Korozija na novijim vozilima
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Korozija na novijim vozilima
Ovo bi meni bilo penal da radim neku restauraciju oldtajmera npr. Isto vazi i za popravke, ili ako uvezes neki stariji auto iz suvog podneblja koji je zdrav a hoces da ga koristis ovde.
Nesto tipa da odvezem auto koji vozim inace, jok, nema potrebe za time.
Nesto tipa da odvezem auto koji vozim inace, jok, nema potrebe za time.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
Covek je Rus, tako da se jako dobro snalazi na srpskom (bez obzira da li koristi neki prevodilac ili ne).ljubitelj napisao:Nema svrhe ubacivati engleske termine da bi nesto zvucalo bolje nego sto jeste.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Korozija na novijim vozilima
Svi problemi rešeni, ali auto korodiruje(rđavee) još brže.ljubitelj napisao:Nekorektno prevodjenje, inhibitori su usporivaci hemijskog procesa ( u nasem jeziku).Aleksandr napisao:Process zaustavlenja korozii nazivase inhibiranje..
Ne zaustavljaju koroziju jer to nije ni moguce.
Postoje i ubrzivaci hem. procesa, katalizatori.
Nema svrhe ubacivati engleske termine da bi nesto zvucalo bolje nego sto jeste.
Korozija nije niti mokra niti suva, i nije iznad metala. Korozija jeste metal, metal koji je prosao hemijski proces koji se zove oksido redukcija.Aleksandr napisao: Ovaj sastav prolaze ispod mokre korozije I izoluje metal od nju.
Nema sta da se izoluje. Nije korozija na metalu, korozija je sastavni deo metala.
Korozija je resena odavno, mnogo duze od pomenutih 25 godina i u Rusiji, i Kanadi i Srbiji i na celoj planeti. To je dobro poznat hemijski proces, sa kojim se upoznajemo jos u hemiji u osnovnoj skoli i tacno se zna kako uzrok tako i resenje.
Ono sto nije reseno, to je da proizvodnja metala otpornog na koroziju bude laksa, brza, jeftinija od proizvodnje metala koji je podlozan koroziji. Cena dakle je faktor resavanja korozije na vozilima, nije niti nekakva magicna tecnost, niti izmisljeni nepostojeci hemijski procesi koje bi ta tecnost trebala da odradi.
Napravljeni su serijski automobili koji uopste ne mogu da korodiraju, ako je jednostavnije od trenutka kada se naprave narednih 50, 100, 200 godina nece korodirati bez ikakvih mazanja bilo cega svako malo nekoliko meseci. I jedan takav model auta se prodavao potpuno neofarban, dakle cist nezasticeni metal.
Posto je izrada od tog materijala skuplja primenjuje se jeftinije resenje koje je odlicno u praksi, lim auta se pravi od 2slojnog metala cime se promeni elektropotencijal u odnosu na vodu.
Popularnije zvano pocinkovani auto.
To je dovoljno da na autu ne zapocne korodiranje narednih 30-40 godina, bez magicnih tecnosti.
Ima li hemijske formule, oksido redukcionog procesa koji vrsi ta novo otkrivena tecnost?
Inace, takvu magicnu tecnost, samo sto se naravno ne deklarise tako kao magicna, proizvodi i prodaje jedno 30tak godina jedan Nemac, popularna je nasiroko u Evropi decenijama, dokazano deluje u praksi, koristi se pri restauracijama oldtajmera i radi na slican nacin fizickim delovanjem kako si opisao.
Ne zaustavlja koroziju naravno ali odlicno radi posao da se ona veoma sporo dalje razvija.
Nije ni skupa tecnost, cak je dato od strane proizvodjaca delimicno sastav tako da moze svako i sam da zamesa komponente. Kao i u svemu, prosto je jeftinije kupiti gotov proizvod nego ulagati u sopstvenu izrad par litara.
Rezime, korozija na automobilima ne postoji kao neresen problem. Poslovna je politika proizvodjaca koliko dugotrajnim zele da naprave svoj auto i koliko to da naplate. Tehnika tj nauka je odavno nasla resenje koje je dokazano kroz decenije i stotine miliona vozila i drugih uredjaja od gvozdja.
edit> Dok ne zaboravim, veoma uspesnu borbu sa korozijom u supljinama obavlja obicno laneno ulje, poznatije kao firnajz, koje vrsi ono sto se sugerise na datom poljskom linku. Jedina mana je sto kao lakotekuce se ne zadrzava trajno na povrsinama pa treba proces redovno obnavljati obicno jednom godisnje. Opis funkcija rust clean, na poljskom kao da je kopija upustva za upotrebu spreja WD40 koji se i kod nas koristi mnogo decenija. A on cak i rastvara povrsinski sloj korozije.

Inhibiranje-usporivanje, absolutno pravi(na forumu hemikov),ali- ako mi usporim koroziju u 25-50puta, ovo je znači, da mi nikad ne uvidiimo koroziju na svojem auto,-ovo je bitno na autoforumu!
Više ima link na pocinkovani audi, ima koroziju.
Mnogogodišno iskustvo koriščenja ovog preparata pokazuje , što lada sa zaštitom traje duže od pocinkovanog auto, bez dodatnoj zaštiti( karoserija naravnno)
Wd-40 ne sadrži inhibitori korozije, ne podmazuje elektromehanički uredaje , brzo isparjava se bez sleda, ne ima ekološki sertifikat, ali kad treba brzo i lokalno ... i ne na dugo. Wd-40 ne obradiš ceo auto, vrlo skupo. Slični samo u tom, što visoko tečni.
Re: Korozija na novijim vozilima
Hvala na razumenju.Delija napisao:Covek je Rus, tako da se jako dobro snalazi na srpskom (bez obzira da li koristi neki prevodilac ili ne).ljubitelj napisao:Nema svrhe ubacivati engleske termine da bi nesto zvucalo bolje nego sto jeste.

Re: Korozija na novijim vozilima
Bolje pišite na srpskom. Nisam razumeo.nikaragva napisao:Вы сюда на грузовике?
Re: Korozija na novijim vozilima
To je verzija bez greške....
Svi problemi rešeni, ali auto korodiruje (rđavi) još brže.
Inhibiranje-usporivanje, absolutno pravi (na forumu hemikov),ali- ako mi usporimo koroziju u 25-50puta, ovo je znači, da mi nikad necemo da vidimo koroziju na svojem auto,ovo je bitno na autoforumu!
Gore ima link na pocinkovani audi, ima koroziju.
Mnogogodišno iskustvo koriščenja ovog preparata pokazuje , što lada sa zaštitom traje duže od pocinkovanog auto, bez dodatnoj zaštiti (karoserija naravnno).
Wd-40 ne sadrži inhibitori korozije, ne podmazuje elektromehaničke uređaje , brzo isparava se bez sledova, nema ekološki sertifikat, ali kad treba brzo i lokalno ... i ne dugo. Sa Wd-40 ne obradiš ceo auto, vrlo skupo. Slični su samo u tome, što visoko tečne.
Ako neko misli, sto cena 100 euro (jedan put u 2-3 godine) skupo (6-7 litara spećijalno razvijnog sredstva i 3 sata rada majstora sa spećialnom opremom (dizalića, kompresor, pištoli sa nastavkami)), taj može i dalje eksperementirati na svom automobilu sa tovatnima mastima, menjahkim uljem, lanenjim uljem itd. Kada ne postojalo ovog spećialnog ulja, tako su i radili.
Mi ne eksperementiramo na auta klientova, a koristimo sredstvo u kojem smo sigurni.
Svi problemi rešeni, ali auto korodiruje (rđavi) još brže.

Inhibiranje-usporivanje, absolutno pravi (na forumu hemikov),ali- ako mi usporimo koroziju u 25-50puta, ovo je znači, da mi nikad necemo da vidimo koroziju na svojem auto,ovo je bitno na autoforumu!
Gore ima link na pocinkovani audi, ima koroziju.
Mnogogodišno iskustvo koriščenja ovog preparata pokazuje , što lada sa zaštitom traje duže od pocinkovanog auto, bez dodatnoj zaštiti (karoserija naravnno).
Wd-40 ne sadrži inhibitori korozije, ne podmazuje elektromehaničke uređaje , brzo isparava se bez sledova, nema ekološki sertifikat, ali kad treba brzo i lokalno ... i ne dugo. Sa Wd-40 ne obradiš ceo auto, vrlo skupo. Slični su samo u tome, što visoko tečne.
Ako neko misli, sto cena 100 euro (jedan put u 2-3 godine) skupo (6-7 litara spećijalno razvijnog sredstva i 3 sata rada majstora sa spećialnom opremom (dizalića, kompresor, pištoli sa nastavkami)), taj može i dalje eksperementirati na svom automobilu sa tovatnima mastima, menjahkim uljem, lanenjim uljem itd. Kada ne postojalo ovog spećialnog ulja, tako su i radili.
Mi ne eksperementiramo na auta klientova, a koristimo sredstvo u kojem smo sigurni.
-
- Site Admin
- Postovi: 1907
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Korozija na novijim vozilima
Aleksandr, ime tog sredstva?
Uostalom na ovom linku koji si sam postavio http://www.expertauto.ru/antikorrozijna ... obilja.htm lepo se vidi spisak. Sve sami japanci i koreanci i ruska vozila. Oni nemaju dobru antikorozivnu zastitu. Doduse vecina je preko 10 godina starosti a ovih 2-3 audija i BMW su potpuno nebitni jer se na slikama jednog BMW vide varovi po podu, sto znaci da je lupan pa lose odradjen. Znajuci kako se u ex SSSR popravljaju hvarije (i u Srbiji ali je korozija kod nas manji problem) ne cudi sto ima tih par BMW i Audija. Dakle, ovo nista ne pokazuje.
Uostalom na ovom linku koji si sam postavio http://www.expertauto.ru/antikorrozijna ... obilja.htm lepo se vidi spisak. Sve sami japanci i koreanci i ruska vozila. Oni nemaju dobru antikorozivnu zastitu. Doduse vecina je preko 10 godina starosti a ovih 2-3 audija i BMW su potpuno nebitni jer se na slikama jednog BMW vide varovi po podu, sto znaci da je lupan pa lose odradjen. Znajuci kako se u ex SSSR popravljaju hvarije (i u Srbiji ali je korozija kod nas manji problem) ne cudi sto ima tih par BMW i Audija. Dakle, ovo nista ne pokazuje.
Re: Korozija na novijim vozilima
Džoni M, kupite jedan iz ovih uređaja
http://www.kupujemprodajem.com/search.p ... rch%5D=Traži&data%5Bprice_from%5D=&data%5Bprice_to%5D=
, pogledajte prag iznutra, ili dođite kod nas, mi imamo endoskop . Posle popričajmo ob auto, kojima ne potrebna zaštita.
http://www.kupujemprodajem.com/search.p ... rch%5D=Traži&data%5Bprice_from%5D=&data%5Bprice_to%5D=
, pogledajte prag iznutra, ili dođite kod nas, mi imamo endoskop . Posle popričajmo ob auto, kojima ne potrebna zaštita.
-
- Site Admin
- Postovi: 1907
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Korozija na novijim vozilima
I ako je korozija unutra sta onda? Naprskam time i stvar resena? Pre ce biti da moram da menjam ceo prag. Tu mi magicni vosak od 100 eur nece pomoci, nego limar.
Re: Korozija na novijim vozilima
Cena sredstva - 1000 din. za 1litar!, a ne 100 euro. Ako se stvorila korozivna rupa kroz treba limar, u svakom drugom slucau prskamo sredstvo unutra, ono zaustavlja (vrlo usporava, pozdrav ljubitelju) proces korozije, obnavlenje treba kroz 2-3 godine. Naziv magicna sredstva napisao sam u PP (jos nemam dozvolenja administracii)
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32206
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
Aleksandr, nemamo dogovor da se Vaš centar i sredstvo reklamiraju na forumu. Lepo sam vam rekao da ću se javiti kad budemo imali odgovarajuću ponudu za Vas jer ono što smo Vam ponudili nije odgovaralo. Za sada neka postovi ostanu, ali svaka dalja komunikacija (koga interesuje) isključivo na PP dok ne definišemo uslove saradnje. Javiću Vam se sutra putem mail-a, sa ponudom.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Korozija na novijim vozilima
Sve sam razumeo. Poštuem pravila.
Re: Korozija na novijim vozilima
Kao sto sam napisao, problemi su reseni tehnicki i auti uopste ne korodiraju. Neki.Aleksandr napisao: Svi problemi rešeni, ali auto korodiruje(rđavee) još brže.![]()
Inhibiranje-usporivanje, absolutno pravi(na forumu hemikov),ali- ako mi usporim koroziju u 25-50puta, ovo je znači, da mi nikad ne uvidiimo koroziju na svojem auto,-ovo je bitno na autoforumu!.
Neki i rdjaju.
Korozija je vec usporena fabrickom izradom toliko d se ne vidi nikad na svojem autu, to je bitna odlika na primer Audija 100 model 1983. koji je dokazan kroz 30godina da ne korodira.
ili Audi 80 serije 3.
Ili Volvo 700 koji isto tako ne korodira za 25godina. A cak nije ni pocinkovan ceo.
Ili VW Golf 2, Peugeot 405 i jos dosta vozila koja ne korodiraju, ili jako jako usporeno.
To su sve stara vozila danas koja su dokazana u praksi kroz godine.
Naveo sam da jedan model auta uopste ne korodira ni za 50gdoina.
Postoji vec barem jedan takav preparat koji se primenjuje minimum 20 godina, toliko ja znam za njega, koji je nemacki proizvod. Nuzno zlo kada je sam proces obrade metala lose uradjen. Usporava koroziju i izuzetno je efikasan. Na testu je pokazao izvanredne rezultate.
Delovalo mi je da je pojam inhibicija sa namerom upotrebljen da pokaze da je time zaustavljen proces oksido redukcije metala, samo komentarisem ono sto pise.
Ne znam da li je izvorni maternji jezik ruski, moj je komentar tu da ukaze na cinjenicu da proces korozije nije moguce zaustaviti.
Kao sto sam naveo, korozija na autima ne postoji kao tehnicki problem.
Postoji tamo gde je los kvalitet konstrukcije i izrade vozila. Napravljeno sa razlogom.
Uostalom, fabrike daju garanciju na koroziju od nekih minimalno 8 godina pa do 30godina koliko Mercedes moze da ponudi.
Re: Korozija na novijim vozilima
Sve lepo napisano, ali zaštita od korozije- najpopularnija tema. Proizvodaču nema razloga da bi mi koristili auto 20-30 godina. Komu če da proda svoji novi auto?
Garantija? Ona od korozije skroz, i gde ne oštečena, ne ogrebana farba. Kada kroz 8 godina korozija izašla napole, več kasno, iznutra sve trulo, šta da popraviš? Zaštita od korozije - vaša briga, a ne proizvodača, on svoje pare dobio. Obično na otpad ide auto, ne koje dosadilo, a koje je trulo. Koristili bi još, da nemoguče, trulo.
Golf 2, audi 80? Više nema tih auto, i nikad neču da budu ,istorija.
Garantija? Ona od korozije skroz, i gde ne oštečena, ne ogrebana farba. Kada kroz 8 godina korozija izašla napole, več kasno, iznutra sve trulo, šta da popraviš? Zaštita od korozije - vaša briga, a ne proizvodača, on svoje pare dobio. Obično na otpad ide auto, ne koje dosadilo, a koje je trulo. Koristili bi još, da nemoguče, trulo.
Golf 2, audi 80? Više nema tih auto, i nikad neču da budu ,istorija.