
Mazda CX-5
- grujicd
- Postovi: 9063
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda CX-5
Pa i Texonja je kukao koliko se sećam za te držače. A slušati ženu kako zvoca od Beograda do Grčke jer mora da drži piće u rukama... Neprocenjivo 

Re: Mazda CX-5
Zena sedi na zadnjem sedistu sa cerkom, boli njih...
Meni bi bio dovoljan i jedan drzac, ali dzabe... nema... to je kod BMW-a dodatna oprema. Luksuz, takoreci...
Zato ce u novom X3 biti 2 komada (DVA)... Da se vidi raskosh!!
(u jedan kafa, u drugi coca-cola)
Meni bi bio dovoljan i jedan drzac, ali dzabe... nema... to je kod BMW-a dodatna oprema. Luksuz, takoreci...
Zato ce u novom X3 biti 2 komada (DVA)... Da se vidi raskosh!!

Poslednja izmena od Texonja u 26 Apr 2012, 14:58, izmenjeno 1 put ukupno.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Mazda CX-5
Ima se moze se...
Re: Mazda CX-5
Fali jos jedan za...Texonja napisao:Zato ce u novom X3 biti 2 komada (DVA)... Da se vidi raskosh!!(u jedan kafa, u drugi coca-cola)

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24701
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Navukli vas Ameri na te njihove gluposti. Cccgrujicd napisao: To ne bi bio problem, da zbog njega nisu morali da izbace jedan držač za čaše. Meni su ponekad i 2 malo, i šta sad da radim sa samo jednim?


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Mazda CX-5
Gde se amera seti, oni naprave svinjac u autu 
Gledao sam skoro neku reportazu na svapskoj televiziji i bas je bio jedan debeo amer.
Zdere one burgere u nekom SUV-u, padaju mu sosevi na sediste (sad znam zasto preferiraju kozna sedista) a sve one kutije posle samo baci pozadi.
Pokretna kanta za smece, bukvalno

Gledao sam skoro neku reportazu na svapskoj televiziji i bas je bio jedan debeo amer.
Zdere one burgere u nekom SUV-u, padaju mu sosevi na sediste (sad znam zasto preferiraju kozna sedista) a sve one kutije posle samo baci pozadi.
Pokretna kanta za smece, bukvalno

Re: Mazda CX-5
U BEČU PREDSTAVLJENA SKYACTIV TEHNOLOGIJA U MAZDI CX-5
Prvi kompaktni SUV iz Hiroshime poletan, uglađen i štedljiv, ukratko najbolji u klasi
http://www.autoportal.hr/index.php/testc/4365
Pretpremijerno, prvi Mazdin kompaktni SUV, oznake CX-5, već je u Zagrebu predstavio ovlašteni distributer i serviser Auto Arbanas, a danas smo u Beču imali temeljitu tehnološku prezentaciju, s testnim vožnjama. Dojmovi su otprilike onakvi kakve smo i očekivali. Prvi kompaktni SUV iz Hiroshime poletan, uglađen i štedljiv, dakle najbolji u klasi! CX-5 je prvi auto, nakon dugo-dugo vremena, koji je kompletno nov, odnosno niti jedan sklop nije naslijedio od nekog drugog modela (a prethodnika i nema). Ugrađeni su motori nove generacije, po jedinstvenoj Skyactiv tehnologiji, koja po prvi put osigurava isti kompresijski omjer u benzinskom i dizelskom motoru (14:1).
Kod benzinca je zanimljiva po Millerovom ciklusu, a kod dizelaša po filigranskoj tehnologiji , koja osigurava uvjerljive performanse, uz konti- ispunjava norme Euro 6 bez katalizatora! Motori su priključeni na novu generaciju ručnih i automatskih mjenjača, kompaktne i lagane izvedbe i dosad najveće učinkovitosti. Nova je struktura karoserije, od visokočvrstog finozrnatog čelika, koji osigurava iznimnu čvrstoću strukture karoserije (važnu za dinamičku stabilnost i sigurnost u sudaru), a istodobno 100 kg lakšu od konkurencije. Kad se pridoda i 30 kg manja masa motora, omogućava se i olakšavanje podvozja i upravljačkog mehanizma, dobiva se cjelina SUV-a iznimnih svojstava.
CX-5 prvi je Mazdin automobil u cijelosti napravljen po Skyactiv tehnologiji, koji je već na njemačkim usporednim testovima pobijedio Tiguan, Qashqai & Co. Na probnoj vožnji smo se uvjerili da je to zasluženo
CX-5 je vrlo prostran i ugodan, mjesta ima osjetno više nego u Volkswagen Tiguanu, Nissan Qashqaiju, Hyundaiju ix35, Kia Sportageu. Sijedi se lijepo i ugodno. U unutrašnjosti se nije težilo elitnom dojmu izvedbe materijala i opreme, ali je sve tip-top. Premda je benzinski motor iznimno štedljiv (najštedljiviji u klasi), naši kupci nisu pokazali interes za takve verzije, koje su već ponuđene. Čekali su dizelaša, pa smo i vozili, najprije osnovnu verziju sa 150 KS i ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva, a potom sa 175 KS i automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva.
Već nakon paljenja motor je pokazao uglađenost, radi mekano i tiho. A snagu povećava uvjerljivo i kontinuirano. Uz precizan mjenjač sa 6 stupnjeva do stotke ubrzava u samo 9,2 sekunde, s prednjim pogonom, a sa 4x4 u 9,4 sekunde. U praksi to djeluje vrlo uvjerljivo, što prati agilnost cijelog automobila. Zbog toga je CX-5 upravljiv i okretan poput temperamentnog kompakta. Dizelaš uvjerljivo povuče već od 1500/min, a iznenađujuće prima visoke okretaje te se bez problema zavrti i iznad 5000/min. To do sada nismo navikli kod dizelskih motora.
Smanjenju potrošnje pomaže serijski sustav Start&Stop, a na dionicama gdje smo testirali štedljivost i okretaje držali na oko 2000/min, potrošnja je padala i ispod 4,5 litara
U kombinaciji s čvrstom, a laganom strukturom karoserije Mazdin kompaktni SUV pokazuje zavidan temperament i agilnost kroz zavoje, uz neočekivano dobro ležanje i otpornost na zanošenje.Razmjerno mala masa i dobre performanse te izravan i precizan upravljač pružaju užitak vožnje. Podjednako, a na određeni način i više je uvjerljiv snažniji motor s automatski mjenjačem sa šest stupnjeva. Ta je opcija dostupna samo s pogonom 4x4 - jasno, u prometu nisam mogao testirati najveću brzinu od 204 km/h, ali sam itekako osjetio da stotku lovi u samo 9,4 sekunde. S ručnim mjenjačem rezultati su još bolji (207 km/h, 8,8 s).
Sve pokazuje da su japanski stručnjaci napravili izvrstan posao, a cijena dizelaša je od 213.790 kn do 299.490 kn. Evo i stručnog objašnjenja vrlina motora: kod dizelaša se većim otvorom u klipu osigurava potpunije početno izgaranje te se produžava iskoristivi radni hod. Za postizanje iste snage može se smanjiti maksimalni radni tlak, a smanjuju se i tlakovi (rad) kompresije, pa se mogla olakšati konstrukcija, koja smanjuje mehaničke gubitke te otpore trenja. Omogućava se povećanje vrtnje do 5200/min, a potrošnja se smanjuje za 20 posto. Skyactiv-d postaje prvi dizelski motor koji ispunjava norme Euro 6 bez katalizatora!
Prvi kompaktni SUV iz Hiroshime poletan, uglađen i štedljiv, ukratko najbolji u klasi
http://www.autoportal.hr/index.php/testc/4365
Pretpremijerno, prvi Mazdin kompaktni SUV, oznake CX-5, već je u Zagrebu predstavio ovlašteni distributer i serviser Auto Arbanas, a danas smo u Beču imali temeljitu tehnološku prezentaciju, s testnim vožnjama. Dojmovi su otprilike onakvi kakve smo i očekivali. Prvi kompaktni SUV iz Hiroshime poletan, uglađen i štedljiv, dakle najbolji u klasi! CX-5 je prvi auto, nakon dugo-dugo vremena, koji je kompletno nov, odnosno niti jedan sklop nije naslijedio od nekog drugog modela (a prethodnika i nema). Ugrađeni su motori nove generacije, po jedinstvenoj Skyactiv tehnologiji, koja po prvi put osigurava isti kompresijski omjer u benzinskom i dizelskom motoru (14:1).
Kod benzinca je zanimljiva po Millerovom ciklusu, a kod dizelaša po filigranskoj tehnologiji , koja osigurava uvjerljive performanse, uz konti- ispunjava norme Euro 6 bez katalizatora! Motori su priključeni na novu generaciju ručnih i automatskih mjenjača, kompaktne i lagane izvedbe i dosad najveće učinkovitosti. Nova je struktura karoserije, od visokočvrstog finozrnatog čelika, koji osigurava iznimnu čvrstoću strukture karoserije (važnu za dinamičku stabilnost i sigurnost u sudaru), a istodobno 100 kg lakšu od konkurencije. Kad se pridoda i 30 kg manja masa motora, omogućava se i olakšavanje podvozja i upravljačkog mehanizma, dobiva se cjelina SUV-a iznimnih svojstava.
CX-5 prvi je Mazdin automobil u cijelosti napravljen po Skyactiv tehnologiji, koji je već na njemačkim usporednim testovima pobijedio Tiguan, Qashqai & Co. Na probnoj vožnji smo se uvjerili da je to zasluženo
CX-5 je vrlo prostran i ugodan, mjesta ima osjetno više nego u Volkswagen Tiguanu, Nissan Qashqaiju, Hyundaiju ix35, Kia Sportageu. Sijedi se lijepo i ugodno. U unutrašnjosti se nije težilo elitnom dojmu izvedbe materijala i opreme, ali je sve tip-top. Premda je benzinski motor iznimno štedljiv (najštedljiviji u klasi), naši kupci nisu pokazali interes za takve verzije, koje su već ponuđene. Čekali su dizelaša, pa smo i vozili, najprije osnovnu verziju sa 150 KS i ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva, a potom sa 175 KS i automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva.
Već nakon paljenja motor je pokazao uglađenost, radi mekano i tiho. A snagu povećava uvjerljivo i kontinuirano. Uz precizan mjenjač sa 6 stupnjeva do stotke ubrzava u samo 9,2 sekunde, s prednjim pogonom, a sa 4x4 u 9,4 sekunde. U praksi to djeluje vrlo uvjerljivo, što prati agilnost cijelog automobila. Zbog toga je CX-5 upravljiv i okretan poput temperamentnog kompakta. Dizelaš uvjerljivo povuče već od 1500/min, a iznenađujuće prima visoke okretaje te se bez problema zavrti i iznad 5000/min. To do sada nismo navikli kod dizelskih motora.
Smanjenju potrošnje pomaže serijski sustav Start&Stop, a na dionicama gdje smo testirali štedljivost i okretaje držali na oko 2000/min, potrošnja je padala i ispod 4,5 litara
U kombinaciji s čvrstom, a laganom strukturom karoserije Mazdin kompaktni SUV pokazuje zavidan temperament i agilnost kroz zavoje, uz neočekivano dobro ležanje i otpornost na zanošenje.Razmjerno mala masa i dobre performanse te izravan i precizan upravljač pružaju užitak vožnje. Podjednako, a na određeni način i više je uvjerljiv snažniji motor s automatski mjenjačem sa šest stupnjeva. Ta je opcija dostupna samo s pogonom 4x4 - jasno, u prometu nisam mogao testirati najveću brzinu od 204 km/h, ali sam itekako osjetio da stotku lovi u samo 9,4 sekunde. S ručnim mjenjačem rezultati su još bolji (207 km/h, 8,8 s).
Sve pokazuje da su japanski stručnjaci napravili izvrstan posao, a cijena dizelaša je od 213.790 kn do 299.490 kn. Evo i stručnog objašnjenja vrlina motora: kod dizelaša se većim otvorom u klipu osigurava potpunije početno izgaranje te se produžava iskoristivi radni hod. Za postizanje iste snage može se smanjiti maksimalni radni tlak, a smanjuju se i tlakovi (rad) kompresije, pa se mogla olakšati konstrukcija, koja smanjuje mehaničke gubitke te otpore trenja. Omogućava se povećanje vrtnje do 5200/min, a potrošnja se smanjuje za 20 posto. Skyactiv-d postaje prvi dizelski motor koji ispunjava norme Euro 6 bez katalizatora!
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Mazda CX-5




Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Mazda CX-5
Upravo se spremam da se zavalim posle ručka i čitam test CX5 u novom AutoMotorSportu. 
Edit: ... A bogami i u AutoBildu.

Edit: ... A bogami i u AutoBildu.

Širim haos!
Re: Mazda CX-5
Video sam danas belu. Jedna rec - katastrofa. Jos ima crne branike... Skroz drugi auto, u najnegativnijem mogucem smislu.
Jos ispada da mu najbolje stoji upravo ona plava boja sa kojom su je reklamirali, kao i bordo.

Jos ispada da mu najbolje stoji upravo ona plava boja sa kojom su je reklamirali, kao i bordo.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32230
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Video sam i ja belu, ali skroz, a ne tu klotaru. Dobro joj stoji. Viđam ih sve više. Mislim da će biti dobro prodavan, kao QQ svojevremeno.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Mazda CX-5
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Mazda CX-5
Moze jedna ali u metalik plavoj boji.



Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Re: Mazda CX-5
O da, ona plava ("serpa" plava) sa kojom su je reklamirali joj definitivno najbolje stoji po meni! Ova bela tjah blah... (ocekivao sam puno bolje)
Ima jedna bas onakva plava, vozi se po Zrenjaninu. Mislim da je 2.0 benzinjara, ali nisam siguran.
Ima jedna bas onakva plava, vozi se po Zrenjaninu. Mislim da je 2.0 benzinjara, ali nisam siguran.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Mazda CX-5
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.