Nemam nista protiv njega, a nemam ni plac na Senjaku. Kamo puste srece da imam...A nisam ni bot.

Nisam ja nista izbegavao, cim si me pitao, potrudio sam se da ti odgovorim konkretno. nemoj da pricas sto nije.
Dva gradska naselja, trebaju da se povezu. I uza gradska naselja su prioritet. Uvek ja tako bilo, sada je i bice, to nije nista novo, ni cudno. Cilj tog mosta je bio da se rastereti Gazela. A jos uvek nije rasterecena kako treba jer nisu zavrsene pristupnice mostu. Tek ce to biti.
Bez obzira sto imas i ostruznicki most na koji se preusmerava i putnicki i teretni tranzit kroz BG umesto da ide preko Gazele i sto imas most na Adi, na Gazeli je i dalje Guzva. Dobio si rasterecenje 15 %. Za koje cu slobodno da kazem da je malo i do svesti ljudi. Desi mi se mnogo puta da je guzva napravljena u Kneza Milosa iz razloga sto je velika frekvencija na Gazeli i tesko se na nju ukljucuje. I svi stoje i cekaju da udju. Retko ko se iskopca iz te kolone i produzi na sajam, pa na most na Adi. I meni je lakse Gazelom, ali kad vidim guzvanjac tu, ja na sajam, pa na most na Adi. Na kom nikad nisam video guzvu. Napravim kilometar duze, ali prodjem brze bez guzve. U kontra smeru na Gazeli guzva skoro svaki dan. I opet se retko ko iskljuci i krene ka mostu na Adi. Svi stoje u guzvi. Ako vec ima alternativa sto da je ne iskoristim?
Kad krenes da resavas saobracajnu guzvu, prvo se resava tranzit. Jer guzvu najmanje prave vozila koja idu u grad, a najvise ona koja prolaze kroz grad. A ,,kineski most,, je deo tranzita. I prva alternativa preko Dunava. A most na Adi uopste nije tranzitni. Samo sto neces da imas teske kamione koji prelaze pancevacki most, pa ce biti mnogo lakse. Ni jedno naselje ne bi trebalo da bude vise ili manje bitno. O svima bi trebalo da se jednako vodi racuna.
I dok nije bilo mosta na Adi, ja sam kad je guzva na Gazeli nekako nalazio alternativu, jer je pored nje preko Save imalo jos dva mosta. A kad je guzva na Pancevcu, dok nije bilo kineskog mosta, mogao sam samo da sednem i da placem.
A sa ove strane ko ide bas u centar, blize mu je starim putem, na Pancevac. Ali takvih je najmanje. Oni najmanje prave guzvu. A ko ide u Zemun i na NBG, svi ce koristiti kineski most. Cak i ko ide na Cukaricu i dalje, nastavi na most na Adi i tera. To mu je opet brze nego da se vuce starim putem. Mada opet ne zna se. Sad ces jos imati mogucnost i da biras, a do skoro nisi imao. nemoj da se lazemo, to je vec ogroman napredak.
Mada, sto ti kazes, da vidimo kako ce to sve funkcionisati, bice bolje svakako, a da li ce biti koliko se ocekuje, videcemo...
