Automatski menjači u Renault-ima
Re: Automatski menjači u Renault-ima
Zbog čega tako misliš? Japanci proizvode neverovatan broj automobila, od čega najveći deo baš za tržišta gde se voze prevashodno automatici. Ako su nešto do sad trebali da nauče, to je da naprave pouzdan automatik. Potrošnja ko potrošnja, očekivana za klasičan automatik. Menjači sa više kvačila su potpuno neka druga priča.
Re: Automatski menjači u Renault-ima
u akordu 2.4 i legendu radi jako sporo za danasnje pojmove, ima nedovoljno stepeni prenosa i osetno povecava potrosnju... info od vlasnika... za pouzdanost ne znam, ali se slazem da mi je tu manuelac bolji izbor...
Re: Automatski menjači u Renault-ima
U Civicu sa R18 motorom je štedljiviji na otvorenom/AP-u
Boringly average, but also perfect for school run mums
- Ivan
- Postovi: 9885
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automatski menjači u Renault-ima
Kada se vec prica o automaticima ovde zna li neko nesto vise o novom 9 stepenom u novom jeep cheerokiju sa 2.0 multijetom?
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatski menjači u Renault-ima
To je samo na konstantnoj brzini zato sto ima drugacije prenosne odnose iliti na istoj brzini ima manji broj obrtaja.Ji 4Tze je napisao:U Civicu sa R18 motorom je štedljiviji na otvorenom/AP-u
Inace se vuce kao slina i totalno ubija performanse inace solidnog motora...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Automatski menjači u Renault-ima
Vidim da ga kritikuju na testovima...a i hvale...moraće još to da se testira kroz eksplotaciju.Ivan je napisao:Kada se vec prica o automaticima ovde zna li neko nesto vise o novom 9 stepenom u novom jeep cheerokiju sa 2.0 multijetom?
Послато са GT-N7100
Opoziti:
"In our original launch drive of the petrol Cherokee models, Tony described the smoothness and effortless performance of the nine-speed ZF transmission (standard across the range) especially as a highlight. He was bang on then, and it’s more of the same with that transmission assisting the diesel engine. 125kw and 350Nm aren’t massive numbers really, but pair an efficient engine to a high tech auto and you get real world ability on-road. Our road loop is short, but the Cherokee Diesel is a comfortable cruiser that you can easily picture covering large distances in. The gearbox shifts between ratios seamlessly and forward progress is smooth regardless of how fast you’re travelling. From a standstill, the Cherokee Diesel will get up to highway speeds as fast as you need to.
As Tony encountered on his launch drive, you’ll rarely see 7th through to 9th gear around town, such is the ratio spread, but out on the open road, the engine drops into the higher gears to aid fuel efficiency. Whereas, with the petrol engines, the general consensus is that we’d opt for the larger V6, the four-cylinder diesel seems to be just right on-road. It’s not a rocketship, but it never feels tardy either."
...ili...
"With the exception of marginally improved motorway economy, the nine-speed transmission singularly fails to enhance the Cherokee’s performance. The powertrain is slow to auto-restart, slow to kick down, unresponsive in manual mode, indecisive when left in D and delivers hurried gearchanges with all the smoothness of an angry van driver.
Hold the car stationary on the aforementioned brake pedal and you can also feel that the driveline doesn’t fully disengage, but strains gently against the driveshafts, making the body shimmy and shake with every few crank revolutions."
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Automatski menjači u Renault-ima
Nisi pazljivo procitao moj post, mada vidim da su ostali pojasnili. Rekao sam da ne znam za pouzdanost, ali da je nacin rada los (spor, jako ubija performanse njihovih nesporno dobrih motora, tipa po 2 sec na ubrzanjima sto je uzasno lose, dobijes performanse kao da si uzeo "za broj manji" motor) i da je potrosnja dosta veca nego kod manuela.nidza je napisao:Zbog čega tako misliš? Japanci proizvode neverovatan broj automobila, od čega najveći deo baš za tržišta gde se voze prevashodno automatici. Ako su nešto do sad trebali da nauče, to je da naprave pouzdan automatik. Potrošnja ko potrošnja, očekivana za klasičan automatik. Menjači sa više kvačila su potpuno neka druga priča.
Znajuci kakvi se automatici danas nude na trzistu, po meni su oni sa takvim radom za zaobilazenje, makar bili i najkvalitetniji na planeti.
A ni "potrosnja ko potrosnja" nije adekvatan komentar, jer takodje neki automatici trose skoro pa isto kao takva auta s manuelom, ili usudicu se da kazem cak i isto u odredjenim rezimima voznje.
Re: Automatski menjači u Renault-ima
U mom slučaju razlika u performansama je nebitna, a povećana potrošnja mislim da vredi tog komfora.
Više me je zanimala pouzdanost tih menjača jer nisam imao predstavu šta je Renault ugrađivao.
Logika mi je bila da ako se radi o nekoj egzotici, da će biti preskupo ili nemoguće da se popravlja,
a pouzdanost možda stalno pod znakom pitanja. Sad vidim da to nije slučaj, bar ne sa navedenim
AW55-50 koji em što nije francuski, em što je išao u dosta drugih automobila.
odnosno čest je slučaj da su cenovno mnogo dalje od onog što trenutno imam na umu (uzeti sličnu stvar samo automatik).
Inače, ne sumnjam da bi to bila pouzdana opcija.
Više me je zanimala pouzdanost tih menjača jer nisam imao predstavu šta je Renault ugrađivao.
Logika mi je bila da ako se radi o nekoj egzotici, da će biti preskupo ili nemoguće da se popravlja,
a pouzdanost možda stalno pod znakom pitanja. Sad vidim da to nije slučaj, bar ne sa navedenim
AW55-50 koji em što nije francuski, em što je išao u dosta drugih automobila.
Ponuda automatika (a da nisu sveta trojka iz nemačke) je prilično slaba,Ji 4Tze je napisao:Ako tražiš pouzdan a da nije preskup, pogledaj Hondu. Jesu malo sporiji i duge su brzine i ima ih 5 ali su pouzdani. Sem onaj iShift iz Civica, njega nešto kude i izbačen je iz ponude. Ali kod nas su i retke Honde sa AT menjacima u oglasima...
odnosno čest je slučaj da su cenovno mnogo dalje od onog što trenutno imam na umu (uzeti sličnu stvar samo automatik).
Inače, ne sumnjam da bi to bila pouzdana opcija.
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Automatski menjači u Renault-ima
8-brzinski automatik u Lexusima je vrhunski.
Re: Automatski menjači u Renault-ima
U pitanju su nijanse medju automaticima razlicitih firmi, nista posebno nisu razliciti japanski automatici u odnosu na americke ili ZF nemacki.Uostalom Tojota ima ogromne serije automatika koji se koriste sirom sveta u razlicitim brendovima i razlicitim modelima.stefank je napisao: . Rekao sam da ne znam za pouzdanost, ali da je nacin rada los (spor, jako ubija performanse njihovih nesporno dobrih motora, tipa po 2 sec na ubrzanjima sto je uzasno lose, dobijes performanse kao da si uzeo "za broj manji" motor) i da je potrosnja dosta veca nego kod manuela.
Znajuci kakvi se automatici danas nude na trzistu, po meni su oni sa takvim radom za zaobilazenje, makar bili i najkvalitetniji na planeti.
Kako je osnovno postavljeno pitanje pouzdanost, upravo su japanski automatici daleko iznad ostalih,
Osnovno razmatranje kod automatika je pouzdanost i finoca/ mekoca rada odnosno komfor.
U gradskoj voznji je pitanje perfomansi deplasirano a svaki motor je vise nego dovoljno mocan da se nosi sa potrebama gradske voznje uz automatik.
Po meni je za zaobilazenje bilo koji menjac, a pogotovu automatik koji je poznat da je podlozan uvecanom riziku da mu zatreba servis u toku radnog veka auta. Popravka automatika je sve samo ne jednostavan i jeftin sport u nasoj zemlji i sa nasim servisima prodavnicama delova za automatike i uopste podrskom.
Manuelni menjac uopste nije u dometu automatika po komforu, nuzno zlo za gradsku voznju mada je mnogo ljudi kod nas naucilo da vozi na manuelnom, vozilo uglavom takve pa i ne poznaju prakticne prednosti automatika u kreni stani guzvama gde se mili 2-5km/h.
Automatici pruzaju upravo u gradskim uslovima odlicna ubrzanja pri kretanju iz starta zbog same konstrukcije konvertera obrtnog momenta. Uz neki prenosni odnos 2:1 sto je relativno cesto, za polazak iz mesta dobije se duplo veci obrtni momenat na tockovima u odnosu na manuelce sto se itekako oseti na ubrzanju i lakoci voznje.
Potrosnja automatika je zaista uvek veca od manuelca ili robotizovanog manuelca ali je i komfor voznje prilicno bolji, toliko bolji da vredi te povecane potrosnje.
Re: Automatski menjači u Renault-ima
Reč je o automatizovanom a ne uobičajenom automatskom menjaču, ali ova tema je najsrodnija: kakav je "Renoov" automatizovani "JA3001"? Uparivan je u "Kliu" i "Modusu" sa benzincem 1,2 16v (1149 cm³, 75 KS).