Putevi u Srbiji
- Kuzmanovic
- Postovi: 15279
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Putevi u Srbiji
Poceli su da asfaltiraju gornji deo Vojvode Stepe, izgleda da rade i nocu. 

- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Nisam do skoro znao za petlju posle ukrstanja sa zrenjaninskim putem, koji je napravljen zbog SC Kovilovo. Sto i treba. Tu se sprema reprezentacija, dolaze razni gosti,...Treba da ima put i prilaz kako valja do tamo, a ne da se ide kroz sume i jendeke razne.
Samo je ovaj most trebao pre mosta na Adi. Kao i sto most na Adi nije trebao da bude ovakav kakav je. Dovoljan bi bio da je slicnog izgleda kao Pupinov most. bez pilona i ostalih cuda. Bio bi jeftiniji. Bez obzira sto je on u gradu i treba pored fukncije da bude i ukras istog. i jedan i drugi most su deo magistralnog poluprstena. Ali dok se ceo taj projekat ne zavrsi, kao solo objekat, Pununov most mnogo vise zavrsava posao, nego most na Adi.
Sa ove strane su Borca i Zemun, radnicka naselja. A tamo Cerak i Novi Beograd. I jasno je o kome ce prvo da se misli. I to prihvatam kao istinu. Ali da mi neko kaze da je most na Adi potrebniji bio od Pupinovog mosta, a i takvih je, verujte mi bilo, cak je bilo i onih koji za 30 godina nisu bili 5 dana u Beogradu, a pametuju mi sta je bilo potrebnije.
Pupinov most je po mom misljenju bio potrebniji, jer se previse vozila ,,uliva,, preko pancevackog mosta, a vecina tih vozila samo prolazi kroz grad. Praveci nepotrebnu guzvu u svim pravcima. Guzva ce sigurno biti sto se tice putnickog saobracaja 30% smanjena. Zamislite da u spicu u Takovskoj ovakvoj kakva je sada nema svakog treceg vozila...druga prica. A gde je sto kamioni nece ici kroz centar grada, sto ima samo u Beogradu, to nisam video nigde...To je svoja prica. Samo to je po mom misljenju dovoljan razlog sto je most Zemun - Borca trebao da se izgradi pre mosta na Adi. A gde je putnicki saobracaj?
A most na Adi je kao solo objekat Gazelu rasteretio 15%. I onda neka mi neko kaze sta je bilo potrebnije? Kad se sve to uradi i dobije pravu formu, to je druga prica. Ali sada trenutno, ovaj most koji cekamo da se otvori ce mnogo vise rasteretiti saobracaj od mosta na Adi.
Samo je ovaj most trebao pre mosta na Adi. Kao i sto most na Adi nije trebao da bude ovakav kakav je. Dovoljan bi bio da je slicnog izgleda kao Pupinov most. bez pilona i ostalih cuda. Bio bi jeftiniji. Bez obzira sto je on u gradu i treba pored fukncije da bude i ukras istog. i jedan i drugi most su deo magistralnog poluprstena. Ali dok se ceo taj projekat ne zavrsi, kao solo objekat, Pununov most mnogo vise zavrsava posao, nego most na Adi.
Sa ove strane su Borca i Zemun, radnicka naselja. A tamo Cerak i Novi Beograd. I jasno je o kome ce prvo da se misli. I to prihvatam kao istinu. Ali da mi neko kaze da je most na Adi potrebniji bio od Pupinovog mosta, a i takvih je, verujte mi bilo, cak je bilo i onih koji za 30 godina nisu bili 5 dana u Beogradu, a pametuju mi sta je bilo potrebnije.
Pupinov most je po mom misljenju bio potrebniji, jer se previse vozila ,,uliva,, preko pancevackog mosta, a vecina tih vozila samo prolazi kroz grad. Praveci nepotrebnu guzvu u svim pravcima. Guzva ce sigurno biti sto se tice putnickog saobracaja 30% smanjena. Zamislite da u spicu u Takovskoj ovakvoj kakva je sada nema svakog treceg vozila...druga prica. A gde je sto kamioni nece ici kroz centar grada, sto ima samo u Beogradu, to nisam video nigde...To je svoja prica. Samo to je po mom misljenju dovoljan razlog sto je most Zemun - Borca trebao da se izgradi pre mosta na Adi. A gde je putnicki saobracaj?
A most na Adi je kao solo objekat Gazelu rasteretio 15%. I onda neka mi neko kaze sta je bilo potrebnije? Kad se sve to uradi i dobije pravu formu, to je druga prica. Ali sada trenutno, ovaj most koji cekamo da se otvori ce mnogo vise rasteretiti saobracaj od mosta na Adi.
Re: Putevi u Srbiji
Nismo mi takav forum.
Re: Putevi u Srbiji
Ja u spicu ni jedan kamion nisam video u Takovskoj, ali Pancevaca kol'ko oces
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
O tim kamionima kod Pancevca ja i pricam. A tranzit kroz Beograd vodi kroz Karadjordjevu ulicu, koja necu da kazem da je centar grada, ali je daleko od periferne ulice, blizu je centra. Skoro pa kroz centra grada idu kamioni. To nisam nigde video. Sem u Beogradu.
Vise puta sam cuo da je jedan od uslova da Kinezi prave taj most bio da se omoguci Kinezima da naprave svoje naselje u Beogradu. Pupinov most je slozicete se mnogo vec projekat od mosta na Adi. A mislim da je izgradnja mosta na Adi trajala duze. Nema sa Kinezima zezanja, rade kao crvi. I po kisi i po snegu, ne zaustavlja ih nista. Svaka im cast. A na stranu koliki su posao uradili za ,,kratko,, vreme.
Vise puta sam cuo da je jedan od uslova da Kinezi prave taj most bio da se omoguci Kinezima da naprave svoje naselje u Beogradu. Pupinov most je slozicete se mnogo vec projekat od mosta na Adi. A mislim da je izgradnja mosta na Adi trajala duze. Nema sa Kinezima zezanja, rade kao crvi. I po kisi i po snegu, ne zaustavlja ih nista. Svaka im cast. A na stranu koliki su posao uradili za ,,kratko,, vreme.
Poslednja izmena od TDI u 15 Dec 2014, 21:43, izmenjeno 1 put ukupno.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Pa nemaju kuda, Karađorđeva i smederevac, da lete ne mogu
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Jasno je da nemaju gde. Ali to je slozices se, bio problem. Koji je morao da se resava ranije. Pre nekih drugi stvari.
Koliko li ce staviti ogranicenje na mostu Borca - Zemun, bas me zanima?
Koliko li ce staviti ogranicenje na mostu Borca - Zemun, bas me zanima?
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Pa nemam pojma, dvateset i kusur godina ništa nije rađeno, i ono što je postojalo je skroz zapušteno, teško je tu odrediti prioritete, verovatno je obilaznica po svim kriterijumima bila prva na listi a to je povuklo i mnoge druge radove
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Rasteretice se grad, a time moci i da se obnove neke ulice koje zbog frekvencije saobracaja nisu mogle ili nisu mogle valjano da se urade. Kao ta Karadjordjeva. I jos neke ulice. Jednostavno nemas gde da izmestis saobracaj da bi se ta ulica obnovila. Savska je mogla, jer je saobracaj bio izmesten u Sarajevsku za vreme njenog renoviranja.
Re: Putevi u Srbiji
Oba mosta su potrebna.
Problem je što pupinov odmah izvlači saobraćaj iz centra Beograda, a most na Adi je samo mali deo nezavršene celine. S druge strane mogli su prvoda kopaju tunel Topčider-Autokomanda i zarobe ozbiljne pare u nečemu što nema nikakvu upotrebnu vrednost dok se sve ne završi.
Ipak su bili dovoljno inteligentni da prvo grade most.
Problem je što pupinov odmah izvlači saobraćaj iz centra Beograda, a most na Adi je samo mali deo nezavršene celine. S druge strane mogli su prvoda kopaju tunel Topčider-Autokomanda i zarobe ozbiljne pare u nečemu što nema nikakvu upotrebnu vrednost dok se sve ne završi.
Ipak su bili dovoljno inteligentni da prvo grade most.
- schonenk
- Postovi: 1968
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Putevi u Srbiji
Jedno su strucna misljenja, koja ce uvek naci prostor za diskusiju, a drugo orkestrirana kampanja koja je vodjena dugo vremena. Sada ce ostaviti nezavrsen deo na Nbg dok god su na vlasti samo da bi imali i dalje argument za svoju nesposobnost.
Re: Putevi u Srbiji
Ako ćemo pošteno oba mosta je ugovorila prethodna vlast. Ovi će samo da otvore dunavski. Zasluga ništa.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8231
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Most na Adi, BAS, glavna železnička...
GUP postoji od 2000 i neke slobodan za dl na nekom od sajtova gradske uprave.
Mi smo ga imali na faxu 2005 kad je na nekom od urbanističkih predmeta tema baš bio novi centar grada oko novog mosta. Kad se sve to sagleda, sve ima savršenog smisla, i taj most, pogotovo takav kakav je - stigao je do Man Made Marvels emisije na Discovery kanalu i sam po sebi je poduhvat kojim treba da se ponosimo - i Prokop, i premeštanje BAS-a kao i moderni poslovno-administrativni centar sa marinom, na mestu onog ničega trenutno tamo. Svakako je projekat daleko prizemniji i "izvodljiviji" od one bajke na Vodi.
GUP postoji od 2000 i neke slobodan za dl na nekom od sajtova gradske uprave.
Mi smo ga imali na faxu 2005 kad je na nekom od urbanističkih predmeta tema baš bio novi centar grada oko novog mosta. Kad se sve to sagleda, sve ima savršenog smisla, i taj most, pogotovo takav kakav je - stigao je do Man Made Marvels emisije na Discovery kanalu i sam po sebi je poduhvat kojim treba da se ponosimo - i Prokop, i premeštanje BAS-a kao i moderni poslovno-administrativni centar sa marinom, na mestu onog ničega trenutno tamo. Svakako je projekat daleko prizemniji i "izvodljiviji" od one bajke na Vodi.
Boringly average, but also perfect for school run mums