starac vujadin napisao:Floyd to nije SRT, a i posle je običan prošao taj isti test sa lakoćom, samo što se nisu izvinjavali. Nemoj sada da krenem sa pričom o BMW failovima...nemoj da si dete.
Nego pošto koristiš sport auto pronađi uporedni test između BMW 5-ice (nije M5 koliko se sećam) sa X5Mm ili X6M. Baš je tema bila da li džip može da se vozi kao psortski auto, pa su lagano dokazali da ne može i da je to zabluda. Imam to štampano, ali ne mogu d anađem na netu, a dobro je za ovu priču.
Naravno da ne moze SUV da se vozi kao sportski auto, ali u poredjenju sa "obicnim" verzijama auta kakva su pretezno po putevima, nije nesto drasticno gori, bar ne ovi zadnje generacije. A i koliko vozaca pegla bas do limita dzip sa 300 ili vise ks po nasim magistralama?

Ja prvi to ne radim iako ostro vozim jer mi nije najprijatnije, ali ipak zbog motorizacije koja je cak i u baznim verzijama u prosjeku jaca od vecine kola po putevima, obicno se namuce da me stignu, tako da dzipovi nisu nikako spori.
Cinjenica da se SUV-ovi uopste pocinju nalaziti na listama s vremenima vrijednim pomena na stazama znaci da su ipak drasticno napredovali po pitanju sportske voznje.
http://www.autoexpress.co.uk/land-rover ... lap-record
Znajuci da je SUV samo dobar kompromis kao atraktivniji auto od nekog karavana (posto ga obicno uzimaju ljudi kojima treba prostor), nije za zanemariti da pored svih ostalih karakteristika, kao totalno svestran auto, jos moze i da se vozi malo brze, pa cak donekle i popegla za merak (nemoj mi reci da bi te jedan X5M ostavio ravnodusnim, ili bilo sta slicno).