Ne zalim ni najmanje. Nesto malo preko 3.000 je bila u originalu,na akciji, popustu...
SKF je u svim radnjama autodelova znatno skuplja od ove cifre.
Delta i Bogunovic drze cenu originala na nekih 7.000.
Ovih mnogo aaaaaaaaaaa na kraju prethodnog posta je otkucano slucajno...
E, pa to "aaaaaa" je upravo značilo da si nezadovoljan što si zamenio pumpu koja je bila dobra.
To je ok cena. Ne znam za cene SKF pumpi, ali znam da sam prošlog proleća Valeo za 206 platio oko 3.000 dinara. Koliko znam, toliko Valeo pumpa košta i za većinu drugih modela.
Dihtung glave je izgleda metalni! Vrlo tanko cudo, mislim da nema ni pun mm... Nije ni cudo sto ne dihtuje.
Tako izgleda na jednom uglu gde taj dihtung malo viri van i vidi se jasno.
Ovo mi potvrdi i jedan majstor koji ga je gledao.
Inace, sad je na 62.000 i Boga mi, ovo dosta brzo napreduje sto se flisovanja tice...
Za 2.000 se jasno pogorsalo i prosirilo...
Jel si uradio ciscenje dizni, ako nisi probaj kao ja sukni bocicu u rezervoar pa onda 20l goriva, dupli koncentrat, bolje je po prvi put, od kad koristim te bocice...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Uradjene UZ u ovlascenom servisu.
Dizne i dijagnostika( za ne daj Boze ) 2.800.
Postavicu sliku koja govori vise od stotinu reci... Kao da sam vozio na los D2.
Malo je agilniji kad mu se potopi gas, lakse ulazi u obrtaje. Naravno, nista spektakularno, malo razlike ima.
Na ler se nista nije odrazilo koliko sam uspeo da vidim jer sam ga vozio samo 10-ak km nakon toga.
I kad ja pricam da mi se sad vec bivsi Zoro, zapusio vec posle 15-20.000km voznje na nase gorivo, te promenio rad motora, onda mi niko ne veruje
aj jedva cekam te slike...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Imam jednu, nesto nisu hteli majstori da se slikaju...
Ali vidi se sta treba sto se dizni tice.
Dihtung glave jeste metalni.
Postavlja se uz pomoc nekog spreja...
To je zvanicna procedura u fabrici i u servisima.