2015 Volkswagen Passat
Re: 2015 Volkswagen Passat
Ja znam da li uzivam u voznji i sta mi je cini lepsom.
Nema nikakve potrebe da mi drugi definise sta mi prija i u cemu ja uzivam.
Nema nikakve potrebe da mi drugi definise sta mi prija i u cemu ja uzivam.
Dobra sisa zlata vredi.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: 2015 Volkswagen Passat
Jok, pojam prefinjenog motora je da ide samo kad se primices crvenom, iziskuje milion saltanja na 100 km, i da umre uzbrdo i pod opterecenjem.
Vozio sam ih gomilu i nijedan mi se ne svidja, ja ne znam da li pricam kineski, pa nisam napamet zakljucio da mi se bas NIKAKO ne svidjaju sigurno.
Pricao sam, ako nisi vidio pomenuh i u proslom postu da stalno ostro vozim i da upravo zbog toga dajem jos jedan veliki minus atmosfercima iz mog ugla. Da ne vozim tako mozda bi i imali pokoji minus manje. Ovako, em locu ubijaju (pa oni od oko 100 ks mi stalno trose dvocifreno na otvorenom a kamo li jaci), em moram stalno da ih vozim samo izmedju 4-6k rpm po nasim brdima, sto em smara em je bucno.
Bilo kako bilo, atmosferci u moje dvoriste nece vise nikad, eventualno ako nekad budem nabavljao neke azdaje od sportskih auta "za vikend", pricajuci o standardnim, pa i malo jacim motorima - no, no. Na kraju krajeva, stalno se pitam sto uopste i nastavljam raspravu s tobom...

Pricao sam, ako nisi vidio pomenuh i u proslom postu da stalno ostro vozim i da upravo zbog toga dajem jos jedan veliki minus atmosfercima iz mog ugla. Da ne vozim tako mozda bi i imali pokoji minus manje. Ovako, em locu ubijaju (pa oni od oko 100 ks mi stalno trose dvocifreno na otvorenom a kamo li jaci), em moram stalno da ih vozim samo izmedju 4-6k rpm po nasim brdima, sto em smara em je bucno.
Bilo kako bilo, atmosferci u moje dvoriste nece vise nikad, eventualno ako nekad budem nabavljao neke azdaje od sportskih auta "za vikend", pricajuci o standardnim, pa i malo jacim motorima - no, no. Na kraju krajeva, stalno se pitam sto uopste i nastavljam raspravu s tobom...
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: 2015 Volkswagen Passat
Da, secam se da M3 bas slabo ide na nizim rpm. Clio RS isto...
Huawei P6 TT
Huawei P6 TT
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: 2015 Volkswagen Passat
Pa ne ide lose auto koji puca od snage ni u kom rezimu sigurno, ali uporedi nize obrtaje s turbakom slicne snage.
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: 2015 Volkswagen Passat
Ma meni je atmo zanimljiviji za voznju. Turbo je buducnost i definitvno ima velike prednosti, posebno za prosecnog korisnika, voznja je laksa. Ali nije elasticnost jedini parametar, meni konkretno nikad nije tesko da downshiftujem kada treba. Turbo slicne snage kao pomenuti Clio danas ima 1400-1600ccm.
Jbg ja prelazim 8-9kkm godisnje, na licno, pa mi nije tesko, da prelazim po 100-150kkm ko neki ovde verovatno bi me smaralo da menjam.
Huawei P6 TT
Jbg ja prelazim 8-9kkm godisnje, na licno, pa mi nije tesko, da prelazim po 100-150kkm ko neki ovde verovatno bi me smaralo da menjam.
Huawei P6 TT
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: 2015 Volkswagen Passat
Pa u licne afinitete ne ulazim, uostalom i ja pricam samo da u moje dvoriste vise nece, ne namecem nikakvo misljenje. Prihvatam da je nekom i miliji, i zabavniji i sve... Samo mi nije jasno kako moze ljepse da se vozi, kad jednostavno iziskuje mnogo vise saltanja, buke, potrosnju, ako se ostrije vozi a pritom je i osetljiviji na opterecenje i uzbrdicu, te tu trazi gotovo citavim putem visoke obrtaje.
Turba - dizela, benzinca, vise je nebitno s ovim novim - vozis skroz opusteno na nizim/srednjim obrtajima ako iole snage ima cak i kad bas brzo peglas. Eto recimo 2.0 TFSI kad vozim po magistrali, tempo takav da je zakonski nasilnicki citavim putem, a da bukvalno ne predjem 3.5-4k rpm nijednom. Da bi na takav opusten nacin vozio atmo, treba ti jednostavno jedno 100 ks vise. Za jaci dizlo vec svi i znaju o kojim se rpm radi, to nema potrebe ni da navodim.
Turba - dizela, benzinca, vise je nebitno s ovim novim - vozis skroz opusteno na nizim/srednjim obrtajima ako iole snage ima cak i kad bas brzo peglas. Eto recimo 2.0 TFSI kad vozim po magistrali, tempo takav da je zakonski nasilnicki citavim putem, a da bukvalno ne predjem 3.5-4k rpm nijednom. Da bi na takav opusten nacin vozio atmo, treba ti jednostavno jedno 100 ks vise. Za jaci dizlo vec svi i znaju o kojim se rpm radi, to nema potrebe ni da navodim.
Re: 2015 Volkswagen Passat
Koje nebuloze ja ovde citam... 
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: 2015 Volkswagen Passat
A nebuloza je konkretno sta od navedenog? Da ne ide na nizim obrtajima (u odnosu na ekvivalentan turbo, da ne bi poredili babe i zabe posto to nije strano ovuda), pogotovo uzbrdo i kad je pun auto, da trosi na visokim (koje prosto trazi) i da se dere na istim, ili sta vec? 

- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: 2015 Volkswagen Passat
Ne moze da ide bolje sa istom snagom nikako, da bude elasticniji i manje trosi da. Da apsolutno bolje ide i da ima bolja medjuubrzanja to ne. Pricamo o motorima iste snage i tezine.
Huawei P6 TT
Huawei P6 TT
Re: 2015 Volkswagen Passat
Da, posto je niska potrosnja, koliko vidim, tebi najveci deo uzivanja u voznji 
Ne znam koje si krseve od atmoa ti vozio, ali to sto ti pricas, nema veze sa zivotom.
Da, ako obilazis i hoces max, treba da smanjis brzinu, ali je tako i sa turbakom, osim sto ces tokom preticanja morati da promenis brzinu, sto za vecinu NEsumahera, nece doneti dobre rezultate.
63 amg atmo ima 650nm obrtnog momenta, to je vise od skoro svakog v6 dizela, a pogotovo turbo benzinca.
Sent from my Sony

Ne znam koje si krseve od atmoa ti vozio, ali to sto ti pricas, nema veze sa zivotom.
Da, ako obilazis i hoces max, treba da smanjis brzinu, ali je tako i sa turbakom, osim sto ces tokom preticanja morati da promenis brzinu, sto za vecinu NEsumahera, nece doneti dobre rezultate.
63 amg atmo ima 650nm obrtnog momenta, to je vise od skoro svakog v6 dizela, a pogotovo turbo benzinca.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2015 Volkswagen Passat

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: 2015 Volkswagen Passat
Pa da to sam i rekao, elasticniji, manja potrosnja, bolja medjuubrzanja kao i reakcija na gas na nizim i srednjim obrtajima (sto itekako znaci u svakodnevnoj voznji), nisam rekao da apsolutno bolje ide nego samo da se ljepse vozi. Mada ako ubacimo i uzbrdicu u igru (a meni to jako znaci jer jbg kad zivim u brdima), atmo se bas pati.Uroš S. napisao:Ne moze da ide bolje sa istom snagom nikako, da bude elasticniji i manje trosi da. Da apsolutno bolje ide i da ima bolja medjuubrzanja to ne. Pricamo o motorima iste snage i tezine.
Huawei P6 TT
Heroj, odma' skok na S63 a, posto se taj motor ugradjuje u 90% automobila s atmo motorom pa ono, najbolje njega da poredimo, sasvim realno.

Re: 2015 Volkswagen Passat
Ja ne znam da li pricam spanski... Ne vidis onaj deo gde sam rekao da ima vise od skoro svakog ili ga samo ne kapiras? Nisam spomenuo s klasu, vise sam mislio.na c klasu. I ti si sam spomenuo Cayenne gts, koji je dosta skuplji kada je tebi odgovaralo, a sada je problem kada ja to uradim...svaka ti cast, super si macko, majke mi.
Reakcija na gas bolja kod turbo motora?
Spomenuo sam i 2.0 v6 motor, imas v6 3.5 kod Mercedesa, fenomenalno ide i super se ponasa.
Kako je manje kubika dobro za bolji uzitak u voznji?
Sent from my Sony
Reakcija na gas bolja kod turbo motora?
Spomenuo sam i 2.0 v6 motor, imas v6 3.5 kod Mercedesa, fenomenalno ide i super se ponasa.
Kako je manje kubika dobro za bolji uzitak u voznji?
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: 2015 Volkswagen Passat
No turbo, no fun! 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: 2015 Volkswagen Passat
Mislim da bi moderatori mogli da razmisle o nekoj vrsti "prijemnog ispita" kada se ljudu javljaju na forum...ništa elitistički, onako čisto 10 običnih pitanja iz automobilizma, 10 iz opšte kulture...za dobro ovog foruma...makar da se poštedimo rasprava da li je nebo plavo ili je trava zelena.