2015 Volkswagen Passat
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7786
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: 2015 Volkswagen Passat
Ok, hvala! Logicno...
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: 2015 Volkswagen Passat
Jeste Veljo, ako ono što se tamo smatra neupadljivim, ovde bode oči na keca. Tako nedavno u nekom testu na YT čovek mrtav ladan za Alpinu Biturbo kaže da je neupadljiv.Velja napisao:Čisto da dodam onako...Tamo na zapadu se dosta ceni i kameleon efekat koji luksuzni automobil, sa vrhunskom opremom i motorizacijom treba da stopi sa prosečnim auto okruženjem. Mnogo pravih zapadnjaka su spremni da to dobrano plate. Skroz suprotno od nastojanja Balkanaca, Arapa i Rusa.
Širim haos!
Re: 2015 Volkswagen Passat
Au ljudi, koliko ofrlje bacenih komentara... Passat highline.je osrednje opremljen passat. I to ima neke stvari koje mene ne zanimaju, koje bih izbacio, ali ne mogu. Kao takav, zaista ima vise opreme od skupljih nemaca.
Ali, kada ja dodam ono sto mi se svidja, to.izadje na 60.000 eura, a c klasa na 65000-67000 eura.
Osim sto c klasa nudi pogodnosti koje passat nema, pa se moze racunati da je cena manja za 3000e, a dodatno, ono sto bih ja uzeo, jeste 300 hibrid, koji sa sobom nosi jos usteda u vidu goriva, subvencija i negde besplatnih parkinga cak. Tu dodaj jos 3-4000e manje za c klasu na 100.000km. Ljudi, ne mozete racunati samo kupovnu cenu kao bitnu.
Tako da ta c klasa ima 6,7000 jeftiniju eksploataciju od tog Passata, ali se svi lepe iskljucivo na kupovnu cenu.
A neke ovde drmaju kompleksi nize vrednosti, kada sve kupce premium brendova dozivljavaju kao seljake ili kompleksase.
To sto neko hoce bolji proizvod za svoje pare i ima drugaciji ukus, ne cini ga seljakom i kompleksasem.
Zasto smatram da Passat treba manje od premiumabda kosta?
Enterijer je iskopiran od golfa, neko sa 20k Golfom uziva u istom enterijeru kao i ti. To sam zamerio i najnovijoj generaciji Touarega, dok je prosla gen. bila vrh.
Premalo individualizacije, losiji materijali, slab izbor motora, ne postoje jaki motori, sve je to ispod nivoa premium konkurencije.
I ujedno je sve to iznad nivoa passatove prave konkurencije, Mazde 6, Insignie i ostalih u toj klasi porodicnih limuzina, zato i treba da kosta vise od njih, a manje od premium trojke.
Lexus recimo ispada ovde debelo jeftiniji od Passata.
Sent from my Sony
Ali, kada ja dodam ono sto mi se svidja, to.izadje na 60.000 eura, a c klasa na 65000-67000 eura.
Osim sto c klasa nudi pogodnosti koje passat nema, pa se moze racunati da je cena manja za 3000e, a dodatno, ono sto bih ja uzeo, jeste 300 hibrid, koji sa sobom nosi jos usteda u vidu goriva, subvencija i negde besplatnih parkinga cak. Tu dodaj jos 3-4000e manje za c klasu na 100.000km. Ljudi, ne mozete racunati samo kupovnu cenu kao bitnu.
Tako da ta c klasa ima 6,7000 jeftiniju eksploataciju od tog Passata, ali se svi lepe iskljucivo na kupovnu cenu.
A neke ovde drmaju kompleksi nize vrednosti, kada sve kupce premium brendova dozivljavaju kao seljake ili kompleksase.
To sto neko hoce bolji proizvod za svoje pare i ima drugaciji ukus, ne cini ga seljakom i kompleksasem.
Zasto smatram da Passat treba manje od premiumabda kosta?
Enterijer je iskopiran od golfa, neko sa 20k Golfom uziva u istom enterijeru kao i ti. To sam zamerio i najnovijoj generaciji Touarega, dok je prosla gen. bila vrh.
Premalo individualizacije, losiji materijali, slab izbor motora, ne postoje jaki motori, sve je to ispod nivoa premium konkurencije.
I ujedno je sve to iznad nivoa passatove prave konkurencije, Mazde 6, Insignie i ostalih u toj klasi porodicnih limuzina, zato i treba da kosta vise od njih, a manje od premium trojke.
Lexus recimo ispada ovde debelo jeftiniji od Passata.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2015 Volkswagen Passat
Jaguar XE je isto jeftiniji 

Re: 2015 Volkswagen Passat
On i treba da bude, fuj 
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2015 Volkswagen Passat
Neko hoce bolji auto pa kupi passata umesto c klase, nekome treba recimo taj 4x4 koji tebi ne treba, a nekome isto tako ne treba neka druga stavka opreme, gledas iskljucivo prema sebi, ono sto ti hoces to treba svi da cene, ono sto tebe ne zanima nije nikakav plus niti ikome drugome treba da bude plus, opet jako ograniceno razmisljanje.
Meni se ne svidja enterijer iz a1 ili a klase u c klasi, tebi se ne svidja od golfa u passatu, kapiras.
Tuga je sto highline passat koji je osrednje opremljen passat je opremljeniji od 90% c klasa, do kakvog zakljucka dovodi ako je jedan osrednje opremljen auto bolje opremljen od 90% drugog?
Okosnicu prodaje oba modela ce biti bazni modeli.
Takodje nije fer reci da je los izbor motora, kada nude od 120-280ks, tu se moze pronaci 95% kupaca tog segmenta, pogotovo nije fer reci da nema jakih motora, kada nude jaci dizel od c klase, zapravo najjaci mercedesov dizel sto postoji i to u vecim klasama je jedva 258ks iz 3.0 motora, a ovde se nudi 240ks iz 2.0, dalje c klasa nudi jedva 240ks 2.0 benzinca, dok passat nudi 40ks jaci motor.
Jedino jace sto nudi mercedes je c400 koji je u rangu sa s4, tj. vec sportska limuzina, a tu se passat ni ne takmici.
Secam se kada smo uzimali nov auto pre 4 godine, obisao sam vecinu salona, w204 mi je ostavio dosta losiji utisak u odnosu na passat, a ti si uzimao auto za slicnu cifru i tebe je w204 odusevio, da ne mislimo tako ne bi nase tvrdnje podrzali sa 30k eura, e sada da se mi ovde ubedjujemo ne ide, jer svako od nas je svoje ubedjenje potvrdio do kraja, jer da ne mislimo tako drugacije bi izbore napravili.
Problem nastaje (sada se vec ponavljam, ali da rezimiram) sto ti ili neko drugi pokusavate ostale da ubedite da je nesto sto je vama subjektivno bolje samim tim i apsolutno bolje za sve ostale.
Tako da mozemo da prestanemo sa neargumentovanim prepucavanjem.

Meni se ne svidja enterijer iz a1 ili a klase u c klasi, tebi se ne svidja od golfa u passatu, kapiras.
Tuga je sto highline passat koji je osrednje opremljen passat je opremljeniji od 90% c klasa, do kakvog zakljucka dovodi ako je jedan osrednje opremljen auto bolje opremljen od 90% drugog?
Okosnicu prodaje oba modela ce biti bazni modeli.
Takodje nije fer reci da je los izbor motora, kada nude od 120-280ks, tu se moze pronaci 95% kupaca tog segmenta, pogotovo nije fer reci da nema jakih motora, kada nude jaci dizel od c klase, zapravo najjaci mercedesov dizel sto postoji i to u vecim klasama je jedva 258ks iz 3.0 motora, a ovde se nudi 240ks iz 2.0, dalje c klasa nudi jedva 240ks 2.0 benzinca, dok passat nudi 40ks jaci motor.
Jedino jace sto nudi mercedes je c400 koji je u rangu sa s4, tj. vec sportska limuzina, a tu se passat ni ne takmici.
Secam se kada smo uzimali nov auto pre 4 godine, obisao sam vecinu salona, w204 mi je ostavio dosta losiji utisak u odnosu na passat, a ti si uzimao auto za slicnu cifru i tebe je w204 odusevio, da ne mislimo tako ne bi nase tvrdnje podrzali sa 30k eura, e sada da se mi ovde ubedjujemo ne ide, jer svako od nas je svoje ubedjenje potvrdio do kraja, jer da ne mislimo tako drugacije bi izbore napravili.
Problem nastaje (sada se vec ponavljam, ali da rezimiram) sto ti ili neko drugi pokusavate ostale da ubedite da je nesto sto je vama subjektivno bolje samim tim i apsolutno bolje za sve ostale.
Tako da mozemo da prestanemo sa neargumentovanim prepucavanjem.

Re: 2015 Volkswagen Passat
Ne bih da ulazim u dublju raspravu, ali ovo si napisao vec dva puta cini mi se. Hoces da kazes da enterijeri u S/C/A klasi ne lice jedan na drugi?Xepoj87 napisao: Enterijer je iskopiran od golfa, neko sa 20k Golfom uziva u istom enterijeru kao i ti.
Re: 2015 Volkswagen Passat
Duel : VW Passat 2.0 TDi 4Motion (B8) vs Mercedes C 300 Bluetec Hybrid (W205)
Ivane, tebi je jedini argument u korist pasata zapravo broj KS po litri zapremine. Ja sam prvi pohvalio taj motor tj. ono sto on nudi na papiru ali nema potrebe zbog toga padati u trans i ubedjivati sebe kako je pasat lep, mladalacki ili sportski auto...
Treba biti iskren pa priznati da je precenjen. Dovoljan dokaz za to je rasprava i racunanje stavku po stavku da li je i koliko jeftiniji od Merca koji je zapravo najskuplji medju "premijum trojkom".
Ivane, tebi je jedini argument u korist pasata zapravo broj KS po litri zapremine. Ja sam prvi pohvalio taj motor tj. ono sto on nudi na papiru ali nema potrebe zbog toga padati u trans i ubedjivati sebe kako je pasat lep, mladalacki ili sportski auto...
Treba biti iskren pa priznati da je precenjen. Dovoljan dokaz za to je rasprava i racunanje stavku po stavku da li je i koliko jeftiniji od Merca koji je zapravo najskuplji medju "premijum trojkom".
Poslednja izmena od Floyd u 02 Dec 2014, 12:42, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: 2015 Volkswagen Passat
Pa ti.jedini ovde konstantno forsiras 4x4, samo zato sto se samo tako nudi taj 240ks dizel. Ista je cena C 250 cdi 4matica, kao c300. Ja samo iznosim najjaci dizel u c klasi, ne vidim problem u tome.
Ja ovde jedini iznosim argumente, a ti se kao dete duris i na istom nivou raspravljas, u fazonu,.moj tata je jaci.od tvog, tvoj je jos i ruzan...
C klasa nema enterijer od a klase, nesto si debelo omasio.
Passat highline nikako nije.opremljeniji ni.od 30% c klasi, a kamoli 90% koje si ti isfantazirao.
Passat highline jeste osrednje.opremljen, zato sto moze da mu se doda 20.000e opreme, prosto i jednostavno, cinjenica, a ne ostrascena izjava u tvom fazonu.
To gde ce se naci vecina kupaca, nema veze sa ponudom motora. I ti forsiras 0.3s bolje ubrzanje na dizelu, kao da je 3s, pa to tek nema veze sa zivotom.
Stvar je da passat nema odgocor na hibrida u c klasi, pa to zelis da ne spominjem.
Zasto bi u c klasu stavljali jace 2.0 benzince, kada imaju bolje.motore? Ako zaista mislis da Mercedes ne moze da izbaci jaci 2.0 motor od toga, pokazujes samo koliko si neinformisan. Mogu da dodaju i 10 i 20 i 30 i 40 i 100 i 150ks, ali ne zele.
Sada vec ispadas smesan izjavama kojima kao dete pokusavas mene da podbodes.
Jel pricas o istom onom w204, za koji si rekao da ti se svidjao.kada je izasao, za razliku od.nove c klase?
Moras da se slozis sa sobom koju ces neistinu.izneti ne bi li dobio na snazi pokusaja da podbodes nekoga.
Apsolutno ne ubedjujem nikoga ni.usta. Ukusi i potrebe se razlikuju, ali to sto se nekome svidja Skoda superb, ne.znaci da ista treba da kosta kao.s klasa. Ti si taj koji ubedjujes sebe i druge da je passat proizvod na.nivou Mercedesa, Bmwa i Audija.
E sada, ti.kao hardcore fanboy, automatski imas manji kredibilitet od ostalih u ovoj temi, jer ti se dira nesto sto ti je sveto.
Ok, izbacili su jak r4 dizel motor, ali ti o njemu pricas kao da su nasli sveti gral, a sustina je da je 0.3s brzi, i to samo do 100, od automobila koji ima zadnju vucu, pa samim tim i slabiji grip od nule.
Ti o tome govoris kao da je brzi.od m3 i amga...
Takodje ti je nebitan c400 4matic, samo zato sto vw nema nista slicno, a u stvarnosti je.daleko bitniji od te 0.3s razlike u ubrzanju do 100.
Sent from my Sony
Ja ovde jedini iznosim argumente, a ti se kao dete duris i na istom nivou raspravljas, u fazonu,.moj tata je jaci.od tvog, tvoj je jos i ruzan...
C klasa nema enterijer od a klase, nesto si debelo omasio.
Passat highline nikako nije.opremljeniji ni.od 30% c klasi, a kamoli 90% koje si ti isfantazirao.
Passat highline jeste osrednje.opremljen, zato sto moze da mu se doda 20.000e opreme, prosto i jednostavno, cinjenica, a ne ostrascena izjava u tvom fazonu.
To gde ce se naci vecina kupaca, nema veze sa ponudom motora. I ti forsiras 0.3s bolje ubrzanje na dizelu, kao da je 3s, pa to tek nema veze sa zivotom.
Stvar je da passat nema odgocor na hibrida u c klasi, pa to zelis da ne spominjem.
Zasto bi u c klasu stavljali jace 2.0 benzince, kada imaju bolje.motore? Ako zaista mislis da Mercedes ne moze da izbaci jaci 2.0 motor od toga, pokazujes samo koliko si neinformisan. Mogu da dodaju i 10 i 20 i 30 i 40 i 100 i 150ks, ali ne zele.
Sada vec ispadas smesan izjavama kojima kao dete pokusavas mene da podbodes.
Jel pricas o istom onom w204, za koji si rekao da ti se svidjao.kada je izasao, za razliku od.nove c klase?
Moras da se slozis sa sobom koju ces neistinu.izneti ne bi li dobio na snazi pokusaja da podbodes nekoga.
Apsolutno ne ubedjujem nikoga ni.usta. Ukusi i potrebe se razlikuju, ali to sto se nekome svidja Skoda superb, ne.znaci da ista treba da kosta kao.s klasa. Ti si taj koji ubedjujes sebe i druge da je passat proizvod na.nivou Mercedesa, Bmwa i Audija.
E sada, ti.kao hardcore fanboy, automatski imas manji kredibilitet od ostalih u ovoj temi, jer ti se dira nesto sto ti je sveto.
Ok, izbacili su jak r4 dizel motor, ali ti o njemu pricas kao da su nasli sveti gral, a sustina je da je 0.3s brzi, i to samo do 100, od automobila koji ima zadnju vucu, pa samim tim i slabiji grip od nule.
Ti o tome govoris kao da je brzi.od m3 i amga...
Takodje ti je nebitan c400 4matic, samo zato sto vw nema nista slicno, a u stvarnosti je.daleko bitniji od te 0.3s razlike u ubrzanju do 100.
Sent from my Sony
Poslednja izmena od Xepoj87 u 02 Dec 2014, 12:43, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2015 Volkswagen Passat
Sto se tice Pasata sa ovim delom posta se apsolutno slazem
Eto imali smo i jedan Feton koji je fantastican auto, u odredjenim segmentima bio i ispred A8 (na novijoj platformi), ali je bilo nerealno da ikada moze parirati rame uz rame bilo kojem autu od premijum trojke u toj klasi. Tu je naknadno uspeo da se ugura samo Porsche sa Panamerom i to na velika vrata, ali ne moze jedan VW (ili Mazda, Opel, Reno....) nikada imati dovoljno jak pedigre da stanu rame uz rame sa premijum brenovima.
Mislim da su po tom pitanju u Skodi najrealniji, izbacili su Superb koji je odlican auto ali su sveni da ga nikada ne mogu prodavati po ceni Pasata, spustili su mu cenu da bude daleko jeftiniji a da nudi sve sto je potrebno da prosecan korisnik nece imati ni jednu zamerku a cak ce videti i odredjene prednosti od daleko skupljih limuzina (npr ponuda prostora), i to je pravi potez i realnost.
Hteli mi to da priznamo ili ne, to je cinjenica vec mnogo puta dokazana. E sada, ni taj premijum nije stekao taj status tako sto mu je to palo s neba vec se radi o dokazano najboljim proizvodima na trzistu decenijama unazad sa sporadicnim ispadima koji se dogadjaju svim proizvodjacima....
Da se vratim na tamu.
Pasat dozivljavam kao jedan vrhunski automobil i lider u svojoj klasi ako izuzmemo premijum trojku, cak smatram da su u VW malo i preterali sa nekim stvarima jel su uspeli ponude i neke stavke koje su pojam cak i za premijum trokju a za ostale rebus kojem ne mogu da se priblize mozda cak ni u sledecim generacijama (eto taj 2.0TDI motor sa 240KS ). Tako da se te tehnicke strane Pasat od mene dobija jako visoku ocenu.
Medjutim smatram da njegova pozicija na trzistu koliko god dobar bio, ne zasluzuje tako visoku cenu i kakav god bio da nikada nece moci da bude sveukupno bolji auto od A4, C, 3.
A to sto je napucani Pasat bolji od klot A4 ili C, to je vec druga tema, takvih preklapanja ce uvek biti i o tome moze da se diskutuje do sutra....
Za sada ne vidim ni jednu znacajnu zamerku Pasatu, osim sto smatram da je precenjen jel tehnicke karakteristike u auto industriji nikada nisu bile dovoljan razlog za izjednacavanje cena izmedju premijum i non premijum brendova.Xepoj87 napisao:... sve je to ispod nivoa premium konkurencije.
I ujedno je sve to iznad nivoa passatove prave konkurencije, Mazde 6, Insignie i ostalih u toj klasi porodicnih limuzina, zato i treba da kosta vise od njih, a manje od premium trojke.
Eto imali smo i jedan Feton koji je fantastican auto, u odredjenim segmentima bio i ispred A8 (na novijoj platformi), ali je bilo nerealno da ikada moze parirati rame uz rame bilo kojem autu od premijum trojke u toj klasi. Tu je naknadno uspeo da se ugura samo Porsche sa Panamerom i to na velika vrata, ali ne moze jedan VW (ili Mazda, Opel, Reno....) nikada imati dovoljno jak pedigre da stanu rame uz rame sa premijum brenovima.
Mislim da su po tom pitanju u Skodi najrealniji, izbacili su Superb koji je odlican auto ali su sveni da ga nikada ne mogu prodavati po ceni Pasata, spustili su mu cenu da bude daleko jeftiniji a da nudi sve sto je potrebno da prosecan korisnik nece imati ni jednu zamerku a cak ce videti i odredjene prednosti od daleko skupljih limuzina (npr ponuda prostora), i to je pravi potez i realnost.
Hteli mi to da priznamo ili ne, to je cinjenica vec mnogo puta dokazana. E sada, ni taj premijum nije stekao taj status tako sto mu je to palo s neba vec se radi o dokazano najboljim proizvodima na trzistu decenijama unazad sa sporadicnim ispadima koji se dogadjaju svim proizvodjacima....
Da se vratim na tamu.
Pasat dozivljavam kao jedan vrhunski automobil i lider u svojoj klasi ako izuzmemo premijum trojku, cak smatram da su u VW malo i preterali sa nekim stvarima jel su uspeli ponude i neke stavke koje su pojam cak i za premijum trokju a za ostale rebus kojem ne mogu da se priblize mozda cak ni u sledecim generacijama (eto taj 2.0TDI motor sa 240KS ). Tako da se te tehnicke strane Pasat od mene dobija jako visoku ocenu.
Medjutim smatram da njegova pozicija na trzistu koliko god dobar bio, ne zasluzuje tako visoku cenu i kakav god bio da nikada nece moci da bude sveukupno bolji auto od A4, C, 3.
A to sto je napucani Pasat bolji od klot A4 ili C, to je vec druga tema, takvih preklapanja ce uvek biti i o tome moze da se diskutuje do sutra....
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2015 Volkswagen Passat
Hardcore fanboj si ti, sada vec pokusavas da spinujes vrlo neuspesno, to sto sam rekao da mi je w204 vizuelno dopadljiv, ne znaci da mislim da je bolji auto od nekog drugog, takve komparacije nisam pravio sigurno, tako da ne pokusavaj ocajnicki da izvlacis iz konteksta, jer je to na nivou deteta, zar ne?
Evo test novog passata i c klase, po nekim stvarima je i kvalitetnije uradjen, negde nije, ali su definitivno u klasi i uporedivi, konkretno neke stvari koje su meni zapali za oko, kod passata su manji i pravilniji zazori, preciznije je uklopljen, c klasa ima prijatnije materijale.
Conclusion
Qualitatively, VW and Mercedes are as close as ever. During the Passat scores with an almost perfectly crafted body, the C-class can convince especially with the fine interior. Both are among the best in the middle class.
http://www.autobild.de/artikel/vw-passa ... 76470.html
Evo test novog passata i c klase, po nekim stvarima je i kvalitetnije uradjen, negde nije, ali su definitivno u klasi i uporedivi, konkretno neke stvari koje su meni zapali za oko, kod passata su manji i pravilniji zazori, preciznije je uklopljen, c klasa ima prijatnije materijale.
Conclusion
Qualitatively, VW and Mercedes are as close as ever. During the Passat scores with an almost perfectly crafted body, the C-class can convince especially with the fine interior. Both are among the best in the middle class.
http://www.autobild.de/artikel/vw-passa ... 76470.html
Re: 2015 Volkswagen Passat
Gobline, upravo to ja i pricam. Daleko od toga da je Passat los auto, samo jednostavno ne zasluzuje cenu premiuma. To je kao kada bi sada Mercedes stavio cenu C AMGa 10 soma vise od m3, samo zato sto imaju v8 motor i vise konja. Pa niko normalan za to ne bi rekao da je ok.
A sto se odnosa tice, passat highline je svega par hiljada jeftiniji od isto opremljene c klase.
Sent from my Sony
A sto se odnosa tice, passat highline je svega par hiljada jeftiniji od isto opremljene c klase.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2015 Volkswagen Passat
Na stranu sve napisano, ja imam jedno pitanje: Kada je poslednji put izgledalo da VW ne zna šta radi? 

Re: 2015 Volkswagen Passat
Sa EOS om 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2015 Volkswagen Passat
Neko od nemaca neka prevede ovaj test, malo zbunjuje google translate, da li tu pise da passat i c klasa sa vazdusnim ogiblenjem slicno peglaju neravnine, a passat ima manje body roll-a po krivinama?
http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... 35364.htmlWas ebenfalls auffällt: Auch bei vollem Einsatz kommt keine Hektik auf, präzise folgt der VW Passat Variant den Kommandos seines Fahrers, der ihn ohne großen Aufwand sehr schnell bewegen kann. Zum entspannten Fahrgefühl passen geringe Wind- und Motorgeräusche sowie serienmäßige Adaptivdämpfer, die selbst auf üblen Rüttelpisten sensibel arbeiten.
VW Passat Variant punktet im ersten Vergleich
Ähnlich souverän geht die luftgefederte C-Klasse über Unebenheiten hinweg. Ihre Ingenieure haben es geschafft, das Mercedes-typische Schwebegefühl in die Touchpad-Neuzeit zu transferieren. Ihr Fahrer hat selten das Bedürfnis, der cremigen Siebengang-Wandlerautomatik ins Handwerk zu pfuschen, er genießt lieber die Wucht des ebenfalls 500 Nm mächtigen 2,1-Liter-Vierzylinders. Dass sich der Benz nicht ganz so vehement auf Kurven stürzt wie der VW Passat Variant und selbst im Sportmodus eine stärkere Seitenneigung aufbaut, verzeiht man da gern.