Salu na stranu, sa kime god da sam pricao van foruma o novoj S klasi, gotovo svima se dopala. Za C klasu je malo podeljeno misljenje zbog manjih dimenzija samog automobila.
A8 su samo D2 i D3, ostale su nekako izuvijane, ne lice ninasta. BMW samo E39, mada mi ni taj nije nesto posebno lep, a imam osecaj da prave jedan te isti auro jos od izlaska E65...
Mozete da pricate sta hocete, ali meni su ona dva tableta dovoljan razlog da mi se auto ne svidja. Ne kazem da su ova dva pomenuta bolja, vec samo da se meni vise svidjaju.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Mislim da oni i ne ciljaju na isto tržište kao S. S će dominirati još dugo kao luksuzni transporter kog vozi plaćeni vozač. 7icu i A8 uglavnom voze vlasnici.
Nije, kada se provozas u svima uporedo, skapiras, ni ja nisam video odusevljenje proslim modelom S klase, meni uvek bili lepsi i Bmw 7 i A8, posebno prethodni A8.
Prvo sam od caletovih prijatelja vozio 2 S klase, 320 CDi duze i 500 veoma kratko, bukvalno 2,3km. A onda sam posle jedno 2 godine, seo u A8, jer sam planirao da ga kupim, samo je bio u boljoj opremi od ove 320 CDI S klase, koja nije imala vazdusno ogibljenje ako se ne varam, a Audi je imao. Ocekivao sam da to bude isti djavo, pogotovo moja fascinacija A8-icom je bila neizmeriva, bukvalno mi je bio drazi od bilo kog drugog automobila, ali kada sam provozao par km, skapirao sam da to nije isto. Vec pri sedanju skapiras da nije isto. Vozio sam ga na test voznju, pa onda na detaljan test u Porsche, tako da sam imao vremena da zapamtim utisak.
Kada iz Bmw-a 7 i Audija A8, predjes u S klasu, kao da si presao iz hotela od 5 zvezdica, u hotel od 7 zvezdica.
Svi su vrhunski, ali S klasa nudi ono extra.
Naravno, ne pricamo o ukusima, dizajnu i slicnom, vec o onome sto je najbitnije u toj klasi, luksuz i udobnost.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 05 Dec 2014, 16:52, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.