Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Slazem se, iskusenje je daleko manje, treba im bas mnogo pravca da se zalete, jednostavno ne vuce vlasnika na agresivnu voznju nikako.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/513652 ... saobracaju
"Kako je navedeno, saobraćajna policija nema droga test za indikaciju narkotika na licu mesta kontrole vozača,"
Zna li neko sta ovo znaci, s obzirom da se thc dosta dugo zadrzava u telu
"Kako je navedeno, saobraćajna policija nema droga test za indikaciju narkotika na licu mesta kontrole vozača,"
Zna li neko sta ovo znaci, s obzirom da se thc dosta dugo zadrzava u telu

- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32246
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Jebo ih hitan postupak. To će da sazovu reda radi, a niko neće smeti da kaže nešto protiv predloga ministarke. I na kraju ostaće glupava odredba o maksimum 1400ccm, sa kojih svaki noviji auto ima 100 i više ks, a o turbacima da ne pričamo. Plus chip, ode to na 150+ opušteno. Treba to dobro razmotriti, videti rešenja iz drugih država pa naći najbolje. Al nema šanse da nas iznenade nečim pametnim.
Tapatalk with Desire 500
Tapatalk with Desire 500
Posetite www.garaza.rs !
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Naravno da nema šanse. Možda i ne urade apsolutno ništa, nego su digli dreku kao 100x do sad da se napune stupci u novinama i ostvari minutaža na TV-u, a onda nikom ništa kad se stvari ohlade. Dobro ih je naučio učitelj, neverovatno da to i dalje prolazi.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
RX7 i RX8 su valjda ispod 1400 kubika 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10691
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Čak i da ne računamo Vankel motore, koji su svakako retki kod nas, iz 1.400cm3, što je ministarkina mera za snagu motora, može da se dobije prilično i jak i brz automobil. Glupo je na ovom mestu i da pričamo o tome...
- srdjanyo
- Postovi: 3507
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
"Otvaram prvu sednicu Radne grupe za izmenu postojećeg ZOBS-a.Prva stavka na dnevnom redu je visina naših naknada u okviru rada Radne grupe.Predlažem da fixni iznos dohotka bude 120000 RSD.Ko je za?Dobro.Možemo nastaviti.Druga tačka dnevnog reda je...."
SRBIJA,bre!!!
SRBIJA,bre!!!
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Pa to je kada neko prica o necemu u sta se razume, koliko i ja u kineski jezik.
Da ne spominjemo 1.0 ecoboost motor iz kog se vadi 140ks, sto je za jednu, recimo Fiestu, brutalna snaga.
Da ne spominjemo 1.0 ecoboost motor iz kog se vadi 140ks, sto je za jednu, recimo Fiestu, brutalna snaga.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Kod uvođenja bilo koje restrikcije treba biti jako oprezan i dobro proceniti štete i koristi i realnost sprovođenja.
Kod nas retko koji klinac ima svoj auto. Uglavnom se vozi porodični. Ako kažu da mlađi od 25 ne smeju da voze ništa što je preko npr 1500ccm ili 100ks veliki broj klinaca neće moći da vozi uopšte i onda ćemo opet imati loše vozače samo će se granica pomeriti.
Realno i psrovodivo ograničenje granicu mora das postavi više i da je veže za noć i sl.
Kod nas retko koji klinac ima svoj auto. Uglavnom se vozi porodični. Ako kažu da mlađi od 25 ne smeju da voze ništa što je preko npr 1500ccm ili 100ks veliki broj klinaca neće moći da vozi uopšte i onda ćemo opet imati loše vozače samo će se granica pomeriti.
Realno i psrovodivo ograničenje granicu mora das postavi više i da je veže za noć i sl.
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Свако решење је спроводиво, то је ствар воље оних који спроводе, а не квалитета самог решења.
Ти можеш репресијом да наметнеш свакакво решење, чак и оно најгоре.
Јесам за ограничавање, али више у погледу услова под којима они смеју да управљају возилом, него ограничавања кубикаже.
И онај који вози Пунто може да развије 160 у граду, а вероватно би у случају саобраћајке пре погинуо него у неком БМВ-у од 2000 кубика.
Ти можеш репресијом да наметнеш свакакво решење, чак и оно најгоре.
Јесам за ограничавање, али више у погледу услова под којима они смеју да управљају возилом, него ограничавања кубикаже.
И онај који вози Пунто може да развије 160 у граду, а вероватно би у случају саобраћајке пре погинуо него у неком БМВ-у од 2000 кубика.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Pa da, ali ce opet biti manje klinaca od 18 godina, koji su nezreli i opasni po sebe i druge.Paja napisao:Kod uvođenja bilo koje restrikcije treba biti jako oprezan i dobro proceniti štete i koristi i realnost sprovođenja.
Kod nas retko koji klinac ima svoj auto. Uglavnom se vozi porodični. Ako kažu da mlađi od 25 ne smeju da voze ništa što je preko npr 1500ccm ili 100ks veliki broj klinaca neće moći da vozi uopšte i onda ćemo opet imati loše vozače samo će se granica pomeriti.
Realno i psrovodivo ograničenje granicu mora das postavi više i da je veže za noć i sl.
Imas lose vozace svih doba, ali nisu oni najveci problem, najveci problem su neiskusni, a kurceviti vozaci.
Gledam sebe sa 18, pa sa 22, pa sa 27. Sa 22 sam i dalje isto divljao, ali sa vise mozga i vise paznje, iskustva, nisam bio neustrasiv kao sa 18, i nisam ramisljao kako cu da uspem da zarotiram auto, vec da li to mogu da uradim, a da ne sjebem kola ili nesto drugo. Danas ne vozim ni sa 20% agresivnosti kao sa 22.
DA napomenem da sam sa 22 godine imao vise predjenih kilometara nego vecina mojih drugova danas sa 30 godina, tako da mi iskustva nije falilo, ali sam tek u tom nekom dobu poceo skroz da sazrevam i da kapiram kada ispadam magarac.
Nacin razmisljanja se menja godinama, naravno i vozackim iskustvom, ali su godine tu ipak presudne.
Pre 8 godina smo se naticali ko ce veci baja da bude, ko ce da bude ludji, brze da vozi, ovo, ono, danas ismevamo jedan drugog kada to radimo.
Po meni, niko pre 21. godine ne bi treba da seda u auto, jer jednostavno nije dovoljno zreo, pogotovo u nasoj zemlji, sa nasim mentalitetom i okruzenjem.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
To 1400 se pominje stalno kao mera motora,teoreticari zavere vec vide vezu izmedju toga i 1.4 motora u 500L.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32246
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ma da, sad treba svi da kupimo 500L. 

Posetite www.garaza.rs !
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Jbg, kod ministarke prolaze samo velike zapremine, njoj tehnika, pardon snaga ne znaci nista 

- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Treba ograniciti po konjskim snagama i tezini auta, ne po kubikazi. A policija ima droga test aparate, ali mislim da su jako retki i mozda ima samo po nekim PU (ili moguce je da ih daju samo kada su neki veci dogadjaji da se koriste).