
A da se atmo vozi lepše od T, slažem se, samo definicija lepše vožnje je vrlo fleksibilna
Poslušaj opet šta kaže lik, obrazložio je svoj stav. Nije baš tako banalno.stefank napisao:Ne znam koja dileja treba da budes pa da kazes da se motor sa 100 ks manje vozi ljepse, pa makar ovaj jaci bio i atmo a ne bi-turbo.
Neozbiljno je da kažeš da se atmosferac "katastrofalno" vozi.stefank napisao:Meni se atmo katastrofalno vozi, bas sam prije neki dan bacio komentar kako mi ni mnogo jak atmo ne bi bio po volji.
U svakom slucaju neozbiljan review.
Vozio sam i dosta jace, ne svidja mi se, utisak je da ne idu nikako dok se ne nategnu, sto u sustini i jeste tako, na malim pa i srednjim rpm imaju nesto mizerno snage svi do jednog, kao da je bitno ciji su uopste, to je odlika tih motora. Od jakih prvi mi pada na pamet jer sam s njim bas puno km obrnuo u svim uslovima a on mi je mozda i najvece razocarenje od jacih Cayenne GTS (prethodni, 957) koji ima 405 ks, uzasno se vozi s obzirom koliko snage ima, u nizim obrtajima se ponasa kao neki bez pretjerivanja duplo slabiji turbo motor, a ja to ne volim. I to je bio otprilike komentar svima sto su sjeli u taj auto, kako su ocekivali mnogo vise, pogotovo sto u Sport modu rice da ga cuju 4 ulice dalje, a benzin bljuje kroz auspuh kolko loce.Ji 4Tze napisao:Ni ja ne znam jedan pristojan njemački atmosferac pa razumem momka kako je katastrofalno.
Mislim na ove ispod 300 KS ali kapiram da momak takve nije ni probao...