DPF i regeneracija
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
To je skracenica na fr za dpf. Recimo na srpskom bi bila fdč.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: DPF i regeneracija
Koliko ja znam kod Fiata, a DW ima fiatov motor postoje tri vrste regeneracije.zrnkemiki napisao:Pri svakoj regeneraciji on ubrizgava gorivo pomocz kog spaljuje cestice, temperatura tada u filteru bude oko 800 stepeni. Dakle ne ubrizgava gorivo samo kada se radi forsirana regeneracija, nego pri svakoj. Upravo zato je i problem prekidanje regeneracije, jer to gorivo koje ne sagori se vrati u motor i mesa se sa uljem. To je ono kako stvari stoje kod Opela i ono sto sam siguran.
DW Sto se tice aditiva, u principu mozes da uzmes aditiv nekog poznatog proizvodjaca, nece stetiti, samo je stvar koliko ce pomoci. Mozda sa aditivom mu treba manje goriva, tj potrosi manje goriva pri regeneraciji, ko ce ga znati.
Sent from my GT-I9505
1. Pasivna koja se vrši prilikom vožnje na višim obrtajima uglavnom na otvorenom putu. Ne dodaje se gorivo jer je toplota izduvnih gasova dovoljno visoka da upali čestice u filteru. U slučaju prekida nema posledica.
2. Aktivna koja se vrši dodavanjem goriva. Javlja se obično u gradskoj vožnji i tada vozilo upali lampicu i sugeriše vozaču da drži obrtaje. U slučaju prekida gorivo se taloži u motornom ulju.
3. Prinudna koja se radi u servisu kada se vozilo koje stoji forsira. Nije preterano zdrava i idealno bi bilo kada bi ispred vozila postojao ventilator koji hladi tečnost za hlađenje i ostalo kao na dyno testu.
Re: DPF i regeneracija
Peugeot aditiv za čišćenje DPF filtera košta 50-70€/L i predvidjen je za oko 50.000 km.
Da bi se obavilo čišćenje filtera, pitrebna je mimimalna konstantna brzina od 60km/h, u periodu od desetak minuta.
Da bi se obavilo čišćenje filtera, pitrebna je mimimalna konstantna brzina od 60km/h, u periodu od desetak minuta.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: DPF i regeneracija
Svaki sistem to ima a moj DPF nije Fiatov. To je Opel sjebao nesto. Inace 1.3 cdti sa 75ks nema izrazen problem kao ova moja najjaca verzijaPaja napisao:Koliko ja znam kod Fiata, a DW ima fiatov motor postoje tri vrste regeneracije.zrnkemiki napisao:Pri svakoj regeneraciji on ubrizgava gorivo pomocz kog spaljuje cestice, temperatura tada u filteru bude oko 800 stepeni. Dakle ne ubrizgava gorivo samo kada se radi forsirana regeneracija, nego pri svakoj. Upravo zato je i problem prekidanje regeneracije, jer to gorivo koje ne sagori se vrati u motor i mesa se sa uljem. To je ono kako stvari stoje kod Opela i ono sto sam siguran.
DW Sto se tice aditiva, u principu mozes da uzmes aditiv nekog poznatog proizvodjaca, nece stetiti, samo je stvar koliko ce pomoci. Mozda sa aditivom mu treba manje goriva, tj potrosi manje goriva pri regeneraciji, ko ce ga znati.
Sent from my GT-I9505
1. Pasivna koja se vrši prilikom vožnje na višim obrtajima uglavnom na otvorenom putu. Ne dodaje se gorivo jer je toplota izduvnih gasova dovoljno visoka da upali čestice u filteru. U slučaju prekida nema posledica.
2. Aktivna koja se vrši dodavanjem goriva. Javlja se obično u gradskoj vožnji i tada vozilo upali lampicu i sugeriše vozaču da drži obrtaje. U slučaju prekida gorivo se taloži u motornom ulju.
3. Prinudna koja se radi u servisu kada se vozilo koje stoji forsira. Nije preterano zdrava i idealno bi bilo kada bi ispred vozila postojao ventilator koji hladi tečnost za hlađenje i ostalo kao na dyno testu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: DPF i regeneracija
Jbg li ga onda. To se Opel nešto pravio pametan uesto da kad je uzeo motor uzme sve.
Sve vreme živim u ubeđenju da ti sve fiatovo i čudim se što imaš problem.
Sve vreme živim u ubeđenju da ti sve fiatovo i čudim se što imaš problem.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: DPF i regeneracija
Ma kakvi.. Mislim i da se turbina razlikuje.
Nisam 100% siguran, ali osim motora sve ostalo je razlicito.
Pocevsi od toga da sam zbog start-stop sistema dobio 5. brzinski umesto 6. brzinski menjac, umesto 210Nm, 190Nm i sve da bi se smanjila emisija CO2
A tih 100.000 rsd obecanih od nase drzave jos nisam video
Nisam 100% siguran, ali osim motora sve ostalo je razlicito.
Pocevsi od toga da sam zbog start-stop sistema dobio 5. brzinski umesto 6. brzinski menjac, umesto 210Nm, 190Nm i sve da bi se smanjila emisija CO2

A tih 100.000 rsd obecanih od nase drzave jos nisam video

Brzine idu u H-a !!!




Re: DPF i regeneracija
Jebo te Opel. 

- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: DPF i regeneracija
Konačno si shvatio. 

Re: DPF i regeneracija
Paja napisao:Koliko ja znam kod Fiata, a DW ima fiatov motor postoje tri vrste regeneracije.
1. Pasivna koja se vrši prilikom vožnje na višim obrtajima uglavnom na otvorenom putu. Ne dodaje se gorivo jer je toplota izduvnih gasova dovoljno visoka da upali čestice u filteru. U slučaju prekida nema posledica.
2. Aktivna koja se vrši dodavanjem goriva. Javlja se obično u gradskoj vožnji i tada vozilo upali lampicu i sugeriše vozaču da drži obrtaje. U slučaju prekida gorivo se taloži u motornom ulju.
3. Prinudna koja se radi u servisu kada se vozilo koje stoji forsira. Nije preterano zdrava i idealno bi bilo kada bi ispred vozila postojao ventilator koji hladi tečnost za hlađenje i ostalo kao na dyno testu.
Potpuno tačno. Samo da dopunim da se u svakom slučaju gorivo sliva iz cilindara u karter kod 2 i 3. Razlog - sagoreva van cilindara, jer se ušpricava van procesa sagorevanja u cilindru. Taj princip rada je, pored Fiata, generalno najzastupljeniji trenutno.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: DPF i regeneracija
Najveci greh je sto moj auto provede90% kilometraze na kratkim relacijama po Bgu, pa otuda i tolika zaprljanost tog DPFa. Doduse, meni je najveci problem sto malo ulja staje u karter i onda ga brzo razredi zbog regeneracije. A opet, ne mogu mi ljudi sipati manje ulja no sto je propisano.
Brzine idu u H-a !!!




Re: DPF i regeneracija
Kod Mercedesa je to pasivno, nema nikakvih problema i ne oseti se kada se radi regeneracija.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: DPF i regeneracija
Pa i jeste gradski auto
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: DPF i regeneracija
Jeste al ocigledno dpf nije podesen za drkanje po gradu -.-
Inace, ne zalim ni jednog trenutka sto sam uzeo dizel corsu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Inace, ne zalim ni jednog trenutka sto sam uzeo dizel corsu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!



