces manje krugova volana, a da je isti tezi. Genijalno.

Uzmi probaj ML-a sa Airmaticom i active curve assistom, sa amg paketom i on&off-road paketom, pa ces skapirati fa su te razlike koje se ovde spominju, oko 10%.

Ne mozes mi reci da klirens nije bitan na SUV-u, a ne bih se kldio da x5 ima kao ml.



Jos jednom cu pomenuti, SUV se kupuje kao uktimate family machine, a ne ultimate driving machine.Dakle, zamena za ruzne karavane i mpv-ove, pa sami ste ovde to rekli.


Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
stefank
Reactions:
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od stefank »

A zasto se odmah pominje divljanje kad se pomene lezanje? SUV ce i na 50 km/h znatno vise da se nagne od "obicnog" auta, pa prosla generacija ML-a (ili ne daj boze GL-a, u njemu sam po prvi put dobio morsku bolest, ono je katastrofa nad katastrofama, autobus se bolje ponasa u krivini :nesvest: ) se bas osjetno neprijatno ponasala u krivinama i bez nekog posebnog divljanja (malo brza voznja, preko ogranicenja, to nije divljanje, divljanje je kad mu dusu vadis do crvenog u svakoj krivini). Ja o tom neprijatnom osjecaju pricam, kad se naginjes kao u bus-u, a kod nekih SUV-ova je to dosta izrazeno, dok je kod nekih dosta suzbijeno i to mora da se navede kao plus.

Pazi, ako uporedis ponudu motorizacije u SUV-ovima koji su i u baznoj verziji visa srednja ili visa klasa i njihove performanse, doci ces do toga da oni cak imaju bolje performanse od vecine baznih limuzina (jer su u njima slabiji motori, a i za njih se dosta ljudi dive kako idu, a SUV je kao spor). To nikako nisu spora auta, tako da nije za zanemarivanje SUV-u koji ide ispod 7 sekundi do 100 (recimo 30d koji je najcesci) obratiti paznju na lezanje na putu. Pa toliko je nekada, prije par generacija, isao M5 - gledaj to tako pa se zamisli je li to naivno (malo sam pretjerao ali kao 35-40d jeste). ;)

Ja SUV ne zamisljam tako, to i jeste svestran auto, koji mozes da vozis ljeti, zimi, sa gomilom prostora, da prevezes ponesto, da vuces prikolicu ako zatreba, da ponekad zalutas van puta na nekom izletu... Ali sve te stvari moze SVAKI od novih SUV-ova bez ikakve muke da odradi, da se ne oznoji sto bi se reklo. A ako kupujes X5, ML, ili bilo sta slicno da bi uskocio u mocvaru, pa prije svega - promasio si auto. Klirens je takodje manje bitan jer svi imaju solidan, par cm manje-vise tesko da ce kome da znaci.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: BMW X5 (F15) 2014

Post od Ivan »

Znas da bi tvoji uzeli q7 2.0tdi da su mogli da se ne lazemo i da razmisljaju o q5/x3 sami zbog 2.0 motora, mada i x5 ima 2.0 biturbo, toliko o tome koliko su im bitne performanse :D

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
stefank
Reactions:
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od stefank »

Nije tacno da ne gledaju, samo sto ne cijene neke jace performanse kao ja, ali gledaju da budu otprilike bar recimo 9 sec do 100. I oni su mislili da ne gledaju kad smo imali Land Cruisera 3.0 dizel, pa posle te rage koja se cak i tako spora ljuljala kao brod vise ne uzimaju nista tako sporo i sa takvim (ne)ponasanjem na putu. :D

Pa eto i ti iz klase ispod (Q5, X3) cak i sa 2.0 dizelima uopste nemaju tako lose performanse, svi su nedje izmedju 8-9 sekundi do 100 sa solidnim medjuubrzanjima. Opet nisu spora auta, jer da jesu ipak ih ne bi razmatrali.

Btw, uopste se ne bi zalio da nam padne prinova u vidu recimo X4 20d. :P
Comi
Reactions:
Postovi: 1182
Pridružio se: 11 Nov 2014, 09:49
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW X5 (F15) 2014

Post od Comi »

Izmasakrirali ste temu.
Dobra sisa zlata vredi.
Odgovori