
Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Ja sam 173cm visok, ali sedim bas zavaljeno. Toliko da cak taj polozaj smeta i caletu i nekim drugarima koji su 190+ pa menjaju naslon kad neko sedne na moje mesto 

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Nisam znao da smo blizanci 
Ali kako ti nije predaleko volan i pedale??

Ali kako ti nije predaleko volan i pedale??
Dobra sisa zlata vredi.
Re: BMW X5 (F15) 2014
Xepoj87 napisao:Da, gluposti, bas bi bilo lepo da i ja tako znam bolje od ljudi koji se zapravo bave tim poslom
Inace, u to ocenjivanje sigurnosti je uracunata i dinamika voznje
Ahahahaha, jesi li ti sada realan?Sve u svemu da rezimiram, X5 je stabilniji, okretniji, brzi, upravljiviji, moderniji, udobniji ali Ml ima kasetu sa kljucem u gepeku sto kupcima SUV mnogo vise znaci te je ML ukupno bolji auto...Malo previse ti karikiras izgleda
Okretniji? Nece biti, mozes i videti na snimku dole za koji sam te pitao sta kazu, posto ne znam nemacki, to si izmislio samo tako.
Udobniji? U kom univerzumu?
Brzi? Ok, malo brzi.
Stabilniji? Da, malo.
Zasto kazem malo?
Pa zato sto je ML 63 AMG od Cayenna turbo, koji je dosta bolji vozacki SUV od X5, sporiji samo 1s na stazi:
https://www.youtube.com/watch?v=MTZPXktsBqo
I na kraju, ti mislis da, sto vise stvari izmislis, da ce to pre postati istina?
@Comi, upravo se o tome radi, sto svako svoj izbor mora da predstavi kao da je najbolji u svemu, poput Lakija.
Ok, tvoj izbor, niko ti ne brani, niti moras da ga pravdas nekome, a jos manje moze biti pogresan, ako taj SAV ima sve sto tebi odgovara.
Ne znam sta ocekujes, nicim izazvan uletis o temu o X5 i pocnes da pises o ML... Ali aj da pises nesto smisleno, nego pisati kako je ML bolji od nove X5 je bas onako u domenu fantazije, uopste nije u pitanju licna preferencija i sl, prevelika je ralika izmedju ova dva auta. Jedino je ok da je ML bolji za onih 1% ljudi koji ce ga vozati offroad, ali za ostalih 99% situacija je cista, moze neko da izme ML samo zato sto mu se vise svidja, jeftinij je, preferira merc, ali zato sto je bolji tesko, bas tesko...
Upao si u temu, napravio po svom nahodjenju prosecnog kupca ove klase vozila, i to bas slucajno si ga skrojio po karakteristikama ML-a, sto je bas interensatno posto je i sam Merc skontao da se zahebao i poprilicno promasio ciljanu grupu kupaca. Zbog ovoga svaka generacija ML-a je sve slicnija X5ici, a sledeca ce verovatno i biti 99% ista, BMW je ovo ubo iz prve, Merc ce u sledecoj verovatno konvergirati do resenja.
Videli smo ovde prodajne rezultate gde je prethodna generacija X5 prodavanija od sadasnje ML, sta da ocekujemo da ce na kraju ove godine onda odnos verovatno biti blizi 2:1, pa ti onda svim tim kupcima X5 idi i objasni njihove potrebe i sta im vise odgovara.
Konstantno spinujete SUV i sport temu, niko nikada nije rekao da ce neko kome su prioritet sportkse karakteristike uzeti SUV, naopako. Medjutim ako neko vec uzima SUV, ili SAV kako god hocete, naravno da je ogroman plus ako pride dobije i sportskiju notu i bolje ponasanje auta.
Tacno sam pogodio u zivac kad sam napiso da je X5 udobniji, to sam namerno uradio cisto da vidis svoj stil pisanja jer ti od samog pocetka kao aksiom pises da je ML udobniji sto apsolutno nema nikakvog utemeljenja u bilo kakvim cinjanicama, sad je interesantno koliko se strecas kad neko drugi to napise. Od sada cu redovno mrtav ladan da pisem kako je X5 udobniji, nemojte me pitati zasto, jer eto tako, sigirno je tako. Cini mi se da brkas ljulljanje i skakanje sa udobnoscu. Po nekima izgleda da proizvodjaci bas treba da se potrude da naprave SUV koji ce sto losije da se vozi a ne da teze posanasanju limuzine.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Kad sam procitao na pocetku posta "...u domenu fantazije" (a pisemo o istoj klasi), dalje nemam sta da citam. 

Dobra sisa zlata vredi.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Realno gledano X5 se ne vozi toliko bolje od ML-a, da to prosecan kupac oseca u svakodnevnoj voznji. Kada ga guras do nekih granica, verovatno ce za nijansu bolje lezati na putu, ali vecina prosecnih vlasnika ga ne vozi tako i to ne oseca.
Meni licno je ML pojam SUV vozila za X5. Prosla generacija MLa je dosta udobnija od prosle generacije X5, vozio se i u jednom i u drugom automobilu, po 300+ kilometara. I na kraju krajeva ako bih tako nesto kupovao, voleo bih ako nista, da znam da ako mi zatreba mogu da poteram po nekoj livadi, njivi i kakvom takvom offroadu, eto cisto tako zbog eventualne zombi apokalipse npr.
Meni licno je ML pojam SUV vozila za X5. Prosla generacija MLa je dosta udobnija od prosle generacije X5, vozio se i u jednom i u drugom automobilu, po 300+ kilometara. I na kraju krajeva ako bih tako nesto kupovao, voleo bih ako nista, da znam da ako mi zatreba mogu da poteram po nekoj livadi, njivi i kakvom takvom offroadu, eto cisto tako zbog eventualne zombi apokalipse npr.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Znam da nije SRT ali sam se našalio u vezi dobrog ležanja SUV-a... ovaj klip mi je pao na pamet samo zato što si pomenuo Grand Cherokeestarac vujadin napisao:Floyd to nije SRT, a i posle je običan prošao taj isti test sa lakoćom, samo što se nisu izvinjavali. Nemoj sada da krenem sa pričom o BMW failovima...nemoj da si dete.

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
E ja bih ovo umesto X5 i ML.


- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Meni je mnogo mocan taj novi. Medjutim, nabili su mu cijenu u nebesa... Po meni je on u rangu Touarega i za tu cifru bih ga uzeo, a ne jos vise klase SUV-ova.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Pa i jeste u tom rangu cene, jeftiniji je od ML-a i X5-ice.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
60 000 je POCETNA cifra, znaci za klot sa baznim motorom, koliko vidjeh na nekom drugom forumu (nisam provjeravao info). Drug je toliko (mozda malo vise, bas cu da ga pitam jer sam zaboravio, mota mi se 65 po glavi) platio napucanog ML-a kog pominjah.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
ML klot je 57k, a izasao je par godina ranije, Volvo-u ce sigurno pasti cena jos malo, a pocetna sad u DE mu je 53.400e.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
ML-u za 65.000e mozes da stavis AMG paket i to je to.
Napucan ML kosta 90.000e.
Napucan ML kosta 90.000e.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Tako odprilike. Evo X5ice po oglasima 25d napucane su 75-80k i to test vozila sa 2-3k km. Btw ML W166 jos malo i pune 4 godine na trzistu.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Da li znate da x5 sa 25d dolazi standardno sa zadnjom vucom (ej samo zadnja vuca na suv/sav w/e), opciono xdrive naravno.
Tu se vidi koliko su ciljali na offroad
Послато са GT-N7100
Tu se vidi koliko su ciljali na offroad

Послато са GT-N7100
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Nije tu bitan samo off-road.
Tako tezak auto nece moci uzbrdo da se popne po snegu sa zadnjom vucom.
Ja muku mucim po senjaku i zvezdari po svezem snegu, a ne 700kg tezi SUV, sa duplo sirim gumama.
Tako tezak auto nece moci uzbrdo da se popne po snegu sa zadnjom vucom.
Ja muku mucim po senjaku i zvezdari po svezem snegu, a ne 700kg tezi SUV, sa duplo sirim gumama.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.