Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Pa imaju i dregere, pa opet pijandure prave sranja ...
Mislim da bih moje novce u tom delu budzeta usmerio na nesto drugo. Makar najbanalnije resenje, da im povecam plate, da budu otporni na mito. Posle toga, ko primi mito, leti napolje, bez mogucnosti da se zaposli u bilo kakvoj drzavnoj firmi. Za teze slucajeve i zatvor.
Mislim da bih moje novce u tom delu budzeta usmerio na nesto drugo. Makar najbanalnije resenje, da im povecam plate, da budu otporni na mito. Posle toga, ko primi mito, leti napolje, bez mogucnosti da se zaposli u bilo kakvoj drzavnoj firmi. Za teze slucajeve i zatvor.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
jedino razumno ogranicenje je da se vozaci do 21 godine ogranice da u periodu od 8 uvece do 8 izjutra ne smeju da voze, ovo sa kubikazom je diskriminacija i ogranicavanje osnovnih prava, (stecenih), sto je i neustavno.

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Kojih prava ?
Pa svaki zakon je ogranicavanje necega, meni je nelogicnije to ogranicavanje vremena kad sme da se vozi
Pa svaki zakon je ogranicavanje necega, meni je nelogicnije to ogranicavanje vremena kad sme da se vozi
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Nema to nikakve veze sa ustavom. Ogranicenja po tom pitanju mogu da postoje, nije neustavno.kvcali napisao:jedino razumno ogranicenje je da se vozaci do 21 godine ogranice da u periodu od 8 uvece do 8 izjutra ne smeju da voze, ovo sa kubikazom je diskriminacija i ogranicavanje osnovnih prava, (stecenih), sto je i neustavno.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Treba videti koja grupa ljudi pravi najvise prekrsaja i u kom dobu dana.
Onda, kada i ako se zakljuci da najvise prekrsaja prave omladici do 25g i to u periodu od 22 do 05, onda se zabrani upravljanje vozilom mladjima od 25g u tom periodu, sem ukoliko pored njih ne sedi otac, majka, ujak, tetka, stric.
Onda, kada i ako se zakljuci da najvise prekrsaja prave omladici do 25g i to u periodu od 22 do 05, onda se zabrani upravljanje vozilom mladjima od 25g u tom periodu, sem ukoliko pored njih ne sedi otac, majka, ujak, tetka, stric.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
kako nije ugrozeno pravo, ja imam auto od 1.600 i sad mi neko zabrani da ga vozim , a ja na njega uredno placam porez , registraciju i dazbine, drugo su neka ogranicenja u vremenu koriscenja istog, ili ogranicenja raznih aspekata koriscenja, brzina, parkiranja...

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Pa odrzavao bih i ja sa zadovoljstvom bestrzajni top, ali ne moze 

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13587
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Pa tom logikom može neko ko nema dozvolu da kupi kola, plati sve poreze, vlasnik je, i što ga i on ne bi koristio? Isto je, zar ne?kvcali napisao:kako nije ugrozeno pravo, ja imam auto od 1.600 i sad mi neko zabrani da ga vozim , a ja na njega uredno placam porez , registraciju i dazbine, drugo su neka ogranicenja u vremenu koriscenja istog, ili ogranicenja raznih aspekata koriscenja, brzina, parkiranja...
I meni KS/Kg ima mnogo više smisla nego bilo šta drugo, ali isto tako da ne važi retroaktivno, jer je bzvz oduzeti nekome pravo, a sem toga, Paja je pomenuo i praktični aspekt tog problema.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Pa lepo. To ti je steceno pravo, nije osnovno. Isti zakon postoji i u Hrvatskoj, Crnoj Gori i drugim zemljama. Nisam pravnik pa ne znam bas detalje, ali sam siguran da nije neustavno uvesti tako nesto.kvcali napisao:kako nije ugrozeno pravo, ja imam auto od 1.600 i sad mi neko zabrani da ga vozim , a ja na njega uredno placam porez , registraciju i dazbine, drugo su neka ogranicenja u vremenu koriscenja istog, ili ogranicenja raznih aspekata koriscenja, brzina, parkiranja...
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Tako već postoji za motocikle.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Država ti daje ovlašćenje da voziš, ona ti ga sužava i oduzima. U tvoje pravo svojine na vozilu niko ne dira.
Kod svih prava je osnovni princip da se pravo pojedinca (grupe) smanjuje zarad zaštite nekog većeg prava.
Kod svih prava je osnovni princip da se pravo pojedinca (grupe) smanjuje zarad zaštite nekog većeg prava.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ako (ne daj Boze) usvoje ovako kako planiraju, bice dosta dobrih 1.5+ kola na oglasima, a <1.4 ce da skoci cena. Mnogo realnije i logicnije bi bilo ks/t ili nesto slicno
- Mladen7
- Postovi: 2131
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Sad sam malo prelistao temu -novosti od predhodnog čitanja...
Vidim da je H4 (PR
) postavljao neke analize uzroka nesreća.
Upravo sam o tome i govorio, nije to ozbiljno.
Osnova bezbednosti u saobraćaju ima 3 faktora vozač, put, vozilo. Sve tri komponente moraju podjednako biti obuhvaćene u statistikama i tek onda možemo da donosimo zaključke.
Za ovo hitno šta reći, meni je to odmah zasmetalo...isto kao nedavno poređenje broja kamera u Fra. i ovde...jednostavno nema tu preskakanja nekih koraka, mora postupno...
Vidim da je H4 (PR

Upravo sam o tome i govorio, nije to ozbiljno.
Osnova bezbednosti u saobraćaju ima 3 faktora vozač, put, vozilo. Sve tri komponente moraju podjednako biti obuhvaćene u statistikama i tek onda možemo da donosimo zaključke.
Za ovo hitno šta reći, meni je to odmah zasmetalo...isto kao nedavno poređenje broja kamera u Fra. i ovde...jednostavno nema tu preskakanja nekih koraka, mora postupno...
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Tako.
Drzava bez ikakve presije i novih zakona moze da utice na dve stvari odmah: putevi i ispravnost vozila. Mislim da bih odmah u bitnom procentu smanjili broj nezgoda.
Drzava bez ikakve presije i novih zakona moze da utice na dve stvari odmah: putevi i ispravnost vozila. Mislim da bih odmah u bitnom procentu smanjili broj nezgoda.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Glavni problem je sto do sada drzavu, tj. Vladu Srbije kao najvisu instancu u zemlji je bolelo cose za bezbednost saobracaja. Do skoro su se vadili da su saobracajne nezgode sastavan deo drzave u razvoju i da je to neminovno (sto je glupost). Tek se sada pocelo ozbiljnije raditi, prvo donosenjem strategije o bezbednosti saobracaja 2015-2020, zatim naredan korak je usvajanje te strategije pa onda izmene ZOBS-a itd. Onda od sledece godine, rad po toj usvojenoj strategiji. Edukacija > Preventiva > Represija. Za to moraju da se ukljuce svi. Kako Vlada, ABS, Saobracajna Policija itd. tako i mediji, novine, skole, roditelji. Isto tako novac od kazni mora da se trosi iskljucivo u vecinskom delu na bezbednost. Saniranje crnih tacaka i opasnih deonica, unapredjenje putne mreze, vertikalne i horizontalne signalizacija, opremanjem saobracajne policije, uvodjenjem kamera itd. I to sve postepeno treba da se radi.