
2015 Volkswagen Passat
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2015 Volkswagen Passat
Da se ne bi grudvali sa ciframa od passata gde je 20k skuplji nego u cenovniku...
]

Re: 2015 Volkswagen Passat
A to sto ste nasli skoro pa nepostojecu za passata nema veze?Delija napisao:Da ne pricamo da si nasao najskuplju varijantu na celom mobile.de

- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2015 Volkswagen Passat
Evo ti karavan adekvatne snage i opreme 
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw ... ORT&noec=1
Salu na stranu, treba sacekati da se cene stabilizuju, pa onda mozemo da izvlacimo neke zakljucke.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw ... ORT&noec=1
Salu na stranu, treba sacekati da se cene stabilizuju, pa onda mozemo da izvlacimo neke zakljucke.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: 2015 Volkswagen Passat
Delija napisao:treba sacekati da se cene stabilizuju, pa onda mozemo da izvlacimo neke zakljucke.

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2015 Volkswagen Passat
Ja ne znam sta taj ima dodatno od opreme za 17k kada je highline vec odlicno opremljen.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: 2015 Volkswagen Passat
A i da se ne frljamo ciframa.
Jer ne znam ko ocekuje da ce napucan Passat da bude 10-15k jeftiniji od napucane Mecke ili BMW-a, pa to je van pameti. Realna razlika u njihovoj cijeni je izmedju 5 i 10k, a blize 5.

- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: 2015 Volkswagen Passat
Ovaj Džrman edišn je pos'o.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: 2015 Volkswagen Passat
Ove cene sto je Ivan okacio su vec druga prica, to je ocekivana teritorija Passata. Da malo splasne ekskluziva i to ce biti to
Re: 2015 Volkswagen Passat
Posto Ivan misli da je Highline full, a zapravo je isto kao kada bih ja na C klasu stavio Avantgarde paket spolja i iznutra i zvao je full, evo mu pravi full:

Eto, ja napakujem na toliko C 250, mada onda ima mozda svega 10-20% vise opreme za iste pare, ali opet, kao da je to bitno, jer 0.5s brze do 100.
I da, moguce da je C klasi strahovito pala cena, jer ipak je stara par meseci, maltene pred kraj zivotnog veka, ali sam ja nedovoljno sposoban da te silne promene cena primetim.
Dakle, posto ti je toliko bitan taj 2.0 bi-turbo motor zbog 0.3 sekunde brzeg ubrzanja do 100 od C 300 bluetec-a, koji ga sije po potrosnji i emisiji, kao i emisionoj klasi, A+ u odnosu na B, 94g co2 u odnosu na 139g co2 u Passatu(Cak i onaj najslabiji dizel je losiji, veca potrosnja i 106g co2), onda da vidimo sta ima u ponudi benzinaca pored 1.4 TSI 125ks.
A da, nema nista, samo taj od 125ks.
Da vidimo Mercedes sta ima. Bazni model ima 156ks, sledeci 184, pa onda 211, pa 241, pa 333, pa 370, pa 490, pa 510ks, te cekamo BS, on ce verovatno imati jos 20-40ks vise.
Pa dobro, to je maltene isto, vazno da im najjaci dizel ide 0.3s brze od Mercedesovog, za sada najjaceg dizela.
Da, takodje su Mercedesovi R4 benzinci zeleniji od VW dizela, sa manje co2.
E da, C 300 Bluetec ima maximalnu brzinu vecu za 4 km/h, posto je to izgleda bitno.
Reci da je auto koji ima krace medjuosovinsko rastojanje i koji ima dobre performanse, kako kaze Ivan, udobniji od automobila sa vecim medjuosovinskim i dodatno, podesivim vazdusnim ogibljenjem, je akademski, master, doktor, profesor stepen fanbojizma.
I da, taj "strasno veci Passat" je zapravo 8cm duzi(8.3cm, da ne omasim slucajno, vidim da je ovde ta 0.3 cifra od velikog znacaja, prosto smernica zivotnog pravca), od cega je pola otislo na isturenije branike i citava 2cm siri od C klase.
Ima 100l veci gepek, tako da je to ok, ali me zanima sta su morali da zrtvuju da bi to dobili, mozda se sedi kao u skolskoj klupi pozadi...a ne, tom premiumu ne treba mesta pod haubom za ozbiljan motor, tako da je vozac tu gde je ostalima kraj haube.
A ne, ipak su i pored toga, stavili da se sedi kao u skolskoj klupi, da li zbog nostalgije prema skolskim danima ili zato sto je to zdravije za kicmu, ko ce ga znati, ali sigurno je to najbolje resenje, jer ipak, Das Auto:

Mislim, koja bi budala zelela da se ovako uvali kao u C klasi, pa to je prosto smrt za duza putovanja, ali opet, nije ni cudno, s obzirom da je klasa ispod mocnog Passata:

I na kraju, za potencijalne kupce najbrzeg 2.0 bi-turbo, giga mega automobila u klasi, da budu sigurni da je ta retka zverka bas za njih:
https://www.youtube.com/watch?v=DQVCLOK_f4w

Eto, ja napakujem na toliko C 250, mada onda ima mozda svega 10-20% vise opreme za iste pare, ali opet, kao da je to bitno, jer 0.5s brze do 100.
I da, moguce da je C klasi strahovito pala cena, jer ipak je stara par meseci, maltene pred kraj zivotnog veka, ali sam ja nedovoljno sposoban da te silne promene cena primetim.
Dakle, posto ti je toliko bitan taj 2.0 bi-turbo motor zbog 0.3 sekunde brzeg ubrzanja do 100 od C 300 bluetec-a, koji ga sije po potrosnji i emisiji, kao i emisionoj klasi, A+ u odnosu na B, 94g co2 u odnosu na 139g co2 u Passatu(Cak i onaj najslabiji dizel je losiji, veca potrosnja i 106g co2), onda da vidimo sta ima u ponudi benzinaca pored 1.4 TSI 125ks.
A da, nema nista, samo taj od 125ks.
Da vidimo Mercedes sta ima. Bazni model ima 156ks, sledeci 184, pa onda 211, pa 241, pa 333, pa 370, pa 490, pa 510ks, te cekamo BS, on ce verovatno imati jos 20-40ks vise.
Pa dobro, to je maltene isto, vazno da im najjaci dizel ide 0.3s brze od Mercedesovog, za sada najjaceg dizela.
Da, takodje su Mercedesovi R4 benzinci zeleniji od VW dizela, sa manje co2.
E da, C 300 Bluetec ima maximalnu brzinu vecu za 4 km/h, posto je to izgleda bitno.
Reci da je auto koji ima krace medjuosovinsko rastojanje i koji ima dobre performanse, kako kaze Ivan, udobniji od automobila sa vecim medjuosovinskim i dodatno, podesivim vazdusnim ogibljenjem, je akademski, master, doktor, profesor stepen fanbojizma.
I da, taj "strasno veci Passat" je zapravo 8cm duzi(8.3cm, da ne omasim slucajno, vidim da je ovde ta 0.3 cifra od velikog znacaja, prosto smernica zivotnog pravca), od cega je pola otislo na isturenije branike i citava 2cm siri od C klase.
Ima 100l veci gepek, tako da je to ok, ali me zanima sta su morali da zrtvuju da bi to dobili, mozda se sedi kao u skolskoj klupi pozadi...a ne, tom premiumu ne treba mesta pod haubom za ozbiljan motor, tako da je vozac tu gde je ostalima kraj haube.
A ne, ipak su i pored toga, stavili da se sedi kao u skolskoj klupi, da li zbog nostalgije prema skolskim danima ili zato sto je to zdravije za kicmu, ko ce ga znati, ali sigurno je to najbolje resenje, jer ipak, Das Auto:

Mislim, koja bi budala zelela da se ovako uvali kao u C klasi, pa to je prosto smrt za duza putovanja, ali opet, nije ni cudno, s obzirom da je klasa ispod mocnog Passata:

I na kraju, za potencijalne kupce najbrzeg 2.0 bi-turbo, giga mega automobila u klasi, da budu sigurni da je ta retka zverka bas za njih:
https://www.youtube.com/watch?v=DQVCLOK_f4w
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2015 Volkswagen Passat
c300 bluetec ni nema u ponudi 4motion, a 250cdi 4motion zaostaje daleko iza, 0.8s sporiji, 36ks slabiji, emisija skoro ista 134g, a potrosnja svega 0,3l manja u slabijem, manjem i laksem autu.
Vidi se da se u c klasi nazad sedi kao po kazni, ako uopste moze da se udje na zadnje sediste, naravno da mora biti zavaljenija klupa u c klasi jer ima manje mesta za glavu, pa da bi uopste mogla da sedne neka iole vislja osoba, a da ne udara glavom o krov.
Pritom da tuga bude veca klupice u c klasi su kratke, jer inace ne bi bilo ni mesta da se prednje sediste pomeri nazad, a kamoli neko da udje.
Za ozbiljne premiJum bizMismene

Vidi se da se u c klasi nazad sedi kao po kazni, ako uopste moze da se udje na zadnje sediste, naravno da mora biti zavaljenija klupa u c klasi jer ima manje mesta za glavu, pa da bi uopste mogla da sedne neka iole vislja osoba, a da ne udara glavom o krov.
Pritom da tuga bude veca klupice u c klasi su kratke, jer inace ne bi bilo ni mesta da se prednje sediste pomeri nazad, a kamoli neko da udje.
Za ozbiljne premiJum bizMismene


Re: 2015 Volkswagen Passat
GTR pa Pasat 2.0 crveni TDI 
I to samo dok se TDI ne čipuje na 400 ks

I to samo dok se TDI ne čipuje na 400 ks

- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: 2015 Volkswagen Passat
Ova dva Ivana su sjajno zabavni kad ih spojis ovako 

Re: 2015 Volkswagen Passat
Udario junak na junaka. 

- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: 2015 Volkswagen Passat
Krenuo sam nešto da napišem, pa sam odustao. Jutros se mudro osećam!Rakhil napisao:Ova dva Ivana su sjajno zabavni kad ih spojis ovako

Širim haos!