Ne iskljucujem, ali ne mogu a da ne prepisem to ponasanje pretezno podesavanju pogona. Jer koje je onda objasnjenje za recimo Cayenne GTS (navodim samo kola koja sam vozio doslovno kao da su svoja, od boljih drugova, jer smo se sa tim kolima zezali svakodnevno) kojem zadnji kraj prosto poleti kad ugasis sistem (opet ASR, ne moze ESP, tj. Porsche to drugacije zove al nebitno), on i nije bas lagan pozadi, ali zato ima distribuciju snage 63:37 ako se dobro sjecam...Xepoj87 je napisao:Moguce da je to drugacije ponasanje usled manje mase A5-ice na bulji.
Ni kod Mercedesa ne moze skroz da se iskljuci ESP, osim da iskljucis i ABS i ASR i servo i svu asistenciju u nekom test modu na bordu.
Kada stisnes ESP dugme, ostaje upaljen delimicno ESP, mada sam ja driftovao samo tako, neki su ovde mozda bili i prisutni, tako da to vracanje i nisam osetio...
Za Mercedes se slazem, osjetio sam to u C220 FL kupeu, doduse meni se ponasanje tog auta generalno ne svidja jer mnogo vise "vrca guzom" od E92, cak i onda kad ti to ne zelis... Ne znam zasto bas toliko zanosi, ipak to nije nesto jak auto iako ima solidno obrtnog.